Nou in de buurt... Het is nog een half uur rijden ofzo met de auto.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef Rnej het volgende:
koma, chances are dat ik bij je in de buurt zit....
kga 15-25 dec naar fugen .. (Das bij gerlos in de buurt toch?)
als de skibus er komt doen we wel een meetingquote:Op woensdag 8 november 2006 19:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou in de buurt... Het is nog een half uur rijden ofzo met de auto.
Misschien kunnen we wel dagje meeten (mini-meet)
Fugen ligt midden in het Zillertal en Gerlos in een soort aftakking daarvan. De aftakking heet trouwens nog steeds Zillertal... (voordat iemand erover begint)
Maar als je dan bij Gerlos wilt komen moet je de paß omhoog nemen naar Gerlos. Is een pas waar je wel 20min ofzo over doet.
Skibus....quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
als de skibus er komt doen we wel een meeting
Hmmm... rolskieėrs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen hequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef Kentaro het volgende:
geweldige site trouwens, ik voel een vervolg op de 'rolski' aankomen http://www.xs4all.nl/~klaasbil/muniweekend04.htm
eensch isquote:Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef beerke het volgende:
[..]
Hmmm... rolskieėrs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen he![]()
Overigens mag die Beanies & Bikinis foto van mij wel in de OP![]()
Ik ben ook voorquote:Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef beerke het volgende:
[..]
Hmmm... rolskieėrs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen he![]()
Overigens mag die Beanies & Bikinis foto van mij wel in de OP![]()
nja, jij neemt je pc mee naar gerlos he? .....quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor
Alleen krijgen we wel een steeds langere OP.
Zijn er eigenlijk regels aan de lengte van een OP
Nog 13 en een halve dag werken....
Fuck ik heb er zin an!
Aangezien ik ook steeds meer mensen spreek die ook gaan en het dus een feest van herkenning zal worden de eerste paar weken, wordt het wachten alleen maar moeilijker
De eerste paar weken worden iig al wel gelijk onwijs vet
hey Rnej, het downloaden van die films gaat nou niet bepaald hard. Op 1 na die op de helft was toen ik ging slapen. De rest was bijna allemaal nog niet eens begonnen
Die First Decent crew kan er wel uit toch en chad's gap ook. Die hype is nu wel over.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor
Alleen krijgen we wel een steeds langere OP.
Zijn er eigenlijk regels aan de lengte van een OP
Uiteraard neem ik mijn pc mee naar Gerlos.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, jij neemt je pc mee naar gerlos he? .....
ik fik de paar leukste wel in ruil voor een nette pow-spot(Die ik vervolgens geheim houd, uiteraard)
Precies, voor een paar ceedeetjes van 10 cent per stuk zou ik mijn grootste geheimen echt niet prijsgeven, ongeacht wat er op staat, beetje makkelijk gedacht rnej! prove yourself worthy bitchquote:Op donderdag 9 november 2006 10:41 schreef Komakie het volgende:
Ik zal mijn geheime spots duur verkopen.
Ik denk dat softboots gewoon veel fijner zitten en omdat je 2 voeten hebt om 1 board te controleren (en maar 1 voet per ski zoals je weet) is de noodzaak minder groot om per voet ultradirecte controle te hebben, zoals met hardboots. Misschien kan XL ons er wijzer over maken, die heeft op een board gehardboot. Ik alleen 9 jaar op skies. Ik denk echter dat het voornamelijk een comfortkwestie is. Alleen voor freestylen schijnen slappe boots fijn te zijn, volgens mij proberen vrijwel alle freeriders hier toch zo stijf mogelijke boots te regelen (bv aantal maal driver x).quote:Op woensdag 8 november 2006 08:19 schreef Rnej het volgende:
het hele idee van softboots is toch dat je meer speling hebt op de stuurbeweging? .. anders zouden we toch ondertussen allemaal nog steeds op hardboots staan?
ik vouw driver X's nog steeds dubbel hoor... dat is persoonlijke voorkeur...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:21 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik denk dat softboots gewoon veel fijner zitten en omdat je 2 voeten hebt om 1 board te controleren (en maar 1 voet per ski zoals je weet) is de noodzaak minder groot om per voet ultradirecte controle te hebben, zoals met hardboots. Misschien kan XL ons er wijzer over maken, die heeft op een board gehardboot. Ik alleen 9 jaar op skies. Ik denk echter dat het voornamelijk een comfortkwestie is. Alleen voor freestylen schijnen slappe boots fijn te zijn, volgens mij proberen vrijwel alle freeriders hier toch zo stijf mogelijke boots te regelen (bv aantal maal driver x).
Jij bent ook een uitzonderlijk geval.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik vouw driver X's nog steeds dubbel hoor... dat is persoonlijke voorkeur...
zeer stijve softboots staan nog steeds niet in verhouding tot hardboots.. dat is echt een gigantisch verschil...
vind ik persoonlijk...![]()
Je moet mijn voorgaande stelling eigenlijk andersom lezen realiseerde ik me net: als skieers softboots zouden kunnen gebruiken zouden ze het zeker doen; hardboots zitten nu eenmaal niet zo fijn als softboots. De ski is echter niet te controleren zonder ultradirecte respons. Snowboarders hebben de luxe om te kiezen tussen gradaties van stijheid; skieers zijn veroordeeld tot hardboots (die onderling overigens ook wel wat verschillen).quote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik vouw driver X's nog steeds dubbel hoor... dat is persoonlijke voorkeur...
zeer stijve softboots staan nog steeds niet in verhouding tot hardboots.. dat is echt een gigantisch verschil...
vind ik persoonlijk...![]()
Hee Rnej, gaf jij afgelopen dinsdagavond toevallig les in Zoetermeer? Er zijn hier weleens wat foto's voorbij gekomen en ik dacht je te herkennen?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:33 schreef Rnej het volgende:
afgelopen dinsdagavond was ik daarrrrrrrrr...... *tromroffel*quote:Op donderdag 9 november 2006 18:05 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hee Rnej, gaf jij afgelopen dinsdagavond toevallig les in Zoetermeer? Er zijn hier weleens wat foto's voorbij gekomen en ik dacht je te herkennen?
jupquote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je moet mijn voorgaande stelling eigenlijk andersom lezen realiseerde ik me net: als skieers softboots zouden kunnen gebruiken zouden ze het zeker doen; hardboots zitten nu eenmaal niet zo fijn als softboots. De ski is echter niet te controleren zonder ultradirecte respons. Snowboarders hebben de luxe om te kiezen tussen gradaties van stijheid; skieers zijn veroordeeld tot hardboots (die onderling overigens ook wel wat verschillen).
ben niet echt onder de indruk..quote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef Gstyles het volgende:
Voor mij is het volgend jaar februari ook weer zoverheb er echt vet veel zin an en hoop dat ik nu eindelijk mijn tricks een keer onder de knie ga krijgen..
ben er nog niet heel bedreven in ondanks dat dit mijn zesde jaar wordt. Weet iemand nog een site met mooie voorbeelden van tips en trucs betreft het snowboarden en dan bedoel ik echt vanaf de basis (ollie, nollie etc..) Hopelijk kan ik er wat van opsteken, alvast bedankt!
ps: chek dit filpjehttp://www.youtube.com/watch?v=gnVupEzu59g omg wat vet!
ja ieder zo zijn mening, ik vind het wel vet!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ben niet echt onder de indruk..
tip: Draw the Line
Ja is mooi man vooral die gast met zn wheeliequote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Rnej het volgende:
gaaf filmpje... vind persoonlijk deze echt te geyl voor woorden:
http://www.youtube.com/watch?v=T_AAlWGI2EI
een Wheelie???? zonder wielen???quote:Op donderdag 9 november 2006 18:48 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ja is mooi man vooral die gast met zn wheelie![]()
vakjargon:quote:
daar komt t vandaan pikquote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
vakjargon:
Nosepress of Tailpress
al die apen met "manual" en "wheelie"
fuck dat, we zijn goddomme geen skateboarders...![]()
nee, snowboarden komt van surfen vandaanquote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
daar komt t vandaan piken of je het nou wheelie of tailpress noemt je weet wat ik bedoel! en nou terug je poppenhoek in
![]()
ja en de tricks ook zeker whehehe.. oke genoeg geouwehoer back ontopic ga je trouwes ook nog op vakantie Rnej?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, snowboarden komt van surfen vandaan![]()
ik ben 3 weken geleden in kaprun geweestquote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja en de tricks ook zeker whehehe.. oke genoeg geouwehoer back ontopic ga je trouwes ook nog op vakantie Rnej?
Heeft erg leuke laidback vibequote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef Gstyles het volgende:
Voor mij is het volgend jaar februari ook weer zoverheb er echt vet veel zin an en hoop dat ik nu eindelijk mijn tricks een keer onder de knie ga krijgen..
ben er nog niet heel bedreven in ondanks dat dit mijn zesde jaar wordt. Weet iemand nog een site met mooie voorbeelden van tips en trucs betreft het snowboarden en dan bedoel ik echt vanaf de basis (ollie, nollie etc..) Hopelijk kan ik er wat van opsteken, alvast bedankt!
ps: chek dit filpjehttp://www.youtube.com/watch?v=gnVupEzu59g omg wat vet!
Daar kun jij ook niets aan doen. Iedereen mankeert wel wat...quote:Op donderdag 9 november 2006 18:38 schreef Rnej het volgende:
hey bolter.... je komt uit arnemuiden?
ik kom uit middelburg
Tailpress dus....quote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
daar komt t vandaan piken of je het nou wheelie of tailpress noemt je weet wat ik bedoel! en nou terug je poppenhoek in
![]()
Dagje voor uittrekken en eventueel slaapzakje mee.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:32 schreef Kentaro het volgende:
Klimmen naar de Kellerjoch op 2.344m (maar 340 hoogtemeters) en je hebt alle kilometers die je maar wil
Als ik afsluit doe ik het in Kaprun.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef ForumGek het volgende:
Mijn eerste wintersport 14 jaar geleden ofzo was ook in Fügen !
Anders houden we een meet in Val Tho tijdens de afsluitweek?
Val tho daar gaat mn broertje heen over een maand! de HOMO!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef ForumGek het volgende:
Mijn eerste wintersport 14 jaar geleden ofzo was ook in Fügen !
Anders houden we een meet in Val Tho tijdens de afsluitweek?
gaat ie skieėn dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Val tho daar gaat mn broertje heen over een maand! de HOMO!![]()
quote:
haha nee die had ik al gekregen.quote:
De vraag is ff of zoveel mogelijkheden zinnig zijn. Het is natuurlijk er handig dat je dezelfde disk kunt gebruiken voor het burtonsysteem, maar verder hebben een heleboel opties niet zo heel veel meerwaarde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:43 schreef Basje_B het volgende:
Hier nog 2 foto's van me nieuwe board. Check vooral bij die binging die baseplaat. Hoeveel mogelijkheden je hebt. Zo kan je ook makkelijk op het 3 punts systeem van Burton.
[afbeelding]
[afbeelding]
En foto van de triple base. Is niet super goed te zien maar je ziet iets bolling. Bij die rode pijlen zie je iets schaduwverschil waar de base van flat naar bolling gaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk dat dat meer persoonlijke smaak is hoor...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is ff of zoveel mogelijkheden zinnig zijn. Het is natuurlijk er handig dat je dezelfde disk kunt gebruiken voor het burtonsysteem, maar verder hebben een heleboel opties niet zo heel veel meerwaarde.
Dat vond ik in het begin bij K2 wel prima. Je kon je bindingen aan elke kant maar op 3 of 4 verschillende manieren neerzetten (meer naar voren of meer setback). Het is niet alsof je met nog meer mogelijkheden en fine tunen echt het verschil voelt.
Het is een beetje hetzelfde met 1cm verschil in de lengte van een board...
ja das waar maar kan ik de kroeg zeggen dat ik me bindingen op 101 standen kan vastzettenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is ff of zoveel mogelijkheden zinnig zijn. Het is natuurlijk er handig dat je dezelfde disk kunt gebruiken voor het burtonsysteem, maar verder hebben een heleboel opties niet zo heel veel meerwaarde.
Dat vond ik in het begin bij K2 wel prima. Je kon je bindingen aan elke kant maar op 3 of 4 verschillende manieren neerzetten (meer naar voren of meer setback). Het is niet alsof je met nog meer mogelijkheden en fine tunen echt het verschil voelt.
Het is een beetje hetzelfde met 1cm verschil in de lengte van een board...
Zit wat inquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:26 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja das waar maar kan ik de kroeg zeggen dat ik me bindingen op 101 standen kan vastzetten![]()
Heleboel fabrikanten (niet alleen snowboardfabrikanten) bieden produkten aan met zoveel mogelijkheden waar je meer als de helft niet eens van gebruikt.
Het is gewoon voor de leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |