Die zijn ook nog steeds getrouwt, maar dat wil niet zeggen dat je niet iemand anders kunt kussen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:40 schreef Etcetera het volgende:
maar emily gaat toch met hal? of heb ik weer 's wat gemist
Ja, lief hè.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef vencodark het volgende:
Vond het een truttige scene van die zoenende Paul en Emily. Leken verdorie wel 2 pubertjes die hun eerste kusje geven/krijgen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar even binnen tags gezet voor de tere zieltjes onder ons.
Ik wist het niet maar ik volg dit topic ook nog niet zo lang.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef Marvellous het volgende:
Het is hier al zooo vaak gezegd dat ik denk dat de meeste het nu wel weten hoor.![]()
Ik volg deze reeks nog maar kortquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef Marvellous het volgende:
Het is hier al zooo vaak gezegd dat ik denk dat de meeste het nu wel weten hoor.![]()
Ja je kunt dan ook al gaan zien hoe hij aftakelt. hij krijgt ook niet veel verhaallijnen op het eind.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
dat was de oude hal toch? dat meen ik me te herinneren
maar hij komt volgens mij idd nog een keer in ATWT en dat is wel een maf idee
Barbara is gelukkig niet zo vaak getrouwd geweestquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef vencodark het volgende:
Heb ff naar een foto op google gezocht en zie nu een andere man die ik dacht dat het was.
Wie is die grijzaard die vroeger met Barbara getrouwd was? Dacht dat dat Hal was of is dat een andere acteur die Hall speeld?
Ja, dat weet ik dan weer niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Barbara is gelukkig niet zo vaak getrouwd geweest![]()
Ok dan, die zag ik indd. op Google.quote:Maar dit is dus Hal
[afbeelding]
Nee, die ander is dus doodquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ooooh zie je wel dat dat óók Hall is.![]()
Dacht dat deze meneer overleden was. Maar die andere herken ik toch ook wel.![]()
Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef debb0r het volgende:
jij loopt echt vet achter schat :|
dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik volg het ook nog maar net 3 maanden ofzo en de laatste weken niet meer. Dus ja, ik weet een hoop niet.![]()
Je bedoelt Days Of Our Lives..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef debb0r het volgende:
[..]
dan vergeef ik het je, tis namelijk best langdradig
kijk je een maand niet, weet je nog steeds waar het over gaat![]()
The Bold is nepheid tot de 10 machtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |