Eerder was de zin "wie is de moordenaar(res) van Julia, beter geweestquote:Op maandag 6 november 2006 10:29 schreef Urnie het volgende:
Moet het niet "wie vermoordde Julia" zijn?
Hij was kwaad uiteraard, en in eerste instantie leek het erop dat Jennifer kon vertrekken, maar dat wilde Mike niet, teon hij erachter kwam dat Jennifer het hem vertelde omdat ze gechanteerd werd, is hij boos naar Craig gestapt en heeft hem een klap in zijn gezicht gegeven.quote:Op maandag 6 november 2006 10:38 schreef Koningin het volgende:
Wat zei Mike toen Jennifer het vertelde???
Heb ik dat weer gemist
quote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef maril het volgende:
[..]
Hij was kwaad uiteraard, en in eerste instantie leek het erop dat Jennifer kon vertrekken, maar dat wilde Mike niet, teon hij erachter kwam dat Jennifer het hem vertelde omdat ze gechanteerd werd, is hij boos naar Craig gestapt en heeft hem een klap in zijn gezicht gegeven.
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
tvpals het in m'n active topics staat, vergeet ik het misschien weer eens niet om te kijken.
Ik tref het steeds niet, als ik het eens niet vergeet, is het net een aflevering met Celia![]()
Jah van die Celia word ik ook niet goed met haar huillie-stemquote:Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.![]()
Die hebben beiden ook totaal geen toegevoegde waarde voor de serie!quote:Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, die mogen ze van mij een enkeltje Montega geven en dan mag ze die irritante broer van haar ook meenemen.![]()
stomme vraag hw maar wat houd bookmarken i n wat doet de topic dan extra?quote:Op maandag 6 november 2006 12:04 schreef Aarti het volgende:
ik heb het vorige week niet gezien, ik dacht dat er geen twijfel over bestond dat lily het had gedaan?![]()
![]()
![]()
AHA Thanksquote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef Babbel1 het volgende:
Als je op 'bookmark' drukt (meest rechter icoontje naast de topictitel meestal, wordt het opgeslagen. Je kan zeg maar een lijst maken van topics die je in de gaten wilt houden. Zelfde als je active topics-lijst, maar je hoeft topics dus niet te vervelen met 30 tvp's, als je niks anders te melden hebt
Ja ik mis ook altijd het beginquote:Op maandag 6 november 2006 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het echt vreselijk maar waarschijnlijk kan ik atwt niet meer volgen. Ik zit op mn werk tot half 5 dus voordat ik thuis ben. Ik ga wel mn best doen, de rest ga ik denk hier maar lezen!!!
Verder is dit een schaamteloze tvp.
En ik weet wie de moordenaar(es) is.... <--- nee geen spoiler, van topic titel, dus alles kan.
Wanneer horen we weer wat van rosanna?? Is ze nu getrouwd met James??
Alleen aanklikken als je het WILT weten..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bedankt he! Even spoilertags eromheen ajb...
He bah..
Je bent niet de enige die zo nieuwsgierig is hoor, maar in dit topic worden spoilers niet echt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Niet iedereen is kennelijk zo nieuwsgierig als ik en leest verder tot aan de nederlandse uitzending van 30 mei 2008..![]()
Okee dank je wel..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:48 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo nieuwsgierig is hoor, maar in dit topic worden spoilers niet echt gewaardeerd.
Er is nog een ander atwt topic waar je wel alle spoilers kunt plaatsen dus leef je uit
ATWT Spoilertopic (deel 4)
Geeft verder nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Okee dank je wel..![]()
Ik loop hier nog niet lang genoeg mee om dat te hebben geweten..
Het gaat niet om de link, het ging om wat je over Jack zei. Dát wilde ik niet weten, aangezien ik wel weet wie het heeft gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Alleen aanklikken als je het WILT weten..
Maar ik had me niet gerealiseerd dat mensen zich eraan zouden kunnen storen. Daarom heb ik mn bericht ge-edit.
Mijn excuses..![]()
Niet iedereen is kennelijk zo nieuwsgierig als ik en leest verder tot aan de nederlandse uitzending van 30 mei 2008..![]()
Waarom moet dat nou altijd? Ze worden altijd zwanger precies nadat ze vreemd zijn gegaan... Niet echt origineel meer, of sterker nog: heel ongeloofwaardig!quote:
Ik heb zelfs gemist dat ze in de cel zatquote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef Mariposa het volgende:
Ik heb vanochtend de herhaling van vrijdag gekeken. Maar ik snap iets niet. Hoe kan het dat Carly opeens op vrije voeten is? Ik had donderdag ook gekeken en toen zat ze nog in de cel. Wat heb ik gemist
én jennifer gebruikt heeft zowel met mike als met craig geen voorbehoedsmiddelen gebruikt (geen pil en geen condoom)quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:58 schreef DarkElf het volgende:
in het echte leven ben je idd ook altijd zwanger na een keer seks, tis wel erg cliche weer.
Gisteren zei ze tegen Mike dat ondanks 'the precautions' het toch mis was gegaan....maar ze ging er niet op door.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
én jennifer gebruikt heeft zowel met mike als met craig geen voorbehoedsmiddelen gebruikt (geen pil en geen condoom)
al die tijd dat ze met mike ging, niet zwanger geworden, 1 keertje met craig en hop!...
craig heeft gewoon superzaad!
quote:Op maandag 20 november 2006 10:55 schreef Moja het volgende:
Jezus wat is Barbar ontzettend irritantkomt ze weer binnengelopen hoor met dr: "but i looooooooooooooove you
"
Sterf![]()
Dat kan vast niet lang meer duren.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachten tot Craig hoort dat Jennifer zwanger is!!
Ja ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Barbar verdient een nekschot.. God wat een irritant mens.. Ik ruil haar voor Juul!
Ben het met je eens, maar welke actie bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2006 19:51 schreef Urnie het volgende:
Ahhhh, Tom & Margo.
En wat een flutagent is Jack eik, wat een stomme actie was dat!
quote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar welke actie bedoel je?![]()
Wat Relin zegt dus.quote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef Relin het volgende:
Wat een kuiken ook heh! Elke agent weet toch dattie niet zo moet gaan staan met z'n dienstwapen dattie in 1 simpele beweging uit de handen getrapt kan worden? Neuh, dit was niet zo'n slimme zet![]()
Maar jah, stond in het script heh![]()
Graig vind ik een vrij irritant iemand..maar oke hij houd het wel spannend..quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb zo gelachen om Graig vandaag.. Toen die op de pc bij Jennifer en Mike thuis zag dat ze naar Las Vegas waren gegaan maakte die echt weer zo'n opmerking zoals alleen hij dat kan..![]()
Hij mag dan wel vreselijk irritant zijn in de serie, ik vind hem 1 van de leukste personages..
En what the fuck, waarom houdt Paul opeens Barbar vast alsof ze geen ruzie hebben?![]()
Kijk ik snap best dat het vertrek van Jennifer wat emoties losmaakt, maar ik vond het volstrekt overdreven dat hij haar opeens weer behandelde als zn moeder..![]()
Dat doet die normaal gesproken ook niet, vind het maar vreemd.. Maar goed...
En van de week, met dat condoom!![]()
![]()
![]()
Dat Kim hem opraakte van de vloer nadat die uit Casey z'n portomonee was gevallen, en dat terwijl z'n halve familie erbij zat..![]()
![]()
![]()
Les had JJ ontvoerd, daar zijn ze achteraan gegaan en na een of ander gevecht hebben ze Les gearresteerd. Wat er tussen zit weet ik niet, want dat heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 29 november 2006 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt wat gemist, waarom ligt JJ in het ziekenhuis??? en waar is Les???
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:42 schreef Foeske het volgende:
[..]
Les had JJ ontvoerd, daar zijn ze achteraan gegaan en na een of ander gevecht hebben ze Les gearresteerd. Wat er tussen zit weet ik niet, want dat heb ik ook niet gezienJJ is gevallen van behoorlijke hoogte
Ik zie het ook.. Weer eens een meest vage wending... :Squote:Op woensdag 29 november 2006 10:42 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ben ik de enige die iets ziet opbloeien tussen Lily en Keith?![]()
Dat noemen ze nou SOAP.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:03 schreef Ticootje het volgende:
ZOOOOOO ongeloofwaardig!!!!
Nee, want Craig was er inderdaad op tijd bij om te bruiloft te onderbreken. Maar ja, hij had ook een auto klaar staan op het vliegveld en hij wist precies in welke trouwkapel hij moest zijn, want Rosanna en Jordan waren daar immers ook getrouwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Gisteren gemist. Neem aan dat Jennifer en Mike dus niet getrouwd zijn?
Keedan tnx voor je antwoord....vandaag btw ook weer gemist, kijk morgenochtend welquote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, want Craig was er inderdaad op tijd bij om te bruiloft te onderbreken. Maar ja, hij had ook een auto klaar staan op het vliegveld en hij wist precies in welke trouwkapel hij moest zijn, want Rosanna en Jordan waren daar immers ook getrouwd.Die logica af en toe....
![]()
Das gewoon een juiste inschatting van Craig over de intelligentie van die twee.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:15 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, want Craig was er inderdaad op tijd bij om te bruiloft te onderbreken. Maar ja, hij had ook een auto klaar staan op het vliegveld en hij wist precies in welke trouwkapel hij moest zijn, want Rosanna en Jordan waren daar immers ook getrouwd.Die logica af en toe....
![]()
Volgens dat stomme belspelletje was het ook Graig!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Craig mensen, Craig!
Yep niet verkracht..of we moeten iets gemist hebben..quote:Op maandag 4 december 2006 12:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nee toch? "Gewoon" gewurgd en neergeslagen?
Nee. Maar ik vind Katie altijd irritant, behalve als ze met Simonquote:Op maandag 4 december 2006 13:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Yep niet verkracht..of we moeten iets gemist hebben..
Trouwen ben ik nu de enige die katie beetje irritant vind momenteel?
Dat heeft Lucinda aan haar gevraagd.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Michellee het volgende:
Ik vond Katie en Henry wel een lief stel....of vond ik Henry nu gewoon cute?
Ik vind momenteel Jennifer een erg hoog irritatie gehalte hebben!!
En waarom is Jessica nu de advocaat van Les?? Ik snap het niet...!
Maar waarom, waarom wil Lucinda Les vrij hebben?quote:Op maandag 4 december 2006 16:57 schreef maril het volgende:
[..]
Dat heeft Lucinda aan haar gevraagd.
Nou straks ga je natuurlijk krijgen dat ze er te laat achter komt hoeveel ze van Henry houd natuurlijk .quote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef Michellee het volgende:
Katie is niet te volgen, ze houdt van Henry maar kan niet tegen hem zeggen dat ze niet meer van Mike houdt!!
Ongedultjequote:Op maandag 4 december 2006 17:00 schreef Michellee het volgende:
[..]
Maar waarom, waarom wil Lucinda Les vrij hebben?
Oh het is weer tijd![]()
Torn between two loversquote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef Michellee het volgende:
Katie is niet te volgen, ze houdt van Henry maar kan niet tegen hem zeggen dat ze niet meer van Mike houdt!!
Nou nou nou.....quote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het een beetje saai momenteel
Craig moet oprotten, Barbar is, Jennifer is een huilie, carly dito....
katie en hubby moeten snel uitelkaar en ze moet verder met mike
oh, en keith is lelijk
sorryquote:
Agreed, Katie en Henri moeten indd. uit elkaar en Henri moet gewoon verliefd worden op een andere, veel leukere vrouw dan Katie.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het een beetje saai momenteel
Craig moet oprotten, Barbar is, Jennifer is een huilie, carly dito....
katie en hubby moeten snel uitelkaar en ze moet verder met mike
oh, en keith is lelijk
Ik houd ook van tempo, maar dat kennen ze in soapland niet volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorrymaar heb momenteel een beetje het idee dat het weer heeeeel traag gaat allemaal. heb ik wel vaker bij ATWT, verder een geinige soap hoor, maar ik hou wel van een beetje tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |