quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef ranja het volgende:
Is Valerie Bertinelli dan de moeder?
quote:gokje op Thomas
als Wolfgang goed is, dan bukgeitquote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef peaceman het volgende:
Oei oei.. Ranja heeft ge-edit... en ik kan niet zien hoe laat... moeilijk... wie moet ik het punt nu geven?
Mooi rijtjequote:Op maandag 6 november 2006 20:58 schreef belsen het volgende:Mystery Jets Boudewijn de Groot (Marcel de Groot speelde slide in zijn backing band en hij heeft met Jim en Caya opgetreden) George Harrison (nam met Dani zijn laatste CD op) Paul McCartney (James speelde mee op Flaming pie) The Kelly Family (daar zat zelfs nog een opa in)
Nee, het betreft hier wel een Nederlandstalige singersongwriter die al langere tijd een verbintenis was aangegaan met een andere muzikant. De nieuwe plaat is uitgekomen onder de naam XXXXquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef peaceman het volgende:
Meindert Talma?
Nee, totaal niet. Iemand die meer uit de kleinkunst komt. En iemand met een zeer karakteristieke stem.quote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
Als jij dat zo zegt, zou ik bijna denken aan Frank Boeijen... anders zie ik de link met Stef niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |