Valt me van je tegenquote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Charme-offensief![]()
Hopen dat Van Basten bij zijn mening blijft
Starre conservatieveling,quote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Charme-offensief![]()
Er staat dan ook 'ons' in de TT.quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef GGMM het volgende:
Eerst vond je hem altijd al goed en leuk en nu staat er 'na vanavond'.
Eindelijk zag men wat ik al meer dan tien jaar roep. Hij deugt.quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Triangeljosti het volgende:
vanwaar ineens dit topic? wat heeft ie gedaan om dit te verdienen?
quote:
Beschouw waait niet met alle winden mee. Een paar jaar geleden werd Clarence door heel het volk uitgekotst en na een paar mooie volzinnen zou hij weer in Oranje moeten? Dan nog liever Nicky Hofs!quote:
Dat wordt Suarez, na zijn naturalisatie,quote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef addictivebeat het volgende:
de redder van Oranje!
Dit is mijn topic. Ik roep het al jarenquote:Op maandag 6 november 2006 23:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw waait niet met alle winden mee. Een paar jaar geleden werd Clarence door heel het volk uitgekotst en na een paar mooie volzinnen zou hij weer in Oranje moeten? Dan nog liever Nicky Hofs!
Blijf maar roepen dan. Ik hoop dat Van Basten doof blijft.quote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is mijn topic. Ik roep het al jaren
Ja, wat Seedorf heeft ook zoveel verkeerd gedaan...quote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Charme-offensief![]()
dat dusquote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Triangeljosti het volgende:
Behalve de meest succesvolle Nederlandse voetballer allertijden te zijn... Weet niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Triangeljosti het volgende:
Ga nou geen pijnlijke vragen stellen over het dieptepunt destijds waar den Joodsche 020-Mensch ontmaskerd werd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef klootje het volgende:
Waarom werd Seedorf in A'dam uitgefloten?
Zij zijn toch altijd zo overdreven trots op hun arrogante jeugdspelers en zgn. "echte ajacieden"?
Omdat het stadion voor 80% vol zit met onwetende kankerboeren?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef klootje het volgende:
Zij zijn toch altijd zo overdreven trots op hun arrogante jeugdspelers en zgn. "echte ajacieden"?
Schandalig inderdaad. Moet wel gezegt worden dat er van de 50.000 man hooguit 5 procent floot. Maar goed, het is en blijft schandalig. Ik schaamde me kapot. Tegen een paar "stoere jochies" er nog wat van gezegt en die hielden er mee op. Maar of er nou 5 meer of minder meedoen boeit ook geen fuck. Het uitfluiten van één van de helden van '95 vind ik een heel erg groot dieptepunt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef klootje het volgende:
Inderdaad, maar Van Basten kennende blijft hij Landzaat toch oproepenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef koningdavid het volgende:
Als Landzaat op de bank is beland van Wigan (is hij dat al niet?) dan heeft Marco geen keus meer.
ik zou niet weten waarom. hij krijgt het geheel ook niet aan het voetballen hoor. het is meer een clubspeler, ik heb hem bij oranje nog nooit iets uitzoderlijks zien presterenquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:46 schreef Dynia het volgende:
Clarence moet gewoon terug in Oranje.
Hou toch eens op met dat eeuwige gejank hoe opportunistisch en hypocriet Nederland wel niet zou zijn. Heb je er ook wel eens aan gedacht dat afhankelijk van het moment en de omstandigheden andere mensen hun mening uiten? Net zo iets als dat er minder arrogante bruljoden zullen zijn als ze van psv verliezen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een opportunisme. Jarenlang wordt hij uitgekotst en nu hij een aantal jaren niet bij oranje speelt is hij de verlosser... Er zullen best wel mensen zijn hier die hem altijd hebben gesteund, maar niet iedereen, dat geloof ik niet.
Ik ben nooit een fan van hem geweest en zal dat ook nooit worden.
"Men" (degenen die van mening zijn veranderd, en wat er denk minder zijn dan jij denkt) kan natuurlijk ook kritisch naar hem hebben gekeken, gezegd hij maakt kritische fouten, is arrogant, speelt niet goed genoeg oid, en ondertussen zien ze dat het nu zonder hem nog veel slechter gaat. Als hij dan weer even onder de aandacht wordt gebracht wordt geuit dat het zonder hem nog slechter gaat, oftewel, dat hij dan maar weer terug moet. Weet ik niet welk deel van het woord hypocriet jij verkeerd interpreteerd....quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Seedorf had sowieso nooit uit Oranje gemoeten.
Dat mensen dat na gister opeens ook vinden is te hypocriet voor woorden..
Maar ja, typisch Nederlands dat.
Elke zin zo'n beetje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:16 schreef AcidTrance het volgende:
Weetje hoevaak hij het woord "nogmaals" gebruikt heeft bij Voetbal Insite
Daar werd ie ook uitgeflotenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:48 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk vergeet ie niet dat ze hem laatste keren dat ie in de arena speelde massaal hebben uitgefloten. Laat hem maar naar PSV gaan
Gisteren was Seedorf te gast bij Voetbal Insite (of heet dat tegenwoordig anders?).quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef Zwoerd het volgende:
Wat was er gisteravond dan gezegd/gebeurd?
Zo snel mogelijkquote:
gast blijf jij nou maar in je Bommel topics, daar stellen ze die stront die je elke keer post wel op prijsquote:Op woensdag 8 november 2006 19:00 schreef Bombardier het volgende:
Derksen heeft van Basten de oorlog verklaard. En Seedorf dient als wapen in deze strijd.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef Dos37 het volgende:
Hij speelde vandaag er goed.
Hopelijk is ie geblesseerd tegen United
waaeom word hij nou geslotenquote:
Omdat ik hem opende waarschijnlijk.quote:
Volgen vakkie-w is Seedorf in gesprek met psvquote:Op woensdag 11 april 2007 23:51 schreef toma het volgende:
Seedorf was briljant. Geweldige gozer.
Kom maar snel terug naar Ajax
Dat zou maar zo kunnen inderdaad, in zijn positie zou ik nederland ook wel een keer beu zijn vooral omdat hij in Italia een held is. Overigens wordt er in italia ook met zeer veel vraagtekens gekeken nar van Basten vanwege het niet opstellen van Seedorf... Maar goed, om van Basten te quoten: "Het WK is maar een opwarmertje voor het EK" dus wellicht zien we Seedorf in de basis.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Clarence sowieso niet meer naar Nederland komt om te voetballen. Is een gewaardeerde speler en een grootheid in Italië, zit bij één van de grootste clubs ter wereld. Lijkt me eerder dat hij daar over enkele seizoenen gewoon stopt en dan in Italië blijft wonen of welzijnswerk gaat doen in Suriname / Brazilië.
god krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:40 schreef Beschouw het volgende:
Met het verstrijken der jaren is het ego van Seedorf aanzienlijk minder geworden. Dat siert hem. Voetballen kan hij wel, maar tot voor kort overschatte hij zijn capaciteiten en hing te veel de grote meneer uit. De huidige Clarence Seedorf wekt bij mij zelfs respect op. Vroeger vroeg hij daar letterlijk om, nu komt het vanzelf dus. Zo zie je maar dat gewoon doen lonend is.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=C-hxhuvLsIU&mode=related&search=
was erg grappig idd, vooral omdat ze echt heel veel Seedorf opmerkingen van Aldith achter elkaar hadden geplaktquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:44 schreef bergkampf het volgende:
zat nu net de herhaling van de wereld draait door de kijken en Aldit Hunker (of hoe je dat ook schrijft) van het ochtendnieuws was ook iedere keer dat ze het nieuws mocht vertalen laaiend enthousiast over Seedorf.
Dingen als en basta zal hij gedacht hebben ja die mooie hakbal was van Clarence Seedorf
Zinvolle bijdrage dit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
god krijgen we dit weerga jij maar de kont van van basten likken, dat is het enige waar je goed in bent
Ik vond je post helemaal niet kritisch ofzo, eigenlijk wel heel zinvol. Dus waar die reactie van die flashwin vandaan komt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |