Ik weet wat je bedoelt! Maar hoe dat nou heet....quote:Op donderdag 23 november 2006 02:18 schreef Sterrre het volgende:
En een soort van cup a soup voor kinderen, met figuurvermicelli, duikbootjes als ik het me goed herinner.
die bestaan nog steedsquote:Verder van die schelpjes van plastic, met harde rode gele of groene vulling erin (h)![]()
nee toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
hoe staat het eigenlijk met de Rolo? is toch ook verdwenen?
ahh die pandabeertjes. Ik at ze graag met melk als ontbijt maar ik kreeg er altijd darmkrampen vanquote:Op donderdag 23 november 2006 12:35 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee! Die dingen waren zoooo lekkerHeb ooit eens Lu was het? gemaild over dit product, tis nergens meer te krijgen en het komt nooit meer terug
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:13 schreef Muck het volgende:
er schiet me ineens nog wat te binnen:
tuc pops!
tuc-koekjes in de vorm van bolletjes (ter grote van een borrelnootje ongeveer) in een pyramidevormige verpakking
Wij kregen er iedere dag een handjevol mee in een zakje voor het speelkwartier op de basisschoolquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
ahh die pandabeertjes. Ik at ze graag met melk als ontbijt maar ik kreeg er altijd darmkrampen van![]()
Maar dan toch niet lang meerquote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef heaven7 het volgende:
Ja hoor, overal nog.
Dat is geen chocolade, maar cacaofantasiequote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wat een herinneringen allemaal! Vooral tjolk!!
Heeft iemand al koetjesrepen genoemd, dat waren die dunne chocoladerepen....zijn die nog te krijgen?
Ik zag het alquote:Op woensdag 6 december 2006 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen chocolade, maar cacaofantasie
Het koetjesboek op de site is al helemaal ondergespamed!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Maar dan toch niet lang meer
http://www.bean.nl/koetjesreep/
Ik heb ook maar een berichtje achter gelaten.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Het koetjesboek op de site is al helemaal ondergespamed!![]()
![]()
Volgens mij heb ik dat laatst in Belgie nog gedronken?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Een lekker flesje Perrier, dat mis ik nog wel eens.
die reep vond ik al raar smaken..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen chocolade, maar cacaofantasie
punica glazen fles is nog te koop, smaak multivitaminequote:Op woensdag 6 december 2006 18:56 schreef Lisanne18 het volgende:
Ja die panda beertjes van chocola!! lekker waren die! Altijd in een zakje mee naar school..
een pasta choca beregoed ofzoiets dat was ook heel lekker. zo'n kartonnen potje met een plastic deksel blauwe van kleur met beren erop!
en Splash dat fruitdrinken, ook nergens meer te krijgen
en die dino chips en krokodillen chips hmmmm![]()
en idd die dino koeken waren ook heerlijk!
Punica uit die flessen!!
timon en poemba ijsjes!! die met torren en larven van winegum erin!! zelfde idee als knettertops
kikker ijsjes die knal groene met appelsmaak
dorito's cajun salsa, verkopen ze ook nergens meer, alleen nog die to go bakjes maar die smaken heel anders..
Solero bosvruchten ijsjes hebben ze helaas ook nergens meer..
zo een hele waslijst..
oja die "vieze snoepjes" vooral de hondenscheten waren lekkerquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:40 schreef Nicole22 het volgende:
Benbits kauwgom
Bloopers chips in een grote paarse zak als ik het me goed herinner
"Vieze snoepjes" met namen als meeuwenflatsen en vieze luiers
Bruidsgebak (soort bladerdeegachtige cakejes gevuld met spijs met een mierzoete witte laag bovenop
En wat ik echt het allermeeste mis...Bruine Beertjes van Venco. Lijkt qua kleur en bite op lichtbruine boerderijdrop maar de smaak was veel lekkerder![]()
edit: oh ja en de P.K. kauwgom met geel/rode verpakking! En Chicklets kauwgom, die gekleurde in platte doosjes!![]()
Supermarkt, tenminste de meeste supermarkten hier verkopen die dingen nog. Ligt in de buurt van de carvan cevitam siroop.quote:
De albert heijn verkoopt die rietjes ook in de chocolade, aardbij en banaan smaak.quote:Op maandag 11 december 2006 10:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
T lijkt er trouwens op dat er een soort nieuwe SPLASH in rietjes vorm is: sippah rietjes, verkrijgbaar bij de AH
http://www.sipahh.com.au/default.aspx?FolderID=99&ArticleID=188
De Australische firma Unistraw lanceert rietjes die een drankje op smaak brengen. Eetbare parels met een laag suikergehalte die in de rietjes zitten lossen op in water, melk of andere dranken. De zogeheten Sippah-rietjes zijn in de Australische supermarkten verkrijgbaar in smaken als aardbei, chocolade, banaan, choco/mint, toffee/appel en karamel.
[afbeelding]
Jong en oud 'sippaht'
waar is die gast ook alweer van?quote:
Uno noodles. Geweeeldige bak, die van dat vergiet. Ik gebruik hem nog steeds regelmatig. De noodles vond ik dan weer minder smakelijk en vooral erg duur voor wat je kreeg. Bij de toko kan dat beter.quote:Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef roburt het volgende:
ik mis de oude Noodels pakjes in zo'n zakje voor 1 persoon, met kerrie smaak![]()
vaak elke middag op de basisschool in groep 7 en 8 ofzo.
incl. zo'n bakje dat je kon sparen met zo'n vergietje.
daarna hebben ze die dingen verandert van smaak en nooit meer aangeraakt, die dingen waren niet te eten.
Oh ja...die waren lekker!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:40 schreef Nicole22 het volgende:
En wat ik echt het allermeeste mis...Bruine Beertjes van Venco. Lijkt qua kleur en bite op lichtbruine boerderijdrop maar de smaak was veel lekkerder![]()
Jaaaaaaaaaaaaa... ik had ze laatst! Ze zitten in een dropmix bij de V&D. Waar ze het "vers" scheppen voor je... dus niet voorverpakt...quote:
Dat is nou de befaamde fido dido. Daar waren zelfs cd's van.quote:Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef roburt het volgende:
[..]
waar is die gast ook alweer van?
ot
ik mis de oude Noodels pakjes in zo'n zakje voor 1 persoon, met kerrie smaak![]()
vaak elke middag op de basisschool in groep 7 en 8 ofzo.
incl. zo'n bakje dat je kon sparen met zo'n vergietje.
daarna hebben ze die dingen verandert van smaak en nooit meer aangeraakt, die dingen waren niet te eten.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:08 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa... ik had ze laatst! Ze zitten in een dropmix bij de V&D. Waar ze het "vers" scheppen voor je... dus niet voorverpakt...
Dat waren de goede beertjes!
Bedoel je deze?quote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een soort Ham/kaas of Bacon/kaas chips. Geel aan de buitenkant met een bruine streep in het midden, tering wat was dat lekker. Al zeker 10 jaar niet meer gezien.
die koop ik af en toe eens bij de dirk vd broek, grote zak voor weinig!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:32 schreef Marty het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[afbeelding]
Die verkopen ze in italie nog steeds.
Volgende vakantiebestemming?![]()
idd ik heb er twee in de kast liggenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef ki_ki het volgende:
[..]
die koop ik af en toe eens bij de dirk vd broek, grote zak voor weinig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |