abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:45:32 #26
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43328322
Naja, nix mis met commerciële gebeurtenissen, daar draait onze economie tenslotte op. Maar zoals je idd aangeeft. Waarom moet alles wijken voor een projectontwikkelaar die ergens $$ inziet en daarvoor de hele tent wil verbouwen. Een fort als dat is hartstikke uniek en erg tof dat het zo openbaar te bezoeken is.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:48:02 #27
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43328399
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:30 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Alle media is subjectief... ook indymedia.
De media ZIJN

MEDIA IS MEERVOUD
MEDIA IS MEERVOUD!!!!!!!!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:52:15 #28
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43328529
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

De media ZIJN

MEDIA IS MEERVOUD
Je hebt echo en je caps lock staat aan...

Je snapt wat ik bedoel, dus waar zeik je uberhaupt over... je geeft niet eens een inhoudelijke bijdrage... ga een topic in klaagbak openen over mensen die spelvauten maken ofzo
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:56:26 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43328669
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:37 schreef ymme het volgende:
Daarom, deze krakers hebben het beste voor met het fort.
En willen het in de oude staat houden, en niet een commercieel iets.
En dat gaat het worden, een commerciele gebeurtenis.

Moet alles in Nederland worden gomoderniseert? Kan er dan echt niets in de oude staat blijven. Voor ons nageslacht, voor de mooie gedachten aan dit fort. Het is een stukje geschiedenis verdomme. Dadelijk bestaat de geschiedenis alleen nog maar uit foto's.
Tja, het ORKZ in Groningen is ook compleet verkracht door krakers. Kraaklui zijn ook écht geen heilige boontjes en vaak juist synoniem voor "achterstallig onderhoud".
Ik ga naar huis.
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:03:15 #30
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43328926
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:52 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel, dus waar zeik je uberhaupt over... je geeft niet eens een inhoudelijke bijdrage... ga een topic in klaagbak openen over mensen die spelvauten maken ofzo
"de media is" is geen spelfout.
pi_43329002
We hebben het hier over de krakers in Fort Pannerden, en niet over die wel huizen/gebouwen 'verkrachten'. Deze mensen hebben 't fort netjes gehouden, het ziet er nu beter uit dan voorheen.
pi_43329119
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:52 schreef maniack28 het volgende:

[..]

"klaagbak"?
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:12:57 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43329264
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

"klaagbak"?
Je snapt wat ik bedoel, dus waar zeik je uberhaupt over... je geeft niet eens een inhoudelijke bijdrage... ga een topic in klaagbok openen over mensen die spelvauten maken ofzo
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43329338
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:12 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel, dus waar zeik je uberhaupt over... je geeft niet eens een inhoudelijke bijdrage... ga een topic in klaagbok openen over mensen die spelvauten maken ofzo
Wat bedeol je? Heo bedeol je? Truck.
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:15:39 #35
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43329359
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:12 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Je echo staat nog steeds aan...

Back ontopic maar weer...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:17:12 #36
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43329414
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:56 schreef nietzman het volgende:

[..]

Tja, het ORKZ in Groningen is ook compleet verkracht door krakers. Kraaklui zijn ook écht geen heilige boontjes en vaak juist synoniem voor "achterstallig onderhoud".
Hadden ze het gebouw maar niet leeg moeten laten staan.... als niemand het bewoont wordt er ook geen onderhoud gepleegd, dus krakers de schuld geven van achterstallig onderhoud is een beetje zinloos. Of er nu wel of geen krakers in een onbeheerd leegstaand pand komen, er zal altijd sprake zijn van achterstallig onderhoud. Behalve als de krakers het netjes beheren en dat gebeurd regelmatig
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:00:00 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43330892
dat toevallig pannerden een incidenteel 'kraaksucces' is, neemt niks af van mijn stelling dat eigendomsrecht voor het recht van krakers gaat. meestal zijn het opgehokte, werkschuwe stinkende nederlandse/buitenlandse facisten die maar wat lopen aankloten. niet gaan lullen dat dat niet zo is graag.

als ze zoveel goeds in de zin hebben met het fort, waarom dan niet een maandelijkse vergoeding, die we ook wel huur noemen, geven?

stel zielige profiteurs, gelukkig zwaait het zwaard van damocles reeds diep. onvermijdelijke wet die het kraken verbiedt is comming ";)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43331153
Gewoon wachten totdat ze uitgehongerd naar buiten komen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_43331322
zoalshetis, als je denkt dat krakers kraken voor eigenbelang, dan uhmm.. zit je over het algemeen fout
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:13:43 #40
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_43331339
Sympathieke krakers, niets meer dan lof voor ze.

Ze hebben het fort beheerd alsof het gewoon een onderdeel was van de openbare monumenten zonder er zelf enige cent voor te zien behalve een woning, enig idee hoeveel een ambtenaar zal verdienen voor hetzelfde werk?

Alle mensen die hier op roepen tot geweld tegen deze krakers kunnen net zo goed roepen dat ze boswachters, musea-houders etc in elkaar willen slaan.

Laten we gelijk ook maar van alle monumenten hotels bouwen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:16:27 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43331418
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef Xith het volgende:
zoalshetis, als je denkt dat krakers kraken voor eigenbelang, dan uhmm.. zit je over het algemeen fout
nee dan zit ik over het het algemeen heel erg goed en in het bijzonder misschien niet goed, maar voor mij is een kraker niet sterker dan het eigendomsrecht. huur/hypotheek betalen moet iedereen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:18:12 #42
117776 OFfSprngr
pi_43331467
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
dat toevallig pannerden een incidenteel 'kraaksucces' is, neemt niks af van mijn stelling dat eigendomsrecht voor het recht van krakers gaat. meestal zijn het opgehokte, werkschuwe stinkende nederlandse/buitenlandse facisten die maar wat lopen aankloten. niet gaan lullen dat dat niet zo is graag.

als ze zoveel goeds in de zin hebben met het fort, waarom dan niet een maandelijkse vergoeding, die we ook wel huur noemen, geven?

stel zielige profiteurs, gelukkig zwaait het zwaard van damocles reeds diep. onvermijdelijke wet die het kraken verbiedt is comming ";)
De enige fascist ben jij hier.
Maandelijkse vergoeding?, ja de krakers hadden een vergoeding moeten krijgen voor het werk wat ze deden, maar nee jij loopt een beetje zonder enige fucking kennis te roepen dat alle krakers slecht zijn en maar niets doen en junks zijn, huizen leeg laten staan voor speculatie DAT is pas fascisme.

Profiteurs?, profiteurs zijn de gene die hun huizen leeg laten staan om er meer winst op te maken terwijl er een onwijs grote woningnood is, mensen horen niet op de straat, mensen horen onderdak te hebben dat behoort tot de eerste menselijke voorzieningen als jij hun dat recht wilt ontnemen ben je onmenselijk.

Kraken zou legaal moeten worden na een jaar leegstand zonder bestemmingsplan en dat zeg ik als een huiseigenaar/verhuurder.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:18:50 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43331485
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Sympathieke krakers, niets meer dan lof voor ze.

Ze hebben het fort beheerd alsof het gewoon een onderdeel was van de openbare monumenten zonder er zelf enige cent voor te zien behalve een woning, enig idee hoeveel een ambtenaar zal verdienen voor hetzelfde werk?

Alle mensen die hier op roepen tot geweld tegen deze krakers kunnen net zo goed roepen dat ze boswachters, musea-houders etc in elkaar willen slaan.

Laten we gelijk ook maar van alle monumenten hotels bouwen.
omfg wat een dom betoog. krakers schenden het eigendomsrecht. niets meer, niets minder. en ga ze nou niet ineens door pannerden, wat dus nog steeds op instoren staat, 'behoeders van monumenten' noemen. daarvoor veranderen ze te veel huizen in absolute krotten. ze dachten een geldige reden gevonden te hebben door mensen uit die buurt toe te laten, zo he!! petje af.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:20:13 #44
117776 OFfSprngr
pi_43331525
Weet je hoeveel impact het heeft om kraken te verbieden?, je zorgt ervoor dat honderde mensen geen onderdak hebben en duizende studenten geen onderdak hebben bij de anti-kraak die zich ten minste voor een redelijke prijs onderdak aanbied.
.
.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:20:18 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43331529
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

De enige fascist ben jij hier.
Maandelijkse vergoeding?, ja de krakers hadden een vergoeding moeten krijgen voor het werk wat ze deden, maar nee jij loopt een beetje zonder enige fucking kennis te roepen dat alle krakers slecht zijn en maar niets doen en junks zijn, huizen leeg laten staan voor speculatie DAT is pas fascisme.

Profiteurs?, profiteurs zijn de gene die hun huizen leeg laten staan om er meer winst op te maken terwijl er een onwijs grote woningnood is, mensen horen niet op de straat, mensen horen onderdak te hebben dat behoort tot de eerste menselijke voorzieningen als jij hun dat recht wilt ontnemen ben je onmenselijk.

Kraken zou legaal moeten worden na een jaar leegstand zonder bestemmingsplan en dat zeg ik als een huiseigenaar/verhuurder.
volgens mij ontbreekt het je aan leesvermogen. ik had ook niet anders verwacht van een stinkede baal vodden die zijn recht ontleent aan het schenden van eigendomsrechten.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:22:53 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43331607
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Weet je hoeveel impact het heeft om kraken te verbieden?, je zorgt ervoor dat honderde mensen geen onderdak hebben en duizende studenten geen onderdak hebben bij de anti-kraak die zich ten minste voor een redelijke prijs onderdak aanbied.
dat bedoel ik. hoe kom je erbij dat in anti-kraak als slecht zie? je kan echt niet lezen hé?

dan had ik wel de anti-anti-kraakwet geschreven
pi_43331621
Zoalshetis, je bent heerlijk bezig hoor.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:24:06 #48
117776 OFfSprngr
pi_43331649
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omfg wat een dom betoog. krakers schenden het eigendomsrecht. niets meer, niets minder. en ga ze nou niet ineens door pannerden, wat dus nog steeds op instoren staat, 'behoeders van monumenten' noemen. daarvoor veranderen ze te veel huizen in absolute krotten. ze dachten een geldige reden gevonden te hebben door mensen uit die buurt toe te laten, zo he!! petje af.
En in hoeveel kraakpanden ben jij geweest meneer expert?.. hier in Den Haag zijn er meerdere kraakpanden en die worden uitstekend onderhouden net zoals het fort.

Eigendomsrecht?, wtf heb JIJ daar mee?, niets, IK wel en IK zeg dat als ik puur alleen mijn huis leeg zou laten staan zonder bestemmingsplan om te zorgen dat het meer geld op zou leveren dat men het wat mij betreft zou mogen kraken, want als ik iets weggooi heb ik niet langer meer het recht om er eigendom over te claimen.
Je hebt werkelijk geen enkele kijk op krakers of kraakpanden.
.
.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:24:08 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43331651
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef Xith het volgende:
Zoalshetis, je bent heerlijk bezig hoor.
wat dacht je van mijn opponent?
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:24:55 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43331676
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat bedoel ik. hoe kom je erbij dat in anti-kraak als slecht zie? je kan echt niet lezen hé?

dan had ik wel de anti-anti-kraakwet geschreven
Als je kraken verbiedt is antikraak ook niet meer nodig, knurft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')