Nu is de OP zo lang, dat niemand hem leest. Misschien moeten er nog meer 'korte' regels in. Maar we hebben altijd nog die lange achter de hand om de hond mee te slaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef peaceman het volgende:
Hmm ja, dat is wel waar, al vrees ik dat stukje van uitgebreide regels in geval van nieuwkomers...
het aantal punten is natuurlijk altijd 1 behalve in dubbele punten topics. het moet niet zo zijn dat iemand ineens 5 punten wil gaan geven ofzo.quote:Quote het goede antwoord en plaats hieronder in bold: USERNAAM + en het aantal toegekende punten.
Dat je er serieus op in ging... was maar aan t trollen johquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef bukgeit het volgende:
Mede door die 800 topics werd ie zo lang, peaceman.
Kan gebeuren, zeker 's nachtsquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Ik had even last van smiley-blindheid.
De eerste OP was pas hilarisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat je er serieus op in ging... was maar aan t trollen joh![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2003 17:19 schreef amsterdamman het volgende:
Omdat er bijna geen leuke popvragen zijn, bij deze:
[..]
Misschien moet dat bold, maar ik vind het zo in principe al duidelijk. Movie Trivia doet het niet veel anders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:45 schreef Mark het volgende:
Ik zou het "verboden op te zoeken" graag apart vermeld zien.
En de term laatste topic zou ik omdopen in "vorige topic".
Is dat huisje niet heilig?quote:Is het voor de VMBO'ers onder ons een optie om de Romeinse nummering af te schaffen? Persoonlijk maakt het mij niet uit, maar ik weet dat er mensen zijn die er tegen zijn.
Ik speel graag advocaat van de duivelquote:
Da's Microsoft Wordquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef belsen het volgende:
De spelregels doen nog een beetje raar, als offie een soort van percentage aanhoudt, in plaats van een standaardbreedte...
Hoe verhelpen we dit?
Ik heb het nu in een tekstvak gezet en het is verholpen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Microsoft Word![]()
Ik zal er zo wel even naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |