Double dip/fizz dips?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 06:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Punica is nog gewoon te koop . Alleen niet meer in die glazen flessen.
Je had ook zakjes met poeder (geen cocaine) het was zuur van smaak en er zat ook een geel snoepstaafje bij waaraan je moest likken zodat het poeder er aan bleef kleven . Een soort dip . Frizzz ofzo? Ik kan het niet weer vinden
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 06:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Double dip/fizz dips?
[ afbeelding ]
Die heb je ook bij Jamin, van het weekend nog gezien toen ik ging kijken of ze toch niet die colazuurtjes toevallig hadden.. Helaas nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:13 schreef Michellee het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog in Duitsland gekocht!
Dit was het antwoord van ola op mijn mail trouwens:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 04:53 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik kwam een berichtje tegen uit 1999:
[..]
Probleem was dat hij teveel werd nagemaakt ofzo > Maar dat kun je van de Magnum ook zeggen in feite
Dat het niet meer te krijgen was en dat er geen restvoorraad zou zijn was m'n vraag niet eens en leek me ook erg logisch, het is al jaren van de markt dus waarom een voorraad houden?quote:Graag komen wij terug op uw vraag over de verkrijgbaarheid van Winner Taco.
Helaas moeten wij u meedelen dat dit product sinds enige tijd uit het assortiment is genomen, omdat er te weinig belangstelling voor was. Het wordt al geruime tijd niet meer door ons geproduceerd; er is geen restpartij meer beschikbaar.
Wij vinden het vervelend u te moeten teleurstellen.
Met vriendelijke groet,
Ola Consumer Service
Mevrouw T. van de Blink
Deze nam mijn moeder altijd mee uit Duitsland, ik was 7 of 8 weet het nog goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:22 schreef Mryc het volgende:
Koala koekjes :-) (ze verkopen ze overigens nog wel in België)
[ afbeelding ]
smokey baconquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:58 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Gouden topic dit!
Inderdaad, punica! Jive ijs!
Kent iemand nog die chips van Croky in een paarse zak... geen idee wat voor smaak het was, maar lekker was het wel...
Standaardzin, omdat veel mensen -als je die zin over de restvoorraad weglaat- terugmailen of er nog een voorraadje is...quote:Op woensdag 4 november 2009 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit was het antwoord van ola op mijn mail trouwens:
[..]
Dat het niet meer te krijgen was en dat er geen restvoorraad zou zijn was m'n vraag niet eens en leek me ook erg logisch, het is al jaren van de markt dus waarom een voorraad houden?
Ik had alleen gevraagd of het weer op de markt kon komen omdat ik merk dat heel veel mensen de Winner Taco lekker vonden en ook missen.
vakantieherinneringen van vroegerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Ewelina het volgende:
Weet niet of ze er nu nog zijn, maar dinosauruskoekjes van Lu. Vooral omdat je er een dino bij kreeg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Ewelina het volgende:
Weet niet of ze er nu nog zijn, maar dinosauruskoekjes van Lu. Vooral omdat je er een dino bij kreeg
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Damn ja die winner taco wa lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef Zo-is-dat het volgende:
Welke etenswaren mis jij uit de jaren '90?
En hier verder!!![]()
Paar favo\'s;
SPLASH
[ afbeelding ]
Oh ja die waren zo lekker!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 06:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Double dip/fizz dips?
[ afbeelding ]
Jaa die!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
je luste je groente vroeger ook als je moeder het in de vorm van een dinosaurus op je bord legdequote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef chocolonely het volgende:
[..]
Jaa die!![]()
Dino's waren gewoon geweldigik was ook zo'n fan van de dinochips van Croky.
joekels worden nog gewoon verkocht toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef _Loki het volgende:
[..]
Oh ja die waren zo lekker!
Ik was laatst in de plaatselijke snoepwinkel en daar hadden ze ineens weer al het snoep van m'n kindertijd. Echt alles ook. Van die ijsjes met poeder in het hoorntje, die dingen in een fluit-vormpje, en uiteraard double dip.
En, natuurlijk, Joekels.
[ afbeelding ]
Heel onduidelijk maar dat waren die 3hoekige ijsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |