Vind ik niet.... (al denkt Volvo er wellicht anders over). Ik heb in een 1 gezeten(/gereden) en dan in deze gezeten maar de 1 is vele malen speelser ingedeeld (voorkomen). Heb dan nog nooit in een A3 gezeten maar die komt wel speelser over op mij dan!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef jopper27 het volgende:
Ik vind het een leuke auto, maar denk idd dat deze goedkoper had moeten zijn, het is een behoorlijk dure auto
Eindelijk heeft Volvo een auto die meedoet met de audi a3 en bmw 1
De A3 is verre van speels. Als je er in zit dan heb je het gevoel dat je in een luxe auto zit, maar wanneer je verder kijkt, dan is het toch een vrij sobere auto. Als we naar de prijzen kijken, dan kost de A3 vanaf 24.590, 116 vanaf 25.995 en de C30 vanaf 23.950. Met de C30 bespaar je dus zo'n 600-2000 euro en dan heb je een iets completere auto (bijvoorbeeld airco). De C30 is een prima alternatief, maar blijft een iets andere auto dan de A3 en de 1-serie. Het lijkt mij meer een concurrent van de Golf. En hoewel hij iets goedkoper is, blijft het ook een dure auto, zeker vergeleken met de andere auto's van Volvo. Daarnaast kan je natuurlijk ook afvragen waarom je de 1-serie koopt inplaats van de S40 die een vanafprijs heeft van 25.560.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vind ik niet.... (al denkt Volvo er wellicht anders over). Ik heb in een 1 gezeten(/gereden) en dan in deze gezeten maar de 1 is vele malen speelser ingedeeld (voorkomen). Heb dan nog nooit in een A3 gezeten maar die komt wel speelser over op mij dan!
C30 is wel erg mooi hoor, mits in een juiste uitvoering! Als ik zo'n 5-7 jaar ouder zou zijn was het zeker een koop geweest!
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of je pimt em
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ik wist niet dat ie bedoeld was voor 3 man achterinquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:52 schreef mstr het volgende:
Ik heb er vandaag ingezeten (en gestart.)
Maar het is een zeer mooie auto, ook achterin heb je redelijk genoeg ruimte.
Alleen je kan niet echt met 3 man achterin zitten, ten eerste is 'ie daar te klein voor en ten tweede zit er maar een klein stukje 'bank' tussen de 2 stoelen in achterin.
Zelfs de D5 heeft 2 sportieve uitlaten en geeft een mooi geluid.
Ja, alleen je hebt niet echt veel beenruimte.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie bedoeld was voor 3 man achterin
Hoe is het met 2 achterin dan?
Als je gewoon allebij een losse stoel neemt dus...
Kan je dan wel normaal zitten?
Volgens mij staan ze nog niet in de showroomsquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:57 schreef eer-ik het volgende:
welke positie had je de voorstoelen dan?
In showroompositie met de stoelen vrij ver naar voren?
Of stonden ze gewoon zoals ze normaal zouden staan?
Ik ga binnenkort ook maar eens kijken
waar heb je er dan een op de kop getikt?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nog niet in de showrooms
Maar ze stonden redelijk ver naar achteren, dus niet de 'ruime' showroom-positie
Sneak preview in trainingsruimte van Volvoquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar heb je er dan een op de kop getikt?
De D5 is maar matig als je ook eens in de T5 hebt gereden, zeker qua geluid. En ja hij is krap achterin, maar dat is de S40 ook al. Het ding is trouwens ook maar goedgekeurd voor 2 personen achterin... d'r zijn maar 2 gordels. Dus al prop je 3 mensen achterin, je bent in overtreding.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:52 schreef mstr het volgende:
Ik heb er vandaag ingezeten (en gestart.)
Maar het is een zeer mooie auto, ook achterin heb je redelijk genoeg ruimte.
Alleen je kan niet echt met 3 man achterin zitten, ten eerste is 'ie daar te klein voor en ten tweede zit er maar een klein stukje 'bank' tussen de 2 stoelen in achterin.
Zelfs de D5 heeft 2 sportieve uitlaten en geeft een mooi geluid.
14 december meen ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nog niet in de showrooms
Maar ze stonden redelijk ver naar achteren, dus niet de 'ruime' showroom-positie
Achterin kan je qua breedte goed zitten, alleen er is niet gek veel beenruimte.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Als je daar naar kijkt, lijkt het mij sowieso niet de bedoeling idd dat er 3 man achterin kan.
Die zetels achter lijken wel ruim trouwens
Onzin.quote:Op zondag 5 november 2006 12:14 schreef mstr het volgende:
De duurste uitvoering kost 42.***.
Dat is een V5 diesel met alles erop en eraan.
Ja heel tof voor je. Maar doorloop de Volvo Car Configurator eens op volvocars.nl.quote:
Ik had het even beter moeten omschrijven.quote:Op zondag 5 november 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja heel tof voor je. Maar doorloop de Volvo Car Configurator eens op volvocars.nl.
Boven de 50 zit je zo, met de T5 tenminste.
En de prijslijst is al heel lang te zien
Ah, ik dacht dat "alles erop en eraan" daarvoor stond.quote:Op zondag 5 november 2006 12:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had het even beter moeten omschrijven.
Het is 42.*** zonder accesoires.
Je kunt je geld maar 1 keer besteden he. Sommige mensen willen wat plezier met rijden, en leveren daar graag wat comfort/grootte voor in.quote:Op zondag 5 november 2006 12:40 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ik snap mensen sowieso al niet waarom ze in de duurste uitvoering willen rijden van een kleine autootje. Koop dan een iets minder luxe uitvoering maar wel grotere auto.
Nou, als men met 100 of meer PK's extra plezier kan beleven, dan heb ik daar toch wel redelijk wat vraagtekens naar. Nu kan je bij Volvo zelf al luxe genieten qua auto. Maar als je bijjvoorbeeld kiest voor een Golf R32, dan kost het een vermogen, terwijl je voor hetzelfde geld veel luxer en beter kunt rijden, wel is waar iets minder vermogen, maar hoevaak heb je die volle 250PK's nou nodig. En hoeveel plezier beleef je nou echt met zoveel PK's.quote:Op zondag 5 november 2006 13:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt je geld maar 1 keer besteden he. Sommige mensen willen wat plezier met rijden, en leveren daar graag wat comfort/grootte voor in.
Dan vraag ik me af of je wel eens zelf in auto heb gereden met bovengemiddeld vermogen...quote:Op zondag 5 november 2006 14:32 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
.... En hoeveel plezier beleef je nou echt met zoveel PK's.
Ja, maar mijn voorkeur qua auto is waarschijnlijk anders, omdat ik elke dag veelvuldig gebruik maak van een auto. Dus dan kies ik ook eerder voor een auto met minder vermogen, maar wel groot en luxe. En natuurlijk is het leuk om in een auto te rijden wat veel vermogen heeft, maar als je de auto voornamelijk gebruikt om van A naar B te rijden, waarbij je gemiddeld toch wel een uur per reis moet maken, dan weet ik niet hoe ik elke dag keer op keer plezier moet maken in zo'n auto (zeker niet in de files).quote:Op zondag 5 november 2006 14:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of je wel eens zelf in auto heb gereden met bovengemiddeld vermogen...
Je spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat je minder luxe maar groter wil, en nu wil je weer luxequote:Op zondag 5 november 2006 14:56 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ja, maar mijn voorkeur qua auto is waarschijnlijk anders, omdat ik elke dag veelvuldig gebruik maak van een auto. Dus dan kies ik ook eerder voor een auto met minder vermogen, maar wel groot en luxe. En natuurlijk is het leuk om in een auto te rijden wat veel vermogen heeft, maar als je de auto voornamelijk gebruikt om van A naar B te rijden, waarbij je gemiddeld toch wel een uur per reis moet maken, dan weet ik niet hoe ik elke dag keer op keer plezier moet maken in zo'n auto (zeker niet in de files).
Rijdt redelijk vergelijkbaar. Voelt ietsjes lichter aan als je door de bocht gaat, maar 't scheelt allemaal niet zoveel (in werklijkheid is het zo'n 40/50 kilo).quote:Op zondag 5 november 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat je minder luxe maar groter wil, en nu wil je weer luxe.
Ik denk dat je je vergist in de binnenruimte van deze auto voorin. Als jij iedere dag van en naar je werk rijdt maakt het toch niet uit hoe lang je auto is? Deze auto is voorin lekker ruim, en rijdt waarschijnlijk beter dan een S40(al heb ik dat natuurlijk nog niet getest) .
De S40 lease vanaf 449quote:Op zondag 5 november 2006 15:28 schreef SjonLok het volgende:
Ik denk dat ik deze binnenkort als nieuwe leaseauto neem. Ik vind 'm echt gaaf.
Of misschien de S40, als die niet heel veel duurder is.
¤25,- verschil dus. De opties zullen waarschijnlijk ook wel wat in prijs verschillen, denk ik. Maar op zich valt het verschil me mee.quote:Op zondag 5 november 2006 16:21 schreef Setambre het volgende:
De S40 lease vanaf 449
C30 lease vanaf 425
[afbeelding]
Die kofferbak is inderdaad niet groot. Mijn vorige auto dat tot de kleine auto's behoord heeft zelfs een grotere kofferbakquote:Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
Het is niet alleen onpraktisch voor de leaser, maar ook voor de gewone koper
Het is idd een waardeloze kofferbak. Er past bijna niets in en je ziet alles liggen.
Er zit net zoals bij heel veel volvo's met een open achterkant, een scherm die je er overheen kan trekken.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
Het is niet alleen onpraktisch voor de leaser, maar ook voor de gewone koper
Het is idd een waardeloze kofferbak. Er past bijna niets in en je ziet alles liggen.
Dank jequote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
Een bagagerolhoes heet dat.
Tussen de twee stoelen van de achterbank, kan je nog steeds gewoon zien of er iets ligt in de achterbak.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zit net zoals bij heel veel volvo's met een open achterkant, een scherm die je er overheen kan trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |