Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerdquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Gingen Brian en Bart zijn slaapkamer niet inpikken? Of is dat al weer van de baan
volgens mij willen ze dat pas woensdag doen ...quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerd![]()
Merci.quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef moowriece het volgende:
[..]
volgens mij willen ze dat pas woensdag doen ...
quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef moowriece het volgende:
Jee, Stephan zit al minutenlang naar die foto's te staren...
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familymanquote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef moowriece het volgende:
Jee, Stephan zit al minutenlang naar die foto's te staren...
Ja, zat ik ook al te denken. Slim ventje.quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familyman
Laat hem dan maar snel terug gaan naar die family.quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familyman
Nou, dan heeft ze wel hele mooie kapotte ogen!!!quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena leest in het donker, natasia: Is heel slecht vor je ogen.
Nena: Die zijn toch al stuk
Het staat al op de Talpa site !! Gaat rap tegenwoordig ; -)quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef 2live het volgende:
en dan volgende week aan de kapster vragen of het goed overkwam
Nou.. niet zo direct. Hij zal laten vallen dat hij zijn vriendin erg miste van de week.quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef 2live het volgende:
en dan volgende week aan de kapster vragen of het goed overkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |