Straks zijn ze nog bekender dan de winnaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Dammie het volgende:
Roef & Marian zijn ook de bomb! X Factor kan wel stoppen
Lijkt erop. En ook andere kleurtjes..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:02 schreef Piovan het volgende:
Alweer geleegd?
zag vandaag weer een pamflet op de deur van een cafe waar hij komt optredenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef Piovan het volgende:
[..]
Straks zijn ze nog bekender dan de winnaar.
Zie Idols Herman
ze zullen en moeten dit topic bekijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef Qwea het volgende:
kijk even op
Roef en Marian #3: Stop ermee, het is nog niet te laat!
vriendelijke groenten
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze zullen en moeten dit topic bekijken![]()
grapjasquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef john6 het volgende:
Over pakweg een 10 minuten is er niemand meer hier op Fok
je hebt natuurlijk ook mensen die kijken en spammen tegelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef john6 het volgende:
Over pakweg een 10 minuten is er niemand meer hier op Fok
ik ook niet. maar ik heb wel een notebookquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk ook mensen die kijken en spammen tegelijk
maar ik heb helaas geen tv bij mijn pc
na maanden lang herman en kelly uitgemolken te hebben eindelijk weer iets nieuws, wat moet die man toch blij zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:16 schreef Piovan het volgende:
Jensen van 0,8 miljoen kijkers naar 3 miljoen kijkers
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef SpecialGuest het volgende:
Nu bij Jensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |