Nu is de OP zo lang, dat niemand hem leest. Misschien moeten er nog meer 'korte' regels in. Maar we hebben altijd nog die lange achter de hand om de hond mee te slaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef peaceman het volgende:
Hmm ja, dat is wel waar, al vrees ik dat stukje van uitgebreide regels in geval van nieuwkomers...
het aantal punten is natuurlijk altijd 1 behalve in dubbele punten topics. het moet niet zo zijn dat iemand ineens 5 punten wil gaan geven ofzo.quote:Quote het goede antwoord en plaats hieronder in bold: USERNAAM + en het aantal toegekende punten.
Dat je er serieus op in ging... was maar aan t trollen johquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef bukgeit het volgende:
Mede door die 800 topics werd ie zo lang, peaceman.
Kan gebeuren, zeker 's nachtsquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Ik had even last van smiley-blindheid.
De eerste OP was pas hilarisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat je er serieus op in ging... was maar aan t trollen joh![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2003 17:19 schreef amsterdamman het volgende:
Omdat er bijna geen leuke popvragen zijn, bij deze:
[..]
Misschien moet dat bold, maar ik vind het zo in principe al duidelijk. Movie Trivia doet het niet veel anders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:45 schreef Mark het volgende:
Ik zou het "verboden op te zoeken" graag apart vermeld zien.
En de term laatste topic zou ik omdopen in "vorige topic".
Is dat huisje niet heilig?quote:Is het voor de VMBO'ers onder ons een optie om de Romeinse nummering af te schaffen? Persoonlijk maakt het mij niet uit, maar ik weet dat er mensen zijn die er tegen zijn.
Ik speel graag advocaat van de duivelquote:
Da's Microsoft Wordquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef belsen het volgende:
De spelregels doen nog een beetje raar, als offie een soort van percentage aanhoudt, in plaats van een standaardbreedte...
Hoe verhelpen we dit?
Ik heb het nu in een tekstvak gezet en het is verholpen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Microsoft Word![]()
Ik zal er zo wel even naar kijken.
Begin je weer, VII I XIII II XV XII XVI XXI XX XX XXV?quote:Op dinsdag 7 november 2006 05:54 schreef Gambolputty het volgende:
Roept daar iemand iets over Romeinsche cijfersch?![]()
Weinig op te merken hier. Alleen een vraagje wat nu steeds die X-jes, C-tjes en V-tjes zijn?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh das de huidige OP , deze OP is een stuk korter en duidelijker
Dat is eigenlijk ook wel jammer, maar dat gaat ook wel weer regelmatig mis.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:02 schreef cafca het volgende:
Duidelijke OP
Maar er komt dus geen overzicht van voorgaande topics meer?
Dan moet 1 iemand ze bijhouden en verzamelen gedurende het jaar en aan het eind van het jaar alle links in 1 topic posten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:10 schreef belsen het volgende:
En misschien kunnen we bijvoorbeeld wel een overzicht opnemen in de jaarafsluiting, maar ja, hoe vind je ze dan weer allemaal terug.
quote:Op maandag 6 november 2006 09:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om in deel 800 alle links te laten staan, en dan in deel 801 t/m 900 naar deel 800 linken. Vanaf 901 verwijs je dan naar 900, enz. Op die manier heb je maximaal 100 oude topics in je OP, maar kun je uiteindelijk wel alles terugvinden.
Lijkt mij eigenlijk ook niets. Wordt dan toch weer erg lang... Ik denk dat we er meer last dan plezier van hebben.quote:
Dat van dat die Romeinse getallen weg moeten bedoel je?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef bartrid het volgende:
Strak idee Sack.
Dat is misschien wel mogelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Goede OP. Houden zo![]()
En kunnen we de oude topics niet gewoon in een lijstje zetten wat Belsen dan host op z'n site? Dat kan dan gewoon net als de stand bijgehouden worden. Linkje in de OP en je bent klaar.
En natuurlijk moeten die romeinse getallen gewoon weg natuurlijk
De Romeinsche cijfers moeten blijven!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Goede OP. Houden zo![]()
En kunnen we de oude topics niet gewoon in een lijstje zetten wat Belsen dan host op z'n site? Dat kan dan gewoon net als de stand bijgehouden worden. Linkje in de OP en je bent klaar.
En natuurlijk moeten die romeinse getallen gewoon weg natuurlijk
die ook jaquote:Op woensdag 8 november 2006 19:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat van dat die Romeinse getallen weg moeten bedoel je?![]()
De discussie is klaar, toch.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Mark het volgende:
De discussie bloedt dood en DCCC komt er aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |