Reinier de Graaf gok ik gezien je woonplaats? Grappig, ben er voor mijn opleiding geweest, en ik en mijn medestudenten waren er allemaal van overtuigd dat het een béétje overdreven was om er zeven te hebben. Niet dus!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:56 schreef Stiekemurd het volgende:
want alle verloskamers (7 stuks!) waren vol.
Klopt!! Tot 2 keer toe vol. 's Morgens en 's middagsquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Reinier de Graaf gok ik gezien je woonplaats? Grappig, ben er voor mijn opleiding geweest, en ik en mijn medestudenten waren er allemaal van overtuigd dat het een béétje overdreven was om er zeven te hebben. Niet dus!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:43 schreef Belana het volgende:
wat een heerlijk gevoel he stiekemurdje hebt het geweldig gedaan meid
helemaal zelf en zonder infuus!
Oe dr. Bremer is the best hequote:Op woensdag 20 december 2006 15:34 schreef Bibikuif22 het volgende:
Stiekemurd klinkt als een mooie bevalling! Word helemaal emo van je verhaal. Alyssa is ook geboren in het RDGG (kamer 1) bij Dr. Bremer en ook nu loop ik er weer en weer bij Dr. Bremer. Wat een schatten zijn het daar allemaal he.
En jemig wat een mooie meid heb je weer geproduceerd!
Dank jequote:Op woensdag 20 december 2006 15:27 schreef bixister het volgende:
stiekemerd, prachtig verhaal, geweldig gedaan zeg! en fijn dat je zo tevreden bent over de zorg daar. is dus nog best heel griezelig geweest dat je zo'n hoge bloeddruk had, maar gelukkig allemaal goedgekomen. gefeliciteerd nogmaals met mooie blonde warme jenna!
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:12 schreef Ladybos het volgende:
Kwam Mibos niet ook uit Almere ? Klinkt allemaal wel erg bekendWat een horken zeg. En wat een strijd heb je geleverd om je kindje te krijgen. Nu rustig aan doen, en genieten van je kleine wondertje
Nee: óf er een zwakker geslacht isquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef draaijer het volgende:
Ik ben er trots op het feit dat ik de bevalling van onze zoon geheel heb mogen meemaken. Het heeft mijn leven echt een stuk completer gemaakt. Het was prachtig. Ik vraag me alleen af wie nu het zwakke geslacht is!?
Zolang bladen als de OPZIJ bestaan maakt men dus een verschil.quote:Op zondag 24 december 2006 09:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nee: óf er een zwakker geslacht is
Zo dacht/denk ik er ook over. Dit nooit meer. Een snelle bevalling is mooi, maar ademhalen tussendoor is ook wel wenselijk.quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Belana het volgende:
soms lees je weer eens een verhaal... chacama dit keer. mooi gedaan meid. Ik moet zeggen dat je zo herkenbaar schrijft dat ik weer even in mijn eigen weeenstrom belandde en weer zeker weet dat ik dit echt nooit meer wil
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:31 schreef nikky het volgende:
hij zei dat de ruggepik tever is doorgeslagen naar boven
en ze hadden niet verteld dat dat kon gebeuren en dik dacht dus dta het helemaal fout ging. Dus paniek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef Martineke het volgende:
dat waar ik toendertijd bang voor was bij mijn 2 sectioos, is bij jou gebeurd![]()
Het is uitgewerkt hoor boveninquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:52 schreef beefcake het volgende:
Nikky wat klinkt dat eng zegEn dubbel klote omdat je je kindje niet goed kon voelen. Gelukkig is nu alles goed
Maarreeeh leg me het volgende eens wat beter uit...
[..]
Hadden ze bij mij ook niet gedaan hoor. Maar bij mij is dat doorslaan gelukkig ook niet gebeurd..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef appelsap het volgende:
En dat ze niet verteld hebben dat dat kan gebeuren.
Ja klopt. ik had een epiduraal. Die was werkelijk hemels!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:30 schreef sjak het volgende:
Moonah, de jij had toch een epiduraal, daar komt dit eigenlijk niet zo bij voor. Je spuit dan niet zo direct de zenuwen plat, dat doe je wel bij de spinaal.
En hier schoot ik vol...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:17 schreef Nanook24 het volgende:
Zittend op de WC werd het hoofdje geboren en toen sloeg de paniek toe, ik kon dit kind toch niet op de WC geboren laten worden?!? Ik ben op de badkamervloer gaan zitten en daar heeft D geholpen om ons meisje op de wereld te zetten.
Goed dat je je verhaal hier hebt neergezet!quote:Ik moet zeggen dat het wel fijn is om nu 17 weken later mijn verhaal nog eens zwart op wit te zetten, de avond nog eens de revue te laten passeren want ondanks dat ik het al meerdere keren vertelt heb aan mensen ben ik toch geneig om het weg te stoppen en er maar niet meer aan te denken terwijl het behalve schokkend toch ook wel mooi is hoe onze kleine meid ter wereld is gekomen.
Heel herkenbaar dit. Mijn overbuurvrouw moest 11 weken na mij bevallen en iedere keer als ze bij de controle de verloskundige trof die mijn bevalling heeft gedaan kwam wel weer even ter sprake dat ze deze keer toch echt wel op tijd moest komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij heeft de verloskundige zelfs lopen pesten van "Haha, te laat!"
Liopleurodon wat een heftig verhaal zeg en misschien had ik dit beter niet kunnen lezen omdat onze zoon ook meer dan 8 pond wordt geschat met een lengte van 54 cm.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:31 schreef Liopleurodon het volgende:
31 Uur na het breken van de vliezen is onze zoon, 4230 gram zwaar, 54 cm lang, door middel van een keizersnee ter wereld gebracht.
Zwaar, ja. Dik nee. Gewoon (te) groot.
Een prachtventje![]()
Doe mijn verhaal dan nog maar eens lezen: in 2 uur bevallen van een dochter van 4720 gramquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Liopleurodon wat een heftig verhaal zeg en misschien had ik dit beter niet kunnen lezen omdat onze zoon ook meer dan 8 pond wordt geschat met een lengte van 54 cm.
Jij geeft ons allen hoopquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Doe mijn verhaal dan nog maar eens lezen: in 2 uur bevallen van een dochter van 4720 gram
Oh ja, en zonder al te veel ellende.
Slaapmeis, Emma was 4220 gram en zo'n 50 cm. Geen knip nodig gehad en niet meer dan een klein scheurtje (twee hechtingen) Wel een uur aan het persen geweest na een halve dag weeën.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Liopleurodon wat een heftig verhaal zeg en misschien had ik dit beter niet kunnen lezen omdat onze zoon ook meer dan 8 pond wordt geschat met een lengte van 54 cm.
Nikky wat schrikken dat je ruggeprik zo slecht was gezet en dat je in paniek raakte. Wel enorm fijn dat het nu achter de rug is en je je kleine meisje in je armen kunt houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |