Natuurlijk verkoopt ie zn ps2 danquote:Op woensdag 8 november 2006 10:34 schreef Heintje het volgende:
Ik zit nog steeds met een paar vragen.
Als we nou niet genoeg in zamelen benje dan bereid om je PS2 weer te verkopen?
En als ik geld over maak kunnen we dan binnenkort een keer Saints Row gaan doen?
He lekkerquote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lijst tot nu toe:
MeneerMuis
Strolie
Monkeyman
Opa_vertelt
Sharkdoggie
bastard
bluebit
morthill
Mystikvm (maak je PM pagina [afbeelding] gereed, dan kan ik je bericht sturen)
Gajes
Woutervn
Done.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:30 schreef Wessiej het volgende:
Ja hooooooooi, zet mij er ook eens bij
Idemquote:Op woensdag 8 november 2006 13:30 schreef Wessiej het volgende:
Ja hooooooooi, zet mij er ook eens bij
Sodemieter op man, mongool.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef leojacht het volgende:
ow he ziet idereen dat die banner bovenaan
met news flash: "Doden bij bom in thailand"
oke sluit deze zielige shit af en doneer daar ik bedoe je bent toch geen invalide geworden sins je
waardevole spuletjes zij getolen (mamieeee)pussy.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef Bastard het volgende:
De bedragen per persoon hoeven toch niet genoemd te worden, meer het totaal bedrag![]()
Oh sorry, was onder de impressie dat Sharkdoggie een lijstje wou bijhouden, maar je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef Bastard het volgende:
De bedragen per persoon hoeven toch niet genoemd te worden, meer het totaal bedrag![]()
Ik zou er bier van kopen, puur om te zien hoe mensen erop reageren!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ik heb nu al best een flink aantal binnen!
In totaal heb ik dus al 41,50 euro binnen, en heb dat gelijk overgemaakt naar m'n spaarrekening. Heel erg bedankt voor alle donaties tot nu toe
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zou er bier van kopen, puur om te zien hoe mensen erop reageren!![]()
![]()
GAM meeting bij MMaRsu thuis om alles op te zuipen en een tering bende achter te laten.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zou er bier van kopen, puur om te zien hoe mensen erop reageren!![]()
![]()
Is wel handig als je een totaal bedrag kan noemen met een lijst van mensen die eraan hebben meegedaan. Heb nooit gezegd dat de bedragen per persoon erbij moesten.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh sorry, was onder de impressie dat Sharkdoggie een lijstje wou bijhouden, maar je hebt eigenlijk wel gelijk.
Sorry Opa_vertelt heeft me al gequotequote:Op woensdag 8 november 2006 14:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Is wel handig als je een totaal bedrag kan noemen met een lijst van mensen die eraan hebben meegedaan. Heb nooit gezegd dat de bedragen per persoon erbij moesten.
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry Opa_vertelt heeft me al gequote
Alles ist ja gereed gemacht, ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mystikvm (maak je PM pagina [afbeelding] gereed, dan kan ik je bericht sturen)
PM is verstuurd.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles ist ja gereed gemacht, ja.
Rekeningnummer?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
41 euro jezus.
Ik wil trouwens ook een 360 wie doneert?
Je bent de "MUHAHAHAHA" vergeten..quote:Op woensdag 8 november 2006 14:44 schreef Sinner85 het volgende:
Het enige wat hij verkoopt is zijn tere ziel..
Komt er automatisch bij te staan..quote:Op woensdag 8 november 2006 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook overgemaakt onder de noemer 'Smeergeld'. Had net op verzenden gedrukt toen ik erachter kwam dat ik mijn naam vergeten was te vermelden
M'n nickname? Da's toch aardig van meneer Rabobank.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Komt er automatisch bij te staan..
Blijft droog dat mensen steeds denken dat dit topic een initiatief is van MMaRsuquote:Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef CecilBDemented het volgende:
geef geen geld aan zwervers. ga maar lekker straatnieuws verkopen MMaRsu.
zou alleen doneren als het naar een sony product zou gaan. dan is het pas een goed doel
Wii, nieuwe 360, wordt flink sparenquote:
Daar valt ook wel een topic voor te maken denk ik. Heeft zijn moeder een Fok account?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef =HellFire= het volgende:
Blijf erbij dat z'n moeder het verzuimd heeft en eigenlijk (deels!) voor de kosten op moet dragen. Harsh but true.
Ik zal nog es wat met je ruilenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef CecilBDemented het volgende:
geef geen geld aan zwervers. ga maar lekker straatnieuws verkopen MMaRsu.
zou alleen doneren als het naar een sony product zou gaan. dan is het pas een goed doel
http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/NT2/PRD_006465quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef leojacht het volgende:
-edit-
eeh fuck you ookquote:Op woensdag 8 november 2006 19:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/NT2/PRD_006465
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |