Is wel grappig, maar deze is leuker: http://www.youtube.com/watch?v=4_lghCNztOsquote:Op zondag 5 november 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JLY6t2L7UFU
dit blijft toch ook wel erg tof![]()
meningquote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel grappig, maar deze is leuker: http://www.youtube.com/watch?v=4_lghCNztOs
Ik heb geen modpanelquote:Op zondag 5 november 2006 15:53 schreef M5 het volgende:
[..]
he, dan kun je jij modpaneltje eens gebruiken
weet ik veel hoe dat hier werkt... ik wil het niet eens weten eigenlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen modpanelIk heb onderin gewoon een witregel wara de TT in staat, en die kan ik aanpassen naar wat ik maar wil
Alleen vergeten een paar dingetjes goed vast te zetten.. verder ging het primaquote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ENcIZVx-o9c en daar heb je dan al je spaarcentjes en uren in gestopt![]()
maar toch, zo'n kleine straalmotor kost al gauw meer dan 2500¤quote:Op zondag 5 november 2006 15:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen vergeten een paar dingetjes goed vast te zetten.. verder ging het prima
SPECSSS!!!!!!1111oneonequote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Had ik al verteld dat ik een nieuwe magnetron heb?
Geen funky display?quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
met draaiknoppen
een 33 op LPG ookquote:Op zondag 5 november 2006 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kan alleen maar in de brand vliegen
je wilt het wel heel graagquote:Op zondag 5 november 2006 16:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een 33 op LPG ook![]()
* Alfisti port Bo
Sorry, ik kan vanavond nietquote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodra ie helemaal op is dan gaan we hem in de fik steken, deal?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
je wilt het wel heel graag![]()
![]()
zodra ie helemaal op is dan gaan we hem in de fik steken, deal?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[Nieuws]Volvo C30
Lex, haal die zooi eens weg.
dat brommer blokje?quote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]haal dan minstends eerst de motor eruit
![]()
De SP-er niet?quote:Op zondag 5 november 2006 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
de VVD-sigger is er al op aangesproken
daar heb ik toch niets aan? gewoon weg editten, ban uit delen, klaarquote:Op zondag 5 november 2006 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
de VVD-sigger is er al op aangesproken
Jij ziet dan ook niet allesquote:Op zondag 5 november 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zie trouwens nergens dat hij erop wordt aangesproken.
Alleen wat edits van NJ.
Nou, nou, niet overdrijven hèquote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef M5 het volgende:
een paar muisklikken om een topic is weer een beetje op orde te maken, en meneer de mod past er voor.
jammer hoor.
Dus als ik in het vervolg onder elke post een VW logo ram van 300x300 pixels, dan edit je ze niet weg?quote:Op zondag 5 november 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een ozninIk heb ook nooit ingegerpen toen de FBGs fakende banners onder hun post deden
Iedereen is verantwoordelijk voor de inhoud van zn eigen posts, en zolang mensen geen tubgirls oid als banner gaan gebruiken, zal ik niet ingrijpen.
Nee hoor, ik edit ze neit wegquote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus als ik in het vervolg onder elke post een VW logo ram van 300x300 pixels, dan edit je ze niet weg?
mja, ik heb een hekel aan een softe policy. Mag wel wat straker van mij.quote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, nou, niet overdrijven hè
een 33 met dezelfde aanpassingen als mn huidige 155 rijdt echt veel lekkerdere, is veel meer een gooi en smijt wagen. Maar t weegt dan ook 300kg minder. En dat boxer motortje klinkt ook nog eens heerlijk (ik had de enige demper die er onder zat hol gemaaktquote:Op zondag 5 november 2006 16:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat brommer blokje?![]()
dat jij een 33 wat vind, ik vind het echt de meest ongelooflijke schijtbak![]()
Van Danny niet. En dat bevalt mij wel.quote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, ik heb een hekel aan een softe policy. Mag wel wat straker van mij.![]()
Je moet ook een beetje ruimte maken om te spelen. Je moet niet zo serieus zijn joh...quote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, ik heb een hekel aan een softe policy. Mag wel wat straker van mij.daarnaast is het gewoon storend. Die FBG banner van een paar pixels hoog was nog wel om aan te zien. Maar die VVD/SP logo's zijn gewoon irritant. Plus dat het in een topic staat dat over een Volvo gaat en niet over politieke partijen.
wat een onzin, dat ding rijd net een spons manquote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een 33 met dezelfde aanpassingen als mn huidige 155 rijdt echt veel lekkerdere, is veel meer een gooi en smijt wagen. Maar t weegt dan ook 300kg minder. En dat boxer motortje klinkt ook nog eens heerlijk (ik had de enige demper die er onder zat hol gemaakt![]()
).
Had mijn 33 ook, 3cm omlaag, gele koni's rondom en afgelopenquote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat een onzin, dat ding rijd net een spons man![]()
je helt nog meer over in een bocht dan een catamaran![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat een onzin, dat ding rijd net een spons man![]()
je helt nog meer over in een bocht dan een catamaran![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had mijn 33 ook, 3cm omlaag, gele koni's rondom en afgelopen![]()
ik had idd een 1.4IE met K&N inleg filter, een Remus uitlaat die leeggehaald was en een Squadra-chipje. Ding was echt rete snel, zeker met die Koni's en 195 bandjesquote:Op zondag 5 november 2006 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze op zandvoort gezien, ze blijven alsnog overhellen
had jij nou ook een 1.4 boxer? Ik kan niet warm worden van dat brommer geluidje hoor![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 16:43 schreef NJ het volgende:
SjonLok zien we over 48 uur terug, maar dan zonder die irritante "sig" van 'm.
Een 1.4 kan niet snel zijnquote:Op zondag 5 november 2006 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had idd een 1.4IE met K&N inleg filter, een Remus uitlaat die leeggehaald was en een Squadra-chipje. Ding was echt rete snel, zeker met die Koni's en 195 bandjes
ik heb voor 175/65/14 en achter 180/60/14 kwam ik net achter toen ik de bandjes wat ging oppompenquote:Op zondag 5 november 2006 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had idd een 1.4IE met K&N inleg filter, een Remus uitlaat die leeggehaald was en een Squadra-chipje. Ding was echt rete snel, zeker met die Koni's en 195 bandjes
Ik zei toch dat je niet alles ziet. Maatregelen zijn getroffen, grapje is geweest, wie ben ik om daar de bezem door te halen?quote:
Ik liep niet te zeiken, gaf alleen even aan middels een post dat het misschien uit de hand kon gaan lopen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je niet alles ziet. Maatregelen zijn getroffen, grapje is geweest, wie ben ik om daar de bezem door te halen?
Jij liep niet te zeiken neequote:Op zondag 5 november 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik liep niet te zeiken, gaf alleen even aan middels een post dat het misschien uit de hand kon gaan lopen.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij liep niet te zeiken nee![]()
Een unicum btw
Zal inderdaad mn gevoel zijn, je moet niet vergeten dat ik die auto kocht 2wkn voordat ik mn rijbewijs had, en ik alle modificaties had gedaan voordat ik er zelf ook maar 1x mee had gereden. Maar ik kon zonder problemen de Golf 2 GTI 16v van een collega bijhouden. En later toen ik iets meer rij evaring had, reed ik em er zelf uit.quote:Op zondag 5 november 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb voor 175/65/14 en achter 180/60/14 kwam ik net achter toen ik de bandjes wat ging oppompen![]()
volgens mij als je er nu in zou rijden dan weet je dat ze niet "rete" snel zijn, denk dat het je beleving destijds was.![]()
ja een emmer roest neemt inderdaad minder plaats in beslag.quote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Misschien dat als ik naar Finland ga, ik de 155 verkoop en dan een AlfaSud koop welke ik dan in de stalling zet.
GMTAquote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja een emmer roest neemt inderdaad minder plaats in beslag.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:
ikke welquote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik edit ze neit weg
Maar doelbewust de boel verneuken is wel banbaarDus ik zal absoluut wel een ban voor je aanvragen.
bij de SCARB staat nu een mooie te koop, een 1,5QV (sportieve uitvoering) met een halve auto aan reserve onderdelen, weinig roest en extra 1.7 16v motorquote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij de SCARB staat nu een mooie te koop, een 1,5QV (sportieve uitvoering) met een halve auto aan reserve onderdelen, weinig roest en extra 1.7 16v motor![]()
Sinterklaars forum?quote:Op zondag 5 november 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik voorspel een tof subforum binnen een uur
Een tijdje stilstaan kan inderdaad geen kwaad.quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef PeuRac het volgende:
Als ik zoiets idd ga kopen en opknappen, dan wordt alles op een nette manier gemaakt, dus dmv inlas stukken. geen plamuur op mijn auto
Tof. IED?quote:Op zondag 5 november 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Het zou stom en sonde zijn om zo'n auto verder te laten roesten.quote:Op zondag 5 november 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een tijdje stilstaan kan inderdaad geen kwaad.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zou stom en sonde zijn om zo'n auto verder te laten roesten.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Misschien dat als ik naar Finland ga, ik de 155 verkoop en dan een AlfaSud koop welke ik dan in de stalling zet.
Dat zit wel goed, ik heb een vader die erg van sleutelen houdtquote:
Ik had zin om te rukken.quote:Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, ik heb een vader die erg van sleutelen houdt![]()
Wat zat je in mn fotoboek te lurken btw?
Nee, tegen.quote:Op zondag 5 november 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat bij een spiegel deed?
Ga dan ff stemmen. Beetje PTA bloed in die topics kan geen kwaad.quote:
Nee die was wel weer lekkerquote:Op zondag 5 november 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
dan ben je high van haar parfum
quote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Kraftwerk
Hoeveel zetten ze er dan gemiddeld weg en in hoeveel tijd?quote:Op zondag 5 november 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik voor de lol eens meedoen aan zon frikandelleneetwedstrijd?
25 in een half uur of zo geloof ik?quote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoeveel zetten ze er dan gemiddeld weg en in hoeveel tijd?
Ik word nu al misselijk van het idee
Niet alleen voor jouquote:Op zondag 5 november 2006 20:12 schreef ook_gek het volgende:ik kan weer normaal lopen
een kroeg is echt fout voor mij![]()
Ik ben meer de man van de club om lekker los te gaan op de muziek ipv aan een bar hangenquote:
hier kappen is tof ouwequote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben meer de man van de club om lekker los te gaan op de muziek ipv aan een bar hangen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja bijna, de duitse navi had wat kuren hier in Utrecht maar verder volledig schadevrij hoorquote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft anne het in 1x kunnen vinden zonder schade? :0
RECHTSquote:Op zondag 5 november 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja bijna, de duitse navi had wat kuren hier in Utrecht maar verder volledig schadevrij hoor![]()
![]()
IMMER GERADE AUS DU SCHWEIN, AUFMACHEN VERDAMT ARSCHLOG WOLLT IHNEN DEN TOTALEN KRIEG ODER WASS!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
IMMER GERADE AUS DU SCHWEIN, AUFMACHEN VERDAMT ARSCHLOG WOLLT IHNEN DEN TOTALEN KRIEG ODER WASS!
die gast die praatquote:Op zondag 5 november 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
http://youtube.com/watch?v=XfqzxytL7Jg
Tering wat een mafketelwel super controle trouwens
![]()
Dat vermoorden van die hond aan het eindequote:Op zondag 5 november 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
http://youtube.com/watch?v=XfqzxytL7Jg
Tering wat een mafketelwel super controle trouwens
![]()
Ik hang ook wel eens in een club aan de barquote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben meer de man van de club om lekker los te gaan op de muziek ipv aan een bar hangen![]()
Ik zie niks?quote:Op zondag 5 november 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Succesquote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ook, morgenochtend naar de mondhygieniste![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal je niet verraden. Je wordt zelfs niet eens verwijderd.
ga eens college volgenquote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Hugster het volgende:
Ga je nou ook nog wat toegevoegde waarde krijgen kloontje?
Denk het niet.quote:Op maandag 6 november 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
Ik ga denk ik even mijn rolluik omhoog doen, even kijken of het al licht is buiten.
quote:
tijd zat om er al een beetje aan te beginnenquote:Op maandag 6 november 2006 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
Nog niet aan begonnen.
Mijn verslag moet filmpjes bevatten, dus ik ga een DVD maken. Hoop ik. Ooit. Een keertje. Dus...
[..]
.
Boh, dat heb ik een kwartier geleden ook gedaanquote:Op maandag 6 november 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
Ik ga denk ik even mijn rolluik omhoog doen, even kijken of het al licht is buiten.
Uhuh. Komt wel goed.quote:Op maandag 6 november 2006 12:12 schreef lipje het volgende:
[..]
tijd zat om er al een beetje aan te beginnen![]()
zo en nu in de auto en naar het werk.
Daar heb ik vannacht ook erg smakelijk om zitten lachen jaquote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
Astrotijd
Natasja Kuipers weet wat de sterren me vandaag weer gaan brengen
De kleine rode zeemeerminquote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
Astrotijd
Natasja Kuipers weet wat de sterren me vandaag weer gaan brengen
Oma gaat altijd naar een waarzegster.quote:
Nee.quote:
quote:Adviesbureau De Rode Zeemeermin is een jong bedrijf dat astrologie en een nuchtere, praktische aanpak samenvoegt.
quote:Initiatiefnemer is astrologe Natasja Kuipers (1970), voorheen journaliste bij verschillende publieksbladen.
Is ze dat arme mens gewoon op een dwaalspoor aan het zettenquote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oma gaat altijd naar een waarzegster.
Nu is ze haar ex-vriendje aan het zoeken. Uit Engeland. Ze weet alleen zijn voornaam en in welk legerbladiebla ie heeft gezeten.
De waarzegster heeft nu een 2 aantal plaatsen gegeven en een achternaam. We hebben iedereen afgebeld, maar nada noppes.
Nou heeft ze een brief geschreven naar Memories.![]()
![]()
.
Het zit in de famliequote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oma gaat altijd naar een waarzegster.
Nu is ze haar ex-vriendje aan het zoeken. Uit Engeland. Ze weet alleen zijn voornaam en in welk legerbladiebla ie heeft gezeten.
De waarzegster heeft nu een 2 aantal plaatsen gegeven en een achternaam. We hebben iedereen afgebeld, maar nada noppes.
Nou heeft ze een brief geschreven naar Memories.![]()
![]()
.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is ze de dat arme mens gewoon op een dwaalspoor aan het zetten![]()
Dat heb ik er ook zo op tegen, dat vals hoop geven
Doet me altijd denken aan De mannen van de radio - Waarzegster.
Alsof ik dat allemaal weetquote:Op maandag 6 november 2006 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen oma's, stomme koe.
Mijn oma was afgelopen 4 november eigenlijk jarig.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof ik dat allemaal weet
waT? autorijden?quote:Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
Foei!
Nu nog nietquote:Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef arnold-d het volgende:
[..]
maar jij vond dat vast niet leuk toen je 16 was enzo of wel?
Schakelen naast m'n papa in de auto toen ik nog 5 wasquote:Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef arnold-d het volgende:
[..]
maar jij vond dat vast niet leuk toen je 16 was enzo of wel?
help me even een leuke belastingvrije Mini zoeken op de engelse Ebay, ik heb een autootje nodig voor de winter nu de cabrio uit elkaar ligt.quote:
Heeft je vriend er geen danquote:Op maandag 6 november 2006 14:37 schreef extreme het volgende:
[..]
help me even een leuke belastingvrije Mini zoeken op de engelse Ebay, ik heb een autootje nodig voor de winter nu de cabrio uit elkaar ligt.
Het is goedkoper om 'm zelf te importeren,quote:
ik ook ong, in een weiland met een auto die naar de sloop gingquote:Op maandag 6 november 2006 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schakelen naast m'n papa in de auto toen ik nog 5 was.
Je zal ook eens een keer iets positiefs zeggenquote:Op maandag 6 november 2006 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die is ook niet zo moeilijk. Deze wel:
[afbeelding]
Idem voor jou.quote:Op maandag 6 november 2006 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zal ook eens een keer iets positiefs zeggen
quote:
Jij hangt weer de huillie uit om een opmerking van mijquote:Op maandag 6 november 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Arm meisje toch, is het niet zwaar zoveel opgekropte gevoelens meezeulen
Ik hang helemaal niet de huilie uit, ik benoem alleen je aanhouden negativisme, en dan ga jij helemaal 'parra' doen, zonder dat ik sta op je prada schoen. Dus kennelijk zit je iets dwars.quote:Op maandag 6 november 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hangt weer de huillie uit om een opmerking van mij.
Ik ben keivrolijk
heur!
