Het hele gelul vooraf is ook onzettend NIET interessant. Ze denken van wel volgens mij, maar ik denk dat er geen streamer is die daar op zit te wachten. Het is sowieso een beetje te lief de laatste dagen Er moet wel weer eent ype als Nicolaas bijkomen en dan zich aansluiten bij Bart, Brian en nenaquote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef Day het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind dat talk/diershow-gebeuren geen reet aan. Ik ga ook heel erg lachen als hun plan totaal af wordt gekeurd door de redactie. Zeker voor Ilona en Stefan.
Ja iemand die de hele boel gaat opfokken daarquote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het hele gelul vooraf is ook onzettend NIET interessant. Ze denken van wel volgens mij, maar ik denk dat er geen streamer is die daar op zit te wachten. Het is sowieso een beetje te lief de laatste dagen Er moet wel weer eent ype als Nicolaas bijkomen en dan zich aansluiten bij Bart, Brian en nena
Laatst hadden ze het erover dat het ook komt door alle belichting en energievelden van de camera's en apparatuur (o.i.d.).quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zijn moe, zegt Eveline.
Volgens mij slapen ze er allemaal vrij veel, dus waar dan in vredesnaam die moeheid vandaan komt.
Zal de verveling wel zijn ofzo.
Ik denk dat het voornamelijk komt door geen vast ritme..quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij slapen ze er allemaal vrij veel, dus waar dan in vredesnaam die moeheid vandaan komt.
"Dier in het nieuws"quote:
haha.. rustgevend geluidje?quote:Op maandag 6 november 2006 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb stream 1 nu aanstaan. Is toch wel het meest interessant op dit moment.
Wat dacht je van slapen met z'n 7-en op 1 slaapkamer?quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ze een beetje riekt, zong hij.quote:Op maandag 6 november 2006 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart zei zingend tegen Nena: En omdat ze een beetje liegt Zou brian de handjob vanmiddag hebben verteld?
Bart is leuk nu...
Ilona wel, 2,5 min. naar ouders, 2,5 min naar Michel (bij gebrek aan punten niet vaker). Stephan nog niet.quote:Op maandag 6 november 2006 18:05 schreef Day het volgende:
Brian krijgt een filmpje van z'n thuisfront.
Hebben Stefan en Ilona eigenlijk wel 'ns naar huis gebeld?
Beelden van Bonaire. Vrienden daar (o.a. ex-vriendin)quote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef Tamaartje het volgende:
Waar ging het filmpje over?
Ik was even eten...
Ahquote:Op maandag 6 november 2006 18:28 schreef Day het volgende:
[..]
Beelden van Bonaire. Vrienden daar (o.a. ex-vriendin)
Aankomst van zijn moeder in NL en zij in zijn huis (met 2 katten).
hahahaquote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef happyme28 het volgende:
Nena: (volgens mij over Bart) 'Is de dorpsgek nog geen Boer zoekt vrouw aan het spelen'
En daar komt Bartquote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze is er al een tijdje wat ik begreep maar ze was nog niet in beeld
BTW Wie kijkt er eigenlijk naar BB6? Kijkt er eigenlijk een hond naar?quote:Op maandag 6 november 2006 17:32 schreef BONG4002 het volgende:
T begint idd iets in te kakken nu, hopelijk wordt het geen 2e "BB6" straks qua saaiheid
Ik kijk alleen nog de liveshows en kijk soms nog op de sitequote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef moowriece het volgende:
[..]
BTW Wie kijkt er eigenlijk naar BB6? Kijkt er eigenlijk een hond naar?
Ze wilde het gewoon graag horenquote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef happyme28 het volgende:
Ook een beetje een lompe uitspraak van Lesley.
Bart zegt: 'Ik stond al op de uitkijk'
Lesley 'Hoezo?'![]()
Ja, zeer hinderlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
(het geluid valt steeds even weg?)
Ik heb het geluid op stream 2 aan.. dat is hier gewoon goed..quote:Op maandag 6 november 2006 19:10 schreef happyme28 het volgende:
Horen jullie het ook zo slecht??
Geweldig toch?quote:Op maandag 6 november 2006 19:10 schreef happyme28 het volgende:
Horen jullie het ook zo slecht??
Natasia is al een kwartier aan het voorlezen, maar is totaal niet in beeld. Nu zie je haar maar hoor je haar niet
Big Brotherquote:Op maandag 6 november 2006 19:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat is dat BB toch wat ik steeds lees... ? Brian en bart?
ik hoorde iets van Boer Bartquote:Op maandag 6 november 2006 19:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat is dat BB toch wat ik steeds lees... ? Brian en bart?
whaha... denk je dat nu echtquote:Op maandag 6 november 2006 19:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Aha dat zal het zijn![]()
Grinn toch was er eentje die er in trapte![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Aha dat zal het zijn![]()
Grinn toch was er eentje die er in trapte![]()
Brian denkt dat het Stephan is geweest, maar zo dom zal hij natuurlijk niet zijn (neem ik toch aan).quote:Op maandag 6 november 2006 19:30 schreef Fikkert het volgende:
wie verdenken ze nu van het stelen van punten ???
Gevaarlijk ook.. valse beschuldigingen zijn vaak enorme imago killers !quote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian denkt dat het Stephan is geweest, maar zo dom zal hij natuurlijk niet zijn (neem ik toch aan).
maar als het wel waar is dan is het stephanquote:Op maandag 6 november 2006 19:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gevaarlijk ook.. valse beschuldigingen zijn vaak enorme imago killers !
Hij zat wel heel veel nadruk te leggen op het feit dat als er iemand in het huis de punten had gestolen, deze onherroepelijk het huis moet verlaten. Beetje dom als je het zelf gedaan hebt.quote:Op maandag 6 november 2006 19:38 schreef Fikkert het volgende:
[..]
maar als het wel waar is dan is het stephan![]()
![]()
Natasia heeft last van haar kater... En Nena houd haar gezelschap... ( Nena baalt zoiezo dat ze niet gezellig met z'n allen eten )quote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Leandra het volgende:
Waarom ligt Natasia in bed en waarom zaten Natasia en Nena in de slaapkamer te eten???
Natasia is niet lekker, beetje ziekjes.quote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Leandra het volgende:
Waarom ligt Natasia in bed en waarom zaten Natasia en Nena in de slaapkamer te eten???
Ik denk dat het nu dus hard tegen hard gaat: Bart, Brian, Nena en Natasia tegen Eveline, Stephan, Sylvia en Ilona. Dus echt gezellig samen eten zal wel minder vaak gebeuren.quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Natasia heeft last van haar kater... En Nena houd haar gezelschap... ( Nena baalt zoiezo dat ze niet gezellig met z'n allen eten )
Zéér slecht idee.... en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit.quote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef moowriece het volgende:
Lijkt mij een goed idee, maak ze het moeilijk door alle luxe die ze gewend zijn af te pakken. Voorbeeld: cancel etentje Bart en Lesley, ontsla Lesley,
Waarom? Ja jammer van Lesley. Maar het programma is te saai. De maskers moeten afvallen. Het is gemeen, maar ja..ze wisten dat de regels kunnen veranderen toen ze het huis ingingen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zéér slecht idee.... en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit.
Een programma als de gouden kooi heeft absoluut een love story nodig. Als Lesley weg zou gaan, gooit JdM zijn eigen glazen in. Dat weet hij zelf ook donders goed. Dus zo gek zal hij niet zijn. Naast alle romantiek past natuurlijk ook heel goed wat heibel... en daar moet hij wel voor gaan zorgen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef moowriece het volgende:
[..]
Waarom? Ja jammer van Lesley. Maar het programma is te saai. De maskers moeten afvallen. Het is gemeen, maar ja..ze wisten dat de regels kunnen veranderen toen ze het huis ingingen.
Ok, Lesley mag blijven dan. Maar wat vind je van de rest??quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een programma als de gouden kooi heeft absoluut een love story nodig. Als Lesley weg zou gaan, gooit JdM zijn eigen glazen in. Dat weet hij zelf ook donders goed. Dus zo gek zal hij niet zijn. Naast alle romantiek past natuurlijk ook heel goed wat heibel... en daar moet hij wel voor gaan zorgen.
Ze maken een en al geintjes. Als ze elkaar niet binnenkort lekker vast gaan pakken, zie ik het nog wel mis gaan. Ze hebben een paar minuten lekker vasthouden nodig, zonder geintjes te maken of wat dan ook. Maar ik zie het niet gebeurenquote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef moowriece het volgende:
Al dat gedraai van Bart en Lesley wordt ook eentonig...we willen actie!!!!!
Het is allemaal gelul in de ruimte met veel stiltes...quote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef happyme28 het volgende:
Ze lijken elkaar minder te vertellen te hebben. Het is ook lastig meer over elkaar te weten te komen, zonder dat je veel gegevens prijsgeeft van vrienden, familie, etc. Maar ze hebben het ook niet over vroegen ofzo, school, vakanties, hobbies, etc. vind ik wel vaag.
Ach geduld is een schone zaak, dat zag je wel bij dido en roel uit BB 5 die kwamen pas na 2 maanden samen wonen echt tot elkaar.quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze maken een en al geintjes. Als ze elkaar niet binnenkort lekker vast gaan pakken, zie ik het nog wel mis gaan. Ze hebben een paar minuten lekker vasthouden nodig, zonder geintjes te maken of wat dan ook. Maar ik zie het niet gebeuren
Was niets te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef moowriece het volgende:
Scanman, heb je een cap??
Echt waar? Wat een stelletje klootzakken zijn het toch. Moet de relatie mislukken ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Fikkert het volgende:
... en meteen kwamen de cameramensen uit de bosjes rennen
![]()
Tja, daar heeft ie voor getekend. Dat wist ie. Geen medelijden hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef n1ek het volgende:
Lijkt me ook lomp hoor die lui kwamen gelijk uit de bosjes
Ze maken nog steeds een tv programma volgens mij. Dan moet je juist hiervan beelden hebben. Je zegt zelf net dat zonder de lovestory er veel minder aan is. Daar is dit een essentieel onderdeel van.quote:Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt waar? Wat een stelletje klootzakken zijn het toch. Moet de relatie mislukken ofzo
Hij had geen moment gedacht dat hij een relatie zou krijgen. Maar talpa maakt het op deze manier echt kapot.quote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tja, daar heeft ie voor getekend. Dat wist ie. Geen medelijden hoor.![]()
Maar niet met rennende cameramannen. Zoals het nu met de vaste cameraman in beeld werd gebracht was ook prima.quote:Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze maken nog steeds een tv programma volgens mij. Dan moet je juist hiervan beelden hebben. Je zegt zelf net dat zonder de lovestory er veel minder aan is. Daar is dit een essentieel onderdeel van.
Nou daar moeten ze sterk genoeg voor zijn hoor. Die kans was aanwezig. Ik vind dat ie daar niet moeilijk over moet doen, dan moet ie er uit gaan. Eigen keuze.quote:Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij had geen moment gedacht dat hij een relatie zou krijgen. Maar talpa maakt het op deze manier echt kapot.
Hoezo vinden jullie het normaal dan, dat er zoveel mensen om hun heen staan. Er zijn vaste camera's genoeg zie alles ook best behoorlijk kunnen filmen. Die mensen er omheen slaat de relatie dood en daar zit niemand op te wachten.... De Mol niet en de kijkers ook niet. Eruit dus met de cameramannen en bij Bart en lesley alleen vaste camera's gebruiken.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou daar moeten ze sterk genoeg voor zijn hoor. Die kans was aanwezig. Ik vind dat ie daar niet moeilijk over moet doen, dan moet ie er uit gaan. Eigen keuze.
dat ben ik wel met je eens en daarom heb ik ook meer hoop voor donderdag want ik mag toch hopen dat die mensen niet naar binnen gaan met hun camera'squote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo vinden jullie het normaal dan, dat er zoveel mensen om hun heen staan. Er zijn vaste camera's genoeg zie alles ook best behoorlijk kunnen filmen. Die mensen er omheen slaat de relatie dood en daar zit niemand op te wachten.... De Mol niet en de kijkers ook niet. Eruit dus met de cameramannen en bij Bart en lesley alleen vaste camera's gebruiken.
Jij kan ook snel van gedachten veranderen, hè?quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo vinden jullie het normaal dan, dat er zoveel mensen om hun heen staan. Er zijn vaste camera's genoeg zie alles ook best behoorlijk kunnen filmen. Die mensen er omheen slaat de relatie dood en daar zit niemand op te wachten.... De Mol niet en de kijkers ook niet. Eruit dus met de cameramannen en bij Bart en lesley alleen vaste camera's gebruiken.
Je legt me weer vanalles in de mond. Ik zeg dat de vaste camera's niets uit moeten maken idd. Maar die mensen met camera's op hun schouder moeten meteen weg. Zonder enige twijfel.quote:Op maandag 6 november 2006 21:12 schreef Day het volgende:
[..]
Jij kan ook snel van gedachten veranderen, hè?
Je hebt dagen zitten verkondigen dat die camera's niet uit moeten maken en dat DGK een lovestory nodig heeft.
En het is nog steeds een tv-programma hoor. Daarbij komt dat we best iets terug mogen krijgen van al die uren streamen.
Bart moet gewoon schijt hebben aan die camera's. En gelukkig is het begin er!
Hoe moeilijk was het geweest om aan de wand van die stallen 1 of 2 camera's te hangen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef happyme28 het volgende:
Ik neem aan dat als JdM het er niet mee eens is, hij het allang had tegengehouden. Hij zit daar dagelijks, hele dagen lang, heb ik 'm horen zeggen. Als het voldoende te filmen was, hadden ze die lopende camera's niet ingezet. Het moet niet overdreven worden, ok, maar helemaal niet is ook overdreven.
Hij heeft wat Ilona betreft helemaal gelijk, vind ik.quote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef happyme28 het volgende:
Ach, een van Brians buien. Hij spoort af en toe niet, is mega paranoia en heeft soms vreemde theorien al heeft ie hier wel een punt.
Ze ziet ze vliegen!!!!!quote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef happyme28 het volgende:
Ze is ook niet slecht of niet aardig, maar ze werkt op me zenuwen. Ik trek haar echt heel slecht, maar ik kan er niet echt direct mijn vinger op leggen. Brian geeft inderdaad wel een aardige analyse.
Effe wat anders: volgens mij is dit al Nena's 3e raketje achter elkaar![]()
Ik vind 'm niet anders vrolijk dan anders. Hij heeft meestal zo lol met Nena. Volgens mij zie jij dingen die er niet zijnquote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Bart is best vrolijk, maar ja... hij heeft dan ook zijn maximum gescoord vanavond
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet anders vrolijk dan anders. Hij heeft meestal zo lol met Nena. Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn
Volgens mij zie jij nu dingen die er niet zijnquote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef happyme28 het volgende:
Natasia zei net tegen Brian: dat fysical komt echt wel hoor, dat gaat echt wel komen. Brian: 'Ja he'
Gatver, in platte taal zij Natasia: Jij gaat Nena echt nog wel neuken, ze houd je toch niet tegen. Ze is erg makkelijk. Brian beaamde dat.
Hij heeft het nu over zijn ex. Dat ie daar allemaal romantische dingetjes voor deed.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo ik snap hem niks meer hoor! Wat zegt ie?!![]()
Nee, heel letterlijk. Ik volg het gesprek van Brian en Natasia de hele tijd. Dat zei ze echt in iets nettere woorden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij nu dingen die er niet zijn
Ik las was jij tikte en je legt het negatief uit. Is helemaal niet gezegd dat ze dat bedoelden. Het is jouw interpretatie.quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, heel letterlijk. Ik volg het gesprek van Brian en Natasia de hele tijd. Dat zei ze echt in iets nettere woorden.
Nee nee zo bedoelde ze hetquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij nu dingen die er niet zijn
Nee, ze zei het letterlijk. Ik kan het niet geheel letterlijk herhalen omdat ik te verbaasd was. Ik hoop dat iemand de letterlijke conversatie nog kan terughalen, maar het was geen interpretatie, maar het gesprek in eigen woorden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las was jij tikte en je legt het negatief uit. Is helemaal niet gezegd dat ze dat bedoelden. Het is jouw interpretatie.
Lijkt me ook leuk!quote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef Day het volgende:
Ik heb het ook gehoord, maar ik weet niet zeker of ze het nou echt slecht bedoelde. Zou het dan nog een keer moeten horen.
Ze plannen nu in ieder geval een 70/80-party. Iijkt mij wel leuk!
Sylvia staat er niet eens op, zo dicht zitten ze bij elkaarquote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Wel knus allemaal dicht bij elkaar. Dat dan weer wel
Ze hebben wel een vaste plek inmiddels.quote:Op maandag 6 november 2006 22:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sylvia staat er niet eens op, zo dicht zitten ze bij elkaar![]()
Er zit iedere keer zeker een halve meter tussenquote:Op maandag 6 november 2006 22:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sylvia staat er niet eens op, zo dicht zitten ze bij elkaar![]()
Lijkt me leuk hoor! Ik hoop dat het lukt.quote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is meer 60-70's party: afro, hoge hakken, flower power shit
Ik heb wel zin in 8/9/10 dronken miljonairsquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk hoor! Ik hoop dat het lukt.
Evelien doet niet mee..ze deed alleen met het bierspel en werd op haar vingers getikt door stephan. Sindsdien doet ze niks meer aan mee...geen karaoke, geen paardrijden, geen wijnproeverij,quote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in 8/9/10 dronken miljonairs
Hoezo is ze toen op haar vingers getikt?quote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Evelien doet niet mee..ze deed alleen met het bierspel en werd op haar vingers getikt door stephan. Sindsdien doet ze niks meer aan mee...geen karaoke, geen paardrijden, geen wijnproeverij,
Hoezo niet? Ik heb het gemist. Wat heeft hij voor ergs gedaan?quote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Lesley kijkt, vindt ze dat niet leuk...![]()
Omdat het een boerspel is. En omdat haar mentor is niet haar vader. En hij geilt op d'rquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo is ze toen op haar vingers getikt?
En waarom luistert ze naar hem, hij is haar vader toch niet?
Niks ergs maar hij is toch heel veel op Nena;s lippen...zo aan het flirtenquote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb het gemist. Wat heeft hij voor ergs gedaan?
Ach wel nee! Die 2 hebben echte grote broer/kleine zus-relatie.quote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niks ergs maar hij is toch heel veel op Nena;s lippen...zo aan het flirten
quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eveline al gedouched deze week?
Nena blijft toch een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Ik heb nog een enkele lelijke foto vanhaar gezien!quote:
Doen ze in dgk nooit 's avonds volgens mij. Ze zullen het wel te gevaarlijk vinden en dus zo weinig mogelijk douchen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Day het volgende:
wordt er niet gedouched?
Het heeft ook wel te maken met capture-talent hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 23:12 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nena blijft toch een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Ik heb nog geen enkele lelijke foto vanhaar gezien!
Ach ja, die wil haar goed gelifte lijf even showen...ff laten zien dat een 45-jarige ook nog een aardig lichaam kan hebben, denk ik. Misschien voor de kijkcijfers/populariteit?quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Terwijl Nena moeite doet om in de kast uit te kleden.... Doet ilona het zo dat er vanuit 3 hoeken gefilmd kan worden....
Okee scanman...je krijgt een dikke pluim in je ...... je weet welquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel te maken met capture-talent hoor.
Zelden tot nooit! Ik heb het nog nooit gezien.. en zelfs de bewoners zeggen: Ze stapt zo uit bed in haar kleren...quote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus, doucht Evil echt zo weinig?
Zijn linkerarm ligt steeds verdacht onder die dekens.quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef moowriece het volgende:
Getver, wat zit die Stephan nou te doen?? Sentimenteel naar de foto's kijken??
Lekker fris, lekker anders, ........quote:Op maandag 6 november 2006 23:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zelden tot nooit! Ik heb het nog nooit gezien.. en zelfs de bewoners zeggen: Ze stapt zo uit bed in haar kleren...
Hé een man mist zijn fam... ik vind dat oké.quote:Op maandag 6 november 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn linkerarm ligt steeds verdacht onder die dekens.
Je hebt mij niet zien schrijven dat ik het niet okee vind. Ik hoef het alleen niet te zienquote:Op maandag 6 november 2006 23:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hé een man mist zijn fam... ik vind dat oké.
Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerdquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Gingen Brian en Bart zijn slaapkamer niet inpikken? Of is dat al weer van de baan
volgens mij willen ze dat pas woensdag doen ...quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerd![]()
Merci.quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef moowriece het volgende:
[..]
volgens mij willen ze dat pas woensdag doen ...
quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef moowriece het volgende:
Jee, Stephan zit al minutenlang naar die foto's te staren...
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familymanquote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef moowriece het volgende:
Jee, Stephan zit al minutenlang naar die foto's te staren...
Ja, zat ik ook al te denken. Slim ventje.quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familyman
Laat hem dan maar snel terug gaan naar die family.quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familyman
Nou, dan heeft ze wel hele mooie kapotte ogen!!!quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena leest in het donker, natasia: Is heel slecht vor je ogen.
Nena: Die zijn toch al stuk
Het staat al op de Talpa site !! Gaat rap tegenwoordig ; -)quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef 2live het volgende:
en dan volgende week aan de kapster vragen of het goed overkwam
Nou.. niet zo direct. Hij zal laten vallen dat hij zijn vriendin erg miste van de week.quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef 2live het volgende:
en dan volgende week aan de kapster vragen of het goed overkwam
wat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het staat al op de Talpa site !! Gaat rap tegenwoordig ; -)
Sorry, volgens mij is dat uitgesteld of zo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerd![]()
Talpa:quote:
Ah, eindelijk.. een "pussy" ...quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef DaMook het volgende:
Ze zijn een kat aan het volgen die in de paardenbak looptZelfs speciaal de lampen voor aangedaan
.
Ja, maar ze hebben het nagerekend en bleek toch te kloppen volgens mij.quote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
Ik lees op de Talpa-site dat Brian Stefan ervan verdenkt de contactpunten van Nicolaas te hebben gestolen. Heeft iemand daar nog wat van meegekregen?
Liefquote:
O. Jammer.quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het nagerekend en bleek toch te kloppen volgens mij.
Hè bah!quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Day het volgende:
De kus van L&B staat ook op de site. En dat was echt een tongzoen!
Ik welquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè bah!
Ik hoef andermans gelebber niet te zien.
Gewoon neuken enzo da's allemaal prima, maar tongzoenen..![]()
Lief hequote:Op dinsdag 7 november 2006 00:15 schreef moowriece het volgende:
[..]
Awwwwwwwww, lief poesje..ik krijg knuffel neigingen![]()
Hoor niets en heb het geluid van alle 4 de streams aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:54 schreef ron1970 het volgende:
Ligt er nu iemand te snikken in bed? (waarschijnlijk stream3)
Dat was nog steeds het emo toneelstukje dat hij speciaal voor de programmakers opvoerde: "Eenzame Stephan mist zijn grote liefde"quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:33 schreef Leandra het volgende:
Stephan zit om half drie 's nachts kettingrokend in z'n uppie buiten??!
Ben benieuwd wat hem zo dwars zit dat ie er zijn bed voor uitgaat...
Ja vind ik ook.. heb wel een theorietje... Ze sluiten ze een weekje af van de buitenwereld, zodat ze toch niet exact weten wat er speelt wanneer ze het huis betreden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er geen zak van dat er nog geen nieuwe bewoner(s) is (zijn).
Vreemd dat ze daar zo lang mee wachten.
Er zal in iéder geval een constructie moeten komen waarbij de nieuweling bij de eerste ontslag-stemming immuniteit geniet, nu de regel is vervallen dat ontslagen deelnemers vervangen worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:48 schreef farceman het volgende:
Vergeet niet dat je sterk in je schoenen moet staan om in gevestigde groep te komen en geaccepteerd te worden
ja, zo noemt ze het waarschijnlijk zelf wel,quote:
nee ze is er netquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
Lesley is er weerof is ze er al een tijdje?
(schakel net in..)
Joepie... wat leukquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:34 schreef 2live het volgende:
brian schrijft een lied, alle bewoners moeten dan iets zingen.
voor iedere bewoner iets kernachtigs;
nena; ik weet het niet
natas; je bent een irritante vrouw
evil;boeit me geen reet
ook voor de rest gaat hij nog iets verzinnen.........alleen weten ze het zelf nog niet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Fikkert het volgende:
evil zegt weer hele domme dingen
Noujaquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef 2live het volgende:
stephan en evil zeggen tegen elkaar dat lesley maar eens op internet moet kijken dan komt ze er wel achter waar ze staat bij bart; ergens op de tweede rij, wat een valse loeders zijn het samen!!!!![]()
Je vraagt je af waar ze die onzin vandaan halen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef 2live het volgende:
stephan en evil zeggen tegen elkaar dat lesley maar eens op internet moet kijken dan komt ze er wel achter waar ze staat bij bart; ergens op de tweede rij, wat een valse loeders zijn het samen!!!!![]()
mijn hoop was gevestigd op de gitaarleraar, maar toen hij de tekst van brian ging lezen, gingen de streams op bart over,quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Iemand moet Brian echt een keer vertellen dat hij geen talent heeft als het op schrijven aankomt.![]()
Ja dat was wel lachen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:30 schreef Fikkert het volgende:
whahaha,.. paard begon te bokken,.. die wil die bolle natuurlijk niet op dr rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |