abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:16:15 #91
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43323956
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:11 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ga het je niet eens uitleggen
[..]

Nee, niet homo. Gewoon minder.
Vast is als je voeten in een binding zitten.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_43323966
met 1 voet is voor mietjes, met 1 wiel dat is voor kerels

pi_43324000
geweldige site trouwens, ik voel een vervolg op de 'rolski' aankomen http://www.xs4all.nl/~klaasbil/muniweekend04.htm
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:52:43 #94
71115 Rnej
I walk the line
pi_43325124
euh, skiers kunnen hun benen onafhankelijk van elkaar bewegen.. maar de bewegingsvrijheid is met softboots echt 10x groter dan met skis.....

als je met skis je been een stukkie naar buiten drukt dan ga je gelijk rechtsaf ... of linksaf....
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:25:42 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43327715
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Je hebt wel eens van die platte stukken bij liften en dan express eerder vast doen om ff te pinguinen.
klinkt wel gay de charlie chaplin PINGUINWALK
Nee Pinguinwalk klinkt niet gay

Do the Chaplin baby
quote:
Frontside en backside shifty is echt gaaf om te zien. mooier als 180.
Ik heb andersom eerst graben en daarna pas shifty
Ik kon wel eerder een grab dan een shifty. Mede omdat ik niet eens wist wat een shifty was

Goed uitgevoerde shifty's zijn echt vet ja. Ik kan ze allebij, maar frontside is makkelijker
Achter elkaar is het moeilijkste Je moet snel bewegen maar je wilt ook niet zo snel bewegen dat het gehaast over komt. dus moet je weer een kicker zoeken die flink hoog is. Soms net iets hoger dan je eigenlijk wil. Dat is naadje
quote:
Ga ook one-footer rijden. Maar kan dan beter voorste of achterste binding los houden? HEb namelijk filmpjes gezien dat je beide doen.
Bij bindingen los
Dat noemen we de bottenbreker
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:10:22 #96
72282 360sjors
King of the Hill
pi_43338339
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef Rnej het volgende:
euh, skiers kunnen hun benen onafhankelijk van elkaar bewegen.. maar de bewegingsvrijheid is met softboots echt 10x groter dan met skis.....

als je met skis je been een stukkie naar buiten drukt dan ga je gelijk rechtsaf ... of linksaf....
Hoeveel ervaring heb jij op skies.. en loop je in je softboots zomaar voor de lol "stukkies naar buiten te drukken"..??
  woensdag 8 november 2006 @ 08:19:08 #97
71115 Rnej
I walk the line
pi_43349589
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:10 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring heb jij op skies.. en loop je in je softboots zomaar voor de lol "stukkies naar buiten te drukken"..??
niet zo heel veel...

het hele idee van softboots is toch dat je meer speling hebt op de stuurbeweging? .. anders zouden we toch ondertussen allemaal nog steeds op hardboots staan?
pi_43350919
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:30 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Yep de twin.
Pinguinloop is echt handig. Ook outdoor als je stukje moet lopen. Hoef je niet zo als een mongool te schuiven maar gewoon kwartslag draaien en waggelen maar. Ziet er nog leuk uit ook.

Nosepress is wel knap lastig.
Gister ook weer de altijd leuke shifty gedaan. Blijf ik leuke trick vinden

Nu opzoek naar chalet in Val Thorens bij de afsluitingsweek
Heb je nog een plekkie in de auto?

En wanneer is dat? Zou ook wel graag nog een weekje willen gaan aan het eind van het seizoen !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 8 november 2006 @ 14:50:44 #99
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43359238
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef Kentaro het volgende:
geweldige site trouwens, ik voel een vervolg op de 'rolski' aankomen http://www.xs4all.nl/~klaasbil/muniweekend04.htm
Dat heeft zeker potentie!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 8 november 2006 @ 16:27:39 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43362546
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:50 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Heb je nog een plekkie in de auto?

En wanneer is dat? Zou ook wel graag nog een weekje willen gaan aan het eind van het seizoen !
Bij Dutchsnow gewoon kijken voor een goede reis. liftpas, busreis, appartement en testmogelijkheden voor iets over de 200 euro. 240 ofzo. Best goede deal dacht ik zo.
Zit je nog best in een OK appartementje. Tenminste, die van ons was prima
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 8 november 2006 @ 17:37:09 #101
71115 Rnej
I walk the line
pi_43364797
koma, chances are dat ik bij je in de buurt zit....

kga 15-25 dec naar fugen .. (Das bij gerlos in de buurt toch?)
  woensdag 8 november 2006 @ 19:25:55 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43368900
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef Rnej het volgende:
koma, chances are dat ik bij je in de buurt zit....

kga 15-25 dec naar fugen .. (Das bij gerlos in de buurt toch?)
Nou in de buurt... Het is nog een half uur rijden ofzo met de auto.
Misschien kunnen we wel dagje meeten (mini-meet)

Fugen ligt midden in het Zillertal en Gerlos in een soort aftakking daarvan. De aftakking heet trouwens nog steeds Zillertal... (voordat iemand erover begint)
Maar als je dan bij Gerlos wilt komen moet je de paß omhoog nemen naar Gerlos. Is een pas waar je wel 20min ofzo over doet.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:40:23 #103
71115 Rnej
I walk the line
pi_43380473
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou in de buurt... Het is nog een half uur rijden ofzo met de auto.
Misschien kunnen we wel dagje meeten (mini-meet)

Fugen ligt midden in het Zillertal en Gerlos in een soort aftakking daarvan. De aftakking heet trouwens nog steeds Zillertal... (voordat iemand erover begint)
Maar als je dan bij Gerlos wilt komen moet je de paß omhoog nemen naar Gerlos. Is een pas waar je wel 20min ofzo over doet.
als de skibus er komt doen we wel een meeting
  donderdag 9 november 2006 @ 00:18:10 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43381684
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

als de skibus er komt doen we wel een meeting
Skibus....

Postbus
pi_43382071
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef Kentaro het volgende:
Hmmm... rolskieërs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen he

Overigens mag die Beanies & Bikinis foto van mij wel in de OP
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 9 november 2006 @ 09:15:12 #106
71115 Rnej
I walk the line
pi_43385406
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef beerke het volgende:

[..]

Hmmm... rolskieërs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen he

eensch is
  donderdag 9 november 2006 @ 09:46:26 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43386089
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef beerke het volgende:

[..]

Ik ben ook voor

Alleen krijgen we wel een steeds langere OP.
Zijn er eigenlijk regels aan de lengte van een OP

Nog 13 en een halve dag werken....
Fuck ik heb er zin an!
Aangezien ik ook steeds meer mensen spreek die ook gaan en het dus een feest van herkenning zal worden de eerste paar weken, wordt het wachten alleen maar moeilijker
De eerste paar weken worden iig al wel gelijk onwijs vet

hey Rnej, het downloaden van die films gaat nou niet bepaald hard. Op 1 na die op de helft was toen ik ging slapen. De rest was bijna allemaal nog niet eens begonnen
  donderdag 9 november 2006 @ 09:57:57 #108
71115 Rnej
I walk the line
pi_43386344
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben ook voor

Nog 13 en een halve dag werken....
Fuck ik heb er zin an!
Aangezien ik ook steeds meer mensen spreek die ook gaan en het dus een feest van herkenning zal worden de eerste paar weken, wordt het wachten alleen maar moeilijker
De eerste paar weken worden iig al wel gelijk onwijs vet

hey Rnej, het downloaden van die films gaat nou niet bepaald hard. Op 1 na die op de helft was toen ik ging slapen. De rest was bijna allemaal nog niet eens begonnen
nja, jij neemt je pc mee naar gerlos he? .....
ik fik de paar leukste wel in ruil voor een nette pow-spot (Die ik vervolgens geheim houd, uiteraard)
  donderdag 9 november 2006 @ 10:18:49 #109
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43386836
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben ook voor

Die First Decent crew kan er wel uit toch en chad's gap ook. Die hype is nu wel over.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 9 november 2006 @ 10:41:25 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43387399
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:57 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja, jij neemt je pc mee naar gerlos he? .....
ik fik de paar leukste wel in ruil voor een nette pow-spot (Die ik vervolgens geheim houd, uiteraard)
Uiteraard neem ik mijn pc mee naar Gerlos.
Ik kan een heleboel, maar ik kan geen 4 maanden zonder pc. Na een week krijg ik dan al ontwenningsverschijnselen. Ik zou helemaal gek worden zonder muziek te kunnen luisteren, films te kunnen kijken, te kunnen gamen of iets administratiefs te kunnen doen als ik daar ff zin in heb (vooral die eerste 2 zijn erg belangrijk)

Ik ben alleen benieuwd of me moeder mijn 24" TFT in de auto krijgt

Maar ik probeer ze nog wel ff te downloaden. Als het echt niet lukt dan kunnen we altijd verder onderhandelen
Ik zal mijn geheime spots duur verkopen.
Trouwens, dan moet er wel poeder zijn natuurlijk
Daarnaast moet ik vrij zijn. Maar dat is misschien nog wel te regelen

[ Bericht 11% gewijzigd door Komakie op 09-11-2006 11:09:27 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 11:14:54 #111
72282 360sjors
King of the Hill
pi_43388479
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:41 schreef Komakie het volgende:

Ik zal mijn geheime spots duur verkopen.
Precies, voor een paar ceedeetjes van 10 cent per stuk zou ik mijn grootste geheimen echt niet prijsgeven, ongeacht wat er op staat, beetje makkelijk gedacht rnej! prove yourself worthy bitch
  donderdag 9 november 2006 @ 11:21:16 #112
72282 360sjors
King of the Hill
pi_43388728
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:19 schreef Rnej het volgende:

het hele idee van softboots is toch dat je meer speling hebt op de stuurbeweging? .. anders zouden we toch ondertussen allemaal nog steeds op hardboots staan?
Ik denk dat softboots gewoon veel fijner zitten en omdat je 2 voeten hebt om 1 board te controleren (en maar 1 voet per ski zoals je weet) is de noodzaak minder groot om per voet ultradirecte controle te hebben, zoals met hardboots. Misschien kan XL ons er wijzer over maken, die heeft op een board gehardboot. Ik alleen 9 jaar op skies. Ik denk echter dat het voornamelijk een comfortkwestie is. Alleen voor freestylen schijnen slappe boots fijn te zijn, volgens mij proberen vrijwel alle freeriders hier toch zo stijf mogelijke boots te regelen (bv aantal maal driver x).
  donderdag 9 november 2006 @ 12:13:56 #113
71115 Rnej
I walk the line
pi_43390407
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:21 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik denk dat softboots gewoon veel fijner zitten en omdat je 2 voeten hebt om 1 board te controleren (en maar 1 voet per ski zoals je weet) is de noodzaak minder groot om per voet ultradirecte controle te hebben, zoals met hardboots. Misschien kan XL ons er wijzer over maken, die heeft op een board gehardboot. Ik alleen 9 jaar op skies. Ik denk echter dat het voornamelijk een comfortkwestie is. Alleen voor freestylen schijnen slappe boots fijn te zijn, volgens mij proberen vrijwel alle freeriders hier toch zo stijf mogelijke boots te regelen (bv aantal maal driver x).
ik vouw driver X's nog steeds dubbel hoor... dat is persoonlijke voorkeur...

zeer stijve softboots staan nog steeds niet in verhouding tot hardboots.. dat is echt een gigantisch verschil...

vind ik persoonlijk...
  donderdag 9 november 2006 @ 12:27:13 #114
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43390824
Dat is geen relevante ervaring meer Sjors. Toen kon ik nog niet snowboarden en ik was veel te jong. Wat ik wel weet is dat ik voor mijn eigen gevoel veel beter kon snowboarden toen ik op softboots overstapte. Ik denk er wel steeds vaker over om nog eens te gaan hardbooten, dat duurt niet lang meer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 9 november 2006 @ 12:33:16 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43391018
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Rnej het volgende:

[..]

zeer stijve softboots staan nog steeds niet in verhouding tot hardboots.. dat is echt een gigantisch verschil...

vind ik persoonlijk...
Jij bent ook een uitzonderlijk geval.
Volgens mij kun jij hardboots nog dubbelvouwen.

Ik zit nog te twijfelen of ik nieuwe boots ga kopen als ik eerlijk ben. Die ik nu heb zitten enigzins nog wel lekker als ik op me board sta. Alleen als ik loop zijn ze en beetje irritant omdat de zool een beetje zacht is... Elk hobbeltje voel ik onder mijn voet. Grappig genoeg zijn de boots niet slap te noemen.
  donderdag 9 november 2006 @ 12:33:48 #116
71115 Rnej
I walk the line
pi_43391035
ik mag een keertje meetrainen met het slalomteam in de snowworld....

zodra dat is geweest zal ik wel een verslagje posten

maar het general idea van hardboots is weinig demping en snelle reactie.. snel druk opbouwen en zo dus ongelooflijk strak carven
  donderdag 9 november 2006 @ 16:20:05 #117
72282 360sjors
King of the Hill
pi_43398635
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Rnej het volgende:

[..]

vind ik persoonlijk...
Je moet mijn voorgaande stelling eigenlijk andersom lezen realiseerde ik me net: als skieers softboots zouden kunnen gebruiken zouden ze het zeker doen; hardboots zitten nu eenmaal niet zo fijn als softboots. De ski is echter niet te controleren zonder ultradirecte respons. Snowboarders hebben de luxe om te kiezen tussen gradaties van stijheid; skieers zijn veroordeeld tot hardboots (die onderling overigens ook wel wat verschillen).
  donderdag 9 november 2006 @ 18:05:24 #118
154880 Bolter
Awesomeness
pi_43402319
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:33 schreef Rnej het volgende:
Hee Rnej, gaf jij afgelopen dinsdagavond toevallig les in Zoetermeer? Er zijn hier weleens wat foto's voorbij gekomen en ik dacht je te herkennen?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 9 november 2006 @ 18:30:06 #119
71115 Rnej
I walk the line
pi_43403190
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:05 schreef Bolter het volgende:

[..]

Hee Rnej, gaf jij afgelopen dinsdagavond toevallig les in Zoetermeer? Er zijn hier weleens wat foto's voorbij gekomen en ik dacht je te herkennen?
afgelopen dinsdagavond was ik daarrrrrrrrr...... *tromroffel*

niet.
  donderdag 9 november 2006 @ 18:30:42 #120
71115 Rnej
I walk the line
pi_43403216
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Je moet mijn voorgaande stelling eigenlijk andersom lezen realiseerde ik me net: als skieers softboots zouden kunnen gebruiken zouden ze het zeker doen; hardboots zitten nu eenmaal niet zo fijn als softboots. De ski is echter niet te controleren zonder ultradirecte respons. Snowboarders hebben de luxe om te kiezen tussen gradaties van stijheid; skieers zijn veroordeeld tot hardboots (die onderling overigens ook wel wat verschillen).
jup

genoeg "zachte" hardboots te koop idd....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')