Jaa, die panda's! Die chocoladevariant was idd zo lekker! Ik heb al lang niks meer gezien dat erop lijkt.quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef amarena het volgende:
- die panda-cereals waren ook lekker Elvi... vooral de paarse (chocolade)
Nee! Die dingen waren zoooo lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Elvi het volgende:
Tjolk![]()
En ik weet niet of het jaren '80 of '90 is...
Maar er was een soort ehm... ontbijt-cereal in de vorm van Pandabeertjes. Het heette ook gewoon pandaIn de smaken chocola, honing en ehm.. vanille denk ik..
Herkent iemand dit want volgens mij ben ik nog de enige die het zich kan herrinneren![]()
Wel hoor, in alle duitse supermarkten.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef MaLo het volgende:
De al eerder genoemde dinosaurus / schildpadden chips. Echt lekkere smaken waren dat!
Ik heb het vorige topic niet gelezen, dus vergeef me als deze ook al genoemd is: Koala beertjes.
Vroeger volop verkrijgbaar, tegenwoordig zie ik ze niet meer.
[afbeelding]
Ik weet wat je bedoelt! Maar hoe dat nou heet....quote:Op donderdag 23 november 2006 02:18 schreef Sterrre het volgende:
En een soort van cup a soup voor kinderen, met figuurvermicelli, duikbootjes als ik het me goed herinner.
die bestaan nog steedsquote:Verder van die schelpjes van plastic, met harde rode gele of groene vulling erin (h)![]()
nee toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
hoe staat het eigenlijk met de Rolo? is toch ook verdwenen?
ahh die pandabeertjes. Ik at ze graag met melk als ontbijt maar ik kreeg er altijd darmkrampen vanquote:Op donderdag 23 november 2006 12:35 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee! Die dingen waren zoooo lekkerHeb ooit eens Lu was het? gemaild over dit product, tis nergens meer te krijgen en het komt nooit meer terug
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef Muck het volgende:
er schiet me ineens nog wat te binnen:
tuc pops!
tuc-koekjes in de vorm van bolletjes (ter grote van een borrelnootje ongeveer) in een pyramidevormige verpakking
Wij kregen er iedere dag een handjevol mee in een zakje voor het speelkwartier op de basisschoolquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
ahh die pandabeertjes. Ik at ze graag met melk als ontbijt maar ik kreeg er altijd darmkrampen van![]()
Maar dan toch niet lang meerquote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef heaven7 het volgende:
Ja hoor, overal nog.
Dat is geen chocolade, maar cacaofantasiequote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wat een herinneringen allemaal! Vooral tjolk!!
Heeft iemand al koetjesrepen genoemd, dat waren die dunne chocoladerepen....zijn die nog te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |