ben niet echt onder de indruk..quote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef Gstyles het volgende:
Voor mij is het volgend jaar februari ook weer zoverheb er echt vet veel zin an en hoop dat ik nu eindelijk mijn tricks een keer onder de knie ga krijgen..
ben er nog niet heel bedreven in ondanks dat dit mijn zesde jaar wordt. Weet iemand nog een site met mooie voorbeelden van tips en trucs betreft het snowboarden en dan bedoel ik echt vanaf de basis (ollie, nollie etc..) Hopelijk kan ik er wat van opsteken, alvast bedankt!
ps: chek dit filpjehttp://www.youtube.com/watch?v=gnVupEzu59g omg wat vet!
ja ieder zo zijn mening, ik vind het wel vet!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ben niet echt onder de indruk..
tip: Draw the Line
Ja is mooi man vooral die gast met zn wheeliequote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Rnej het volgende:
gaaf filmpje... vind persoonlijk deze echt te geyl voor woorden:
http://www.youtube.com/watch?v=T_AAlWGI2EI
een Wheelie???? zonder wielen???quote:Op donderdag 9 november 2006 18:48 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ja is mooi man vooral die gast met zn wheelie![]()
vakjargon:quote:
daar komt t vandaan pikquote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
vakjargon:
Nosepress of Tailpress
al die apen met "manual" en "wheelie"
fuck dat, we zijn goddomme geen skateboarders...![]()
nee, snowboarden komt van surfen vandaanquote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
daar komt t vandaan piken of je het nou wheelie of tailpress noemt je weet wat ik bedoel! en nou terug je poppenhoek in
![]()
ja en de tricks ook zeker whehehe.. oke genoeg geouwehoer back ontopic ga je trouwes ook nog op vakantie Rnej?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, snowboarden komt van surfen vandaan![]()
ik ben 3 weken geleden in kaprun geweestquote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja en de tricks ook zeker whehehe.. oke genoeg geouwehoer back ontopic ga je trouwes ook nog op vakantie Rnej?
Heeft erg leuke laidback vibequote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef Gstyles het volgende:
Voor mij is het volgend jaar februari ook weer zoverheb er echt vet veel zin an en hoop dat ik nu eindelijk mijn tricks een keer onder de knie ga krijgen..
ben er nog niet heel bedreven in ondanks dat dit mijn zesde jaar wordt. Weet iemand nog een site met mooie voorbeelden van tips en trucs betreft het snowboarden en dan bedoel ik echt vanaf de basis (ollie, nollie etc..) Hopelijk kan ik er wat van opsteken, alvast bedankt!
ps: chek dit filpjehttp://www.youtube.com/watch?v=gnVupEzu59g omg wat vet!
Daar kun jij ook niets aan doen. Iedereen mankeert wel wat...quote:Op donderdag 9 november 2006 18:38 schreef Rnej het volgende:
hey bolter.... je komt uit arnemuiden?
ik kom uit middelburg
Tailpress dus....quote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
daar komt t vandaan piken of je het nou wheelie of tailpress noemt je weet wat ik bedoel! en nou terug je poppenhoek in
![]()
Dagje voor uittrekken en eventueel slaapzakje mee.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:32 schreef Kentaro het volgende:
Klimmen naar de Kellerjoch op 2.344m (maar 340 hoogtemeters) en je hebt alle kilometers die je maar wil
Als ik afsluit doe ik het in Kaprun.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef ForumGek het volgende:
Mijn eerste wintersport 14 jaar geleden ofzo was ook in Fügen !
Anders houden we een meet in Val Tho tijdens de afsluitweek?
Val tho daar gaat mn broertje heen over een maand! de HOMO!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef ForumGek het volgende:
Mijn eerste wintersport 14 jaar geleden ofzo was ook in Fügen !
Anders houden we een meet in Val Tho tijdens de afsluitweek?
gaat ie skieën dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Val tho daar gaat mn broertje heen over een maand! de HOMO!![]()
quote:
haha nee die had ik al gekregen.quote:
De vraag is ff of zoveel mogelijkheden zinnig zijn. Het is natuurlijk er handig dat je dezelfde disk kunt gebruiken voor het burtonsysteem, maar verder hebben een heleboel opties niet zo heel veel meerwaarde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:43 schreef Basje_B het volgende:
Hier nog 2 foto's van me nieuwe board. Check vooral bij die binging die baseplaat. Hoeveel mogelijkheden je hebt. Zo kan je ook makkelijk op het 3 punts systeem van Burton.
[afbeelding]
[afbeelding]
En foto van de triple base. Is niet super goed te zien maar je ziet iets bolling. Bij die rode pijlen zie je iets schaduwverschil waar de base van flat naar bolling gaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk dat dat meer persoonlijke smaak is hoor...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is ff of zoveel mogelijkheden zinnig zijn. Het is natuurlijk er handig dat je dezelfde disk kunt gebruiken voor het burtonsysteem, maar verder hebben een heleboel opties niet zo heel veel meerwaarde.
Dat vond ik in het begin bij K2 wel prima. Je kon je bindingen aan elke kant maar op 3 of 4 verschillende manieren neerzetten (meer naar voren of meer setback). Het is niet alsof je met nog meer mogelijkheden en fine tunen echt het verschil voelt.
Het is een beetje hetzelfde met 1cm verschil in de lengte van een board...
ja das waar maar kan ik de kroeg zeggen dat ik me bindingen op 101 standen kan vastzettenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is ff of zoveel mogelijkheden zinnig zijn. Het is natuurlijk er handig dat je dezelfde disk kunt gebruiken voor het burtonsysteem, maar verder hebben een heleboel opties niet zo heel veel meerwaarde.
Dat vond ik in het begin bij K2 wel prima. Je kon je bindingen aan elke kant maar op 3 of 4 verschillende manieren neerzetten (meer naar voren of meer setback). Het is niet alsof je met nog meer mogelijkheden en fine tunen echt het verschil voelt.
Het is een beetje hetzelfde met 1cm verschil in de lengte van een board...
Zit wat inquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:26 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja das waar maar kan ik de kroeg zeggen dat ik me bindingen op 101 standen kan vastzetten![]()
Heleboel fabrikanten (niet alleen snowboardfabrikanten) bieden produkten aan met zoveel mogelijkheden waar je meer als de helft niet eens van gebruikt.
Het is gewoon voor de leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |