Is wel grappig, maar deze is leuker: http://www.youtube.com/watch?v=4_lghCNztOsquote:Op zondag 5 november 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JLY6t2L7UFU
dit blijft toch ook wel erg tof![]()
meningquote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel grappig, maar deze is leuker: http://www.youtube.com/watch?v=4_lghCNztOs
Ik heb geen modpanelquote:Op zondag 5 november 2006 15:53 schreef M5 het volgende:
[..]
he, dan kun je jij modpaneltje eens gebruiken
weet ik veel hoe dat hier werkt... ik wil het niet eens weten eigenlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen modpanelIk heb onderin gewoon een witregel wara de TT in staat, en die kan ik aanpassen naar wat ik maar wil
Alleen vergeten een paar dingetjes goed vast te zetten.. verder ging het primaquote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef vlad het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ENcIZVx-o9c en daar heb je dan al je spaarcentjes en uren in gestopt![]()
maar toch, zo'n kleine straalmotor kost al gauw meer dan 2500¤quote:Op zondag 5 november 2006 15:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen vergeten een paar dingetjes goed vast te zetten.. verder ging het prima
SPECSSS!!!!!!1111oneonequote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Had ik al verteld dat ik een nieuwe magnetron heb?
Geen funky display?quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
met draaiknoppen
een 33 op LPG ookquote:Op zondag 5 november 2006 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kan alleen maar in de brand vliegen
je wilt het wel heel graagquote:Op zondag 5 november 2006 16:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een 33 op LPG ook![]()
* Alfisti port Bo
Sorry, ik kan vanavond nietquote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodra ie helemaal op is dan gaan we hem in de fik steken, deal?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
je wilt het wel heel graag![]()
![]()
zodra ie helemaal op is dan gaan we hem in de fik steken, deal?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[Nieuws]Volvo C30
Lex, haal die zooi eens weg.
dat brommer blokje?quote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]haal dan minstends eerst de motor eruit
![]()
De SP-er niet?quote:Op zondag 5 november 2006 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
de VVD-sigger is er al op aangesproken
daar heb ik toch niets aan? gewoon weg editten, ban uit delen, klaarquote:Op zondag 5 november 2006 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
de VVD-sigger is er al op aangesproken
Jij ziet dan ook niet allesquote:Op zondag 5 november 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zie trouwens nergens dat hij erop wordt aangesproken.
Alleen wat edits van NJ.
Nou, nou, niet overdrijven hèquote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef M5 het volgende:
een paar muisklikken om een topic is weer een beetje op orde te maken, en meneer de mod past er voor.
jammer hoor.
Dus als ik in het vervolg onder elke post een VW logo ram van 300x300 pixels, dan edit je ze niet weg?quote:Op zondag 5 november 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een ozninIk heb ook nooit ingegerpen toen de FBGs fakende banners onder hun post deden
Iedereen is verantwoordelijk voor de inhoud van zn eigen posts, en zolang mensen geen tubgirls oid als banner gaan gebruiken, zal ik niet ingrijpen.
Nee hoor, ik edit ze neit wegquote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus als ik in het vervolg onder elke post een VW logo ram van 300x300 pixels, dan edit je ze niet weg?
mja, ik heb een hekel aan een softe policy. Mag wel wat straker van mij.quote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, nou, niet overdrijven hè
een 33 met dezelfde aanpassingen als mn huidige 155 rijdt echt veel lekkerdere, is veel meer een gooi en smijt wagen. Maar t weegt dan ook 300kg minder. En dat boxer motortje klinkt ook nog eens heerlijk (ik had de enige demper die er onder zat hol gemaaktquote:Op zondag 5 november 2006 16:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat brommer blokje?![]()
dat jij een 33 wat vind, ik vind het echt de meest ongelooflijke schijtbak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |