Die heb ik dus morgen de hele dag in m'n kop zittenquote:Op maandag 6 november 2006 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
stop
Ik heb het nu al in m'n hoofdquote:Op maandag 6 november 2006 00:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die heb ik dus morgen de hele dag in m'n kop zitten![]()
Met name Lost vragen zijn gewenstquote:Op zondag 5 november 2006 23:58 schreef erkel het volgende:
Andere vraag maar...Prison Break, Lost ofzo![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het nu al in m'n hoofd![]()
I think you better stop right nowquote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb het nu al in m'n hoofd![]()
jij bent de eerste met 5 in een postquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mama, Wannebe, Spice up your life, Viva Forever en Stop!
Gedeelde smart is halve smart, dus voor de rest:quote:
quote:You just walk in, I make you smile,
It's cool but you don't even know me,
You take an inch, I run a mile,
Can't win your always right behind me.
And we know that you could go and find some other,
Take or leave it or just don't even bother,
Caught in a craze, it's just a faze,
Or will this be around forever.
Don't you know it's going too fast,
Racing so hard you know it won't last,
Don't you know, why can't you see,
Slow it down, read the sign, so you know just where you're
going.
Chorus:
Stop right now, thank you very much,
I need somebody with the human touch,
Hey you always on the run,
Gotta slow it down baby, gotta have some fun.
Do, Do, Do, Do, Do, (x3)
Always be together,
Ba, da, Ba, Ba, (x3)
Stay that way forever.
And we know that you could go and find some other,
Take or leave it cos we've always got each other,
You know who you are and yes, you're gonna breakdown,
You've crossed the line so you're gonna have to turnaround.
Don't you know it's going too fast,
Racing so hard you know it won't last,
Don't you know, why can't you see,
Slow it down, read the sign, so you know just where you're
going.
Repeat Chorus
Gotta keep it down honey, lay your back on the line,
Cos I don't care bout the money, don't go wasting my time,
You need less speed, get off my case,
You gotta slow it down baby, just get out of my face.
Repeat Chorus x3
Stop right now, we wanna thank you, we wanna thank you,
Stop right now, thank you very much, thank you very much
met het dansje er bij hequote:Op maandag 6 november 2006 00:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
I think you better stop right now
Thank you very much
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down baby
Gotta have some fun
zoiets![]()
Volgens mij behoor ik het punt te krijgen:quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij bent de eerste met 5 in een post
dus dan krijg jij de punten gok ik?
Enquote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold. Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Als de vragensteller vraagt naar een opsomming en de vragensteller wil alle leden van de opsomming in één antwoord zien alvorens hij het antwoord goedkeurt, dan dient de vragensteller dit in zijn of haar vraag te vermelden.
quote:Punten
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen).
De vraagsteller beslist of hij/zij de punten geeft aan het eerste complete lijstje of aan degene die met een antwoord het lijstje afmaakt. Je moet het wel van te voren aangeven, anders wordt het een zooitje.quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
Nope, dat is alleen zo als je specifiek vraagt om een lijstje van 5 in één post. Nu krijgt degene het die het aanvulde, volgens mij is dat Nem.quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hawaii_tim +1
Lost vind ik op dit moment beter dan Prison Break. Zit wat meer spanning in.quote:Op maandag 6 november 2006 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Lost is zo overhyped. Dat kán ik gewoon niet kijken![]()
Gek genoeg vond ik dat nog een beetje het enige nummer van ze dat te pruimen was.quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens ook Viva Forever nu in mijn hoofd
Dat vind ik echt een kulargumentquote:Op maandag 6 november 2006 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Lost is zo overhyped. Dat kán ik gewoon niet kijken![]()
Viva Foreverquote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens ook Viva Forever nu in mijn hoofd
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg vond ik dat nog een beetje het enige nummer van ze dat te pruimen was.
Yepquote:Op maandag 6 november 2006 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Viva Forever
I'll be waiting
Everlasting
Like the sun
zoiets?
Dat is toch met de elfjesclip of niet?quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Gek genoeg vond ik dat nog een beetje het enige nummer van ze dat te pruimen was.
Dat heb ik met 2 become 1quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, ik krijg dan ook zo'n anti-reactie. Dat had ik met 24 ook. Beide series alleen de eerste paar afleveringen gezien en daarna nooit weer.quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een kulargumentDat iets gehyped wordt zegt niets over de kwaliteit daarvan...
Gek is dat he? Ik kán het gewoon nietquote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een kulargumentDat iets gehyped wordt zegt niets over de kwaliteit daarvan...
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 6 november 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch met de elfjesclip of niet?
Ik ken het wel hoor, heb eerst Harry Potter gemeden omdat het zo gehyped werd. Maar toen ben ik het toch gaan lezen en bleek ik het super te vinden. Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa, het kan zijn dat het inderdaad overhyped is maar de hype kan ook terecht zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, ik krijg dan ook zo'n anti-reactie. Dat had ik met 24 ook. Beide series alleen de eerste paar afleveringen gezien en daarna nooit weer.![]()
Ach ja dat kanquote:Op maandag 6 november 2006 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek is dat he? Ik kán het gewoon niet
Zo heeft iedereen wel van die eigenaardigheden denk ik
Waar ik ook een ontzettende hekel aan heb ik als mensen een serie *kuch* "ontdekken" terwijl die al 5 jaar oud is om vervolgens 3 maanden lang elke aflevering te quoten en te doen alsof zij die toffe serie ontdekt hebben.
Ja ik weet het, HP is ook zo'n voorbeeld ja, net zoals de Da Vinci codequote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor, heb eerst Harry Potter gemeden omdat het zo gehyped werd. Maar toen ben ik het toch gaan lezen en bleek ik het super te vinden. Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa, het kan zijn dat het inderdaad overhyped is maar de hype kan ook terecht zijn.
Ik vind het SC topic echt de grootste onzin aangezien hier altijd al geSC't wordtquote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef Sitethief het volgende:
Jongens, wat is de vraag? we zijn toch geen SC?
Jij telt goed volgens mij, de anderen kunnen gewoon niet tellen.quote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
sorry mn fok knalde er weer uit
wyccie is dan toch degene die de vraag compleet maakte? of tel ik dan zo scheef?
Preciesquote:Op maandag 6 november 2006 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het SC topic echt de grootste onzin aangezien hier altijd al geSC't wordt
quote:Op maandag 6 november 2006 00:16 schreef Supersheep het volgende:
Candlelight and soul forever
boel tekst
klachten mogen in de prullenklachtenbak
quote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
sorry mn fok knalde er weer uit
wyccie is dan toch degene die de vraag compleet maakte? of tel ik dan zo scheef?
Met Da Vince Code had ik precies hetzelfdequote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ik weet het, HP is ook zo'n voorbeeld ja, net zoals de Da Vinci codemoet me er dan echt toe zetten. HP en Dan Brown volg ik nou trouwens wel allemaal, maar lost en 24 nog steeds niet. Ook omdat ik vaak niet thuis ben en geen zin heb om afleveringen op te nemen. Ik huur het wel een, dat is voor de betere snertweerweekenden enzo!
Dat doe ik toch juist niet?quote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa,
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |