HOW DO I READ TOPIC LOLZquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:18 schreef peristilius het volgende:
Mensen, jullie hoeven het niet te steunen, jullie kunnen het debiel vinden, maar jullie hoeven dit hier niet tachtig keer te gaan roepen. MMaRsu kan er zelf ook niets aan doen dat een aantal users zo aardig is om een inzamelactie te starten. Natuurlijk had hij het kunnen voorkomen, maar blijkbaar willen veel mensen nog steeds wel wat geven, deal with it en ga andere mensen vervelen!
Gebruikte je een CC of prepaid kaartjes voor je live aankopen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee maar ik wacht tot er iemand online gaat met dat ding
Dat zal van zijn ma afhangen lijkt me...quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef Tain het volgende:
Hij had zijn account toch al afgesloten, althans dat mag ik hopen dat ie dat gedaan heeft
CC wel, maar iemand moet toch eerst online komen voordat ze iets kunnen kopen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Gebruikte je een CC of prepaid kaartjes voor je live aankopen?
Als je zo gaat redeneren kom je er snel genoeg achter dat alles maar dan ook alles wat je koopt "vuil" gemaakt word of het geld naar een smerig persoon gaat. Dan eindig je met geheel niets eten en nooit meer wat kopen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Overigens, wat ik me net realiseerde. Het geld dat men aan de verkopen van de 360 verdient, komt uiteindelijk in de handen van Mircrosoft en Bill Gates. En aangezien Bill Gates de grootste filantroop ooit van deze wereld is, is het kopen van een 360 nog eens niet zo'n slechte zaak
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
CC wel, maar iemand moet toch eerst online komen voordat ze iets kunnen kopen?
Ze kunnen het nummer overigens ook niet zien afaik, die is met sterretjes afgeblokt.
Ach, de wereld is vuil net als mijn geweten, maar ik ben tenminste geen hypocriet die zijn "stairway to heaven" ticket probeert te krijg door geld te storten naar zogenaamde goede doelen in Afrika/Azië.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kom je er snel genoeg achter dat alles maar dan ook alles wat je koopt "vuil" gemaakt word of het geld naar een smerig persoon gaat. Dan eindig je met geheel niets eten en nooit meer wat kopen.
Als je dat wilt ....![]()
IP achterhalen en opzoeken met een honkbalknuppel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Zodra ze dus online komen kunnen ze alles kopen van Marketplace zonder dat jij ze nu kan stoppen en wat wou je doen als ze online komen?
Dan krijg je helemaal niets. Kan je beter de meneer aanklagen voor geestelijke en psychiche mishandelingquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
IP achterhalen en opzoeken met een honkbalknuppel!
Dit geeft een beter gevoel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan krijg je helemaal niets. Kan je beter de meneer aanklagen voor geestelijke en psychiche mishandeling
Moeten we nou naar jou PM'en of moet ik het geld overschrijven naar het rekeningnummer van MMaRsu?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mensen die een klein bedrag willen overmaken kunnen mij een PM sturen voor gegevens.
Mensen die meedoen:
MeneerMuis
Strolie
Monkeyman
Sharkdoggie
===== geld ontvangen
Het totale geld wat bij elkaar verzameld is zal ik hier ook steeds vermelden.
gewoon nu bellen, heb je dat geregeldquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
Mja morgen maar ff met Xbox support bellen dan
quote:Telefoon Information
Telefoon
Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895
De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Als je zijn rekeningnummer heb dan kan je dat overmaken. Als je de rekeningnummer nog niet heb en graag wil kan je me PM'en.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Moeten we nou naar jou PM'en of moet ik het geld overschrijven naar het rekeningnummer van MMaRsu?
Je hebt ook geen buren waar je even zou mogen bellen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou wel willen bellen maar mijn telefoon is ook gejat, dus het zal helaas tot morgen moeten wachten..
Mwah die urenlange sessies naar de Xbox hotline wil ik ze toch wel besparenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt ook geen buren waar je even zou mogen bellen?
Je pc toch ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou wel willen bellen maar mijn telefoon is ook gejat, dus het zal helaas tot morgen moeten wachten..
Yup maar mocht een oude pc lenen van m'n moeder met 98 erop en zonder geluid die om de zoveel tijd vastloopt. Wat is je punt.quote:
Falen overheid in combinatie met natuurramp versus een verlepte puber die zijn zaken niet kan regelen, Hmmm...quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:07 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Mensen in New Orleans konden zich ook prima verzekeren tegen zulke rampen. Hebben de meesten ook niet gedaan.
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
Zover ik hem ken vind ik het een aardige gozer, en dit is een goed doel waar ik dan wel aan wil geven ipv de kankerstichting.
Dat vond ik van mijn tsunami uitspraak ook, maar niemand hapte.quote:
Tsunami, kanker, boeiequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat vond ik van mijn tsunami uitspraak ook, maar niemand hapte.
Misschien moet je gewoon een lompe reputatie met dito postuur hebben hier in de gelederden voor je opvalt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tsunami, Catherina and the waves, kanker: ik vind het geen grappen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Moraalridder op kruistochtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tsunami, Catherina and the waves, kanker: ik vind het geen grappen.
Er is gewoon een verschil tussen humor en respectloosheid. Tuurlijk, een geintje moet kunnen, maar dit slaat echt kant noch wal...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Moraalridder op kruistocht![]()
Humor is just another defense against the universe.
Mel Brooks
Total absence of humor renders life impossible.
Colette
et cetera
Beetje asshole, zelfs eentje in learning, trekt dat soort humor toch wel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is gewoon een verschil tussen humor en respectloosheid. Tuurlijk, een geintje moet kunnen, maar dit slaat echt kant noch wal...
Idd. Lijkt wel of jij de grapjes maaktquote:Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Zelfs als dit soort humor rectaal ingebracht wordt kan ik er niet bepaald om lachen... Niet op deze manier.
Morthill doet ook wel meequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mensen die een klein bedrag willen overmaken kunnen mij een PM sturen voor gegevens.
Mensen die meedoen:
MeneerMuis
Strolie
Monkeyman
Opa_vertelt
Sharkdoggie
===== geld ontvangen
Het totale geld wat bij elkaar verzameld is zal ik hier ook steeds vermelden.
Sign me up.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:41 schreef bluebit het volgende:
Mensen die meedoen
MeneerMuis
Strolie
Monkeyman
Opa_vertelt
Sharkdoggie
bastard
bluebit
morthill
wie doet nog meer mee om MMaRsu te helpen?
MMaRsu, wil je hier ook de tussenstand posten?
http://messages.fok.nl/quote:Op woensdag 8 november 2006 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sign me up.
Ik ben er nooit zo'n fan van om m'n mail te flashen, dus we moeten ff een andere manier van contact opnemen verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |