Als je de mediamarkt cheque bedoelt, die kun je gewoon hier in nl inleveren...maar duurt inderdaad ontzettend lang, heb er ook een paar mails achteraan moeten sturenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:34 schreef Furia het volgende:
Ik heb EINDELIJK mijn bon van Ipsos gehad, aangevraagd begin september vorig jaar... Nu staat er wel van alles in het Duits op, kun je m dan gewoon in NL inleveren? Anders heb ik er nog niets aan! Ik heb ook weer een Pollland bon aan kunnen vragen (die bij mij normaal gesproken vrij snel gaan) en kreeg nog een Bon van Nipo in de bus!
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik snap ook vaak niet waarom ik profielen invul. Echt de hele wereld weet nu hoe oud ik ben , hoe vaak ik naar welke zenders kijk en of ik een mannetje of vrouwtje ben....En toch gewoon blijven vragen. Oh, en natuurlijk hoeveel auto's we hebben...
Een hoop van dat soort antwoorden mag niet "opgeslagen" worden, dus bij elke volgende enquete moeten ze het weer opnieuw vragen! Gelukkig krijg je bij NIPO per vragenaantal punten!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik snap ook vaak niet waarom ik profielen invul. Echt de hele wereld weet nu hoe oud ik ben , hoe vaak ik naar welke zenders kijk en of ik een mannetje of vrouwtje ben....En toch gewoon blijven vragen. Oh, en natuurlijk hoeveel auto's we hebben...
Gaaf een NIPO bon, kan je dan gratis onderzoeken kopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:48 schreef Troel het volgende:
Ik had gisteren een NIPO bon op de mat liggen.
Of een blokkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is natuurlijk een Bol.com bon...
Voor het invullen van aankopen per maand krijg je 2 punten. Ongeacht hoeveel producten je invoerd. Ik heb wel eens een maand gehad dat ik geen kleding e.d had gekocht vanwege drukte enz., kreeg de vraag of ik niets gekocht had "nee" en kreeg 2 punten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind dat ConsumerJury vaag.
Je kunt naast enquetes invullen ook aankopen vastleggen. Het is me alleen niet duidelijk of je daar punten voor krijgt. De unten die ik totnutoe heb zijn alleen van enquetes. Ik heb nu 13 punten en bij 20 punten kun je deze inwisselen voor Irischeques.
Ik heb dus al 2 maanden steeds op tijd afgesloten en in beide maanden heb ik ook aankopen ingevoerd. Maar ik heb er geen punten voor gekregen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Voor het invullen van aankopen per maand krijg je 2 punten. Ongeacht hoeveel producten je invoerd. Ik heb wel eens een maand gehad dat ik geen kleding e.d had gekocht vanwege drukte enz., kreeg de vraag of ik niets gekocht had "nee" en kreeg 2 punten.
Als je de maand tussen de 1e en de 7e van de volgende maand "afsluit" krijg je 2 punten.
Je moet de maand dus wel afsluiten, anders krijg je geen punten.
Herstel heb 1 punt gekregen en het is bijgewerkt tot 8 januari. Voor december heb ik dus 1 punt gehad en voor januari moet nog worden bijgewerkt denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dus al 2 maanden steeds op tijd afgesloten en in beide maanden heb ik ook aankopen ingevoerd. Maar ik heb er geen punten voor gekregen!
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dus al 2 maanden steeds op tijd afgesloten en in beide maanden heb ik ook aankopen ingevoerd. Maar ik heb er geen punten voor gekregen!
Ik heb maar voor 1 maand een keer een punt gekregen. Heb van de week daar wel mijn eerste irischeque van 5 euro aangevraagd!quote:
Aan Nipo Business kan je alleen meedoen als je een bedrijf hebt. In principe moet je er voor worden uitgenodigd door Nipo zelf. Maar ik heb een tijdje geleden een mail gekregen dat ik nu ook mensen kan aanmelden:quote:Op zondag 4 februari 2007 15:51 schreef vaalserlady het volgende:
Ik ben lid van NIPO maar hoe kan ik ook mee doen met NIPO Business??
Kan iemand me dat toevallig vertellen?
Thanks
Dat dacht ik ook! Ik 'moet' alleen veel keer afrekenen. Mijn moeder en schoonmoeder hebben dukaten aan me gedoneerd, ik heb er nu een stuk of 40.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Hee, tnx voor de Dukatentip Lucky_Strike!
Wist nooit wat ik ermee moet maar max 15% korting is wel tof!
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aan Nipo Business kan je alleen meedoen als je een bedrijf hebt. In principe moet je er voor worden uitgenodigd door Nipo zelf. Maar ik heb een tijdje geleden een mail gekregen dat ik nu ook mensen kan aanmelden:
Wij zijn blij dat u geregeld mee werkt aan onze TNS NIPObase
Business-onderzoeken. Sinds de start van "BusinessBase" is het aantal
deelnemers erg hard gegroeid. Toch zijn we, omdat ook het aantal onderzoeken
blijft toenemen, nog altijd op zoek naar nieuwe deelnemers.
Hoe kunt u ons daarbij helpen?
Kent u in uw omgeving personen die misschien ook willen deelnemen aan
"Businessbase" en die voldoen aan de volgende voorwaarden....
- heeft een eigen zaak of betaalde baan voor 15 uur per week of meer en,
- is (mede)verantwoordelijk of heeft invloed op een of meer van de volgende
gebieden:
* Automatisering
* Telecommunicatie
* Financiële zaken
* Personeelszaken
* Keuze Energieleverancier
* Wagenparkbeheer
* Marketing en communicatie
... dan zouden wij van die personen graag de naam en e-mailadres willen
ontvangen (bij voorkeur d.m.v. een reply op deze e-mail). Zij ontvangen
binnenkort dan een uitnodiging van ons om deel te nemen aan TNS NIPObase
Business. Uiteraard zijn we u zeer erkentelijk voor uw hulp en zullen we per
ingeschreven deelnemer 33 NIPOints op uw saldo bijschrijven!
Als je mee wilt doen moet je t maar even aangeven, dan stuur ik je gevens door.
Het is niet echt duidelijk hoe dit werkt. Soms lijkt het er op dat het wel gekoppeld is omdat ik Business onderzoeken in mijn Home-puntenlijst zie staan. Maar de laatste maanden zie ik dat niet meer staan, ik krijg echter wel eens in de zoveel tijd een bol-bon. Op de Business-site is het ook niet na te kijken hoeveel punten je hebt. Vreemd systeem.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:36 schreef vaalserlady het volgende:
[..]
Ja ik zou graag mee willen doen, maar kunnen ze dat dan koppelen aan mijn gewone Nipo account want ik heb natuurlijk al een respondenten nummer?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is niet echt duidelijk hoe dit werkt. Soms lijkt het er op dat het wel gekoppeld is omdat ik Business onderzoeken in mijn Home-puntenlijst zie staan. Maar de laatste maanden zie ik dat niet meer staan, ik krijg echter wel eens in de zoveel tijd een bol-bon. Op de Business-site is het ook niet na te kijken hoeveel punten je hebt. Vreemd systeem.
Ik denk dat het het handigst is om je in te schrijven voor Business, en er daarna een mailtje uit te doen over het koppelen.
Maar misschien weet fokster Furia hier een oplossing voor? Die zal vast de komende dagen nog even rondneuzen in dit topic.
Zie OP:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:11 schreef ABBAfan het volgende:
Wie zou mij bij NIPO willen aanmelden?
E-mail adres: t.dijkema@home.nl
Ik was het niet! Ik heb het maandagavond nog snel bij mijn (hoewel hij dat niet weet) buurman in de bus gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe mee aan het folder-onderzoek van Nipo. Een voor mij onbekende Nipo-respondent had maandag of dinsdag een pakket folders bij mij door de bus moeten doen, dat moest ik dan verwerken in een enquetelijst. Er ligt nog steeds niets op de mat...Dat gaat me dus punten kosten, lekker is dat!
Ik heb uiteindelijk de vragenlijst ingevuld en bij iedere vraag ingevuld dat ik de betreffende folder niet had gezien. Uiteindelijk 25 punten, dus nog iets. Wat had jij?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik was het niet! Ik heb het maandagavond nog snel bij mijn (hoewel hij dat niet weet) buurman in de bus gedaan
En deze: Geen verzendkosten (1,95) betalen: CRM-2006-16-MR schijnt ook nog steeds te werken.quote:Als je nu hier http://www.invitoinvitesyou.nl/ even stemt op een filmpje krijg je 10% korting bij bol.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |