Jaquote:
Maar ruilen dan misschien?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, ok.... dan neem ik de blauwe, lekker rolbevestigend
ja! err nee! err misschien!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:52 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Maar ruilen dan misschien?
Ik besloot toch maar even in te breken en snel een kratje te pakken bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
*geeft roze rietje aan neenetje en trekt blikje open
nee, maar neenetje welquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef Sebasser het volgende:
nou, verdomme, heb je nou bier of niet.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik besloot toch maar even in te breken en snel een kratje te pakken bij de supermarkt.
Ja...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good noodles!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
Iemand steelt mijn bier en ik ben verkoude.
Ik heb ice tea en bitterlemon voor je..quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:11 schreef Hobje het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie ook zoiets in plaats van bier ?
Jawel..quote:
Das geen ranjaquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb ice tea en bitterlemon voor je..
Fuck op met je pils.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:17 schreef xrrwr het volgende:
PILS!
Hetzelfde levende grot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |