PM is verstuurd.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles ist ja gereed gemacht, ja.
Rekeningnummer?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
41 euro jezus.
Ik wil trouwens ook een 360 wie doneert?
Je bent de "MUHAHAHAHA" vergeten..quote:Op woensdag 8 november 2006 14:44 schreef Sinner85 het volgende:
Het enige wat hij verkoopt is zijn tere ziel..
Komt er automatisch bij te staan..quote:Op woensdag 8 november 2006 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook overgemaakt onder de noemer 'Smeergeld'. Had net op verzenden gedrukt toen ik erachter kwam dat ik mijn naam vergeten was te vermelden
M'n nickname? Da's toch aardig van meneer Rabobank.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Komt er automatisch bij te staan..
Blijft droog dat mensen steeds denken dat dit topic een initiatief is van MMaRsuquote:Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef CecilBDemented het volgende:
geef geen geld aan zwervers. ga maar lekker straatnieuws verkopen MMaRsu.
zou alleen doneren als het naar een sony product zou gaan. dan is het pas een goed doel
Wii, nieuwe 360, wordt flink sparenquote:
Daar valt ook wel een topic voor te maken denk ik. Heeft zijn moeder een Fok account?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef =HellFire= het volgende:
Blijf erbij dat z'n moeder het verzuimd heeft en eigenlijk (deels!) voor de kosten op moet dragen. Harsh but true.
Ik zal nog es wat met je ruilenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:36 schreef CecilBDemented het volgende:
geef geen geld aan zwervers. ga maar lekker straatnieuws verkopen MMaRsu.
zou alleen doneren als het naar een sony product zou gaan. dan is het pas een goed doel
http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/NT2/PRD_006465quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef leojacht het volgende:
-edit-
eeh fuck you ookquote:Op woensdag 8 november 2006 19:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/NT2/PRD_006465
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |