abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2006 @ 13:25:58 #51
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_43289238
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:06 schreef Chewie het volgende:
Alle partijen zover ik weer, Wilders heeft er wat meer moeite mee
[..]

Dit is niet hetzelfde als het eens zijn met de toegenomen regelgeving, als je de EU politiek zou volgen weet je ook dat juist de liberale fractie (en de groenen) zich inzet voor het schrappen van regels. Alleen hebben die geen fuck te zeggen.
[..]

En dat wordt anders met de PvdA in de regering
Wie zegt dat ik voor de PvdA ben? Voor zover ik weet hebben alle huidige politieke partijen wanbeleid gevoerd
sinds 1980 (zie mijn eerdere post over vergrijzing)... Inclusief de D66 die zich meerdere malen hebben laten
gebruiken een meerderheid te vormen zonder daarna wezenlijk mee te regeren...

Geen van de huidige partijen zal hier ook verantwoording voor nemen... Daarom ben ik ook heel diep teleurgesteld
in de huidige politiek... Partijen die er zitten voor het belang van het volk zijn ver te zoeken... SP en GL zijn ook
maar voor een select deel van de Nederlandse bevolking interessant...

Wat ik graag zou zien is een oppositiepartij die streeft naar het informeren van de Nederlandse bevolking, ipv
populistisch stemmen te winnen, zich met wezenlijke punten bezig houd die echt in het belang van de samenleving
zijn, en last but not least, vragen durft te stellen over de lakonieke houding die de rest van de partijen richting
wezenlijke dingen als vergrijzing, energievoorziening, en het correct informeren van de bevolking hebben...

Nu deze partij er (nog) niet is, ben ik genoodzaakt om mijn stem uit te brengen op een andere partij... Ik zit enorm
te twijfelen, maar niet aan een overdaad aan keuze... Eerder een gebrek aan keuze...

Daarbij wil ik vast wel stellen dat de VVD, noch CDA deze stem zullen ontvangen... En waarschijnlijk de PvdA ook
niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 06-11-2006 13:31:06 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 6 november 2006 @ 13:33:47 #52
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43289460
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef KroJo het volgende:

[..]

Leg eens uit waar Oort niet het tarief van 72% voor de hoogste schijf teruggeschroefde naar 60% en later naar 52%, en bv AOW premie maar over de eerste 69.000 gulden inkomen geheven werd ..

Operatie Oort was gewoon feitelijk een enorme bevoordeling van de hoogste inkomens:
Dat is wel erg selectief. Je laat weg dat er heel veel aftrekposten (vooral voor de hoge inkomens) zijn afgeschaft.

Overigens een link naar jouw cijfers?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43448204
Miljardenmeevaller voor Rijk

Hey, eindelijk een overschot die misschien 0,5 jaar van de 4 jaar vergoed qua begrotingstekort .
quote:
De minister vindt het niet verstandig nu extra uitgaven te doen. ''Toen ik aantrad stond de schuldquota bijna op 80 procent, nu is dat nog geen 50 procent.
. Zo lus ik er nog wel een paar. Ze hebben altijd de mond vol gehad over staatsschuld verder aflossen, want de vergrijzing moet betaald worden. In ware is het in absolute euro's omhoog gegaan. En het is geen 50% maar iets van 56%.
quote:
zij kunnen hiermee stellen dat het economisch steeds beter gaat dankzij het kabinet Balkenende.
Als het slecht gaat zeg je gewoon dat het aan de wereldeconomie ligt, en als het goed gaat aan het kabinet .
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:20:06 #54
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43448821
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:31 schreef pberends het volgende:
Als het slecht gaat zeg je gewoon dat het aan de wereldeconomie ligt, en als het goed gaat aan het kabinet .
Nee, als het slecht gaat ligt het aan het rechtse kabinet als het goed gaat dan ligt het aan het linkse kabinet en in andere gevallen dus als het goed gaat bij een rechts kabinet of slecht bij een links kabinet ligt het aan de wereldeconomie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43448883
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:31 schreef pberends het volgende:
Miljardenmeevaller voor Rijk

Hey, eindelijk een overschot die misschien 0,5 jaar van de 4 jaar vergoed qua begrotingstekort .
[..]

. Zo lus ik er nog wel een paar. Ze hebben altijd de mond vol gehad over staatsschuld verder aflossen, want de vergrijzing moet betaald worden. In ware is het in absolute euro's omhoog gegaan. En het is geen 50% maar iets van 56%.
[..]
Als je een staatschuldquote hebt van zo'n 55 % hebt van het BNP, DAALT deze quote ook bij een klein begrotingstekort, door economische groei + inflatie.

Absoluut stijgt de staatsschuld dan wel, maar het BNP wordt groter en de staatschuld wordt ieder jaar minder waard, doordat geld minder waard wordt.
pi_43449411
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:24 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Als je een staatschuldquote hebt van zo'n 55 % hebt van het BNP, DAALT deze quote ook bij een klein begrotingstekort, door economische groei + inflatie.

Absoluut stijgt de staatsschuld dan wel, maar het BNP wordt groter en de staatschuld wordt ieder jaar minder waard, doordat geld minder waard wordt.
Dat hoef je mij niet uit te leggen.

Maar dan moet Zalm het niet hebben over dat hij de staatsschuld zo mooi aflost. Staatsschuld aflossen doe je in harde euro's.
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:03:55 #57
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43450630
quote:

[..]

Wat heeft inflatie hiermee te maken?
quote:

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')