quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eveline al gedouched deze week?
Nena blijft toch een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Ik heb nog een enkele lelijke foto vanhaar gezien!quote:
Doen ze in dgk nooit 's avonds volgens mij. Ze zullen het wel te gevaarlijk vinden en dus zo weinig mogelijk douchen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef Day het volgende:
wordt er niet gedouched?
Het heeft ook wel te maken met capture-talent hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 23:12 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nena blijft toch een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Ik heb nog geen enkele lelijke foto vanhaar gezien!
Ach ja, die wil haar goed gelifte lijf even showen...ff laten zien dat een 45-jarige ook nog een aardig lichaam kan hebben, denk ik. Misschien voor de kijkcijfers/populariteit?quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Terwijl Nena moeite doet om in de kast uit te kleden.... Doet ilona het zo dat er vanuit 3 hoeken gefilmd kan worden....
Okee scanman...je krijgt een dikke pluim in je ...... je weet welquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel te maken met capture-talent hoor.
Zelden tot nooit! Ik heb het nog nooit gezien.. en zelfs de bewoners zeggen: Ze stapt zo uit bed in haar kleren...quote:Op maandag 6 november 2006 23:17 schreef Day het volgende:
Maar effe serieus, doucht Evil echt zo weinig?
Zijn linkerarm ligt steeds verdacht onder die dekens.quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef moowriece het volgende:
Getver, wat zit die Stephan nou te doen?? Sentimenteel naar de foto's kijken??
Lekker fris, lekker anders, ........quote:Op maandag 6 november 2006 23:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zelden tot nooit! Ik heb het nog nooit gezien.. en zelfs de bewoners zeggen: Ze stapt zo uit bed in haar kleren...
Hé een man mist zijn fam... ik vind dat oké.quote:Op maandag 6 november 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn linkerarm ligt steeds verdacht onder die dekens.
Je hebt mij niet zien schrijven dat ik het niet okee vind. Ik hoef het alleen niet te zienquote:Op maandag 6 november 2006 23:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hé een man mist zijn fam... ik vind dat oké.
Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerdquote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Gingen Brian en Bart zijn slaapkamer niet inpikken? Of is dat al weer van de baan
volgens mij willen ze dat pas woensdag doen ...quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerd![]()
Merci.quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef moowriece het volgende:
[..]
volgens mij willen ze dat pas woensdag doen ...
quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef moowriece het volgende:
Jee, Stephan zit al minutenlang naar die foto's te staren...
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familymanquote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef moowriece het volgende:
Jee, Stephan zit al minutenlang naar die foto's te staren...
Ja, zat ik ook al te denken. Slim ventje.quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familyman
Laat hem dan maar snel terug gaan naar die family.quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
hij hoopt dat ze daar een mooi filmpje van maken.......goed voor je populariteit als the familyman
Nou, dan heeft ze wel hele mooie kapotte ogen!!!quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena leest in het donker, natasia: Is heel slecht vor je ogen.
Nena: Die zijn toch al stuk
Het staat al op de Talpa site !! Gaat rap tegenwoordig ; -)quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef 2live het volgende:
en dan volgende week aan de kapster vragen of het goed overkwam
Nou.. niet zo direct. Hij zal laten vallen dat hij zijn vriendin erg miste van de week.quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef 2live het volgende:
en dan volgende week aan de kapster vragen of het goed overkwam
wat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het staat al op de Talpa site !! Gaat rap tegenwoordig ; -)
Sorry, volgens mij is dat uitgesteld of zo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vraag het al een half uur.. maar ik word consequent genegeerd![]()
Talpa:quote:
Ah, eindelijk.. een "pussy" ...quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef DaMook het volgende:
Ze zijn een kat aan het volgen die in de paardenbak looptZelfs speciaal de lampen voor aangedaan
.
Ja, maar ze hebben het nagerekend en bleek toch te kloppen volgens mij.quote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
Ik lees op de Talpa-site dat Brian Stefan ervan verdenkt de contactpunten van Nicolaas te hebben gestolen. Heeft iemand daar nog wat van meegekregen?
Liefquote:
O. Jammer.quote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het nagerekend en bleek toch te kloppen volgens mij.
Hè bah!quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Day het volgende:
De kus van L&B staat ook op de site. En dat was echt een tongzoen!
Ik welquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè bah!
Ik hoef andermans gelebber niet te zien.
Gewoon neuken enzo da's allemaal prima, maar tongzoenen..![]()
Lief hequote:Op dinsdag 7 november 2006 00:15 schreef moowriece het volgende:
[..]
Awwwwwwwww, lief poesje..ik krijg knuffel neigingen![]()
Hoor niets en heb het geluid van alle 4 de streams aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:54 schreef ron1970 het volgende:
Ligt er nu iemand te snikken in bed? (waarschijnlijk stream3)
Dat was nog steeds het emo toneelstukje dat hij speciaal voor de programmakers opvoerde: "Eenzame Stephan mist zijn grote liefde"quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:33 schreef Leandra het volgende:
Stephan zit om half drie 's nachts kettingrokend in z'n uppie buiten??!
Ben benieuwd wat hem zo dwars zit dat ie er zijn bed voor uitgaat...
Ja vind ik ook.. heb wel een theorietje... Ze sluiten ze een weekje af van de buitenwereld, zodat ze toch niet exact weten wat er speelt wanneer ze het huis betreden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er geen zak van dat er nog geen nieuwe bewoner(s) is (zijn).
Vreemd dat ze daar zo lang mee wachten.
Er zal in iéder geval een constructie moeten komen waarbij de nieuweling bij de eerste ontslag-stemming immuniteit geniet, nu de regel is vervallen dat ontslagen deelnemers vervangen worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:48 schreef farceman het volgende:
Vergeet niet dat je sterk in je schoenen moet staan om in gevestigde groep te komen en geaccepteerd te worden
ja, zo noemt ze het waarschijnlijk zelf wel,quote:
nee ze is er netquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
Lesley is er weerof is ze er al een tijdje?
(schakel net in..)
Joepie... wat leukquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:34 schreef 2live het volgende:
brian schrijft een lied, alle bewoners moeten dan iets zingen.
voor iedere bewoner iets kernachtigs;
nena; ik weet het niet
natas; je bent een irritante vrouw
evil;boeit me geen reet
ook voor de rest gaat hij nog iets verzinnen.........alleen weten ze het zelf nog niet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Fikkert het volgende:
evil zegt weer hele domme dingen
Noujaquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef 2live het volgende:
stephan en evil zeggen tegen elkaar dat lesley maar eens op internet moet kijken dan komt ze er wel achter waar ze staat bij bart; ergens op de tweede rij, wat een valse loeders zijn het samen!!!!![]()
Je vraagt je af waar ze die onzin vandaan halen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef 2live het volgende:
stephan en evil zeggen tegen elkaar dat lesley maar eens op internet moet kijken dan komt ze er wel achter waar ze staat bij bart; ergens op de tweede rij, wat een valse loeders zijn het samen!!!!![]()
mijn hoop was gevestigd op de gitaarleraar, maar toen hij de tekst van brian ging lezen, gingen de streams op bart over,quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Iemand moet Brian echt een keer vertellen dat hij geen talent heeft als het op schrijven aankomt.![]()
Ja dat was wel lachen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:30 schreef Fikkert het volgende:
whahaha,.. paard begon te bokken,.. die wil die bolle natuurlijk niet op dr rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |