Denk dat ik toch maar zwemcoach moet wordenquote:Op maandag 6 november 2006 21:22 schreef LedZep het volgende:
Je moet eerst iets vastpakken voordat je eraan kunt trekken
Dat moet wel een dolle boel zijn, zo met z'n drieën in het zwembad.quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat ik toch maar zwemcoach moet worden
Alhoewel, hij traint van den Hoogenband ookMaar misschien krijgt die meer huiswerk dan Veldhuis
Ik kijk nu en idd schiterende Dukati.quote:
Hij was goed aan het headbangen ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:26 schreef LedZep het volgende:
Het is al gezegd maar nogmaals: omg, dat haar van Van Velde tijdens het fietsen![]()
Tegen Theo Bos kan natuurlijk niemand op, maar je ziet schaatsers wel vaker goede tijden neerzetten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:40 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Van Velde was snel, maar er waren er al sneller in het verleden:
Theo Bos 19.87 (winnaar 2004/2005)
Freddy Wennemars 20.14 (winnaar 2005/2006)
Die eenzame Feyenoord-supporter.quote:
Ja dat viel mij ook op.quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef RayMania het volgende:
Had die Feyenoordsupporter nou Huysegems fout?
Volgens mij wilde hij wachten, omdat iedereen het van hem zou afkijken en toen viel z'n petquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef RayMania het volgende:
nee hij had de eerste vraag fout en mocht derhalve niet meer mee doen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef RayMania het volgende:
Eenquote:Op zondag 19 november 2006 12:45 schreef pfaf het volgende:
In ieder geval Ruud van Nistelrooij...
quote:RUUD VAN NISTELROOY
Veel voetbal in Holland Sport met naast Ruud van Nistelrooy in het Museum aandacht voor international Clarence Seedorf, Jan Mulder over de grote Pele en een ode aan de legendarische Ferenc Puskas.
En we gaan het voor de 2381e aflevering op rij weer eens over het selectiebeleid van Van Basten hebben. Of het nu Holland Sport, Voetbal Insite of Studio Voetbal is, het gaat nergens anders meer over.quote:Op zondag 19 november 2006 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een [afbeelding] is zeker op zijn plaats ja. Een zelfgecreërde, arrogante, zichzelf overschattende, simpele ballenintikker van subtop-niveau die het structurel laat afweten als het erom gaat en amper prijzen pakt met top-teams die voor of na zijn aanwezigheid structureel beter presteerden.
Heeft Van Nistelrooy mooie doelpunten gemaakt danquote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef maril het volgende:
Mooie beelden van Ruud
In het land van Puskás groeit men op met knopenvoetbal,
een spel dat wij in de studio zullen spelen met Béla Zsigmond, die er een boek over schreef. Wilfried bezocht deze week Ruud van Nistelrooy, de huidige topscorer en sterspeler van Real Madrid CF. Op zijn droomveldje op Ciudad Deportiva, het trainingscomplex van Real, maakte Ruud de mooiste doelpunten uit zijn carriere nog een keer na voor het kritische oog van Wilfried. Natuurlijk spraken ze ook over Marco van Basten, het Nederlands Elftal, Sir Alex Ferguson en Clarence Seedorf. Deze laatste startte woensdag na een afwezigheid van 2,5 jaar weer in de basis van Oranje. Holland Sport wist na de wedstrijd een Seedorf-collector's item te bemachtigen voor het Museum. Aan de picknicktafel recenseert Jan Mulder een uitzonderlijk boek over Pelé dat deze week verschijnt. Mulder geldt als een groot kenner, tevens fan van Pelé en heeft ook tegen hem gespeeld. Verder de Kiosk en we spelen als laatste eerbetoon de Puskás
Quiz.
.
quote:Op maandag 20 november 2006 18:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft Van Nistelrooy mooie doelpunten gemaakt dan![]()
![]()
Als ze zoiets nou met iemand als Bergkamp deden, maar met Van Nistelrooy![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]pm er maar eens een te noemen; vanag 5 meter over middenlijn tegen Roda in 1998
Ik vond eerder dat hij teveel zei over 'de kwestie' en bepaald niet allemaal in z'n eigen voordeel.quote:Op maandag 20 november 2006 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruud van Nistelrooy stak zijn hoofd wel heel diep bij Van Basten naar binnen.
Goh, waarom zou het nou zo'n topuitzending zijn geweest?quote:Op maandag 20 november 2006 21:16 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige uitzending. Maarja ging vandaag weinig over SPT alleen overVBL
Noem er nog eens twee dan? Niet aankomen met de solo tegen Fulhamquote:Op maandag 20 november 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]pm er maar eens een te noemen; vanag 5 meter over middenlijn tegen Roda in 1998
Hij heeft niet bedankt, Van Basten is er eindelijk achter dat Van Nistelrooy niet functioneert in een 4-3-3 systeem en dat er genoeg betere opties beschikbaar zijn. Alle respect voor zijn doelpunten, maar prijzen heeft hij amper gewonnen. Als je dan 4-3-3 speelt heb je 10x meer aan een meevoetballende spits dan aan een pure doelpuntenmaker, zeker als die pure doelpuntenmaker vaak niet scoort tegen grote tegenstanders. Het ergste is eigenlijk nog dat hij zichzelf de beste spits voor het Nederlands Elftal vindt.quote:Op maandag 20 november 2006 20:05 schreef bladibladibla het volgende:
Waarom kotst iedereen Van Nistelrooij uit? Omdat hij heeft bedankt voor het Nederlands elftal? Dat is zijn goed recht toch...
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:47 schreef 2Drix het volgende:
Het komt wel op uitzendinggemist toch?
Nee, Seedorf zijn Oranje-shirt van afgelopen woensdag kwam in het museum.quote:
Ook mooiquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Seedorf zijn Oranje-shirt van afgelopen woensdag kwam in het museum.
Als je spelers moet gaan selecterendie met hun teams grote prijzen hebben gewonnen kun je de hele selectie van het Nederlands elftal wel naar huis sturen, met uitzondering van Clarence Seedorf. (Dat is op zich ook wel grappigquote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef wimderon het volgende:
Hij heeft niet bedankt, Van Basten is er eindelijk achter dat Van Nistelrooy niet functioneert in een 4-3-3 systeem en dat er genoeg betere opties beschikbaar zijn. Alle respect voor zijn doelpunten, maar prijzen heeft hij amper gewonnen. Als je dan 4-3-3 speelt heb je 10x meer aan een meevoetballende spits dan aan een pure doelpuntenmaker, zeker als die pure doelpuntenmaker vaak niet scoort tegen grote tegenstanders. Het ergste is eigenlijk nog dat hij zichzelf de beste spits voor het Nederlands Elftal vindt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef dndiek het volgende:
Apart trouwens dat dit topic niet in TV staat
Dit gaat nogal offtopic. Maar goed, als je kiest voor 4-3-3 kies je dus niet voor pure doelpuntenmakers. Makaay scoorde jarenlang meer doelpunten dan Van Nistelrooy, maar daar hoorde je amper iemand over, Van Nistelrooy heeft zijn pr goed voor elkaar en heeft daardoor amper ter discussie gestaan. Net zoals Kluivert altijd de voorkeur kreeg boven topscorers als Hasselbaink.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Als je spelers moet gaan selecterendie met hun teams grote prijzen hebben gewonnen kun je de hele selectie van het Nederlands elftal wel naar huis sturen, met uitzondering van Clarence Seedorf. (Dat is op zich ook wel grappig)
Dat Van Nistelrooij weinig speelminuten krijgt of dat hij zelfs helemaal niet wordt opgesteld kan ik nog wel begrijpen, maar dat je een speler met zo veel ervaring in het buitenland helemaal buiten de selectie laat, terwijl je wel iemand als Ryan Babel of Martijn Meerdink selecteert dat wil er bij mij niet in. Natuurlijk moet je jong talent de kans geven, maar alleen daarmee red je het (naar mijn mening) niet.
Volgens mij vond Van Nistelrooij zichzelf niet de beste spits voor Oranje, maar vind hij dat hij het zou verdienen om op zijn minst bij de selectie te mogen zitten.
Ik vond Wilfried trouwens erg goed als assist-geverMooie foto van Seedorf was dat trouwens die ze lieten zien.
Dat is inderdaad geen toeval, maar niet om de reden die jij noemt. Als het succes van een voetbalclub als PSV zou afhangen van de prestaties van de spits dan hadden ze het dit seizoen nooit zo goed kunnen doen in het Europese circuit, omdat Koné aan het begin van dit seizoen echt niet zo goed presteerde als hij nu doet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef wimderon het volgende:
Het is toch geen toeval dat PSV sinds Van Nistelrooy en Kezman weg zijn opeens wel Europees succes heeft?
Voor we verder ontopic gaan (waarover dan?quote:
Zelfs daar hang je nog af van de factor "geluk", nu kan een team van dit jaar wel even sterk of doodgewoon nog sterker zijn dan het team van 2003 , maar als een concurrent (Chelsea in dit geval bv) een nog sterker team op de been kan brengen dit jaar, iets wat dan niet gebeurde , dat heb je ook zelf niet in de hand ...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:54 schreef Soul79 het volgende:
Verder werd Van Nistelrooy toch kampioen in 2003 - laten we eens zien wat Saha dit jaar doet.
quote:
Destijds zowat de laatste topspeler die het zinkende Mechelse schip verliet ...quote:
Toen hadden jullie nog geld. Tegenwoordig is een reserve van Feijenoord of AZ bij jullie een vaste waarde in het nationale elftal.quote:Op zondag 26 november 2006 19:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Destijds zowat de laatste topspeler die het zinkende Mechelse schip verliet ...
Tijden veranderen, toen hij van Nederland naar België trok werd dat nog gezien als een "serieuse stap voorwaarts"![]()
Ja, dat was nog de gouden tijd van John Cordier bij Mechelen of Michel Van Maele bij Club Brugge. En de oude Van den Stock bij Anderlecht ...quote:Op zondag 26 november 2006 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen hadden jullie nog geld. Tegenwoordig is een reserve van Feijenoord of AZ bij jullie een vaste waarde in het nationale elftal.
Vergeet Standard niet. Zelfs RWDM had een begroting die groter was dan die van Nederlandse topclubs.quote:Op zondag 26 november 2006 19:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, dat was nog de gouden tijd van John Cordier bij Mechelen of Michel Van Maele bij Club Brugge. En de oude Van den Stock bij Anderlecht ...
Standard was toen al tenonder gegaan aan het omkoopschandaal natuurlijk. Maar toch ongelofelijk wat er zo tot midden jaren '90 soms allemaal in België speelde. Toen op het WK '94 in de states Roemenië een van dé grote revelaties/smaakmakers was speelden zelfs doodgewoon 4 spelers daarvan bij lage middenmoter Cercle Bruggequote:Op zondag 26 november 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet Standard niet. Zelfs RWDM had een begroting die groter was dan die van Nederlandse topclubs.
Inderdaad.quote:
Pas badminton in een veel te kleine ruimte, maar wel leukquote:Op maandag 27 november 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
mooi dit item over tafeltennis, heel leerzaam
Er zit dan ook een man die duidelijk hulp nodig heeft met zijn verdrietquote:Op maandag 27 november 2006 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Tering wat een verhaal zeg van Vierhouten.
Ja, voorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ik wist dat ze met Stan Ockers kwamen.
Bos komt eens in de 2 maanden langs ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen met Hiddink over z'n biografie en Theo Bos.
Theo Bos gaat voor het record op de HS wielerbaan
Volgens mij rond 90 in Turkijequote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef MissX het volgende:
rond 97
Nee, 97. Hij zou voor Oranje een oefenwedstrijd in Turkije bekijken.quote:Op maandag 4 december 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij rond 90 in Turkije
En maar goed ook. Mooi bevlogen en interessant verhaal over zijn nieuwe fiets. Zeer informatief, en toch een lekker los gesprek.quote:Op maandag 4 december 2006 13:59 schreef golfer het volgende:
Alweer Theo Bos?
Dan moet hij wel diep gaan, aangezien Davids hem verweet in de kont te kruipen van sommige speler "ashole"quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef Soul79 het volgende:
Hij liet heel even iets los over zijn conflict met Davids, daar heeft ie bij mijn weten nog nooit iets over verteld. Misschien gaat hij daar in zijn boek dieper op in.
Insomniaquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:49 schreef LedZep het volgende:
Waarom in godsnaam online om half vijf, tong?
Een cricketer, daarover gaat het met hem en Van Muiswinkel.quote:
Geniaal idd.quote:Op maandag 11 december 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat commentaar bij die oude beelden. "In zak en ashes"!!!
Dat begon al bij de start van het programma.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef zjroentje het volgende:
Theo die bij elk antwoord wat aan z'n nekharen aan krabben was.
Schijtnerveus werd je ervan.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:19 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat begon al bij de start van het programma.
'Ken jij homo's in de voetballerij?' *krab* *krab* 'Nee'
Inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2006 21:24 schreef golfer het volgende:
Ik snap heel weinig van cricket, maar dat enthousiame van Van Muiswinkel vind ik altijd wel leuk om te zien.
Ach misschien gaan ze het wel helemaal niet over PSV hebben.quote:Op maandag 18 december 2006 13:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat ie weer wat mondjes snoeren![]()
Wie is datquote:
Waarom mag hij dit niet zeggen?quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Niet echt handig van Koeman om dit te zeggen, waarom niet gewoon 'geen commentaar'. Dit is voor het publiek wel leuk, maar waarom
Mag van mij best, maar niet echt slim van 'm.quote:
Zeker.quote:Op maandag 18 december 2006 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk om Verhaas eens te horen zeg.
Alsof jij ooit snooker kijktquote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Wist niet dat ie in vaste dienst bij World Snooker was.
Geweldig idd, ook die beelden met die verbouwereerde Nederlander die 'm zowat omhelst.quote:
Opvallend inderdaad. Wat uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal idiotenquote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alle autocoureurs zijn vervelende mensen.
Je moest eens weten hoeveel jaar ik dat al kijk op de BBC en hoe regelmatig ik het zelf ook speel.quote:
en dan vooral na zijn legendarische finale tegen Davis zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel jaar ik dat al kijk op de BBC en hoe regelmatig ik het zelf ook speel.
Ik ben het gaan volgen sinds die vent met zijn omgekeerde bril een beetje opkwam.
Volgens mij was gisteravond het perfecte moment voor Koeman om na al die jaren eens te zeggen wat hij echt van Van Gaal vindt. En zo wereldschokkend was het niet.quote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Mag van mij best, maar niet echt slim van 'm.
vooral omdat Baba er niet zoveel van moet hebben en meteen voelt of zn haar nog goed zitquote:Op maandag 18 december 2006 23:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geweldig idd, ook die beelden met die verbouwereerde Nederlander die 'm zowat omhelst.
Mooi dat er ook eens wat aandacht voor snooker was.
Ben wel benieuwd hoe Klaas-Jan zich daaruit redden gaatquote:Holland Sport sluit jaar af met kennisquiz
Klaas Jan Huntelaar is op nieuwjaarsdag één van de deelnemers aan de Kampioenenquiz van het VPRO-programma Holland Sport. De Ajax-spits wordt door Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong onderworpen aan kennisvragen over het sportjaar 2006. Ook gaat Huntelaar fysiek in de slag met de andere kandidaten: Lobke Berkhout (zeilen), Michael Boogaard (wielrennen), Bryan van Dijk (judo), Lisanne de Roever (hockey) en Bram Som (atletiek).
Vanavond dusquote:
Kampioenen Quiz 2006
Zes topsporters strijden op maandag 1 januari in VPRO's Holland Sport om de titel: Kampioen 2006!
maandag 1 januari 2007 20:55 Ned 3
dinsdag 2 januari 2007 13:20 Ned 2 (Herhaling)
Twee teams van drie kandidaten worden getest op hun sportkennis van het sportjaar 2006, gaan fysiek de slag met elkaar aan in de Holland Sport Studio en worden beproefd op hun improvisatietalent. Uiteindelijk zal uit het winnende team één kandidaat overblijven en de Kampioenen Trofee ontvangen.
De jurering is in handen van NOC/NSF-voorzitter Erica Terpstra. De kandidaten voor de Holland Sport Kampioenen Quiz 2006:
TEAM GEEL >Wereldkampioen Lobke Berkhout (Zeilen), Europees kampioen Bram Som (Atletiek) en Nederlands kampioen Michael Boogerd (Wielrennen).
TEAM GROEN> Wereldkampioen Lisanne de Roever (Hockey), Europees kampioen Klaas Jan Huntelaar (Voetbal) en Nederlands kampioen Bryan van Dijk (Judo).
De presentatoren zijn natuurlijk Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
Die viel mij ook helemaal niet tegen, mooie meid inderdaad...quote:Op maandag 1 januari 2007 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Lisanne de Roever blijkt zowaar nog de knapste vrouw te zijn van de vrouwen hockeyteam, tja...normaal heeft ze altijd zo'n masker op.
Was leuk inderdaad.quote:
Niet veel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:14 schreef tong80 het volgende:
Dacht de herhaling op te nemen. Helemaal vergeten.Heb ik veel gemist ?
had ik ook al gekekenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef dndiek het volgende:
Ook op teletekst staat niets
Zeg dat danquote:
idd. Wat van der Gijp zei. Als een keizer het slagveld aanschouwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:38 schreef golfer het volgende:
Dat juichen van Cantona na dat doelpunt was echt grandioos.![]()
dat was een topperquote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd. Wat van der Gijp zei. Als een keizer het slagveld aanschouwen.
Meesterlijk.
Le Roi.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd. Wat van der Gijp zei. Als een keizer het slagveld aanschouwen.
Meesterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |