Niet leuk wat Wendy doet. Mensen moet je in hun waarde laten. Niet extra vragen stellen om ze belachelijk te maken. Kutwijf.quote:
Ze bied ze alleen een podium voor hun persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet leuk wat Wendy doet. Mensen moet je in hun waarde laten. Niet extra vragen stellen om ze belachelijk te maken. Kutwijf.
Nee to mutch is to mutch. Ze zetten zichzelf wel voor lul.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze bied ze alleen een podium voor hun persoonlijkheid.
Ik vind t zieligquote:
Hij moet gewoon door.quote:
Biedt trouwensquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze bied ze alleen een podium voor hun persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:03 schreef Coastertommm het volgende:
"Dan likt ie met zn tongetje erover heen"
"Ihiihihih jaa hihi"
Zou ie vrienden hebben?
Ik had het idee alsof er een liter snot uit hingquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
hij heeft een glimmende neus...
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg medelijden met 'm
Das een fotosop.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Optiefen naar je katten.
ik hou niet zo van koortjes....quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:06 schreef grassiekuik het volgende:
koorkutten
Inderdaad, van die hieperdepieperhappydepeppiemuziekquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:06 schreef grassiekuik het volgende:
koorkutten
Zo zijn er duizend in nederlandquote:
Maar waarom zouden ze niet mogen overleggenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef Coastertommm het volgende:
Als dat kwartet dat koor nakt, zijn ze echt heel erg gierig![]()
Die waren onderdeel van dat grote koor van 35, ze mogen niet allebei doorgaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Huh, wat was er nou met dat kwartet?
goed planquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:10 schreef borisz het volgende:
tijd om een biertje open te trekken
bock is goed. Ik heb helaas argus pilsnerquote:
Nee net afgelopenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
BVO, rennen.
edit: kut dacht dat het begonnen was..
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
die liggen volgens mij ook uit het koor denk ik.....
Inderdaad! Echt van 'ja vervelend he, konden wij ook niks aan doen'.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef Toeps het volgende:
Oh, hoor haar verdraaien! Trut!
Nee ok, maar het is echt gierig van die 4 heksenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef amaranta het volgende:
alsof dat koor een volgende ronde bereikt....met 30 man kun je niet zoveel denk ik...
Echte R&B ariesten doen hier niet aan meequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef SpecialGuest het volgende:
Leuk, een R&B-groepje. Daar hebben we er nog niet genoeg van.
Ze klinken als een standaard boyband hè. Qua vocalen zeker wel oké.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gatverredamme... helemaal niets..
Wat een schatjesquote:
Niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:24 schreef maok het volgende:
niet door dus
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Materiaal voor Jensen.
ik denk dat rudolf zich beter kan opsluiten in zijn caravan, en er nooit meer uit moet komen.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef Loontjah het volgende:
Die rudolf die kan beter als rendier fungeren..
waar?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP schakelt weer terug naar X Factor UK
Schotelquote:
op welke zender is da?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP schakelt weer terug naar X Factor UK
Nu ineens wel hequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef SpecialGuest het volgende:
En dan hun situatie nog durven te vergelijken met die van Raffaëla.Die kon tenminste zingen.
Ja, je bent toch WithMe?quote:
Lekker tochquote:Op zondag 5 november 2006 18:09 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het breezer-gehalte tijdens deze audities tot nu toe wel erg hoog..![]()
Misschien moet ie ff hoesten, en zijn keel smeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |