YEP.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:16 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Ohw dat uitklikken is wel mooi dan, want dat vondt je een nadeel bij spd toch?
is ook vrij kort zo te zienquote:Op zondag 28 januari 2007 12:39 schreef Venco16 het volgende:
Ok. Leuk fietstje. Die kleurstelling zie je niet vaak. Klein framemaatje ofniet?
I know... maar met mijn lengte zijn ze met klimmen wel fijn (ook ivm gewichtsverdeling)... en zeker op een SS denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Trainspotter het volgende:
Bar-ends zijn eigenlijk een beetje not done bij een riser-bar.
Dit is m'n teamfiets. De teamsite is nog niet online, maar ik zal de link wel posten als het zo ver is. M'n Giant krijgt voorlopig een warm plekje in de schuur.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:18 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Zeker leuk fietstje. Waarom niet meer je carbonnen Giant frame?
Ok, dat is niet verkeerd zo'n teamfiets.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dit is m'n teamfiets. De teamsite is nog niet online, maar ik zal de link wel posten als het zo ver is. M'n Giant krijgt voorlopig een warm plekje in de schuur.
De Cube rijdt in elk geval lekker direct. Ik best erg positief over de Reba. Erg soepel en strak in de afdaling en bergop nauwelijks pompeffect. Alleen bij staand klimmen heb je eventueel de lockout nodig. Geometrie is verder ongeveer gelijk aan de Giant, dus aan de stuureigenschappen hoef ik gelukkig niet te wennen.
Ehm, ik weet niet of ik het juist heb. Maar moet de ketting niet onder dat dingetje achteraan, zodat de ketting iets naar beneden geduwt word? Lijkt me wel, zo heeft die anders weinig nut?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Moet nog eea aan gebeuren, maar in grote lijnen is dit m
Ohw ok. Het leek mij namelijk dat die zo eigenlijk weinig werkte, maargoed als die ook omhoog kan duwen klopt het wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Otherdoofer kan ook omhoog duwen.
Ik heb op dit moment trouwens een magic gear, dus t zou ook zonder spanner kunnen...
Ik vind de SDG Bel-Air SL erg relaxed. En dat I-Beam systeem werkt ook prima. Nadeel is dus wel dat je meteen ook een nieuwe zadelpen moet kopen (maar bij Barracuda.be is 't nu in de aanbieding).quote:Op maandag 29 januari 2007 08:42 schreef Venco16 het volgende:
BInnenkort even een nieuw zadel aanschaffen voor mn specialized.
Deze is toch wel erg log.
Iemand nog tips?
Ik zat te denken aan een; Selle Italia SLR XC
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:39 schreef Venco16 het volgende:
Ok. Leuk fietstje. Die kleurstelling zie je niet vaak. Klein framemaatje ofniet?
Ik ben 1m68, dus heb ik inderdaad een klein frame nodig. Het is ook een kort frame, ideaal voor kleine mannekes ;-)quote:Op zondag 28 januari 2007 12:44 schreef Wombcat het volgende:
is ook vrij kort zo te zien
jups is wel een goed ideequote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vettig.
Wel ff stuurdopjes erin doen
Euhw. Dat ziet er wel leuk uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef jaguar het volgende:
[afbeelding]
Mijn barreleven met een reserve vorkje erin wacht op m'n marzochi
Aardig brikquote:
Wat is het, een 15"? Framemaat is ook een deel persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar volgens mij is je fiets toch echt aan de kleine kant voor je lengte. Als je 1m68 bent, dan is normaal gesproken 17" een betere keuze. Ik ben zelf ook maar 1m73, maar rijd naar volle tevredenheid op een 18".quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef pdiscs het volgende:
Ik ben 1m68, dus heb ik inderdaad een klein frame nodig. Het is ook een kort frame, ideaal voor kleine mannekes ;-)
Ik vond het ook al redelijk klein, maargoed misschien fietst die er erg fijn op natuurlijk. Ik ben zelf ook rond de 1.73(misschien heel ietsjes langer) en ik rij ook op een 18". Erg prettig moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Aardig brik.
[..]
Wat is het, een 15"? Framemaat is ook een deel persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar volgens mij is je fiets toch echt aan de kleine kant voor je lengte. Als je 1m68 bent, dan is normaal gesproken 17" een betere keuze. Ik ben zelf ook maar 1m73, maar rijd naar volle tevredenheid op een 18".
Klopt. Ik heb graag een klein en kort frame.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:14 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Ik vond het ook al redelijk klein, maargoed misschien fietst die er erg fijn op natuurlijk. Ik ben zelf ook rond de 1.73(misschien heel ietsjes langer) en ik rij ook op een 18". Erg prettig moet ik zeggen.
Prima dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb graag een klein en kort frame.
Lekker heurquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef raimen het volgende:
Ha die gasten. Ik heb weer eens iets nieuws op het oog![]()
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van. Waarschijnlijk is i er over 2 weken.
Zodra de bike binnen is zal ik natuurlijk een paar plaatjes posten.
De specs zijn ook nog niet helemaal duidelijk.
In ieder geval wel met een reba voorvork (wit)
x.o shifters+achterder. (carbon kooi)
Truativ team carbon zadelpen, stuur en stuurpen![]()
Oja het frame is een Isaac Impact carbon (1250 gram size 19)![]()
ved!quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef raimen het volgende:
[afbeelding]
Poe He! Dat is wel een erg gave fiets. Klinkt allemaal erg mooi. Ook vooral die witte reba lijkt me er super onderstaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef raimen het volgende:
[afbeelding]
Vondt ik dus ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:39 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Poe He! Dat is wel een erg gave fiets. Klinkt allemaal erg mooi. Ook vooral die witte reba lijkt me er super onderstaan.
Ik zal er zijn, voor de 60 km. Eindelijk weer eens een lekkere toertochtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef Venco16 het volgende:
Nog mensen morgen aanwezig in het o zo schone nunspeet? Voor de Schwalbe Veldtoertocht?
30, 45 en 60 km. Starten kan vanaf 9.00 uur.
Het is een geweldige tocht, aan te bevelen dusDe bomen die op het pad lagen zijn doorgezaagt zodat het pad vrij is. Of de route is omgelegd.
Dus tot morgen![]()
Ik ga denk ik voor de 45km. Of de benen moeten heel goed zijn dat ik de 60 km pak maar dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef juliusbackpacking het volgende:
gaan er ook mindere goden voor de 30km of 45km?
Lekker weertje ook vandaag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:22 schreef Venco16 het volgende:
Zo ik ben weer terug. Ben voor de 45 km gegaan en dat vond ik pittig zat. Zaten weer mooie stukken tussen, alles weer goed, alleen de 2de controle post voor de 45 km heb ik niet gezien. Welke er meestal toch wel is. Achja dat kon de pret niet drukken![]()
Wat voor race is dat? Een cyclo ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:15 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vond het super in Nunspeet. Mooie afwisselde route, goede organisatie, gezellig, geen modder en natuurlijk een perfect weertje. Het leek wel lente. De 60 km bleken er helaas maar 55 te zijn, maar ach. Misschien ook maar goed, ik moet morgen namelijk aan de bak op de strandrace van Rockanje.
Een koers op het strand, ook als cyclo aangeduid: http://www.farmfritesstrandrace.nl/ Verder niet echt mijn ding, ik ben niet zo van het stampen tegen de wind. Gelukkig staat er morgen maar een licht briesje, dus misschien wordt het nog wat. Ik zie het toch meer als een goeie training eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat voor race is dat? Een cyclo ook?
Succes alvast.
Dat soort dingen zijn idd leuk als training. Heb in oktober de Beachchallenge gereden, dat vond ik ook wel grappig om te doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:55 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Een koers op het strand, ook als cyclo aangeduid: http://www.farmfritesstrandrace.nl/ Verder niet echt mijn ding, ik ben niet zo van het stampen tegen de wind. Gelukkig staat er morgen maar een licht briesje, dus misschien wordt het nog wat. Ik zie het toch meer als een goeie training eigenlijk.
ik woon ongeveer 2,5 minuut fietsen naast die route echt héél ideaal.. is wel een aanrader voor iedereen, je hebt 16,2 km de vaste route die je kan verlengen met 7 km door andere route.. alleen als het veel geregend heeft kan je beter je snorkel meenemenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Edit: Amerongen moet ik ook eens doen, is ook nog te fietsen vanuit Zeist.
Ik heb daar idd ook meerdere mensen over gehoord, dat die 55 km was. Maar anderen hadden weer 60 km erop staan. Dus misschien een lintje gemist, of hij was gewoon echt tekort.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:15 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vond het super in Nunspeet. Mooie afwisselde route, goede organisatie, gezellig, geen modder en natuurlijk een perfect weertje. Het leek wel lente. De 60 km bleken er helaas maar 55 te zijn, maar ach. Misschien ook maar goed, ik moet morgen namelijk aan de bak op de strandrace van Rockanje.
Ik hoop dat je bedoelt, ketting en tandwielen?(de aandrijving dus zegmaar). Anders is het wel een erg dure kettingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
ik woon ongeveer 2,5 minuut fietsen naast die route echt héél ideaal.. is wel een aanrader voor iedereen, je hebt 16,2 km de vaste route die je kan verlengen met 7 km door andere route.. alleen als het veel geregend heeft kan je beter je snorkel meenemen
vandaag naar de fietsenboer geweest.. wss wordt het 200 euro voor een volledig nieuwe ketting en dan in het vooruitzicht nog nieuwe banden en velgen, of wordt het toch een volledig nieuwe bike kopen voor 1400 euro en met inruilkorting dan..
wss wordt het de eerste optie, en over 2 - 3 jaar een helemaal nieuwe + perfecte bike kopen![]()
Zekers, net als die route een stukkie verder, in Zeddam. Da's eigenlijk mijn favoriet. In Rozendaal is dit jaar op 1 april een wedstrijd, die zal ook wel delen van de vaste route van Rheden meenemen. Dat wordt dus lekker bikkelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Wombcat het volgende:
Qua vaste routes, is de route bij van Velp-Rheden (v.v.) helemaal![]()
Kijk aan, dat is netjes. Eerlijk gezegt nooit een strandrace gedaan, ook maar eens proberenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:01 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Zekers, net als die route een stukkie verder, in Zeddam. Da's eigenlijk mijn favoriet. In Rozendaal is dit jaar op 1 april een wedstrijd, die zal ook wel delen van de vaste route van Rheden meenemen. Dat wordt dus lekker bikkelen.
Over bikkelen gesproken, de strandrace ging nog best aardig. Het was wederom een ideaal weertje. Pas aan het eind van de wedstrijd stak er een licht briesje op. Ik kon dus aardig meekomen. Ik ben 21e geworden (van 150). Beetje te lang op kop gestampt richting de finish, anders had ik 19e kunnen zijn en het eerste prijzengeld van het jaar kunnen binnenslepen. Een van mijn teammaten heeft gewonnen.
Goedquote:Op zondag 4 februari 2007 14:01 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Zekers, net als die route een stukkie verder, in Zeddam. Da's eigenlijk mijn favoriet. In Rozendaal is dit jaar op 1 april een wedstrijd, die zal ook wel delen van de vaste route van Rheden meenemen. Dat wordt dus lekker bikkelen.
Over bikkelen gesproken, de strandrace ging nog best aardig. Het was wederom een ideaal weertje. Pas aan het eind van de wedstrijd stak er een licht briesje op. Ik kon dus aardig meekomen. Ik ben 21e geworden (van 150). Beetje te lang op kop gestampt richting de finish, anders had ik 19e kunnen zijn en het eerste prijzengeld van het jaar kunnen binnenslepen. Een van mijn teammaten heeft gewonnen.
ik bedoel inderdaad ketting + cassetes + derralieurwieltjes + kettingbladen..quote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt, ketting en tandwielen?(de aandrijving dus zegmaar). Anders is het wel een erg dure ketting![]()
quote:
Aaaah, ik wou ook graagquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:17 schreef fs180 het volgende:
pekelnet terug van fiets
ben kapot.. maar wel echt vet
Zo man, echt een geweldige bikequote:
Thx mannen.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef Trainspotter het volgende:
Brute racebak!
http://www.bikezone-racing.nl/quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef Trainspotter het volgende:
De teamsite is nog niet online, maar ik zal de link wel posten als het zo ver is.
Ah kijk. Dat ziet er wel netjes uit. Mooie strakke site.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:14 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
http://www.bikezone-racing.nl/
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben vanochtend over de staart van zo'n koe bij de Posbank gereden![]()
Ik slalomde dus tussen een paar van die beesten door op een stukje single-track en zat bij de laatste verkeerd met m'n evenwicht dus kon de koe nog maar net ontwijken. Z'n staart alleen nietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
en toen zei die: "moehhoeee"![]()
die koeien zijn ook zo lekker sloom daarzo
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik slalomde dus tussen een paar van die beesten door op een stukje single-track en zat bij de laatste verkeerd met m'n evenwicht dus kon de koe nog maar net ontwijken. Z'n staart alleen niet![]()
Maar dat is juist wel het briljante van die route, al die beesten die je kan tegenkomen![]()
Dat is idd zeker grappig. Ben een paar keer van die schotse hooglanders tegengekomen, wel geinig. En in oostenrijk was ik aan het afdalen stuit ik in 1x op en kudde koeien die midden op het pad stonden, toen moest ik ze handmatig aan de kant duwen, want erg veel zin om te verplaatsen hadden ze niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik slalomde dus tussen een paar van die beesten door op een stukje single-track en zat bij de laatste verkeerd met m'n evenwicht dus kon de koe nog maar net ontwijken. Z'n staart alleen niet![]()
Maar dat is juist wel het briljante van die route, al die beesten die je kan tegenkomen![]()
De Glandon af 'snachts? Toch niet de noordkant, want da's volgens mij levensgevaarlijk 's nachts.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Lijkt mij erg kicken, nachtbiken!
(toen we afgelopen zomer in de Alpen waren hebben we er ook over zitten fantaseren om 's nachts de Glandon op (en af!) te rijden)
Ik zou trouwens niet in mn eentje gaan nightbiken.
Die beesten zijn veel banger voor jou dan andersom denk ik altijd maar. Alleen een everzwijn met jonkies kan nog wel eens onaardig worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft iemand wel eend genachtbiked? Ik heb nu zo'n dikke lamp gekregen via via, maar het lijkt me best wel eng
Ik bedoel, in het bos is het fokkin' donker en dan met die geluiden van die beesten![]()
Die bomen staan ook akelig dicht langs de weg (zeker in het begin, want daar gaat de weg nog dwars door het bos).quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef Trainspotter het volgende:
En dat moest je vrij snel doen, want die weg wordt begeleid door een laan van gruwelijk dikke beuken. Die niet bepaald meegeven.
Inderdaad. Die wetenschap maakte het natuurlijk extra spannend. En remmen wilde je ook niet, want dat zou geld kostenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die bomen staan ook akelig dicht langs de weg (zeker in het begin, want daar gaat de weg nog dwars door het bos).
Het was ook meer slap geklets na het fietsen bij de Kronenbourgjesquote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Glandon af 'snachts? Toch niet de noordkant, want da's volgens mij levensgevaarlijk 's nachts.
De andere trouwens ook![]()
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die emmapyramide kom je daar standaard langs als je de posbank route fietst?
Ik heb er vaker van gehoord, maar nog nooit een pyramide gezien
Nee, je komt er niet langs, de route loopt noordelijker. De Emma pyramide is een bult op een open plek, en op die bult staat een uitkijktoren, met een gedenkteken voor de Velpenaren die daar in WO II zijn gesneuveld. Dus so much for de pyramidequote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Er staat ook geen pyramide.
Als je bent geinteresseerd in een stukje oorlogshistorie wel. Als je er echt de tijd voor wilt nemen om even op die plek rond te kijken zou ik er gewoon een keer vanuit Velp of Roosendaal naartoe wandelen. Dat kan daar, behalve biken, natuurlijk ook heel mooiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is het de moeite waard om even van de route af te wijken dan?
Rozendaal toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je bent geinteresseerd in een stukje oorlogshistorie wel. Als je er echt de tijd voor wilt nemen om even op die plek rond te kijken zou ik er gewoon een keer vanuit Velp of Roosendaal naartoe wandelen. Dat kan daar, behalve biken, natuurlijk ook heel mooi
Kijk even op Google Earth:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is de emmapyramide bij dat restaurant bovenop de Posbank?
hahh, die weg weet ik volgens mij wel te vinden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kijk even op Google Earth:
52° 0'30.25"N
5°57'58.79"E
Daar is een begin van de klim van één kant.
je steekt 'm even over ja. Van het ene bos naar het andere bos over een zandpad. Daar is ook een officieele startplaats met zo'n bord en info enzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahh, die weg weet ik volgens mij wel te vinden.
Als ik het goed heb steek je die ook ergens tijdens de vaste route over toch?
Nou dat zat er dus niet in. Tyfus voorderailleur.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
Ah de zon! Ik ga maar eens een rondje Oosterbeek tempobeulen![]()
TOP! Foto's van routes en tochten zijn altijd leuk om te zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef Impry het volgende:
Zo, hierbij even wat foto's van vandaag. Derde keer dat ik heb geMTBd, maar was beetje verkouden, dus niet volledige ronde gedaan en op het gemakje wat foto's genomen.
[..knip..]
Paden lagen er dus prima bij, je hoefde eigenlijk nergens door een plas heen, alles was wel een beetje droog gereden.
Wat betreft m'n fiets, mja, wat zal ik zeggenHet is geen schoonheid, maar gebruik hem doordeweeks ook voor naar stage toe, als het dan een beetje regent ofzo heb ik geen zin om m'n broeken elke dag schoon te moeten maken
![]()
Dat zijn een stel leuke plaatjes jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef Impry het volgende:
Zo, hierbij even wat foto's van vandaag. Derde keer dat ik heb geMTBd, maar was beetje verkouden, dus niet volledige ronde gedaan en op het gemakje wat foto's genomen.
Op weg naar de Roestelberg
[afbeelding]
Wilde eerste een sticker gaan kopen, maar het café was nog dicht. Dus eerst maar even links een stukje het verharde fietspad op.
Bovenaan zie je het stuk net voor café de Roestelberg
[b]AFBEELDINGEN!
Paden lagen er dus prima bij, je hoefde eigenlijk nergens door een plas heen, alles was wel een beetje droog gereden.
Wat betreft m'n fiets, mja, wat zal ik zeggenHet is geen schoonheid, maar gebruik hem doordeweeks ook voor naar stage toe, als het dan een beetje regent ofzo heb ik geen zin om m'n broeken elke dag schoon te moeten maken
![]()
Hoezo dat? Daar kan je toch mooi op je hardtail overheen denderenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:57 schreef -skippybal- het volgende:
Leuke foto's![]()
[afbeelding]
Dat rechterpaadje lijkt met niet echt denderend voor op de hardtail![]()
Oeps, bedoelde dat linkerpaadjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Daar kan je toch mooi op je hardtail overheen denderen
Wanneer heb je het voor het laatst gereden en hoe lag het er toen bij? Zit namelijk erg veel verschil in jaargetijden. In de zomer is het veel mul zand, dan schijnt het echt niet leuk te zijn soms.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:51 schreef Trainspotter het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik heb echt een hardgrondige hekel aan het parcours in Drunen. Ik weet ook niet precies waarom. Wel toffe foto's trouwens![]()
Goeie zaak is dat indd, lekkere snelle levering en prima spul.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef Impry het volgende:
Dinsdagnacht kleding besteld bij Cyclewear.nl en vanochtend al binnen!
Hier de complete bestelling (voor nog 3 andere vrienden) (totaal ¤ 293,85)
[afbeelding]
Ik zelf was ¤ 81,- kwijt voor het onderstaande:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zit prima mag ik wel zeggen!
Misschien is ie wel zo comfortabel dat je m vaker gaat gebruiken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga toch geen 100 euro uitgeven voor iets wat ik nauwelijks gebruik![]()
Mwah, wat is er nou mooier als door de bossen heen te crossen terwijl de manen met de wind mee wapperen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien is ie wel zo comfortabel dat je m vaker gaat gebruiken?
Misschien een extra motivatie om eens wat meer te gebruikenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga toch geen 100 euro uitgeven voor iets wat ik nauwelijks gebruik![]()
In de winter moet een helm juist lekker warm zitten nou ja winterquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je écht een lekkere helm wilt:
[afbeelding]
Bell Sweep.
Ik heb m ook, volgens windtunneltests de koelste helm van dit moment.
Gewoon een snowboard-helm kopen. Zien er vaak beetje uit als zo'n skateboard-helmpje, maar dan met oorflappen zodat die ook warm blijven, en vaak wat ventilatie-gaten die je open en dicht kan doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef raimen het volgende:
[..]
In de winter moet een helm juist lekker warm zitten nou ja winter![]()
rag je toch wel gewoon doorheen>quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:57 schreef -skippybal- het volgende:
Leuke foto's![]()
[afbeelding]
Dat rechterpaadje lijkt met niet echt denderend voor op de hardtail![]()
haha, Ik rij er ook weer rond zondagquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Super weer is t hè
Zondag weer knallen in Amerongen
Poggio is leuk ja, lekker lopend stuk vals plat en grappig om al die namen te lezen die op de weg gekalkt staan. Met de lockout erop kun je nog best hard stoempen op de grote plaat. Wordt volgende week extra leuk om Milaan-Sanremo te kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Tof.
Poggio is vet he![]()
Lekker groot naar boven raggen, hoewel dat met vering waarschijnlijk iets moeilijkers gaat.
Mooie pics iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Poggio is leuk ja, lekker lopend stuk vals plat en grappig om al die namen te lezen die op de weg gekalkt staan. Met de lockout erop kun je nog best hard stoempen op de grote plaat. Wordt volgende week extra leuk om Milaan-Sanremo te kijken.
Hoe groot rag jij daar dan naar boven?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Tof.
Poggio is vet he![]()
Lekker groot naar boven raggen, hoewel dat met vering waarschijnlijk iets moeilijkers gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |