Jaquote:
Maar ruilen dan misschien?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, ok.... dan neem ik de blauwe, lekker rolbevestigend
ja! err nee! err misschien!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:52 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Maar ruilen dan misschien?
Ik besloot toch maar even in te breken en snel een kratje te pakken bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
*geeft roze rietje aan neenetje en trekt blikje open
nee, maar neenetje welquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef Sebasser het volgende:
nou, verdomme, heb je nou bier of niet.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik besloot toch maar even in te breken en snel een kratje te pakken bij de supermarkt.
Ja...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good noodles!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
Iemand steelt mijn bier en ik ben verkoude.
Ik heb ice tea en bitterlemon voor je..quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:11 schreef Hobje het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie ook zoiets in plaats van bier ?
Jawel..quote:
Das geen ranjaquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb ice tea en bitterlemon voor je..
Fuck op met je pils.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:17 schreef xrrwr het volgende:
PILS!
Hetzelfde levende grot.quote:
Ey ouwe relmof.quote:
Bier moet ik echt niet hoor bah!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:18 schreef relmof het volgende:
[..]
heb je liever ranja hob?
maakt niet uit wat je vraagt, van mij krijg je toch altijd bier
Mwah..quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zeg remlof Waar is iedereen?![]()
hoi Sebasser? elk object 'leeft' Als jullie zo door gaan...![]()
![]()
mèn wat een baggerquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zeg remlof Waar is iedereen?![]()
hoi Sebasser? elk object 'leeft' Als jullie zo door gaan...![]()
![]()
Hee wat grappig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:18 schreef relmof het volgende:
[..]
heb je liever ranja hob?
maakt niet uit wat je vraagt, van mij krijg je toch altijd bier
serieus? wie dan??quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hee wat grappig.
Ik ken iemand bij wie dat gebeurde
cat II slootwater in metalen container voor x!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef xrrwr het volgende:
Nu eindelijk pils?
cat I dommelsch, van de tapquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
cat II slootwater in metalen container voor x!
Slootwater is de bom.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
cat II slootwater in metalen container voor x!
Neen men..quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:28 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Nu ga je naar de hel.
Je loog.
Van een dronkenlap zeker!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neen men..
Ik spreek immer de waarheid..
Ohja! Je was ziek!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoewel ik bier heb ben ik nuchter als wat.
het is ook altijd hetzelfde met jou he?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoewel ik bier heb ben ik nuchter als wat.
Mwah.. ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
het is ook altijd hetzelfde met jou he?
Tuurlijk..quote:
Subjectief ja!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tuurlijk..
Dat ik genoeg tijd heb gehad om uit te rusten en rustig een mening kan vormen.
'sebasser' kan je prima schrijven dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:37 schreef relmof het volgende:
[..]
ik ben pas bij de s met het leren van het alfabet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |