Die mensen zijn natuurlijk niet verplicht om mee te doenquote:
Het is een terugblik met een kijkje achter de schermen. Ja dus.quote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op zondag komt toch 80% hetzelfde voorbij als gisteren?
Partij voor de dieren lijkt me.quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik heb het gister al gezien. En bedacht me toen dat die mensen stemrecht hebben
quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
"Het is dramatisch"
"Nee het is gewoon de verkeerde muziek"
"Nee joh, ben je gek"
Letterlijk OP het conservatoriumquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, ik heb ook op 't conservatoruim gezeten.
Als dakdekker. Ofzo.
Jouw avatar!quote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef SpecialGuest het volgende:
Wendy: Wat vind jij het sterke punt van Henk?
HJ: .............![]()
Idd, Jim heeft alleen wel de looks.quote:Op zondag 5 november 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jim! Oh nee, wacht..een sound-a-like!
Ik vind er niks aan.quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
Toch wel leuk vandaag.
Ik zag er vanmiddag de reclame van en donderde echt van de bank af. Tis niet te geloven gewoon.quote:
Dat is bij pillen heel normaal hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
al die kids nu thuis "MAMA WAT IS ORAAL?"
I know, maar of 11-jarigen weten wat het betekent?quote:Op zondag 5 november 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is bij pillen heel normaal hoor.
En wie mag jij eigenlijk wezenquote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef GGMM het volgende:
Daar zit niemand op te wachten. Ga maar naar een ander topic.
Inmiddels wel weer.quote:
Die ouwe vergeet zijn tekst steeds.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Oja, die oudjes. Ik vond dat ze het wel leuk deden, zo jammer dat het de mist in ging.
hmm, dit neem ik gedeeltelijk terug...quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef GGMM het volgende:
wat een teringwijven van dat koor zeg...
Wtf doe jij hierquote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
hmm, dit neem ik gedeeltelijk terug...
Valt me van je tegen Renequote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zat X-Factor te kijken en van het een komt het ander..![]()
Ah vandaar, vreemd dat ik niemand hier op het forum erover heb horen praten dan. Op zaterdagavond vliegen de posts je hier om de oren.quote:
Zondag ook wel heur, alleen iets minder snel..quote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ah vandaar, vreemd dat ik niemand hier op het forum erover heb horen praten dan. Op zaterdagavond vliegen de posts je hier om de oren.
Ok, heb ik even gemist.quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zondag ook wel heur, alleen iets minder snel..
Het komt op zaterdag en zondag, de herhalingen van zowel zaterdag als zondag zijn op maandag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:31 schreef bb-millie het volgende:
Het komt toch op zondag en maandag of zijn dat herhalingen ofzo, snap er niks meer van...
ik oook niet..... verjaardag van mijn mamsquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef BVO het volgende:
Kan het morgen niet zien.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:39 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Het komt op zaterdag en zondag, de herhalingen van zowel zaterdag als zondag zijn op maandag.
Ik ook.quote:
Tilburg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:15 schreef pberends het volgende:
Welke stad vanavond?
Ahquote:
Ah, daar hebben we de eerste alquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah.
Lekkere accentjes misschien.
Yep, toffe accentjes.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Een hoop zachte G deze keer..
Vind je het gekquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Ze is niet door.
Raar hoor , die hoge noot was geweldigquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Ze is niet door.
Kan gebeuren, wat een ophef zegquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:10 schreef scrub_nurse het volgende:
wat doet ze nou???
Bakkes houwen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Die vreselijke accentjes.
Praat ABN!
Ah ik was niet de enige dus!quote:
Maar wat deed ze nou? Ik keek net even niet....quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie dame, goede stem, die is wel door
Ik was ook ineens uitgelogdquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ik was niet de enige dus!
Ze vergat dr textquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar wat deed ze nou? Ik keek net even niet....
Ze was ff dr tekst kwijt en raakte helemaal van de rel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze vergat d'r tekst geloof ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tekst kwijt denk ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af?quote:
Dat niet, maar er zit wel potentie in denk ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem nou ook niet echt super goed...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Die vreselijke accentjes.
Praat ABN!
Ze raakte ge-emotioneerd door haar eigen zingen, dat bestond uit lettergrepen die bij elkaar engels moest voorstellen maar ik verstond er weinig van. Ze had wel een mooie stem. Ze zal wel door gaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:13 schreef Poeke het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af?
Ontopic:
Moet ze nou ineens huilen? Ik keek maar half...![]()
Gewoon oppervlakkig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem nou ook niet echt super goed...
Er gaat niks boven de zachte G dus houw oewe bakkesquote:
Als het om lelijke accenten gaat jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:15 schreef Poeke het volgende:
[..]
Er gaat niks boven de zachte G dus houw oewe bakkes
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:15 schreef Poeke het volgende:
[..]
Er gaat niks boven de zachte G dus houw oewe bakkes
Houd je bek.quote:
Ze mag hierkomenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:20 schreef Aventura het volgende:
Toch door, zal ook wel iets met dat leuke snuitje te maken hebben
Van dat natte gel-haarquote:
Ik zag haar buik eerder.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
Opvallen hoeft niet persee met je voorgevel hoor.Zeker niet met zo'n stem.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Corine zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |