Nee, het betreft hier wel een Nederlandstalige singersongwriter die al langere tijd een verbintenis was aangegaan met een andere muzikant. De nieuwe plaat is uitgekomen onder de naam XXXXquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef peaceman het volgende:
Meindert Talma?
Nee, totaal niet. Iemand die meer uit de kleinkunst komt. En iemand met een zeer karakteristieke stem.quote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
Als jij dat zo zegt, zou ik bijna denken aan Frank Boeijen... anders zie ik de link met Stef niet...
quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef ranja het volgende:
misschien kennen we hem wel maar niet uit de gegevens die we nu hebben
Toch wel redelijk bekend, dacht ik zo.quote:Op maandag 6 november 2006 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, da's Maarten van Roozendaal
quote:Je bent een echt varken, je waggelt heen en weer
Fifi moet je trekken, lopen kun je al niet meer
Met je gore bontjas en die vette laag make-up
Zit je dan te roddelen bij zo'n teringwijveclub
..........
Inderdaad, ik heb ook de CD daarvoor, die is ook wel heel leuk.quote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef ranja het volgende:
Trouwens, die cd van The Rogers Sisters is wel heel goed belsenVandaag gekocht.
Dat heb je al eens gevraagd en toen won ik er een punt mee.quote:Op maandag 6 november 2006 23:40 schreef belsen het volgende:
Noem mij 5 artiesten met wie de Heideroosjes hebben samen gewerkt?
Dan maar een andere vraag?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat heb je al eens gevraagd en toen won ik er een punt mee.
Had het met de taal te maken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan maar een andere vraag?
De Heideroosjes kregen al meteen ruzie bij Epitaph. Waar ging deze ruzie over?
Nee, sterker nog op het eerste opnieuw opgenomen verzamelalbum werd zelfs Goede tijden, slechte tijden gezet.quote:
Het ging over een bepaalde uitgave.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:26 schreef bukgeit het volgende:
De roosjes wilden de volledige zeggenschap over hun muziek behouden maar dat wilde Epitaph niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |