Vast is als je voeten in een binding zitten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga het je niet eens uitleggen
[..]
Nee, niet homo. Gewoon minder.
Nee Pinguinwalk klinkt niet gayquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Je hebt wel eens van die platte stukken bij liften en dan express eerder vast doen om ff te pinguinen.
klinkt wel gay de charlie chaplinPINGUINWALK
![]()
Ik kon wel eerder een grab dan een shifty. Mede omdat ik niet eens wist wat een shifty wasquote:Frontside en backside shifty is echt gaaf om te zien. mooier als 180.
Ik heb andersom eerst graben en daarna pas shifty
Bij bindingen losquote:Ga ook one-footer rijden. Maar kan dan beter voorste of achterste binding los houden? HEb namelijk filmpjes gezien dat je beide doen.
Hoeveel ervaring heb jij op skies.. en loop je in je softboots zomaar voor de lol "stukkies naar buiten te drukken"..??quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef Rnej het volgende:
euh, skiers kunnen hun benen onafhankelijk van elkaar bewegen.. maar de bewegingsvrijheid is met softboots echt 10x groter dan met skis.....
als je met skis je been een stukkie naar buiten drukt dan ga je gelijk rechtsaf... of linksaf....
niet zo heel veel...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:10 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hoeveel ervaring heb jij op skies.. en loop je in je softboots zomaar voor de lol "stukkies naar buiten te drukken"..??
Heb je nog een plekkie in de auto?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:30 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Yep detwin.
![]()
Pinguinloop is echt handig. Ook outdoor als je stukje moet lopen. Hoef je niet zo als een mongool te schuiven maar gewoon kwartslag draaien en waggelen maar. Ziet er nog leuk uit ook.
Nosepress is wel knap lastig.
Gister ook weer de altijd leuke shifty gedaan. Blijf ik leuke trick vinden
Nu opzoek naar chalet in Val Thorens bij de afsluitingsweek
Dat heeft zeker potentie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef Kentaro het volgende:
geweldige site trouwens, ik voel een vervolg op de 'rolski' aankomen http://www.xs4all.nl/~klaasbil/muniweekend04.htm
Bij Dutchsnow gewoon kijken voor een goede reis. liftpas, busreis, appartement en testmogelijkheden voor iets over de 200 euro. 240 ofzo. Best goede deal dacht ik zo.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Heb je nog een plekkie in de auto?![]()
En wanneer is dat?Zou ook wel graag nog een weekje willen gaan aan het eind van het seizoen !
![]()
Nou in de buurt... Het is nog een half uur rijden ofzo met de auto.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef Rnej het volgende:
koma, chances are dat ik bij je in de buurt zit....
kga 15-25 dec naar fugen .. (Das bij gerlos in de buurt toch?)
als de skibus er komt doen we wel een meetingquote:Op woensdag 8 november 2006 19:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou in de buurt... Het is nog een half uur rijden ofzo met de auto.
Misschien kunnen we wel dagje meeten (mini-meet)
Fugen ligt midden in het Zillertal en Gerlos in een soort aftakking daarvan. De aftakking heet trouwens nog steeds Zillertal... (voordat iemand erover begint)
Maar als je dan bij Gerlos wilt komen moet je de paß omhoog nemen naar Gerlos. Is een pas waar je wel 20min ofzo over doet.
Skibus....quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
als de skibus er komt doen we wel een meeting
Hmmm... rolskieërs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen hequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef Kentaro het volgende:
geweldige site trouwens, ik voel een vervolg op de 'rolski' aankomen http://www.xs4all.nl/~klaasbil/muniweekend04.htm
eensch isquote:Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef beerke het volgende:
[..]
Hmmm... rolskieërs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen he![]()
Overigens mag die Beanies & Bikinis foto van mij wel in de OP![]()
Ik ben ook voorquote:Op donderdag 9 november 2006 00:31 schreef beerke het volgende:
[..]
Hmmm... rolskieërs kan ik gewoon smakelijk om lachen. Maar wat deze mensen op een uni doen vind ik stiekem toch wel heel erg ruig hoor. Maar we kunnen het altijd proberen he![]()
Overigens mag die Beanies & Bikinis foto van mij wel in de OP![]()
nja, jij neemt je pc mee naar gerlos he? .....quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor
Alleen krijgen we wel een steeds langere OP.
Zijn er eigenlijk regels aan de lengte van een OP
Nog 13 en een halve dag werken....
Fuck ik heb er zin an!
Aangezien ik ook steeds meer mensen spreek die ook gaan en het dus een feest van herkenning zal worden de eerste paar weken, wordt het wachten alleen maar moeilijker
De eerste paar weken worden iig al wel gelijk onwijs vet
hey Rnej, het downloaden van die films gaat nou niet bepaald hard. Op 1 na die op de helft was toen ik ging slapen. De rest was bijna allemaal nog niet eens begonnen
Die First Decent crew kan er wel uit toch en chad's gap ook. Die hype is nu wel over.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor
Alleen krijgen we wel een steeds langere OP.
Zijn er eigenlijk regels aan de lengte van een OP
Uiteraard neem ik mijn pc mee naar Gerlos.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, jij neemt je pc mee naar gerlos he? .....
ik fik de paar leukste wel in ruil voor een nette pow-spot(Die ik vervolgens geheim houd, uiteraard)
Precies, voor een paar ceedeetjes van 10 cent per stuk zou ik mijn grootste geheimen echt niet prijsgeven, ongeacht wat er op staat, beetje makkelijk gedacht rnej! prove yourself worthy bitchquote:Op donderdag 9 november 2006 10:41 schreef Komakie het volgende:
Ik zal mijn geheime spots duur verkopen.
Ik denk dat softboots gewoon veel fijner zitten en omdat je 2 voeten hebt om 1 board te controleren (en maar 1 voet per ski zoals je weet) is de noodzaak minder groot om per voet ultradirecte controle te hebben, zoals met hardboots. Misschien kan XL ons er wijzer over maken, die heeft op een board gehardboot. Ik alleen 9 jaar op skies. Ik denk echter dat het voornamelijk een comfortkwestie is. Alleen voor freestylen schijnen slappe boots fijn te zijn, volgens mij proberen vrijwel alle freeriders hier toch zo stijf mogelijke boots te regelen (bv aantal maal driver x).quote:Op woensdag 8 november 2006 08:19 schreef Rnej het volgende:
het hele idee van softboots is toch dat je meer speling hebt op de stuurbeweging? .. anders zouden we toch ondertussen allemaal nog steeds op hardboots staan?
ik vouw driver X's nog steeds dubbel hoor... dat is persoonlijke voorkeur...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:21 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik denk dat softboots gewoon veel fijner zitten en omdat je 2 voeten hebt om 1 board te controleren (en maar 1 voet per ski zoals je weet) is de noodzaak minder groot om per voet ultradirecte controle te hebben, zoals met hardboots. Misschien kan XL ons er wijzer over maken, die heeft op een board gehardboot. Ik alleen 9 jaar op skies. Ik denk echter dat het voornamelijk een comfortkwestie is. Alleen voor freestylen schijnen slappe boots fijn te zijn, volgens mij proberen vrijwel alle freeriders hier toch zo stijf mogelijke boots te regelen (bv aantal maal driver x).
Jij bent ook een uitzonderlijk geval.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik vouw driver X's nog steeds dubbel hoor... dat is persoonlijke voorkeur...
zeer stijve softboots staan nog steeds niet in verhouding tot hardboots.. dat is echt een gigantisch verschil...
vind ik persoonlijk...![]()
Je moet mijn voorgaande stelling eigenlijk andersom lezen realiseerde ik me net: als skieers softboots zouden kunnen gebruiken zouden ze het zeker doen; hardboots zitten nu eenmaal niet zo fijn als softboots. De ski is echter niet te controleren zonder ultradirecte respons. Snowboarders hebben de luxe om te kiezen tussen gradaties van stijheid; skieers zijn veroordeeld tot hardboots (die onderling overigens ook wel wat verschillen).quote:Op donderdag 9 november 2006 12:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik vouw driver X's nog steeds dubbel hoor... dat is persoonlijke voorkeur...
zeer stijve softboots staan nog steeds niet in verhouding tot hardboots.. dat is echt een gigantisch verschil...
vind ik persoonlijk...![]()
Hee Rnej, gaf jij afgelopen dinsdagavond toevallig les in Zoetermeer? Er zijn hier weleens wat foto's voorbij gekomen en ik dacht je te herkennen?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:33 schreef Rnej het volgende:
afgelopen dinsdagavond was ik daarrrrrrrrr...... *tromroffel*quote:Op donderdag 9 november 2006 18:05 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hee Rnej, gaf jij afgelopen dinsdagavond toevallig les in Zoetermeer? Er zijn hier weleens wat foto's voorbij gekomen en ik dacht je te herkennen?
jupquote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je moet mijn voorgaande stelling eigenlijk andersom lezen realiseerde ik me net: als skieers softboots zouden kunnen gebruiken zouden ze het zeker doen; hardboots zitten nu eenmaal niet zo fijn als softboots. De ski is echter niet te controleren zonder ultradirecte respons. Snowboarders hebben de luxe om te kiezen tussen gradaties van stijheid; skieers zijn veroordeeld tot hardboots (die onderling overigens ook wel wat verschillen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |