Mwah die urenlange sessies naar de Xbox hotline wil ik ze toch wel besparenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt ook geen buren waar je even zou mogen bellen?
Je pc toch ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou wel willen bellen maar mijn telefoon is ook gejat, dus het zal helaas tot morgen moeten wachten..
Yup maar mocht een oude pc lenen van m'n moeder met 98 erop en zonder geluid die om de zoveel tijd vastloopt. Wat is je punt.quote:
Falen overheid in combinatie met natuurramp versus een verlepte puber die zijn zaken niet kan regelen, Hmmm...quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:07 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Mensen in New Orleans konden zich ook prima verzekeren tegen zulke rampen. Hebben de meesten ook niet gedaan.
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
Zover ik hem ken vind ik het een aardige gozer, en dit is een goed doel waar ik dan wel aan wil geven ipv de kankerstichting.
Dat vond ik van mijn tsunami uitspraak ook, maar niemand hapte.quote:
Tsunami, kanker, boeiequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat vond ik van mijn tsunami uitspraak ook, maar niemand hapte.
Misschien moet je gewoon een lompe reputatie met dito postuur hebben hier in de gelederden voor je opvalt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tsunami, Catherina and the waves, kanker: ik vind het geen grappen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Moraalridder op kruistochtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tsunami, Catherina and the waves, kanker: ik vind het geen grappen.
Er is gewoon een verschil tussen humor en respectloosheid. Tuurlijk, een geintje moet kunnen, maar dit slaat echt kant noch wal...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Moraalridder op kruistocht![]()
Humor is just another defense against the universe.
Mel Brooks
Total absence of humor renders life impossible.
Colette
et cetera
Beetje asshole, zelfs eentje in learning, trekt dat soort humor toch wel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is gewoon een verschil tussen humor en respectloosheid. Tuurlijk, een geintje moet kunnen, maar dit slaat echt kant noch wal...
Idd. Lijkt wel of jij de grapjes maaktquote:Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Zelfs als dit soort humor rectaal ingebracht wordt kan ik er niet bepaald om lachen... Niet op deze manier.
Morthill doet ook wel meequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mensen die een klein bedrag willen overmaken kunnen mij een PM sturen voor gegevens.
Mensen die meedoen:
MeneerMuis
Strolie
Monkeyman
Opa_vertelt
Sharkdoggie
===== geld ontvangen
Het totale geld wat bij elkaar verzameld is zal ik hier ook steeds vermelden.
Sign me up.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:41 schreef bluebit het volgende:
Mensen die meedoen
MeneerMuis
Strolie
Monkeyman
Opa_vertelt
Sharkdoggie
bastard
bluebit
morthill
wie doet nog meer mee om MMaRsu te helpen?
MMaRsu, wil je hier ook de tussenstand posten?
http://messages.fok.nl/quote:Op woensdag 8 november 2006 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sign me up.
Ik ben er nooit zo'n fan van om m'n mail te flashen, dus we moeten ff een andere manier van contact opnemen verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |