quote:
Heb je ook gelijk in. Hadden ze toch wel eerder kunnen bedenken en bespreken met het koor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
ben het wel met je eens, als kwartet hadden ze meer kans gehad, maar het blijft natuurlijk wel een kut actie om dan het koor in de steek te laten. (dat ze het later weer terugdraaiden veranderd daar niks aan vind ik)
Jij denkt dat hij dit zelf verzint?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:04 schreef Knipoogje het volgende:
Het is natuurlijk een kutactie van Henk Jan om dit te doen. Hij wilde gewoon af van dat koor.
Normaal hadden deze 4 gewoon moeten kiezen: of met zijn 4en of met het koor. Dan had het koor gewoon zonder hun 4 doorgegaan. 35 of 31 man...ze zullen echt niet gemist worden.
Nee, echt laag van die Smit
Daar dacht ik ook al aan. Met z'n vieren klonk het best goed en hadden ze meer kans gehad.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Het koor ligt er natuurlijk sowieso snel uit. Ze zongen prima, maar zo'n groep is niet te handelen, laat staan commercieel kostenneutraal uit te melken. Jammer, want het kwartet had wel potentie.
Dat was het ook, en ik dacht even dat vantevoren duidelijk onderling besproken was dat het kwartet voorrang zou krijgen boven het koor als beiden door mochten. Kennelijk was er dus niks afgesproken en dan zou het idd een naaistreek zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 08:56 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig maar dat die vier terug zijn gekomen op hun besluit, vond het maar een naaistreek.
ik vond het kwartet erg goed klinken zelfs. Maar blijft het feit dat ze het niet kunnen maken t.o.v. het koor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Het koor ligt er natuurlijk sowieso snel uit. Ze zongen prima, maar zo'n groep is niet te handelen, laat staan commercieel kostenneutraal uit te melken. Jammer, want het kwartet had wel potentie.
Ja idd dat ze daar niet eerder op zijn gekomen. Ze witen wel al vantevoren die 4 dat ze apart auditie zouden doen nog, ze hadden kleding e.d. bij zich. Ik vraag me echt af waarom ze dit niet eerder met het koor besproken hadden.quote:Op maandag 6 november 2006 11:15 schreef Svensational het volgende:
Ze hadden gewoon niet mee moeten doen met het koor, dan waren ze allebei door geweest waarschijnlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |