abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 oktober 2009 @ 19:25:23 #201
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_73283220
Chips gebakken in de palmolie
Zonnebloemoliechips is veel minder lekker
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_73294162
kaaspopcorn van smiths , kan er wel om janken ! ( of was dat in the 80's ? )
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:28:49 #203
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_73301980
Ik lees net het volgende stukje online....

http://www.zibb.nl/102578(...)eherintroduceerd.htm
quote:
Nostalgische medemensen opgelet: kinderdrank Tjolk komt terug! Het zuiveldrankje, bekend van de beeltenissen van een aap, konijn en beer op de pakjes, verdween in de jaren tachtig uit de winkels. Begin komend jaar staat de terugkeer gepland.

Passie
Initiatiefnemer van de wederopstanding van Tjolk is ondernemer Sjoerd Stouten. In 2008 kocht hij de merknaam Tjolk over van Friesland Foods. Samen met partner Bas de Boer wil hij Tjolk januari 2010 weer in de winkels hebben liggen.

Stouten:’Bas de Boer en ik hebben een enorme passie voor merken. Friesland zelf wilde Tjolk niet herintroduceren. Wij merkten echter dat er nog heel veel mensen waarde hechten aan dat label.’

Verpakkingsbedrijf
Met de merkrechten op zak en financiële steun van enkele investeerders, maakt Stouten momenteel afspraken met leveranciers en producenten.

‘We hebben net een gesprek gehad met een verpakkingenbedrijf’, zegt Stouten. ‘Ook hebben we al contact met fabrieken die het drankje moeten gaan maken. In Nederland kunnen eigenlijk alleen Friesland en Campina (inmiddels een fusiebedrijf, red.) dit, vandaar dat we nu contact hebben met producenten in Duitsland, Frankrijk en België."

Organisch
Veel volwassenen kennen Tjolk van de reclames in weekblad Donald Duck. Maar de herintroductie moet niet alleen maar appelleren aan nostalgische gevoelens, zegt Stouten. ‘We willen Tjolk ook onderscheidend maken, door het zo organisch mogelijk te produceren.’
Nieuwe varianten

Naast de smaken van weleer, wil Stouten ook nieuwe varianten introduceren. ‘Dat soort vernieuwingen willen we brengen in een directe communicatie met mensen. Zo gaan we via onze Twitter-account mensen vragen om de nieuwe smaken te testen.’
Volgens mij was Tjolk in de jaren 80 alles behalve Organisch...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:03:59 #204
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_73304828
Wat een goed nieuws! Ik verzamelde vroeger die Tjolk pakjes, tot ze gingen stinken en ik ze van m'n moeder moest weggooien (wist ik veel als kleuter).. Ik mis ook Croky Chips Spaans Gekruid, Colazuurtjes met druivesuiker vulling (vierkante zuurtjes per stuk verpakt in een rolletje.. hoekig rolletje). Ik weet alleen niet de naam van deze zuurtjes, ze hadden een rood-witte verpakking. Natuurlijk mis ik ook Treets (geel/bruin), maar dat werd M&M's.. Ben overigens wel blij dat Cherry Coke is teruggekomen (nu ook alweer een tijdje geleden), maar dat was opeens ook verdwenen, ergens in de 90's? Japanse nootjes vond ik ook erg lekker, die waren wat harder dan borrelnootjes, hadden een glanzend jasje.

Die baconachtige chips die hier eerder werden genoemd was ook lekker ja. Zat nog een of ander kruidje overheen, wat het zoutje lekker spicy maakte. Was een Duits zoutje. De Edah had trouwens ook altijd van die goedkope zoutjes in vierkante zakjes voor minder dan een gulden per zakje. Aardappel en baconzoutjes in doorzichtige kleine zakjes met rood/blauwe opdruk. Die hadden meer smaak dan de AH kloon die je nu nog kan kopen.
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_73305256
Japanse nootjes zijn overal te krijgen In allerlei variaties

En bedoel je deze?

pi_73307623
De bruine BenBits!
pi_73311390
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
De bruine BenBits!
jaaaaaaaaaaaaaaaaa die ook
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:32:53 #208
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_73311654
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:18 schreef heaven7 het volgende:
Japanse nootjes zijn overal te krijgen In allerlei variaties

En bedoel je deze?

[ afbeelding ]
Nee, het waren andere nootjes dan die je in die zakken rijstcrackers terugvind. Ook destijds van Duyvis.

Nee, ik bedoel overigens geen Bits.
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_73312682
Zijn Bits juist niet van de laatste jaren?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:56:17 #210
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_73318029
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn Bits juist niet van de laatste jaren?
Klopt, ik denk dat iemand ze verwart met BenBITS
pi_73320417
Dit is niet echt jaren '90... maar waar is de kersen-variant van deze gebleven? Kan 'm nergens meer vinden..

Deze met bosbessen is vies zuur en de perzik ben ik ook niet zo weg van. Alleen die met aardbei gaat nog, maar niets overtrof die met kersen..

pi_73324298
Smiths chips, in een heel kleurrijke verpakking. Het zijn meer zoutjes, dus net als hamka's.
Heeft een paprika smaak en verschillende vormen. Ik ben de naam volledig vergeten...

Ik heb ze ooit terug gezien in aflevering van de flodders, in de kofferbak van Sjonny met kees achterop...
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:14:49 #213
188742 Rochgel
Ja is geen nee
pi_73572058
Je had vroeger ook van die (donker) oranje gekleurde rollen kaaskoekjes. Weet iemand waar ik het over heb en waar je deze eventueel nog kunt halen ?

Ik heb geen idee wat voor merk het was maar ze waren fucking lekker

Het waren gewoon van die "O" <--- rondjes met gaatjes erin.
We could build a rocket, fly to the moon
Leave Tuesday morning, and be back for noon
There wasn't nothing, nothing that we couldn't do
Once, when I was little
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:30:08 #214
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_73576418
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:14 schreef Rochgel het volgende:
Je had vroeger ook van die (donker) oranje gekleurde rollen kaaskoekjes. Weet iemand waar ik het over heb en waar je deze eventueel nog kunt halen ?

Ik weet precies welke je bedoelt.
Ik heb al bij verschillende supermarkten gekeken maar helaas.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_73576493
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:03 schreef JMarsden het volgende:
Colazuurtjes met druivesuiker vulling (vierkante zuurtjes per stuk verpakt in een rolletje.. hoekig rolletje). Ik weet alleen niet de naam van deze zuurtjes, ze hadden een rood-witte verpakking.
Wow die was ik vergeten... Die haalde ik echt vaak.. Zou Jamin ze niet nog hebben toevallig?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:46:39 #216
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_73576966
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Wow die was ik vergeten... Die haalde ik echt vaak.. Zou Jamin ze niet nog hebben toevallig?
Jamin was de enige snoepwinkel bij ons die ze verkochten, evenals op de markt.. Er zijn wel vergelijkbare snoepjes, maar uit nostalgische redenen mis ik toch dit vierkante rolletje
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:48:13 #217
139677 Curiosity
pi_73577017
Misschien zijn ze al genoemd maar nu we toch bij Jamin zijn, die lolly's die per tien aan zo'n rits zaten en dan de zwarte, dropsmaak, er zaten ook kleurtjes op, geel, roze ed, die waren echt super.
pi_73577077
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:14 schreef Rochgel het volgende:

Shuttle!
pi_73577652
denk het niet. shuttles zijn er nog steeds maar hebben geen gaatjes en zijn ook niet oranje. Bedoel je misschien de kaasringen in zo'n 90 grams zakje van Croky? Ik weet de naam ook niet meer, maar wat waren ze verslavend lekker! Gelukkig was de zak niet supergroot want hij ging altijd in één keer op, meestal na schooltijd vroeger
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:39:41 #220
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_73578731
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:48 schreef Curiosity het volgende:
Misschien zijn ze al genoemd maar nu we toch bij Jamin zijn, die lolly's die per tien aan zo'n rits zaten en dan de zwarte, dropsmaak, er zaten ook kleurtjes op, geel, roze ed, die waren echt super.
ZO, nu noem je inderdaad iets van vroeger Die kan ik me ook wel herinneren ja: mochten we als we bij oma op bezoek waren met neefjes en nichtjes zo'n rits kopen en deze onderling verdelen.. ah, memory lane
pi_73578845
tvp
pi_73578921
De Callipo Fizz (citroen met knettertjes)
pi_73578982
en walnoten ijs van de aldi, die's ook weg inmiddels

en van die ijsworsten, roze of witte, jeweetwel, zo in een plastic rol.
Die kreeg ik altijd bij mn opa en oma
pi_73579114
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:47 schreef MarMar het volgende:
en walnoten ijs van de aldi, die's ook weg inmiddels

en van die ijsworsten, roze of witte, jeweetwel, zo in een plastic rol.
Die kreeg ik altijd bij mn opa en oma
Ja! die ijsworsten die kocht oma altijd bij de kijkgrijp (tegenwoordig dekamarkt)
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:56:13 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73579191
Die ijsworsten doen me altijd denken aan de volgende regels:
Ze was als een ijsje van Jamin
Groot
En zonder enige smaak
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_73696262
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Matness het volgende:
'There's nothing wrong with the maxibon'

Geniale reclame was dat van Maxibon, gelukkig staat ie op
Hier had uw advertentie kunnen staan
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:02:53 #227
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_73696581
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:53 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Ja! die ijsworsten die kocht oma altijd bij de kijkgrijp (tegenwoordig dekamarkt)
Ik zag ze vroeger altijd ja, waarbij ik me altijd afvroeg: hoe eet je zoiets? Hoe wordt zoiets opgediend?

Wij kochten/kopen roomijs altijd in die literbakken, dus heb het daardoor eigenlijk nooit in huis gzien, die rollen.. maar inderdaad, nostalgie
pi_73702454
Kleine kans dat iemand weet wat ik bedoel, en ik at het volgens mij voornamelijk in de jaren '80 ipv de jaren '90...

Het waren een soort kleine rondje dropjes, een beetje een pastille-vorm, ongeveer ter grootte van een dubbeltje, volgens mij verpakt in een op een sigarettenpakje lijkende verpakking, met een smaak die het midden hield tussen zoute drop, laurierdrop en menthol...

wie weet wat ik bedoel?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  Manager PR/Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 01:41:27 #229
269689 crew  Viv
pi_73702700
Maxibon
Ik hoor mensen veel vaker over de Winner Taco, maar dat Maxibon er niet meer is vind ik veel erger. Vooral de koek-helft, ik heb nooit iets vergelijkbaars kunnen vinden.
pi_73703988
JHe had ook van die zurige chips. zagen er een beetje uit als Hartbreakers, maar dan rond. Volgens mij heten ze iets van Airs ofzo.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2009 @ 08:29:44 #231
264940 8108139dpths
pi_73704004
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:04 schreef Pino_666 het volgende:
Fireballs.

Volgens mij zijn ze er nog wel, maar ik koop ze niet meer

[ afbeelding ]
pi_74067311
Winner Taco natuurlijk En Tjok

Owja en Duo Penotti cruch . Waarmee mensen me bashen en zeggen dat het nooit bestaan heeft . Lays Cream & Chives vond ik (als enigste denk ik) ook wel ernstig lekker.
En snoejes met mage namen als meeuwenflatsen en mierenzijkers . Daar ging je echt voor naar de snoepwinkel :p
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  maandag 26 oktober 2009 @ 02:57:43 #233
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_74067320
Duo Penotti crunch herinner ik me nog . Super lekker was dat! Vooral op witbrood.
Living and loving in the moment.
pi_74069012
Het enige wat ik echt nog steeds vaaaaaak mis zijn van die kleine panda ontbijt? koekjes van Lu geloof ik. Groene doos. Kent iemand die? Damn die waren zooo lekker
  † In Memoriam † maandag 26 oktober 2009 @ 15:55:00 #236
34726 Fratz
Max
pi_74080374
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:03 schreef JMarsden het volgende:
Wat een goed nieuws! Ik verzamelde vroeger die Tjolk pakjes, tot ze gingen stinken en ik ze van m'n moeder moest weggooien (wist ik veel als kleuter).. Ik mis ook Croky Chips Spaans Gekruid, Colazuurtjes met druivesuiker vulling (vierkante zuurtjes per stuk verpakt in een rolletje.. hoekig rolletje). Ik weet alleen niet de naam van deze zuurtjes, ze hadden een rood-witte verpakking. Natuurlijk mis ik ook Treets (geel/bruin), maar dat werd M&M's.. Ben overigens wel blij dat Cherry Coke is teruggekomen (nu ook alweer een tijdje geleden), maar dat was opeens ook verdwenen, ergens in de 90's? Japanse nootjes vond ik ook erg lekker, die waren wat harder dan borrelnootjes, hadden een glanzend jasje.

Die baconachtige chips die hier eerder werden genoemd was ook lekker ja. Zat nog een of ander kruidje overheen, wat het zoutje lekker spicy maakte. Was een Duits zoutje. De Edah had trouwens ook altijd van die goedkope zoutjes in vierkante zakjes voor minder dan een gulden per zakje. Aardappel en baconzoutjes in doorzichtige kleine zakjes met rood/blauwe opdruk. Die hadden meer smaak dan de AH kloon die je nu nog kan kopen.

Ik zag Treets laatst liggen bij een Duitse groothandel!
Ik dacht ook dat het niet meer bestond

[ Bericht 0% gewijzigd door Fratz op 26-10-2009 16:08:13 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_74086803
Ik heb Ola gister maar eens gemaild met de vraag of de Winner Taco niet terug kan komen.. ben benieuwd..
pi_74090606
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb Ola gister maar eens gemaild met de vraag of de Winner Taco niet terug kan komen.. ben benieuwd..
Nee lukt niet, was van de zomer bij de Coen en Sander show op 3fm, spraken ze met iemand van Ola. Die had het erover dat het niet in hun marketingstrategie viel ofzo
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_74099362
Dat vind ik een beetje een bullshit uitspraak van ze dan, bij hun marketingstrategie proberen ze juist uit te zoeken wat de consument wil, beetje raar om dan niet naar de vraag van de klanten te lusiteren.
pi_74099605
Taksi Tintel. Tintel fris...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:15:42 #241
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_74099620
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:56 schreef SiGNe het volgende:
Dat vind ik een beetje een bullshit uitspraak van ze dan, bij hun marketingstrategie proberen ze juist uit te zoeken wat de consument wil, beetje raar om dan niet naar de vraag van de klanten te lusiteren.
Zelfde toch ook bij Tjolk. Het pastte niet in het huidige assortiment van Friesland Foods, dus heeft een groep ondernemers het product overgekocht..
pi_74100143
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef Sicstus het volgende:
Kleine kans dat iemand weet wat ik bedoel, en ik at het volgens mij voornamelijk in de jaren '80 ipv de jaren '90...

Het waren een soort kleine rondje dropjes, een beetje een pastille-vorm, ongeveer ter grootte van een dubbeltje, volgens mij verpakt in een op een sigarettenpakje lijkende verpakking, met een smaak die het midden hield tussen zoute drop, laurierdrop en menthol...

wie weet wat ik bedoel?

Die lijken er in ieder geval op

Worden Tikkels eigenlijk nog verkocht?
pi_74100417
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik kwam een berichtje tegen uit 1999:
quote:
Unilever vindt de andere taco-ijsco's een bedreiging voor een potentiële goudmijn. De Winner Taco is het grootste succes van Ola in de afgelopen jaren. Sinds de ijsjes in 1997 op de markt zijn gebracht, hebben Nederlanders er al 50 miljoen gulden aan besteed.
Probleem was dat hij teveel werd nagemaakt ofzo > Maar dat kun je van de Magnum ook zeggen in feite
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74100425
pi_74100427
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 05:03 schreef AAA2009 het volgende:
[ afbeelding ]

pi_74100430
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 05:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
je dacht dat ik dat niet wist

Tijdens de naamsverandering in beginjaren '90 baalde ik ervan
pi_74100443
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 05:13 schreef AAA2009 het volgende:

[..]

je dacht dat ik dat niet wist

Tijdens de naamsverandering in beginjaren '90 baalde ik ervan
Het gaat toch om producten die niet meer gemaakt worden ? Of mis je de naam Raider
pi_74100449
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 05:27 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Het gaat toch om producten die niet meer gemaakt worden ? Of mis je de naam Raider
Ja Elke keer als ik Twix eet denk ik aan de naamsverandering.
Ik was 10 jaar en sindsdien werd ik bewust van marketing.

Wat is er gebeurd met Punica? M'n moeder zei in de jaren '90dat het verboden was geworden, maar in Duitsland zie ik het nog steeds in de schappen staan.

Zat er iets verslavends in? Ik kon die flessen toen moeilijk weerstaan en dronk met gemak 2 flessen achterelkaar op waardoor ik ruzie kreeg met m'n moeder.
pi_74100466
Punica zie ik nog heel af en toe, het doet me ook echt aan de 90s denken. Lekker drankje.
pi_74100482
Punica is nog gewoon te koop . Alleen niet meer in die glazen flessen.

Je had ook zakjes met poeder (geen cocaine) het was zuur van smaak en er zat ook een geel snoepstaafje bij waaraan je moest likken zodat het poeder er aan bleef kleven . Een soort dip . Frizzz ofzo? Ik kan het niet weer vinden
pi_74100559
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 06:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Punica is nog gewoon te koop . Alleen niet meer in die glazen flessen.

Je had ook zakjes met poeder (geen cocaine) het was zuur van smaak en er zat ook een geel snoepstaafje bij waaraan je moest likken zodat het poeder er aan bleef kleven . Een soort dip . Frizzz ofzo? Ik kan het niet weer vinden
Double dip/fizz dips?

pi_74100566
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 06:49 schreef Trusten het volgende:

[..]

Double dip/fizz dips?

[ afbeelding ]

En je had ook een variant met een lolly
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:22:26 #253
64792 Mryc
play me one more song
pi_74362081
Koala koekjes :-) (ze verkopen ze overigens nog wel in België)

pi_74369616
quote:

[..]

Double dip/fizz dips?

[ afbeelding
Die heb ik laatst nog in Duitsland gekocht!
pi_74369720
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:13 schreef Michellee het volgende:

[..]

Die heb ik laatst nog in Duitsland gekocht!
Die heb je ook bij Jamin, van het weekend nog gezien toen ik ging kijken of ze toch niet die colazuurtjes toevallig hadden.. Helaas niet
pi_74372357
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 04:53 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik kwam een berichtje tegen uit 1999:
[..]

Probleem was dat hij teveel werd nagemaakt ofzo > Maar dat kun je van de Magnum ook zeggen in feite
Dit was het antwoord van ola op mijn mail trouwens:
quote:
Graag komen wij terug op uw vraag over de verkrijgbaarheid van Winner Taco.

Helaas moeten wij u meedelen dat dit product sinds enige tijd uit het assortiment is genomen, omdat er te weinig belangstelling voor was. Het wordt al geruime tijd niet meer door ons geproduceerd; er is geen restpartij meer beschikbaar.

Wij vinden het vervelend u te moeten teleurstellen.

Met vriendelijke groet,
Ola Consumer Service

Mevrouw T. van de Blink
Dat het niet meer te krijgen was en dat er geen restvoorraad zou zijn was m'n vraag niet eens en leek me ook erg logisch, het is al jaren van de markt dus waarom een voorraad houden?
Ik had alleen gevraagd of het weer op de markt kon komen omdat ik merk dat heel veel mensen de Winner Taco lekker vonden en ook missen.
Aan de andere kant staat er ook dat het niet door "ons" geproduceert wordt, wel door een andere fabrikant misschien?
  woensdag 4 november 2009 @ 02:25:45 #257
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74373144
Er kan, zoals ze omschrijven dat het niet loopt, een rest partij zijn.. ja die raakt natuurlijk ook een keer op?wat dan het geval is.. of vernietigd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74373209
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:22 schreef Mryc het volgende:

[ afbeelding ]
Deze nam mijn moeder altijd mee uit Duitsland, ik was 7 of 8 weet het nog goed.
pi_74405242
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:58 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Gouden topic dit!

Inderdaad, punica! Jive ijs!

Kent iemand nog die chips van Croky in een paarse zak... geen idee wat voor smaak het was, maar lekker was het wel...
smokey bacon
  woensdag 4 november 2009 @ 23:12:30 #260
139677 Curiosity
pi_74405455

Ik heb deze laatst in Duitsland gekocht, pindareep met caramel.
Kwam me zo bekend voor, volgens mij hadden wij die vroeger ook in NL.
pi_74792714
Die koala beertjes krijg je nog in Duitsland ( Kaufland) , zag ik ze toevallig laatst staan en heb ze meegenomen voor mijn zoontje omdat ik eraan dacht dat ik ze zelf ook altijd kreeg Met witte en met bruine vulling.
pi_74792952
Weet niet of ze er nu nog zijn, maar dinosauruskoekjes van Lu. Vooral omdat je er een dino bij kreeg
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_74793019
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:05 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dit was het antwoord van ola op mijn mail trouwens:
[..]

Dat het niet meer te krijgen was en dat er geen restvoorraad zou zijn was m'n vraag niet eens en leek me ook erg logisch, het is al jaren van de markt dus waarom een voorraad houden?
Ik had alleen gevraagd of het weer op de markt kon komen omdat ik merk dat heel veel mensen de Winner Taco lekker vonden en ook missen.

Standaardzin, omdat veel mensen -als je die zin over de restvoorraad weglaat- terugmailen of er nog een voorraadje is...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_74796416
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Ewelina het volgende:
Weet niet of ze er nu nog zijn, maar dinosauruskoekjes van Lu. Vooral omdat je er een dino bij kreeg
[ afbeelding ]
vakantieherinneringen van vroeger
pi_74798699
Ik mis de Crispy Pepper chips Dat was zoooo lekker. En heel snel weer uti de schappem. Later nog salt & pepper in de winkels gezien en dergelijke, maar het leek er niet op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 22:46:51 #266
269689 crew  Viv
pi_74799015
quote:
[ afbeelding ]
Die waren echt super lekker. Volgens mij bestaan ze al jaren niet meer, dit was uit de tijd van Jurassic Park en de grote rage rond dinosaurussen in de jaren '90.
pi_74804643
quote:
[ afbeelding ]
Ja
Volgens mij heb ik ze vorig jaar nog ergens gekocht, Frankrijk dacht ik..
pi_74805439
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Zo-is-dat het volgende:
Welke etenswaren mis jij uit de jaren '90?

En hier verder!!

Paar favo\'s;

SPLASH

[ afbeelding ]

Damn ja die winner taco wa lekker
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74807799
quote:

[..]

Double dip/fizz dips?

[ afbeelding ]
Oh ja die waren zo lekker!
Ik was laatst in de plaatselijke snoepwinkel en daar hadden ze ineens weer al het snoep van m'n kindertijd. Echt alles ook. Van die ijsjes met poeder in het hoorntje, die dingen in een fluit-vormpje, en uiteraard double dip.
En, natuurlijk, Joekels.

Heel onduidelijk maar dat waren die 3hoekige ijsjes

[ Bericht 17% gewijzigd door _Loki op 18-11-2009 10:26:15 ]
pi_74835308
quote:
[ afbeelding ]
Jaa die!
Dino's waren gewoon geweldig ik was ook zo'n fan van de dinochips van Croky.
be consistent, but not all the time
pi_74835869
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef chocolonely het volgende:

[..]

Jaa die!
Dino's waren gewoon geweldig ik was ook zo'n fan van de dinochips van Croky.
je luste je groente vroeger ook als je moeder het in de vorm van een dinosaurus op je bord legde
pi_74839014
Jaar of 16 geleden denk ik; Pakjes drinken met thunderbirds erop!

Oja en een soort dummies, maar dan groter, bij de basismarkt
New in town
pi_74840630
pi_74924628
BN BN tututututuu....
be consistent, but not all the time
pi_74924772
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef _Loki het volgende:

[..]

Oh ja die waren zo lekker!
Ik was laatst in de plaatselijke snoepwinkel en daar hadden ze ineens weer al het snoep van m'n kindertijd. Echt alles ook. Van die ijsjes met poeder in het hoorntje, die dingen in een fluit-vormpje, en uiteraard double dip.
En, natuurlijk, Joekels.
[ afbeelding ]
Heel onduidelijk maar dat waren die 3hoekige ijsjes
joekels worden nog gewoon verkocht toch?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74925198
Nooit wat aangevonden die joekels
pi_74926420
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:52 schreef teigan het volgende:
ik zat net toen ik dit doorlas ineens aan de yoghoyogho ijsjes te denken.... Die waren toen zo populair, met op de stokjes spreuken uit de reclame....

Daar moest ik ook aan denken toen ik dit topic doorlas!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 28 december 2009 @ 16:55:48 #278
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_76146449
4/5 jaar geleden was er blauwe cola. Dat was er toen met kerst..... Ik geloof dat het toen iets met een singel van Di-rect te maken had.... die kreeg je er bij ofzo?
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_76148352
splash ja dat vond ik geloof ik echt lekker ( als ik het nog eens zou proeven is het waarschijnlijk gewoon net opgeklopte yoghi )

ritzels net zo van dat mierzoete broodbeleg met in de commercial "boordevol druivensuiker" zouden ze nu eens moeten proberen, om dat als promotie te gebruiken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_76169518
Blauwe cola komt zo nu en dan langs, net als doorzichtige trouwens. Ik gok dat het nog wel een keer komt. Smaakt volgens mij iets meer vanille-achtig.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_76196151
Vroeger kon je op veel plaatsen (maar vooral op de wekelijkse markten bij "de candyman") jodenvet halen. Tegenwoordig zie je het nog wel eens liggen onder de noemer borsthoning, maar de overheerlijke smaak van toen wordt bij lange na niet geevenaard.

In de jaren 80 en 90 was het ook spierwit en nu is het een beetje creme/bruin..

Uitleg voor de mensen die het niet kennen: KLIK
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_76196323
Joekel ijsjes
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_76199173
Rittersport chocolade met yoghurt smaak had je vroeger in zo'n vierkante blauwe verpakking
pi_76225742
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:19 schreef mirjammmm het volgende:
Rittersport chocolade met yoghurt smaak had je vroeger in zo'n vierkante blauwe verpakking
Met yoghurtvulling bedoel je? Die heb je nu nog, in een witte verpakking. Lekker is die.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 30 december 2009 @ 16:32:29 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76226086
Lila pauze
En spoetnik! Veel lekkerder dan raketjes... chocoladetopje/wit ijs/rood ijs/blauw ijs! Lekkere smaak een een heerlijke bite.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76237809
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Met yoghurtvulling bedoel je? Die heb je nu nog, in een witte verpakking. Lekker is die.
Oja, Waar?!
pi_76255054
Lays cream&chives, ik wil het terug

O hoi, ik ben nieuw.
  donderdag 31 december 2009 @ 17:13:44 #288
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_76270732
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef mirjammmm het volgende:

[..]

Oja, Waar?!
Sowieso in duitse supermarkten.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 3 januari 2010 @ 22:18:12 #289
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_76379019
Iglo Pizza Crossa Milanese.. Sowieso is Pizza Crossa verdwenen nadat het werd overgenomen..
pi_76382254
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:08 schreef mirjammmm het volgende:

[..]

Oja, Waar?!
http://www.amazon.com/Rit(...)te-100/dp/B000WVW5MI
die?
pi_76400473
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:51 schreef SHOOOTO het volgende:
Superchips Mexicano en Tengels Smiths, daar kon ik als een kleine boef toch van smullen!
JAAAAA de Mexicano chips!!!! Die waren LEKKERRR!!
En nergens meer te krijgen

De Croky Ketchup chips waren 1000x keer lekkerder dan die van Lay's

En de Winner Taco ja, dat ze die ooit weggedaan hebben

Wie kent de Pinda-Choco nog voor op brood?
Pindakaas en chocopasta in 1 pot
Ze hebben tegenwoordig wel snickers in een pot maar dat is het toch weer nét niet.

En de groene en paarse ketchup... smaakte precies hetzelfde als rode ketchup maar man wat zag je bord friet er smerig uit zeg.

Cheeser maak ik zelf nog weleens, pitabroodje met kaas en jam in het tosti apparaat
pi_76400898
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:22 schreef Mryc het volgende:

[ afbeelding ]
Met die chocolade in het midden

En Duo Penotti Crunch
pi_76400965
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:11 schreef Perenijsje het volgende:
Vroeger kon je op veel plaatsen (maar vooral op de wekelijkse markten bij "de candyman") jodenvet halen. Tegenwoordig zie je het nog wel eens liggen onder de noemer borsthoning, maar de overheerlijke smaak van toen wordt bij lange na niet geevenaard.

In de jaren 80 en 90 was het ook spierwit en nu is het een beetje creme/bruin..

Uitleg voor de mensen die het niet kennen: KLIK
O jaaaa... jodenvet

Teveel "o jaaaa!!" momenten in dit topique...
pi_76402633
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Bilderberger het volgende:
Ze hebben tegenwoordig wel snickers in een pot maar dat is het toch weer nét niet.
Bij AH te koop: Choc Chip Peunut Sensation
http://whole-earth.sentia.nl/index2.php?page=pindakaas
pi_76402875
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja maar dat is chocopasta met stukjes pinda...

De PindaChoco was echt zoals duo penotti maar dan Pindakaas/Chocopasta.
pi_76403034
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:37 schreef Bilderberger het volgende:

[..]

Ja maar dat is chocopasta met stukjes pinda...
Nee hoor, dat is pindakaas met chocolade erdoor

ingredienten: 80%pinda's
pi_76416805
quote:
ja! Dacht alleen dat in nl altijd in een blauwe verpakking zaten. Maar evengoed ben ik blij!
  maandag 4 januari 2010 @ 21:56:22 #298
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_76417153
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice, aangezien het biologische producten zijn, zullen ze helaas wel een stuk duurder zijn? Toch even aankomend weekend langs de AH of biologische supermarkt in de stad..
pi_76461674
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:18 schreef JMarsden het volgende:
Iglo Pizza Crossa Milanese.. Sowieso is Pizza Crossa verdwenen nadat het werd overgenomen..
+1000!
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_76462580
snickerspread

Heerlijk kan het nergens meer vinden .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_76462733
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:04 schreef Steve-O het volgende:
snickerspread

Heerlijk kan het nergens meer vinden .
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Bilderberger het volgende:

[..]

JAAAAA de Mexicano chips!!!! Die waren LEKKERRR!!
En nergens meer te krijgen

De Croky Ketchup chips waren 1000x keer lekkerder dan die van Lay's

En de Winner Taco ja, dat ze die ooit weggedaan hebben

En de groene en paarse ketchup... smaakte precies hetzelfde als rode ketchup maar man wat zag je bord friet er smerig uit zeg.

Cheeser maak ik zelf nog weleens, pitabroodje met kaas en jam in het tosti apparaat
Blijkbaar bestaat het dus nog wel
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')