Idd, Jim heeft alleen wel de looks.quote:Op zondag 5 november 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jim! Oh nee, wacht..een sound-a-like!
Ik vind er niks aan.quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
Toch wel leuk vandaag.
Ik zag er vanmiddag de reclame van en donderde echt van de bank af. Tis niet te geloven gewoon.quote:
Dat is bij pillen heel normaal hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
al die kids nu thuis "MAMA WAT IS ORAAL?"
I know, maar of 11-jarigen weten wat het betekent?quote:Op zondag 5 november 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is bij pillen heel normaal hoor.
En wie mag jij eigenlijk wezenquote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef GGMM het volgende:
Daar zit niemand op te wachten. Ga maar naar een ander topic.
Inmiddels wel weer.quote:
Die ouwe vergeet zijn tekst steeds.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Oja, die oudjes. Ik vond dat ze het wel leuk deden, zo jammer dat het de mist in ging.
hmm, dit neem ik gedeeltelijk terug...quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef GGMM het volgende:
wat een teringwijven van dat koor zeg...
Wtf doe jij hierquote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
hmm, dit neem ik gedeeltelijk terug...
Valt me van je tegen Renequote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zat X-Factor te kijken en van het een komt het ander..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |