Waarom mag hij dit niet zeggen?quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Niet echt handig van Koeman om dit te zeggen, waarom niet gewoon 'geen commentaar'. Dit is voor het publiek wel leuk, maar waarom
Mag van mij best, maar niet echt slim van 'm.quote:
Zeker.quote:Op maandag 18 december 2006 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk om Verhaas eens te horen zeg.
Alsof jij ooit snooker kijktquote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Wist niet dat ie in vaste dienst bij World Snooker was.
Geweldig idd, ook die beelden met die verbouwereerde Nederlander die 'm zowat omhelst.quote:
Opvallend inderdaad. Wat uitzonderingen daargelaten zijn het allemaal idiotenquote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alle autocoureurs zijn vervelende mensen.
Je moest eens weten hoeveel jaar ik dat al kijk op de BBC en hoe regelmatig ik het zelf ook speel.quote:
en dan vooral na zijn legendarische finale tegen Davis zeker?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel jaar ik dat al kijk op de BBC en hoe regelmatig ik het zelf ook speel.
Ik ben het gaan volgen sinds die vent met zijn omgekeerde bril een beetje opkwam.
Volgens mij was gisteravond het perfecte moment voor Koeman om na al die jaren eens te zeggen wat hij echt van Van Gaal vindt. En zo wereldschokkend was het niet.quote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Mag van mij best, maar niet echt slim van 'm.
vooral omdat Baba er niet zoveel van moet hebben en meteen voelt of zn haar nog goed zitquote:Op maandag 18 december 2006 23:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geweldig idd, ook die beelden met die verbouwereerde Nederlander die 'm zowat omhelst.
Mooi dat er ook eens wat aandacht voor snooker was.
Ben wel benieuwd hoe Klaas-Jan zich daaruit redden gaatquote:Holland Sport sluit jaar af met kennisquiz
Klaas Jan Huntelaar is op nieuwjaarsdag één van de deelnemers aan de Kampioenenquiz van het VPRO-programma Holland Sport. De Ajax-spits wordt door Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong onderworpen aan kennisvragen over het sportjaar 2006. Ook gaat Huntelaar fysiek in de slag met de andere kandidaten: Lobke Berkhout (zeilen), Michael Boogaard (wielrennen), Bryan van Dijk (judo), Lisanne de Roever (hockey) en Bram Som (atletiek).
Vanavond dusquote:
Kampioenen Quiz 2006
Zes topsporters strijden op maandag 1 januari in VPRO's Holland Sport om de titel: Kampioen 2006!
maandag 1 januari 2007 20:55 Ned 3
dinsdag 2 januari 2007 13:20 Ned 2 (Herhaling)
Twee teams van drie kandidaten worden getest op hun sportkennis van het sportjaar 2006, gaan fysiek de slag met elkaar aan in de Holland Sport Studio en worden beproefd op hun improvisatietalent. Uiteindelijk zal uit het winnende team één kandidaat overblijven en de Kampioenen Trofee ontvangen.
De jurering is in handen van NOC/NSF-voorzitter Erica Terpstra. De kandidaten voor de Holland Sport Kampioenen Quiz 2006:
TEAM GEEL >Wereldkampioen Lobke Berkhout (Zeilen), Europees kampioen Bram Som (Atletiek) en Nederlands kampioen Michael Boogerd (Wielrennen).
TEAM GROEN> Wereldkampioen Lisanne de Roever (Hockey), Europees kampioen Klaas Jan Huntelaar (Voetbal) en Nederlands kampioen Bryan van Dijk (Judo).
De presentatoren zijn natuurlijk Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
Die viel mij ook helemaal niet tegen, mooie meid inderdaad...quote:Op maandag 1 januari 2007 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Lisanne de Roever blijkt zowaar nog de knapste vrouw te zijn van de vrouwen hockeyteam, tja...normaal heeft ze altijd zo'n masker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |