Eerder was de zin "wie is de moordenaar(res) van Julia, beter geweestquote:Op maandag 6 november 2006 10:29 schreef Urnie het volgende:
Moet het niet "wie vermoordde Julia" zijn?
Hij was kwaad uiteraard, en in eerste instantie leek het erop dat Jennifer kon vertrekken, maar dat wilde Mike niet, teon hij erachter kwam dat Jennifer het hem vertelde omdat ze gechanteerd werd, is hij boos naar Craig gestapt en heeft hem een klap in zijn gezicht gegeven.quote:Op maandag 6 november 2006 10:38 schreef Koningin het volgende:
Wat zei Mike toen Jennifer het vertelde???
Heb ik dat weer gemist
quote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef maril het volgende:
[..]
Hij was kwaad uiteraard, en in eerste instantie leek het erop dat Jennifer kon vertrekken, maar dat wilde Mike niet, teon hij erachter kwam dat Jennifer het hem vertelde omdat ze gechanteerd werd, is hij boos naar Craig gestapt en heeft hem een klap in zijn gezicht gegeven.
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
tvpals het in m'n active topics staat, vergeet ik het misschien weer eens niet om te kijken.
Ik tref het steeds niet, als ik het eens niet vergeet, is het net een aflevering met Celia![]()
Jah van die Celia word ik ook niet goed met haar huillie-stemquote:Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.![]()
Die hebben beiden ook totaal geen toegevoegde waarde voor de serie!quote:Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.![]()
stomme vraag hw maar wat houd bookmarken i n wat doet de topic dan extra?quote:Op maandag 6 november 2006 12:04 schreef Aarti het volgende:
ik heb het vorige week niet gezien, ik dacht dat er geen twijfel over bestond dat lily het had gedaan?![]()
![]()
![]()
AHA Thanksquote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef Babbel1 het volgende:
Als je op 'bookmark' drukt (meest rechter icoontje naast de topictitel meestal, wordt het opgeslagen. Je kan zeg maar een lijst maken van topics die je in de gaten wilt houden. Zelfde als je active topics-lijst, maar je hoeft topics dus niet te vervelen met 30 tvp's, als je niks anders te melden hebt
Ja ik mis ook altijd het beginquote:Op maandag 6 november 2006 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het echt vreselijk maar waarschijnlijk kan ik atwt niet meer volgen. Ik zit op mn werk tot half 5 dus voordat ik thuis ben. Ik ga wel mn best doen, de rest ga ik denk hier maar lezen!!!
Verder is dit een schaamteloze tvp.
En ik weet wie de moordenaar(es) is.... <--- nee geen spoiler, van topic titel, dus alles kan.
Wanneer horen we weer wat van rosanna?? Is ze nu getrouwd met James??
Alleen aanklikken als je het WILT weten..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bedankt he! Even spoilertags eromheen ajb...
He bah..
Je bent niet de enige die zo nieuwsgierig is hoor, maar in dit topic worden spoilers niet echt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Niet iedereen is kennelijk zo nieuwsgierig als ik en leest verder tot aan de nederlandse uitzending van 30 mei 2008..![]()
Okee dank je wel..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:48 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo nieuwsgierig is hoor, maar in dit topic worden spoilers niet echt gewaardeerd.
Er is nog een ander atwt topic waar je wel alle spoilers kunt plaatsen dus leef je uit
ATWT Spoilertopic (deel 4)
Geeft verder nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Okee dank je wel..![]()
Ik loop hier nog niet lang genoeg mee om dat te hebben geweten..
Het gaat niet om de link, het ging om wat je over Jack zei. Dát wilde ik niet weten, aangezien ik wel weet wie het heeft gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Alleen aanklikken als je het WILT weten..
Maar ik had me niet gerealiseerd dat mensen zich eraan zouden kunnen storen. Daarom heb ik mn bericht ge-edit.
Mijn excuses..![]()
Niet iedereen is kennelijk zo nieuwsgierig als ik en leest verder tot aan de nederlandse uitzending van 30 mei 2008..![]()
Waarom moet dat nou altijd? Ze worden altijd zwanger precies nadat ze vreemd zijn gegaan... Niet echt origineel meer, of sterker nog: heel ongeloofwaardig!quote:
Ik heb zelfs gemist dat ze in de cel zatquote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef Mariposa het volgende:
Ik heb vanochtend de herhaling van vrijdag gekeken. Maar ik snap iets niet. Hoe kan het dat Carly opeens op vrije voeten is? Ik had donderdag ook gekeken en toen zat ze nog in de cel. Wat heb ik gemist
én jennifer gebruikt heeft zowel met mike als met craig geen voorbehoedsmiddelen gebruikt (geen pil en geen condoom)quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:58 schreef DarkElf het volgende:
in het echte leven ben je idd ook altijd zwanger na een keer seks, tis wel erg cliche weer.
Gisteren zei ze tegen Mike dat ondanks 'the precautions' het toch mis was gegaan....maar ze ging er niet op door.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
én jennifer gebruikt heeft zowel met mike als met craig geen voorbehoedsmiddelen gebruikt (geen pil en geen condoom)
al die tijd dat ze met mike ging, niet zwanger geworden, 1 keertje met craig en hop!...
craig heeft gewoon superzaad!
quote:Op maandag 20 november 2006 10:55 schreef Moja het volgende:
Jezus wat is Barbar ontzettend irritantkomt ze weer binnengelopen hoor met dr: "but i looooooooooooooove you
"
Sterf![]()
Dat kan vast niet lang meer duren.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachten tot Craig hoort dat Jennifer zwanger is!!
Ja ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Barbar verdient een nekschot.. God wat een irritant mens.. Ik ruil haar voor Juul!
Ben het met je eens, maar welke actie bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2006 19:51 schreef Urnie het volgende:
Ahhhh, Tom & Margo.
En wat een flutagent is Jack eik, wat een stomme actie was dat!
quote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar welke actie bedoel je?![]()
Wat Relin zegt dus.quote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef Relin het volgende:
Wat een kuiken ook heh! Elke agent weet toch dattie niet zo moet gaan staan met z'n dienstwapen dattie in 1 simpele beweging uit de handen getrapt kan worden? Neuh, dit was niet zo'n slimme zet![]()
Maar jah, stond in het script heh![]()
Graig vind ik een vrij irritant iemand..maar oke hij houd het wel spannend..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb zo gelachen om Graig vandaag.. Toen die op de pc bij Jennifer en Mike thuis zag dat ze naar Las Vegas waren gegaan maakte die echt weer zo'n opmerking zoals alleen hij dat kan..![]()
Hij mag dan wel vreselijk irritant zijn in de serie, ik vind hem 1 van de leukste personages..
En what the fuck, waarom houdt Paul opeens Barbar vast alsof ze geen ruzie hebben?![]()
Kijk ik snap best dat het vertrek van Jennifer wat emoties losmaakt, maar ik vond het volstrekt overdreven dat hij haar opeens weer behandelde als zn moeder..![]()
Dat doet die normaal gesproken ook niet, vind het maar vreemd.. Maar goed...
En van de week, met dat condoom!![]()
![]()
![]()
Dat Kim hem opraakte van de vloer nadat die uit Casey z'n portomonee was gevallen, en dat terwijl z'n halve familie erbij zat..![]()
![]()
![]()
Les had JJ ontvoerd, daar zijn ze achteraan gegaan en na een of ander gevecht hebben ze Les gearresteerd. Wat er tussen zit weet ik niet, want dat heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 29 november 2006 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt wat gemist, waarom ligt JJ in het ziekenhuis??? en waar is Les???
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:42 schreef Foeske het volgende:
[..]
Les had JJ ontvoerd, daar zijn ze achteraan gegaan en na een of ander gevecht hebben ze Les gearresteerd. Wat er tussen zit weet ik niet, want dat heb ik ook niet gezienJJ is gevallen van behoorlijke hoogte
Ik zie het ook.. Weer eens een meest vage wending... :Squote:Op woensdag 29 november 2006 10:42 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ben ik de enige die iets ziet opbloeien tussen Lily en Keith?![]()
Dat noemen ze nou SOAP.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:03 schreef Ticootje het volgende:
ZOOOOOO ongeloofwaardig!!!!
Nee, want Craig was er inderdaad op tijd bij om te bruiloft te onderbreken. Maar ja, hij had ook een auto klaar staan op het vliegveld en hij wist precies in welke trouwkapel hij moest zijn, want Rosanna en Jordan waren daar immers ook getrouwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Gisteren gemist. Neem aan dat Jennifer en Mike dus niet getrouwd zijn?
Keedan tnx voor je antwoord....vandaag btw ook weer gemist, kijk morgenochtend welquote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, want Craig was er inderdaad op tijd bij om te bruiloft te onderbreken. Maar ja, hij had ook een auto klaar staan op het vliegveld en hij wist precies in welke trouwkapel hij moest zijn, want Rosanna en Jordan waren daar immers ook getrouwd.Die logica af en toe....
![]()
Das gewoon een juiste inschatting van Craig over de intelligentie van die twee.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, want Craig was er inderdaad op tijd bij om te bruiloft te onderbreken. Maar ja, hij had ook een auto klaar staan op het vliegveld en hij wist precies in welke trouwkapel hij moest zijn, want Rosanna en Jordan waren daar immers ook getrouwd.Die logica af en toe....
![]()
Volgens dat stomme belspelletje was het ook Graig!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Craig mensen, Craig!
Yep niet verkracht..of we moeten iets gemist hebben..quote:Op maandag 4 december 2006 12:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee toch? "Gewoon" gewurgd en neergeslagen?
Nee. Maar ik vind Katie altijd irritant, behalve als ze met Simonquote:Op maandag 4 december 2006 13:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Yep niet verkracht..of we moeten iets gemist hebben..
Trouwen ben ik nu de enige die katie beetje irritant vind momenteel?
Dat heeft Lucinda aan haar gevraagd.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Michellee het volgende:
Ik vond Katie en Henry wel een lief stel....of vond ik Henry nu gewoon cute?
Ik vind momenteel Jennifer een erg hoog irritatie gehalte hebben!!
En waarom is Jessica nu de advocaat van Les?? Ik snap het niet...!
Maar waarom, waarom wil Lucinda Les vrij hebben?quote:Op maandag 4 december 2006 16:57 schreef maril het volgende:
[..]
Dat heeft Lucinda aan haar gevraagd.
Nou straks ga je natuurlijk krijgen dat ze er te laat achter komt hoeveel ze van Henry houd natuurlijk .quote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef Michellee het volgende:
Katie is niet te volgen, ze houdt van Henry maar kan niet tegen hem zeggen dat ze niet meer van Mike houdt!!
Ongedultjequote:Op maandag 4 december 2006 17:00 schreef Michellee het volgende:
[..]
Maar waarom, waarom wil Lucinda Les vrij hebben?
Oh het is weer tijd![]()
Torn between two loversquote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef Michellee het volgende:
Katie is niet te volgen, ze houdt van Henry maar kan niet tegen hem zeggen dat ze niet meer van Mike houdt!!
Nou nou nou.....quote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het een beetje saai momenteel
Craig moet oprotten, Barbar is, Jennifer is een huilie, carly dito....
katie en hubby moeten snel uitelkaar en ze moet verder met mike
oh, en keith is lelijk
sorryquote:
Agreed, Katie en Henri moeten indd. uit elkaar en Henri moet gewoon verliefd worden op een andere, veel leukere vrouw dan Katie.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het een beetje saai momenteel
Craig moet oprotten, Barbar is, Jennifer is een huilie, carly dito....
katie en hubby moeten snel uitelkaar en ze moet verder met mike
oh, en keith is lelijk
Ik houd ook van tempo, maar dat kennen ze in soapland niet volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorrymaar heb momenteel een beetje het idee dat het weer heeeeel traag gaat allemaal. heb ik wel vaker bij ATWT, verder een geinige soap hoor, maar ik hou wel van een beetje tempo
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen... Vind hem op Bruce Willis lijken, maar eigeniljk wel iets knapper dan Bruce denk. Al blijft Simon 1000 keer lekkerder natuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
En Keith is indd. lelijk, net als Jack, wat een rare kop heeft die kerel.Hij kijkt een beetje zo:
![]()
Ik twijfelt ook.. aan Keith momenteel..quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef vencodark het volgende:
Die kop van Keith bji de cliffhanger. Werdt ineens beetje bang voor hem, zou hij het dan toch gedaan hebben?![]()
Ja, opzich zocht ik niks achtet Keith maar indd. sins Lucinda hem niet vertrouwd...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:30 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik twijfelt ook.. aan Keith momenteel..
Ook mede door wat Lucinda zei over hem..
Er klopt gewoon iets niet![]()
mijn duckiequote:
ssssst nix verklappenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef jannet1234 het volgende:
ik weet het.............ik weet het.........wie haar vermoord heeft..................
Ik ook!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef jannet1234 het volgende:
ik weet het.............ik weet het.........wie haar vermoord heeft..................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je wel zeggen..met dat pruil mondje van der..quote:Op maandag 11 december 2006 11:01 schreef Michellee het volgende:
Zo die Celia is ook best irritant..
Mits zo lekker als jou kijk ik wel.quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Celia schatje...moet je ook maar eens kijken..![]()
en voor hun zoon en dochter sparen ho maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:59 schreef Rebbedebje het volgende:
Ja hoor![]()
Al die tijd hoor je niks van die ouders van Julia, ik dacht zelfs dat ze misschien al dood waren,
en dan blijken ze een half miljoen voor JJ gespaard te hebben.![]()
Gelukkig wel. Die chloor blonde kleur met uitgroei was ook vreselijk lelijk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Alisons haar is leuk geworden (y)
Ik zat al te wachten tot ze met een kort kapsel kwam, maar dit is stukken beter.. Nu Carly nog!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Die chloor blonde kleur met uitgroei was ook vreselijk lelijk!
nee, maar zag ineens m'n plaatje bij een andere userquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:55 schreef Kickmaster het volgende:
mijn duckie![]()
staat daar straf op? Hij is zo lief.
![]()
Ook in 1950?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:55 schreef KWAKje het volgende:
het deed mij denken aan de goede oude tijd; toen tom nog uber-cool en mega-gheil was![]()
Zover was ze toch nog niet eens? Bedoel weet niet precies hoever je moet zijn in een zwangerschap,maar dit vond ik over dreven ..zag je hoe die buik zogenaamd bewoog zo hard,..damn dan moet het kindje wel erg groot zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Sorry hoor, ik ben een echte soapie, ik wil alles geloven wat ik zie, als dat moet, maar dat je een baby, vanaf de buitenkant, envoor het eerst kunt voelen op het moment dat er nog NIETS aan de buitenkant te zien is, dat gaat mij te ver. Laat staan dat je buik beweegt..![]()
Mijn hemel....
Beetje kneuzig gedaan tekstschrijvers....![]()
Juist... En ok, het kan dat je je buik aan de buitenkant ziet bewegen en golven en raar ziet doen, maar dan ben je tegen het eind. Dat is Jenn echt niet... En de eerste keer de baby voelen en dat iemand anders dat ook voelt? Fat change!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Zover was ze toch nog niet eens? Bedoel weet niet precies hoever je moet zijn in een zwangerschap,maar dit vond ik over dreven ..zag je hoe die buik zogenaamd bewoog zo hard,..damn dan moet het kindje wel erg groot zijn![]()
Jaaaa dat vind ik ook, maar waarom hebben we dat niet gezien?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
Aahhh, die geile Casey (Keessie volgens de belspeldoos)heeft raar-hoofd-Gwen geneukt.
!!
Wanneer is dat gebeurd dan? Voor Celia?
Ah wacht, underaged sex. Tja amerika hè.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:18 schreef Michellee het volgende:
Jaaaa dat vind ik ook, maar waarom hebben we dat niet gezien?
Ik had al het idee dat ik een aflevering gemist had of zo...quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
Aahhh, die geile Casey (Keessie volgens de belspeldoos)heeft raar-hoofd-Gwen geneukt.
!!
Ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
!!
Tja, maar die heeft ook zo'n rare jeugd gehad dat hij zich meteen geborgen voelt bij elk meisje dat lief tegen hem doet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:19 schreef Salsagirl het volgende:
Vind trouwens die Will ook verwarrend...die heeft nu in eens gevoelens voor pruillipje Celia..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:42 schreef Moja het volgende:
Elke keer als ik die Gwen in een flits zie denk ik, wat ziet Alison er raar uit.
Wat is het verschil in uitspraak?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
!!
Ja.quote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Moja het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Will best wel een lekker ding vind worden?![]()
Ach joh wat maakt het uit. Ik ben waarschijnlijk ook de enige hier die Jack aantrekkelijk vind.quote:
Ohhh nee, hier ook een fan!!quote:Op zondag 31 december 2006 15:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ach joh wat maakt het uit. Ik ben waarschijnlijk ook de enige hier die Jack aantrekkelijk vind.
quote:
Sorry Mike.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Marc?
Katie heeft alleen zitten janken aan het einde.
Net goed ,want vind het zo trutje tegenwoordig..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Marc?
Katie heeft alleen zitten janken aan het einde.
^_^quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sorry Mike.
Maar hij kwam toch binnen of niet?
Ja maar later kwam Mike met haar praten, het hoe en waarom ze zo laat was..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
^_^
Ik heb niet echt op zitten lettenSchoolwerk.. Maar volgens mij was Katie gewoon te laat. kwam ze binnen met een boeket en kreeg ze een snauw van Barbar en toen zat ze te janken.. Dat is wat ik heb meegekregen
![]()
Ze zei tegen Mike dat zijn geluk het allerbelangrijkste in de wereld voor haar was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:14 schreef Koningin het volgende:
En waarom was het nou? Want dat heb ik gemist....
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
Ow ja, check deze foto dan
[afbeelding]
Damn!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
Jensenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
Jack en Carly verdenken zo'n beetje Keith,nadat die ene agent die Jack uit dat busje redde, hem kwam vertellen dat hij 2x een knal geluid hoorde voor dat de auto een klapband kreeg .quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Of Keith er wat mee te maken heb weet ik niet, maar de auto waaar ze mee naar de gevangenis gingen kreeg een klapband en Les is terug gekropen terwijl dat ding op ontploffen stond..
Is dat serieus Paulquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor,quote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Moja het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Will best wel een lekker ding vind worden?![]()
Weet ik, maar dan weten we nog niet of Keith er iets mee te maken hadquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:32 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Jack en Carly verdenken zo'n beetje Keith,nadat die ene agent die Jack uit dat busje redde, hem kwam vertellen dat hij 2x een knal geluid hoorde voor dat de auto een klapband kreeg .
wow, is Simon weeeeeer terugquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:54 schreef Ticootje het volgende:
simon is lekker!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn ook nog steeds getrouwt, maar dat wil niet zeggen dat je niet iemand anders kunt kussen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef Etcetera het volgende:
maar emily gaat toch met hal? of heb ik weer 's wat gemist
Ja, lief hè.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef vencodark het volgende:
Vond het een truttige scene van die zoenende Paul en Emily. Leken verdorie wel 2 pubertjes die hun eerste kusje geven/krijgen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar even binnen tags gezet voor de tere zieltjes onder ons.
Ik wist het niet maar ik volg dit topic ook nog niet zo lang.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef Marvellous het volgende:
Het is hier al zooo vaak gezegd dat ik denk dat de meeste het nu wel weten hoor.![]()
Ik volg deze reeks nog maar kortquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef Marvellous het volgende:
Het is hier al zooo vaak gezegd dat ik denk dat de meeste het nu wel weten hoor.![]()
Ja je kunt dan ook al gaan zien hoe hij aftakelt. hij krijgt ook niet veel verhaallijnen op het eind.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
dat was de oude hal toch? dat meen ik me te herinneren
maar hij komt volgens mij idd nog een keer in ATWT en dat is wel een maf idee
Barbara is gelukkig niet zo vaak getrouwd geweestquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef vencodark het volgende:
Heb ff naar een foto op google gezocht en zie nu een andere man die ik dacht dat het was.
Wie is die grijzaard die vroeger met Barbara getrouwd was? Dacht dat dat Hal was of is dat een andere acteur die Hall speeld?
Ja, dat weet ik dan weer niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Barbara is gelukkig niet zo vaak getrouwd geweest![]()
Ok dan, die zag ik indd. op Google.quote:Maar dit is dus Hal
[afbeelding]
Nee, die ander is dus doodquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ooooh zie je wel dat dat óók Hall is.![]()
Dacht dat deze meneer overleden was. Maar die andere herken ik toch ook wel.![]()
Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef debb0r het volgende:
jij loopt echt vet achter schat :|
dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.![]()
Je bedoelt Days Of Our Lives..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef debb0r het volgende:
[..]
dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradig
kijk je een maand niet, weet je nog steeds waar het over gaat![]()
The Bold is nepheid tot de 10 machtquote:
Vind je het gek met zo'n moeder?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee, alleen jammer dat hij ooit eens iemand in koele bloede heeft vermoord. Gut, hoe zou het komen?![]()
Baardje dacht ik niet. Dacht dat het een lelijke blonde "onduidelijke" snor was. TOen dacht ik nog: "goh, waarom zit die snor er, past niet bij hem. Hij zou er beter (lees: minder lelijk) uitzien zonder snor.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:25 schreef debb0r het volgende:
nee hij had geloof ik geen snore...wel een baardje?..oh nu begin ik ook te twijfelen.
maar inderdaad Keith is zo een nerd
Kon Lily niet wat beters ontvangen? Of konden ze niet iemand knapper casten? In ieder geval kanpper dan Holden, want die is ook niet mis(hij lijkt trouwens op Ronan Keating
)
Julia heeft donker haar, neem dan ook een donker harige lekker ding als broer, want Julia was best knappe vrouw...haha "was"
Sorry voor het zeuren ;}
Je heb helemaal gelijk,ik switch sneller naar een andere zender omdat ik het steeds meer boring gaat vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zou het ook wel weten als ik moest kiezen tussen Holden en Keith..![]()
Nou moet ik zeggen dat ik het sowieso een langdradige en vervelende verhaallijn vind..
Eigenlijk vind ik geen ene verhaallijn echt spannend op dit moment..
Ik bedoel, Casey, Celia
, Gwen
, Keith
, Katie
en Mike word ook een watje man..
Het enige 'spannende' vind ik nog dat gedoe met Craig en Rosanna maar ja dat verhaal met Stenbeck is ook al zo uitgekauwd..![]()
DAmn ,zeg dat.!! die zouden verboden moeten worden..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef Michellee het volgende:
Ja en ik vind die belspellen er tussendoor zoooo irritant...die duren soms langer dan ATWT zelf...
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja en met die belspellen he, ik moet zo lachen soms..
Is het jullie ook al opgevallen dat ze al een aantal keer dezelfde woordzoeker 'gemaakt' hebben?
Binnen 2 maanden tijd heb ik al zeker 3 keer die ene gezien met Damian Grimaldi erin..
Echt precies dezelfde..![]()
Dan denk ik ook 'verzin dan op zn minst wat nieuws, want dit is gewoon nog triester dan het al was'...
'Ja mensen hij is zo moeilijk vandaag, de redactie heeft dat ook door..
Ik ga daarom ook een hint geven...
Het is een vrouw, ze is getrouwd met Jack en ze heeft 2 kinderen genaamd Parker en Sage..
Nou jongens, ik vind hem nog steeds lastig hoor, dus verhoog de prijs maar'....![]()
T lijkt erop dat je j enieuwe baan hebt gevondenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja en met die belspellen he, ik moet zo lachen soms..
Is het jullie ook al opgevallen dat ze al een aantal keer dezelfde woordzoeker 'gemaakt' hebben?
Binnen 2 maanden tijd heb ik al zeker 3 keer die ene gezien met Damian Grimaldi erin..
Echt precies dezelfde..![]()
Dan denk ik ook 'verzin dan op zn minst wat nieuws, want dit is gewoon nog triester dan het al was'...
'Ja mensen hij is zo moeilijk vandaag, de redactie heeft dat ook door..
Ik ga daarom ook een hint geven...
Het is een vrouw, ze is getrouwd met Jack en ze heeft 2 kinderen genaamd Parker en Sage..
Nou jongens, ik vind hem nog steeds lastig hoor, dus verhoog de prijs maar'....![]()
Ja dat denk ik ook,maar juist omdat het er zo dik boven op ligt ,denk ik dat het toch in eens iemand anders blijkt te zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef debb0r het volgende:
zoow dan jah :|, maar bij rtl 5 is er soms zo'n jonge vent, en jongen...die is pas irritant
maar das off topic
voor zover ik denk is het tog keith ofzo..hij is verdacht typje :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ontzettend op Paul..![]()
![]()
Dat had ik eerst helemaal niet, maar sinds een paar weken is Mike heel erg in mijn aanzien gezakt en Paul juist steeds lekkerder geworden..![]()
En Rosanna is weer terug in Oakdale.. Sarcasme mode on Wat leuk.. Sarcasme mode off
Ik vind d'r nu alweer ontzettend irritant..
En arme Hal, eerst zijn vrouwtje half verliezen aan Chris en nu weer aan Paul.. Nou ja moet die maar is wat vaker thuiszijn..
Die belofte had hij toch aan Emily gemaakt nadat hij erachter kwam dat zij een affaire had met Chris? Dat hij van nu af een meer thuis zou zijn en tijd zou besteden aan haar..
Nou daar heeft die zich lekker aan gehouden zeg..Geen wonder dat ze elke keer bij een ander warmte etc zoekt..
Hal = een eikel...![]()
dat vroeg ik me laatst ook afquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef maril het volgende:
Vraag mij af of Lily een Nanny heeft, of laat ze de kinderen nu helemaal alleen?
Die is toch gewoon van Barbar en James? Wel volgens soapcentral iig..quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:21 schreef Michellee het volgende:
Hoorde ik nu dat Paul geadopteerd is?
Vanochtend vertelde Paul zijn levensverhaal aan Emily en toen zei hij dat hij geadopteerd was toen hij 4 was en dan hij toen bij Barbara en James kwam.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die is toch gewoon van Barbar en James? Wel volgens soapcentral iig..
Deed mij ook denken aan "Carrie"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik moest heel hard lachen toen Celia zo gilde.. Net een slechte horrorfilm met té veel bloed![]()
Kweenie, volgens mij wilde Gwen naar Celia om datgene te zeggen wat ze nu al máánden probeert te zeggen, en Casey wilde eerder zijn, dus die sprong op het toneel. Zoiets, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef Etcetera het volgende:
en wat voor aanval van waanzinwas hij dronken of gewoon gek aan het doen?
Klinkt als slechte horrorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Verenigde Staten
Horror / Drama
98 minuten
geregisseerd door Brian De Palma
met Sissy Spacek, Piper Laurie en Amy Irving
Carrie White is een verlegen meisje dat niet snel vrienden maakt. Iedereen uit haar klas haat haar en pest haar altijd. Na een vernederend incident in de doucheruimte, straft de gymlerares al haar klasgenoten. Eén meisje vindt haar zielig en overtuigt haar vriend Tommy om met haar naar het schoolbal te gaan. Carrie is blij, maar mag niet van haar bezitterige moeder. Uiteindelijk gaat ze toch en wanneer het blijkt dat haar klasgenoten wraak willen nemen op het bal, ontwikkelt ze voor haar onbekende telekinetische krachten die ze tegen haar klasgenoten gebruikt.
Die kreeg dus ook op de bal een emmer over haar heen, alleen haar rezctie daarop was, horror.
dat begint ook saai te worden hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij wilde Gwen naar Celia om datgene te zeggen wat ze nu al máánden probeert te zeggen, en Casey wilde eerder zijn, dus die sprong op het toneel. Zoiets, geloof ik.
Idd, hij viel van die stoel en die emmer kwam op zn schouder, een beetje kerel moet daar wel tegen kunnen toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat ik heel erg knap vond was dat Casey bewusteloos neerviel op de grond, alleen zo hard ging het toch allemaal niet!?![]()
Watje...![]()
Van míj mag je het spuien, want ik weet ook wat er aan de hand isquote:Op zondag 14 januari 2007 00:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat begint ook saai te worden hoor
ik weet wat er loos is, mag ik dat spuien of liever niet?
just speak up woman!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slimme Casey hoor..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef Angelic_Rose het volgende:Is wel een beetje raar ja. Ze had niet eens een bh aan.. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slimme Casey hoor..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |