En BrandX bedankt!quote:Op zondag 5 november 2006 17:03 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
]BrandX +1
"naar het Oostfront racende brandweermof" volgens Deelder
Kan geen nieuw topic openen moet ECHT weg SORRY!![]()
![]()
Lienekien +1quote:Op zondag 5 november 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Karel de Stoute.
Dat was alvast geen toneelstuk.quote:Op zondag 5 november 2006 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wat flauw(Die karelvraag)
Turks Fruit?
Meh...is wordt op dit moment een musical van opgevoerd met Antonie Kamerling en Jelka van Houten...vandaarquote:
Ja, dat zegt niks, hè. Tegenwoordig maken ze overal musicals van.quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meh...is wordt op dit moment een musical van opgevoerd met Antonie Kamerling en Jelka van Houten...vandaar
quote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niks, hè. Tegenwoordig maken ze overal musicals van.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef Etcetera het volgende:
ik ken verder nog wel Vondel
iets van hem?
Jawel, de Gijsbrecht.quote:Op zondag 5 november 2006 17:28 schreef Etcetera het volgende:
gijsbrecht van amstel?
Hé, ik moet toch eenquote:Op zondag 5 november 2006 17:29 schreef BrandX het volgende:
OP telling bijgewerkt![]()
(moest twee keer opnieuw beginnen was lekker aan het dubbeltellen)
specifieker?quote:Op zondag 5 november 2006 17:34 schreef BrandX het volgende:
is het een vertaling van de bijbel?
Hoezo met dank aan, ik zeg toch hetzelfde?quote:Op zondag 5 november 2006 17:35 schreef BrandX het volgende:
een latijnse vertaling van de bijbel (met dank aan lienekien?)
Een Latijnse vertaling van het Oude Testament.quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een Griekse vertaling van het Oude Testament.
komt er aanquote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
lekker laat weer
Maar hoe rijmen we "70" en "Oude Testament?
quote:Septuagint of Septuaginta (Lat. = zeventig), vaak afgekort tot LXX (= 70 in Romeinse cijfers), is de naam voor de Griekse vertaling van de Tenach (onder christenen beter bekend als "Oude Testament") die tussen circa 250 v. Chr. en 100 v. Chr. werd gemaakt. Volgens de legende gebeurde dit door 70 of 72 vertalers die hoewel onafhankelijk werkend op miraculeuze wijze toch allen dezelfde vertaling maakten. Dit werd uitgelegd als een teken van goedkeuring door God van deze Grieks/Hebreeuwse vertaling.
Kijk..dat is nog eens interessantquote:
Een paar eeuwen geleden.quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef ChrisJX het volgende:
Nico ter Linden?
De kopieermachines uit de middeleeuwen...quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Geen monnik. Die schreven alleen maar over.
ChrisJX + 1quote:Op zondag 5 november 2006 17:53 schreef ChrisJX het volgende:
Maerlant?
Wie denk je dat de Bijbel vertaalden?quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Geen monnik. Die schreven alleen maar over.
Dat waren geen monniken, schat ik zo in.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie denk je dat de Bijbel vertaalden?
Dat waren protestanten, dus geen monnikenquote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Wie denk je dat de Bijbel vertaalden?
Film it is!quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Film. En geen opsomming.
Nee, katholieken waren er helemaal niet zo happig op dat de gelovigen zelf de bijbel zouden kunnen lezen.quote:Op zondag 5 november 2006 18:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat waren protestanten, dus geen monniken
Salzburg.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Film it is!
In welke stad speelt 'The Sound of Music' zich af?
Salzburgquote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Film it is!
Sport is bij mij skispringen, ik weet niet of je daar blij mee bentquote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef BrandX het volgende:
doe weer eens een sportvraag ofzo?
Ja! De enige film die ik ken!quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Film it is!
Daar weet ik wel iets vanquote:Op zondag 5 november 2006 18:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Sport is bij mij skispringen, ik weet niet of je daar blij mee bent
Hmm truequote:Op zondag 5 november 2006 18:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In Wenen liggen niet zo veel bergjes als je in de Sound of Music voorbij ziet komen
Welneequote:Op zondag 5 november 2006 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm true
woon je daar nou nog STEEDS?!![]()
In Chicago hadden ze vast niet hoeven vluchten voor de nazi's.quote:
Kennelijk wel met een portemonne die bji Julie pastquote:Op zondag 5 november 2006 18:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken geen regisseurs met een leeftijd die bij Julie zou passen...
over welke film gaat dit?quote:SETI scientist: [answering telephone] If this isn't an insanely beautiful woman, I'm hangin' up.
SETI technician: Sir, I - I- I think you should listen to this.
Ze zijn al heel wat jaren getrouwd, hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk wel met een portemonne die bji Julie past
Oh, 't zalquote:Op zondag 5 november 2006 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn al heel wat jaren getrouwd, hoor.
Denk ik ook maar dan zou de omschrijving nergens op slaan eigenlijkquote:Op zondag 5 november 2006 18:37 schreef ChrisJX het volgende:
Contact zou idd goed kunnen...
quote:Op zondag 5 november 2006 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, 't zal
Alles wat ik van films weet komt van een huisgenoot die iedere maand nieuwe filmposters op ALLE muren van de WC plakte. Die jongen woont hier al 3 jaar niet meer. Ik weet niks over films
Lienekien +1quote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Independence Day
Geografie, natuurwetenschappenquote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Wat dan wel?
Waar ik dus niks van weet, hè.quote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geografie, natuurwetenschappen
het blauw en het groen van Triviant zeg maar
Jezus Dudequote:Op zondag 5 november 2006 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Stom! ik bedoel insect. Een tor met giga kaken
Niet. ik kreeg een ingeving en quotte mezelf dus...quote:Op zondag 5 november 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus Dudeik wist het WEL
EN jij zit je antwoord te editten
Een kever is een goedkoop type volkswagenquote:Op zondag 5 november 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
O, ik heb een probleem. Kever en tor zijn volgens Van Dale synoniem.
Die was van de week nog in omgekeerde volgorde gesteldquote:Op zondag 5 november 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
Wat is een vliegend hert?
Volgens mij heb ik nooit iets geleerd van de Tina (mag ik hopen iig).quote:Op zondag 5 november 2006 18:58 schreef ChrisJX het volgende:
Weet je dat ik door de Tina weet wat een vliegend hert is?Stond eens in een stripje (van Janneke Steen, voor de kenners)
tuurlijk welquote:Op zondag 5 november 2006 19:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit iets geleerd van de Tina (mag ik hopen iig).
Laat me raden: oefenen op de achterkant van je hand?quote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef liefie_ het volgende:
die rubriek achterin met die brieven zoals: hoe moet ik zoenen? en zo waren echt kei leerzaam
Tongen leer je op een ei, heb ik gehoordquote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: oefenen op de achterkant van je hand?
Ow joh dat wist ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef BrandX het volgende:
Nou, hij is bijna helemaal doof zelfs. Hij heeft reeds enige tijd geleden afscheid genomen van het grote publiek om die reden.
Het is geen band van Phil zelf. HIj is wel mede-oprichter van die band. De band heeft sinds zijn ontstaan (1976) vele verschillende soorten samenstellingen gehad. Het enige originele member wat er over is is John Goodsallquote:
Welneeeeee. In de Tina staan stap voor stap beschrijvingen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
kut heb ik dat telkens fout gedaan?quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor jazzkenners redelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
IS het een enigzins bekende band?
Wat liefquote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Welneeeeee. In de Tina staan stap voor stap beschrijvingen.
Je staat tegenover elkaar en kijkt elkaar aan
Je buigt naar elkaar toe
Je opent je mond een beetje
Voorzichtig raak je met je tong de mond van de ander aan
Dat werk. En antwoorden op vragen waar je je handen moet houden, of je je ogen dicht moet doen en dat soort dingen
quote:Op zondag 5 november 2006 19:18 schreef Neleos het volgende:
Ik wist het niet en ik heb het opgezocht![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tongen leer je op een ei, heb ik gehoord
En ik dacht nog wel dat het een makkelijke vraag was. Hij ligt toch al topics lang op ieders lippen!quote:
tizzer lieverd?quote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef ChrisJX het volgende:
Flash?
quote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kut heb ik dat telkens fout gedaan?
ik dacht dat het met vriendinnen moest?
Geen Jayhawk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:22 schreef BrandX het volgende:
Nope, geen Flash. Ik zal even tellen hoeveel keer het dit topic geschreven staat.
momentje.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij ligt toch al topics lang op ieders lippen!![]()
![]()
quote:
Close maar geen sigaar.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef ChrisJX het volgende:
Etctera!
quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie BrandX vaak gepost/quote..
Ja..een Nederlandse...metal geloof ikquote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef WooZ het volgende:
Nemrionic
dat is volgens mij ook een band meen ik me te herinneren uit een akq deel
Sorry BrandX maar ik moet deze goed rekenenquote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Flipje Tiel.
Louis Couperus.quote:Op zondag 5 november 2006 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Wie schreef 'Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan'?
Ohoh! Je mag niet opzoekenquote:Op zondag 5 november 2006 19:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Louis Couperus.
Ik kijk vanuit mijn raam op zijn borstbeeld
Orhan Delibasquote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef BrandX het volgende:
noem vier nederlandse (ex-)profboksers
Sugar Lee Hooperquote:Op zondag 5 november 2006 19:58 schreef Lienekien het volgende:
Ja, hoe heette die zwaargewicht ook weer, beetje dubieus type?
Ook nooit prof geweest.quote:Op zondag 5 november 2006 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En Ben Bril natuurlijk
Vier (hele goede) boksers, waarvan er maar twee profbokser zijn. Lees de vraag nog maar eensquote:
en twee heel dom, dat ze zich voor de bakkes laten rammen ZONDER er dik geld voor te vragenquote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vier (hele goede) boksers, waarvan er maar twee profbokser zijn. Lees de vraag nog maar eens![]()
![]()
Hans Janssenquote:Op zondag 5 november 2006 20:01 schreef Lienekien het volgende:
Iets met Herman, Hans...
Nee, iets met van der.quote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hans Janssen![]()
Benelux kampioen geweest en paar keer Nederlands.
niet dat ik weetquote:Op zondag 5 november 2006 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Sinterklaas.
sorryquote:Op zondag 5 november 2006 20:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
mijn gebroken rib, wat doen je*auw auw auw*
warmquote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef ChrisJX het volgende:
Boudewijn de Groot
die heeft geen baard...quote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Bep van Klaveren natuurlijk.
hooguit in zijn harenquote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef BrandX het volgende:
Armand
quote:Hij staat in de sneeuw aan de poort van de stad
En prikt de dagen van december op z'n hoed
Hij fluit z'n pluche lapjeskat
Want hij heeft last van muizenissen die nesten maken in z'n baard
lol, die vast nietquote:Op zondag 5 november 2006 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
FUCK
dat kan soms zomaar ineens met een splotseling beweging, of een keer goed hoesten ofzo. Bij mij waarschijnlijk door 't tennissen gekomen (serveren)quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
sorryhoe kom je daar nou weer aan?
au. Zal je niet meer laten lachen danquote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat kan soms zomaar ineens met een splotseling beweging, of een keer goed hoesten ofzo. Bij mij waarschijnlijk door 't tennissen gekomen (serveren)
Loop er al dik 3 weken mee rond, wordt elke nacht wakker van de pijn en morgen wordt het eens tijd om de huisarts hier op te zoeken en een foto te laten maken, want ik trek het niet meer. Elke keer als ik moet lachen verga ik van de pijn
wyccie +1quote:Op zondag 5 november 2006 20:39 schreef wyccie het volgende:
Chicken Run, Wallace & Gromit.
Ik denk dat straks de aanvullende eis "15 in 1 post" komtquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 20:53 schreef Supersheep het volgende:
Koken(topkoken)
Zingen
Psychologie
Tekenen
Schilderen
Trouwen
Klussen
Tuinieren
Management
Cricket
Schaken
Tennis
Katten
Honden(honden trainen)
Whiskey
BrandX +1quote:Op zondag 5 november 2006 20:54 schreef BrandX het volgende:
word voor Dummies(Microsoft Word)
excel voor Dummies(Microsoft Excel)
powerpoint voor Dummies
html voor Dummies
internetten voor Dummies(internet en e-mail)
coachen voor Dummies
gitaarspelen voor Dummies
pianospelen voor Dummies
golf voor Dummies
Abode photoshop [insert nummer] voor Dummies
wijn voor Dummies
fitness voor Dummies
Motiveren voor Dummies
Leiderschap voor Dummies
Veranderingsmanagement voor Dummies
ik lig tegelijkertijd te creperen, met m'n vriendin aan de telefoon én antwoorden te typen op een vraag. Het feit dat ik dat niet in de vraag zag staan en tegelijkertijd 3 dingen kan doen als man is al een punt op zich waardquote:Op zondag 5 november 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat straks de aanvullende eis "15 in 1 post" komt
quote:Op zondag 5 november 2006 20:54 schreef ChrisJX het volgende:
Ik geloof dat gitaar spelen voor dummies bestaat...
quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef WooZ het volgende:
html
javascript
c++
windows xp
koken
office xp
quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
bijbel![]()
wiskunde
muziek(klassiek)
Koken (topkoken)
Zingen
Psychologie
Tekenen
Schilderen
Trouwen
Klussen
Tuinieren
Management![]()
Cricket
Schaken
Tennis
Katten
Honden
Inderdaad! Mijn eigen stomme schuld, natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 21:04 schreef Supersheep het volgende:
Dit is een hels nakijkwerk voor wyccie
Wooz +1quote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef WooZ het volgende:
ronald koeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |