abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43322391
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het lijkt wel of Bos die hele genocide ontkend als ik die reacties hier zo zie. Hij zit maar wat over een paar woorden te zeiken. Te stompzinnig voor woorden als je het mij vraagt.. Rechts media vallen er natuurlijk meteen overheen. Media die tot een paar weken geleden nog nooit aandacht besteedt hebben aan de Armeense zaak.
Dit, dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:16:01 #102
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43322420
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:11 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Welnee.
[..]

Juist niet, aangezien dat juist het grote discussiepunt is.
Discussiepunt voor sommige Turkse historici. De meeste historici zijn er over eens dat er een volkerenmoord heeft plaatsgevonden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  FOK!fotograaf dinsdag 7 november 2006 @ 13:16:41 #103
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43322437
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:19 schreef whosvegas het volgende:
Wat een geblaat en stemmingmakerij hier:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/news/876(...)_dan_gedacht_vk.html

Dus de genocide wordt niet ontkent, hij vindt alleen dat je voorzichtig moet zijn moet de gevoelens van onze turkse mede mens. Dat mag hij van mij vinden
Zullen we dan voor de stemming onder onze oosterburen maar voortaan praten over de 'duitse kwestie' ipv de holocaust? Is ook zo'n beladen woord...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43322442
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:16 schreef Falco het volgende:

[..]

Discussiepunt voor sommige Turkse historici. De meeste historici zijn er over eens dat er een volkerenmoord heeft plaatsgevonden.
Je weet hoe Nos is. Is het recht dan roept hij dat het krom is en visa versa.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:18:12 #105
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43322480
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:16 schreef Falco het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of er mensen vermoord zijn maar of het daadwerkelijk een officiele genocide is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:18:59 #106
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43322493
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je weet hoe Nos is. Is het recht dan roept hij dat het krom is en visa versa.
Jij hebt ook een hoofd vol zaagsel . Wat is er zo belangrijk aan de NOS in dit topic?

Lamaar: Nos = Bos bij jou
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_43322516
Ach wat moet je dan van dat schoriemorrie verwachten...cyprus erkennen ze ook al niet
Call me black
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:21:23 #108
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43322545
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of er mensen vermoord zijn maar of het daadwerkelijk een officiele genocide is.
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:21:47 #109
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43322559
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:19 schreef Jack_Pershing het volgende:
Ach wat moet je dan van dat schoriemorrie verwachten...cyprus erkennen ze ook al niet
Dat is een totaal andere kwestie dat niets met Bos te maken heeft.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_43322841
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou moe.

Ik ben niet zo gediend van het voorschrijven van de Enig Ware Leer.
Als je het niet erg vind. Ik heb graag minstens recht op een eigen mening. Ook als die mening de heren politici niet zo aanstaat.

Ik wil 'm graag ook nog mogen uiten, die mening.
Mag je uiten, moet je alleen niet in een politieke partij gaan zitten die wèl realistisch naar de wereld kijkt.

Je mag ook uiten dat je voor de doodstraf bent, maar ik verwacht van de drie grote partijen in Nederland dat ze dit zelf te aller tijden zullen veroordelen.
pi_43323077
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:34 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Mag je uiten, moet je alleen niet in een politieke partij gaan zitten die wèl realistisch naar de wereld kijkt.

Je mag ook uiten dat je voor de doodstraf bent, maar ik verwacht van de drie grote partijen in Nederland dat ze dit zelf te aller tijden zullen veroordelen.
Dat is echt niet te rijmen met:
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:10 schreef Genverbrander het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon te zeggen dat die turken genocide hebben gepleegd EN DAT WE IN NEDERLAND NIET GEDIEND ZIJN VAN MENSEN DIE DIT ONTKENNEN.
Dat jij niet gediend bent van partijen die een standpunt hebben dat je niet aanstaat is dat je goed recht,
als je niet gediend bent van Nederlanders met een standpunt dat je niet aanstaat ben je een engerd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43323092
Ik vind het verhaal van Bos erg goed, alleen iets te laat.
pi_43323130
Wat is Kaboutertje Bos toch ook een draaiende flikker hè!
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:51:58 #114
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43323262
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef SCH het volgende:
Ik vind het verhaal van Bos erg goed, alleen iets te laat.
Pugna Pro Patria
pi_43324462
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is een totaal andere kwestie dat niets met Bos te maken heeft.
Maar wel met Turken......

Vraag me af als onze medelanders Bosjes vacantie naar cyprus zouden bekritiseren, wat voor uitspraken dan naar buiten zouden komen.....
Call me black
pi_43324656
Een turkse excollega vertelde me dat men wel weet van de genocide toendertijd maar dat het verboden is om er over te praten/schrijven. Wouter Bos probeert nog gauw wat moslimzieltjes te winnen op deze laffe wijze.

Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, maar in ieder geval niet de PvdA, CDA of VVD; zij hebben hun kansen gehad.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:39:55 #117
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43324724
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef Posdnous het volgende:

[..]

wat maakt eigenlijk iets een officiele genocide?

6.000.000 = genocide
5.999.999 = volkerenmoord

zoiets?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_43324774
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:39 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

6.000.000 = genocide

zoiets?
Als er sprake is van opzet en stelselmatigheid. Dat is wel een aantal keren langsgeweest hoor.
pi_43324846
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:39 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

6.000.000 = genocide

zoiets?
Zoek, knip, plak: wikipedia:
quote:
De Verenigde Naties namen in 1951 de Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (CPPCG) aan, waarin genocide wordt verboden. Deze conventie definieert in artikel 2 genocide als:

any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnic, racial or religious group, as such: 'Killing members of the group; Causing serious bodily or mental harm to members of the group; Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; Imposing measures intended to prevent births within the group; and forcibly transferring children of the group to another group'.

Vertaling:

elk van de volgende handelingen met als opzet het vernietigen, geheel dan wel gedeeltelijk, van een nationale, etnische, raciale of religieuze groepering als zodanig: 'Het vermoorden van leden van de groep; Het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; Het welbewust aan de groep opleggen van levensomstandigheden, die bedoeld zijn om de groep geheel dan wel gedeeltelijk fysiek te vernietigen; Het opleggen van maatregelen om geboortes binnen de groep te verhinderen; En het met dwang overbrengen van kinderen uit de groep naar een andere groep'.

De term genocide is gemunt door de Joods-Poolse jurist Raphael Lemkin in zijn in 1944 in de Verenigde Staten uitgegeven boek Axis Rule in Occupied Europe. Het is een combinatie van het Griekse woord genos (ras, natie of volk) en het Latijnse caedere (vellen, doden, vermoorden).

Genocide wordt vaak verward met etnische zuiveringen, maar daarvoor kan ook 'slechts' een gedwongen verhuizing volstaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43324875
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als er sprake is van opzet en stelselmatigheid. Dat is wel een aantal keren langsgeweest hoor.
Als het geen Joden of Moslims zijn mag je het tegenwoordig ontkennen, of moet je, het afhankelijk van je nationaliteit.

Dezelfde nationaliteit die geschiedenis vervals aangaande hoe een volksheld ontsnapt, ware het nou een boekenkist, of een jurk)
Call me black
pi_43324895
kwes·tie (de ~ (v.), ~s)
1 probleem
2 aangelegenheid => zaak
3 ruzie, onenigheid

ge·no·ci·de (de ~ (v.), ~s)
1 stelselmatige uitroeiing van een ras of een volk => volkerenmoord
Houd van een lijntje.
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:45:57 #122
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_43324899
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:19 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik niet. Al dat gezever om iets wat een eeuw geleden heeft plaatsgevonden
Het gaat me dan ook meer om de draaikonterij van Bos. Eerst iemand van de lijst trappen omdat ie niet in jouw woorden wil melden dat de Turken genocide hebben gepleegd om vervolgens als blijkt dat er vanaf Turkse kant nogal wat kritiek komt om wat stemmen te trekken de boel gaan nuanceren en deels bagataliseren. Hou dan je rug recht. Dat gedraai is niet goed voor een lijsttrekken en helemaal niet voor een minister-president.
Hatsjoe!
pi_43325007
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Als het geen Joden of Moslims zijn mag je het tegenwoordig ontkennen, of moet je, het afhankelijk van je nationaliteit.

Dezelfde nationaliteit die geschiedenis vervals aangaande hoe een volksheld ontsnapt, ware het nou een boekenkist, of een jurk)
Sorry, maar in welke taal schrijf je dit nu? Er is geen touw aan vast te knopen
pi_43325021
Zie, zelfs erwtensoep vind dat het een kwesie is.
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:56:26 #125
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_43325229
Het is wel typisch dat de ‘bedenker’ van de term genocide, Raphael Lemkin, dit heeft gedaan naar aanleiding van de genocide op de Assyriërs in Irak en de Armenen in het Ottomaanse Rijk. Alhoewel de term wel een juridische lading en aspect heeft gekregen, daar deze in nationale en internationale wetgeving is ingepast, is het veelzeggend dat de Armeense genocide een direct ‘schoolvoorbeeld’ was.

En het is leuk en aardig dat heel veel Turken er zoveel moeite mee hebben, maar Bos loopt nu te schuiven en met woorden te spelen om z’n standpunt zo onduidelijk mogelijk te krijgen, wat natuurlijk politiek wel verstandig kan zijn, maar wat natuurlijk hoogst onoprecht is.

Het riekt geheel en al naar opportunisme.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:14:02 #126
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43325705
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Het enige dat Bos gezegd heeft is dat de gebeurtenissen qua omvang en gruwelijkheid genocide was, maar dat historici en juristen nog moeten concluderen of het werkelijk genocide was. Niks gedraai, alleen verduidelijking.
Iedereen is het er wel over eens dat het een genocide was, behalve de Turken. Er is gewoon geen twijfel onder serieuze historici. Bos en de PvdA proberen een juridisch rookgordijn aan te leggen om de Turkse stem terug te winnen. Werkelijk te walgelijk voor woorden. Zou iemand eens met de holocaust moeten proberen.

Typisch een geval van ver-van-mijn-bed.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43325770
Ik voorspel voor Bos een goede toekomst als burgemeester van Amersfoort o.i.d. of in een leuke functie bij de VN.
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:17:03 #128
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43325813
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het lijkt wel of Bos die hele genocide ontkend als ik die reacties hier zo zie. Hij zit maar wat over een paar woorden te zeiken. Te stompzinnig voor woorden als je het mij vraagt.. Rechts media vallen er natuurlijk meteen overheen. Media die tot een paar weken geleden nog nooit aandacht besteedt hebben aan de Armeense zaak.
Feitelijk ontkent hij hierdoor het geplande, systematische, etnische element van de Armeense kwestie. En dat is bijzonder vunzig.
pi_43325856
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Iedereen is het er wel ove eens dat het een genocide was, behalve de Turken. Er is gewoon geen twijfel onder serieuze historici. Bos en de PvdA proberen een juridisch rookgordijn aan te leggen om de Turkse stem terug te winnen. Werkelijk te walgelijk voor woorden. Zou iemand eens met de holocaust moeten proberen.

Typisch een geval van ver-van-mijn-bed.
Iedereen is wel een groot woord. Ik zou het anders bewoorden. Ik zou zeggen dat veel westerse en christelijke historici het er overeens zijn dat er een genocide zou zijn geweest aan de hand van de bronnen van hun christeijke broeders, de armenen. Er zal onder deze historici inderdaad geen twijfel bestaan.

Dit is ook de reden dat de armenen nergens voet aan de grond krijgen qua erkenning, buiten hun christelijke broederlanden om.
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:21:40 #130
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43325958
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dit is ook de reden dat de armenen nergens voet aan de grond krijgen qua erkenning, buiten hun christelijke broederlanden om.

Christelijke broederlanden. Heb je het nu over het volledig gedhimitiseerde Frankrijk?
pi_43326009
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is echt niet te rijmen met:
[..]

Dat jij niet gediend bent van partijen die een standpunt hebben dat je niet aanstaat is dat je goed recht,
als je niet gediend bent van Nederlanders met een standpunt dat je niet aanstaat ben je een engerd.
ik ben heel eng.

maar ik bedoelde natuurlijk het feit dat ik het ongepast vind als politici deze genocide gaan afzwakken. Wat particulieren doen moeten ze zelf weten, je hebt ook neonazis die denken dat het dagboek van Anne Frank een verzinsel van de joden is.
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:26:12 #132
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43326101
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:23 schreef Genverbrander het volgende:
maar ik bedoelde natuurlijk het feit dat ik het ongepast vind als politici deze genocide gaan afzwakken. Wat particulieren doen moeten ze zelf weten, je hebt ook neonazis die denken dat het dagboek van Anne Frank een verzinsel van de joden is.
Het is vooral misten. het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat kwaaie Armenen de straat op gaan. Het is een poging om door middel van vaagheid iedereen te vriend te houden, maar het vertoont een gebrek aan ruggegraat, moraliteit en fatsoen.
pi_43326116
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Christelijke broederlanden. Heb je het nu over het volledig gedhimitiseerde Frankrijk?
Ja, het Frankrijk waar de regering en de rechtbanken zijn overgenomen door de moslims.

Welkom in de wondere wereld van PJORourke, het wandelende konijn met hoefijzers.
pi_43326245
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:51 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Wat?
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:34:47 #135
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43326357
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, het Frankrijk waar de regering en de rechtbanken zijn overgenomen door de moslims.
Ja, het Frankrijk waar ze het leger niet de banlieus in durven te sturen omdat daar te veel moslims in zitten? Dat Frankrijk zou een christelijk broederland zijn? Het seculiere, republikeinse Frankrijk?

Je zou geloofwaardiger zijn als je zou opmerken dat de ruggegraatloze Franse regering zo af en toe buigt voor de luidruchtige Armeense lobby. Want dat is het.
pi_43326468
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je zou geloofwaardiger zijn als je zou opmerken dat de ruggegraatloze Franse regering zo af en toe buigt voor de luidruchtige Armeense lobby. Want dat is het.
Je selectieve geheugen laat je wederom in de steek. Dit is al meerdere malen aangegeven. En ja, dat is het inderdaad.
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:41:03 #137
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43326544
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je selectieve geheugen laat je wederom in de steek. Dit is al meerdere malen aangegeven. En ja, dat is het inderdaad.
Waarom kom je dan aan met die nonsens over christelijke broedervolken? Nu kan ik je moeilijk meer serieus nemen.
pi_43326805
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Waarom kom je dan aan met die nonsens over christelijke broedervolken? Nu kan ik je moeilijk meer serieus nemen.
Goed. Maatschappijen gebaseerd op joods-christelijke en humanistische normen en waarden. Zo beter?
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:52:18 #139
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43326854
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Goed. Maatschappijen gebaseerd op joods-christelijke en humanistische normen en waarden. Zo beter?
Nee. Wat dacht je van volledig gecorrumpeerde democratische staten die gebukt gaan onder een lobbydictatuur?
pi_43327028
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee. Wat dacht je van volledig gecorrumpeerde democratische staten die gebukt gaan onder een lobbydictatuur?
Nee, dat dekt de lading niet. Het is veel te algemeen. Er zijn haast geen landen die niet hieraan voldoen. Mijn stelling is beter, als je kijkt naar de volgende politieke map:

http://upload.wikimedia.o(...)ocideRecognition.png
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:02:49 #141
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43327130
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nee, dat dekt de lading niet. Het is veel te algemeen. Er zijn haast geen landen die niet hieraan voldoen. Mijn stelling is beter, als je kijkt naar de volgende politieke map:

http://upload.wikimedia.o(...)ocideRecognition.png
Libanon???
pi_43327308
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Libanon???
Uit het factbook:
quote:
Ethnic groups:
Arab 95%, Armenian 4%, other 1%
note: many Christian Lebanese do not identify themselves as Arab but rather as descendents of the ancient Canaanites and prefer to be called Phoenicians
Religions:
Muslim 59.7% (Shi'a, Sunni, Druze, Isma'ilite, Alawite or Nusayri), Christian 39% (Maronite Catholic, Greek Orthodox, Melkite Catholic, Armenian Orthodox, Syrian Catholic, Armenian Catholic, Syrian Orthodox, Roman Catholic, Chaldean, Assyrian, Copt, Protestant), other 1.3%
note: 17 religious sects recognized
Languages:
Arabic (official), French, English, Armenian

Nog meer?
pi_43327779
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Uit het factbook:
[..]

Nog meer?
het ontkennen van feiten is een bewijs van neo/islamo fascisme is het ontkennen van feiten.
Eeen van de duidelijkst en hardst ontkende feiten is de een of andere genocide

[ Bericht 8% gewijzigd door Jack_Pershing op 07-11-2006 16:33:56 ]
Call me black
pi_43328136
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]
blaat
Ik dacht eerst dat je Lemmeb of Aaah was, maar gezien je taalgebrek neig ik nu meer naar pjotr.
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:01:22 #145
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_43328844
Bedroevend dat de PvdA loopt te draaien in de kwestie van de Armeense genocide om de gunsten van de allochtone kiezer. Het standpunt van de PvdA - qua omvang en gruwelijkheid was het genocide, maar de juridisch correcte benaming is een zaak voor volkenrechtdeskundigen – is tenenkrommend. De juridisch correcte benaming is namelijk genocide. Maar ja, dat kost de PvdA kiezers dus een ‘twist ’n shout’ was op z’n plek.
Het officiële standpunt van de PvdA had beter kunnen luiden: "Wij zeggen alles wat u wilt, als u maar op ons stemt."

Noot: In maart 2000 is een verklaring opgesteld en ondertekend door 126 Holocaust Scholars, Holders of Academic Chairs, and Directors of Holocaust Research and Studies Centers waarin aangegeven wordt dat de Armeense genocide ondubbelzinnig heeft plaatsgevonden.

That's...Montgomery Clift, honey!
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:02:51 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_43328907
Die wouter bos moest in zijn bek gescheten worden voor dit walgelijke statement, wil hij soms ook over de "joodse kwestie tijdens dat issue met Duitsland" spreken?
Hij kan "K" krijgen deze slappe lul, gatverdamme.
Wil hij ook over "dat incident in Bosnie" spreken?
Hutsi en Tutsie gebeuren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_43329298
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Die wouter bos moest in zijn bek gescheten worden voor dit walgelijke statement, wil hij soms ook over de "joodse kwestie tijdens dat issue met Duitsland" spreken?
Hij kan "K" krijgen deze slappe lul, gatverdamme.
Wil hij ook over "dat incident in Bosnie" spreken?
Hutsi en Tutsie gebeuren?
Woutertje Bos spreekt denk ik graag over de Joodse Kwestie,
Ik geloof dat Jobje Cohen, notabene zelf een Jood, het dusdanig al een keer aanhaalde, om vooral de goegemeente van moslims niet te provoceren.

Zelfs Kirmiz haalt al aan dat de Armeense Holocaust, slechts onderschreven wordt door NIET ISLAMITISCHE HISTOTICI.

Dat Joden Christen Hindu en Atheistische historici die mening wel hebben doet vanzelfsprekend niet terzake.
Schreef een voormalig cineast en schrijver al niet :" Allah weet het beter" ?

Daar Iran de "Entloesung de Judenfrage" ook niet erkent heeft deze dus ook niet plaatsgevonden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jack_Pershing op 07-11-2006 17:20:13 ]
Call me black
pi_43329887
Als Bos zo snel van standpunt veranderd vanwege gevoeligheden in zijn achterban zullen ze bij de PvdA vast ook wel snel afscheid nemen van het homohuwelijk...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_43330016
´´Ja, een bepaalde bevolkingsgroep is massaal uitgemoord. Maar over de juiste term daarvoor zijn we het nog niet eens.´´ .
Lijkt me een feest om vluchteling te zijn onder het kabinet Bos1. ´´Genocide? Heeft u dit en dit artikel dan niet gelezen? U gaat maar gewoon terug tot de historici het er over eens zijn. Mocht u omkomen, dan veroordelen wij dit natuurlijk ten scherpste´´.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_43330103
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Bismarck het volgende:
Bedroevend dat de PvdA loopt te draaien in de kwestie van de Armeense genocide om de gunsten van de allochtone kiezer. Het standpunt van de PvdA - qua omvang en gruwelijkheid was het genocide, maar de juridisch correcte benaming is een zaak voor volkenrechtdeskundigen – is tenenkrommend. De juridisch correcte benaming is namelijk genocide. Maar ja, dat kost de PvdA kiezers dus een ‘twist ’n shout’ was op z’n plek.
Het officiële standpunt van de PvdA had beter kunnen luiden: "Wij zeggen alles wat u wilt, als u maar op ons stemt."

Noot: In maart 2000 is een verklaring opgesteld en ondertekend door 126 Holocaust Scholars, Holders of Academic Chairs, and Directors of Holocaust Research and Studies Centers waarin aangegeven wordt dat de Armeense genocide ondubbelzinnig heeft plaatsgevonden.

[afbeelding]
Dat telt niet, he. Daar staan allemaal enge rechts-extremisten op, zoals Elie Wiesel .
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')