Dat ben ik inderdaad ten voeten uitquote:Op maandag 6 november 2006 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
[hermandeperman]
Sjoewe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/hermandeperman]
lekker geur in die winkel danquote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi gezellige mensjes![]()
Wilde ik vandaag zo'n keigeile sterrenhemel uit de showroom bij ons meenemen mag het niet van die stinkbaas![]()
Nee "misschien" dat ik hem nog wel ooit gegebruiken
Wedden dat dat ding over 10 jaar nog weg ligt te rotten
gezellig waar ergens?quote:Op maandag 6 november 2006 18:33 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker geur in die winkel dan
BTW was bij jou in de buurt vanochtend.![]()
specs?quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef vlad het volgende:
iemand hier met ruimte waar ik een alfa 75 mag stallen?![]()
2 literquote:
leuk als racer jaquote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef vlad het volgende:
[..]
2 liter![]()
kennis van mij wil eraf, (want hij kreeg hem niet door de keuring) en heeft hem mij aangeboden voor 200e. Lijkt me leuk om zo'n ding om te bouwen als racer
![]()
En vind de techniek van de 75 wel leukeen van de weinige auto's waarbij caster af te stellen is. (niet belangrijk, wel leuk)
voordeel van een racer is dat dat niet zo boeitquote:
Samenwerking tussen MAN en VW (quote:Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
En vertel me eens meer over MAN-VW...
Nee, sorry, mogen alleen toffe autos op mn oprit.quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef vlad het volgende:
Zou best kunnen maar je komt zeker ook elk weekend sleutelen...quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef vlad het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar je komt zeker ook elk weekend sleutelen...
Ah, ik had het nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samenwerking tussen MAN en VW ()
licht chassis en motor van MAN, cabine van de Transporter T3. In brazilié tot een paar maan geleden gebouwd met gewichten tot 40 ton. in SPanje door Pegaso gebouwd. In Europa overbodig geworden toen MAn Steyr overnam en zlef een lichte truck kon ontwikkelen, de L2000.
ze worden zeldzaam ja, gebouwd tussen 1979 en 1994quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ik had het nog nooit gezien.
wel voor een TT op gas?quote:
Hoe bedoel je "bij je bezoek"? Waar en hoe ben je daar dan geweest? Mij is namelijk verteld dat het voor onbevoegden verboden terrein is en dat op platen door de hekken gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat klopt, helaas. Ik moest bij mn bezoek aldaar zlefs mn fototoetel bij de portier achter laten. Je mag WEL door de hekken heen fotograferen.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ga je mee Herman?
Kun je PNG en mij meeten
Ik was er gewoon op visitequote:Op maandag 6 november 2006 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "bij je bezoek"? Waar en hoe ben je daar dan geweest? Mij is namelijk verteld dat het voor onbevoegden verboden terrein is en dat op platen door de hekken gecontroleerd wordt.
Ja dat door het hek niet mocht vond ik ook vreemd omdat het openbare weg is en nog niet verboden terrein.quote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was er gewoon op visiteGezlelig toch? Met een vriend, hadden gevraagd of we er konden kijken voor school. Ze hebben me en passant daar nog een baan aangeboden als heftruckchauffeur trouwnes, maar dat was me iets te ver fiesten elke dag
En vanaf de openbare weg mag je gewoon foto's maken, dus dat was bluffen wat ze jou vertelden
quote:Op maandag 6 november 2006 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja dat door het hek niet mocht vond ik ook vreemd omdat het openbare weg is en nog niet verboden terrein.![]()
Johquote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had btw destijds nog een kutcamera en een kutscanner
ik vreet niet dagelijks hetzelfde heurquote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mr Burger King himself heeft commentaar?
Pf, 80% van de mensen die ik ken heeft elke dag hetzelfde op zn broodquote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vreet niet dagelijks hetzelfde heur![]()
wie weet straks als ik verhuist ben wel![]()
toen ik in buitendienst zat pleurde ik dat elke dag op al m'n broodquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
ik krijg ineens zin in cocosbrood, weet niet waarom![]()
![]()
ik had het sinds de basisschool niet meer gegeten en toen bij mijn vorige werkgever hadden ze het in de kantine maar hier helaas nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
toen ik in buitendienst zat pleurde ik dat elke dag op al m'n brood
Kon ik 5 minuten langer door in m'n bed liggen, dat dat was het me wel waard
en sinds wanneer luister jij naar isjmeis?quote:Op maandag 6 november 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik mag van ijsmeis niet meer "![]()
![]()
" posten
Niet, vandaar de PIquote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en sinds wanneer luister jij naar isjmeis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |