ik zal je toevoegen voeg je mij dan ook toe?quote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Cutie het volgende:
Ik kan weer online!
Ik ben op zoek naar vriendjes voor in mijn FriendsList. Ook zou ik graag in de lijst opgenomen willen worden.
Friendscode: 1718 805 2 1099
Naam: Duncan
Town: New York
Zou je het even willen melden als je me toegevoegd hebt dan voeg ik jou ook toe!
reviews over games lijkt me ook leuk makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ben nog een paar dagen heel druk met werk en reviews, daarna kom ik ook weer uitgebreid AC'en. Ik heb sinds ik een Lite heb een nieuwe code en volgens mij hebben niet veel mensen mij toegevoegd want ik zie nooit meer iemand online...
Als je denkt dat je goed genoeg kunt schrijven mag je altijd een open sollicitatie sturen aan games@fok.nlquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:04 schreef Theamerican het volgende:
[..]
reviews over games lijkt me ook leuk maken
Gratis spelletjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Als je denkt dat je goed genoeg kunt schrijven mag je altijd een open sollicitatie sturen aan games@fok.nl
Of je kunt eerst een userreview proberen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |