Jij hebt mijn ogen weer tevoorschijn gehaald!quote:
Dat klinkt best mooi en lief eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jij hebt mijn ogen weer tevoorschijn gehaald!![]()
vandaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
We hadden toch al 2 ´Slowchattopics´ en Het AKQ zelf is ook slowchat
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:02 schreef Supersheep het volgende:
Ah nee hè!
Je saisquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat klinkt best mooi en lief eigenlijk![]()
Ha, bedankt. Ik zal dat ook even tegen de Movie trivia'ers zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten om Dolle_Hond:
Hij leeft nog, en laten we het erop houden dat hij een Fok!winterslaap o.i.d. houdt.
gras natuurlijk. Krijg er nooit genoeg vanquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je sais
Om toch maar in de slowchatsfeer in het slowchattopic te blijven.
Wat heb je nou gegeten?
Jammie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
gras natuurlijk. Krijg er nooit genoeg van![]()
er kwam ook nog iemand langs die een bord vol gebakken aardappeltjes, slavink en sla in het weiland gooide. Beetje meer groente was blijkbaar teveel moeitequote:
Nee, verdullie! Ik ken al die verrekte nummertjes. Maar die 3 niet, naja om die 3 dingen samenn te vatten danquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:15 schreef Soempie het volgende:
Nes ben je er al uit met die tempel? Anders kijk ik het even na voor je![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, verdullie! Ik ken al die verrekte nummertjes. Maar die 3 niet, naja om die 3 dingen samenn te vatten dan
Ik ben je nu al eeuwig dankbaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]okee, ik zit nu midden in de verhuisdozen en zooi. Denk dat ik het wel weet, maar zal even de doosjes opentrekken met daarin m'n architectuurboeken. Dan weet ik tenminste zeker dat ik je de goede antwoorden geef
![]()
Dus je gaat mijn advies om zoveel mogelijk 'blaat' en 'mekker' op te schrijven ook gebruiken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef Nesle het volgende:
Wie weet krijg ik wel bonuspunten omdat ik van die "moeilijke" woorden gebruik![]()
![]()
Ik kan wel onderaan mijn blad wat woorden zettenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus je gaat mijn advies om zoveel mogelijk 'blaat' en 'mekker' op te schrijven ook gebruiken?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik kan wel onderaan mijn blad wat woorden zettenBlaat en mekker van Natalie
Of ik zet het zo neer:quote:
Denk dat je dan je punt wel kan vergeten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Of ik zet het zo neer:
Naam: Blaat Mekker
Klas: Weiland4AEchte slowchat.
Alles voor eenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Denk dat je dan je punt wel kan vergeten.
Enigste wat je dan krijgt is waarschijnlijk een flinke-blik
Ik slowchat niet, ik chat slow
Daarvoor zijn ook nog wel andere dingen te bedenken die je niet een 0 opleveren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alles voor een-blik bij een leraar
Maar daar ben ik dan weer te schijterig voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ook nog wel andere dingen te bedenken die je niet een 0 opleveren.
En een schorsing is ook wel leuk misschien
goedzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maar daar ben ik dan weer te schijterig voor.
Ik doe wel Blaat en Mekker van Natalie.
quote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Groetjes hier van Tinuviel, MaJo en mezelluf![]()
Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen julliieeeeeeeeequote:Op zondag 5 november 2006 00:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal ze de groetjes terug doen.![]()
Ik zit de hele zondag verslagen te maken, da's ook een beetje werken.quote:Op zondag 5 november 2006 08:31 schreef ChopperMick het volgende:
Volgens mij ben ik alleen op de vroege zondagochtend. Is er dan niemand die ook moet werken? Heb medelijden!![]()
Goeiemorgen!quote:Op zondag 5 november 2006 11:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik zeg goeiemorgen allemaal, ook namens Tinuviel en MaJo, die inmiddels ook wakker zijn.
Die heb ik net op!quote:Op zondag 5 november 2006 15:14 schreef Neleos het volgende:
Ik ga een boterham met kaas maken.
Zullen we dat over een paar topics als vraag in de AKQ gooien?quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt het slechtste slowchattopic ooit
we moeten nog een beetje inkomenquote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt het slechtste slowchattopic ooit
Als ik voordat ik ga slapen nog allemaal zooi in m'n kop ga stampen slaap ik echt niet fijnquote:Op zondag 5 november 2006 20:08 schreef Nesle het volgende:Goedenavond.
Ik ben vandaag zowat de hele dag bezig geweest met leren voor Wiskunde en Geschiedenis2 voor mijn tentamens en het zit er nu zo goed als in![]()
Vanaaf voor het slapen gaan () Kijk ik het nog een keertje over maar nu ga ik AKQ-en.
Echte slowchat
im·ple·men·ta·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Wat Supersheep zegt. voor mij/ons houdt het in dit geval in:quote:
Ik stamp dan ook niet, ik lees het nog even.quote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ik voordat ik ga slapen nog allemaal zooi in m'n kop ga stampen slaap ik echt niet fijn![]()
[..]
Dan zou ik maar goed m'n best doen als ik jou was. Anders maandenlang een puinhoop op kantoorquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat Supersheep zegt. voor mij/ons houdt het in dit geval in:
een plan waarmee wij ons nieuw computersysteem op kantoor gaan introduceren. Het systeem is dusdanig anders dat we organisatorisch een giga omslag gaan maken in de komende paar maanden. De voorwaarden om die omslag goed te laten verlopen ben ik aan het beschrijven enz.
Om héél snel in slaap te vallen zekerquote:Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik stamp dan ook niet, ik lees het nog even.Heeft altijd wel geholpen trouwens
quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zou ik maar goed m'n best doen als ik jou was. Anders maandenlang een puinhoop op kantoor
Ik ben m'n nieuwe boekenkasten aan het volzetten, maar ik vraag me af of 2 billy's (ikea) genoeg zijn. En ik heb een stoel van ikea, maar ik snap niks van de uitleg. Ik heb hem al drie keer verkeerd in elkaar gezet
![]()
![]()
Ach, loopt wel los hoor, verandering zit bij ons in het bloed!quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zou ik maar goed m'n best doen als ik jou was. Anders maandenlang een puinhoop op kantoor
Dat van die stoel vind ik best wel knap zeg maarquote:Ik ben m'n nieuwe boekenkasten aan het volzetten, maar ik vraag me af of 2 billy's (ikea) genoeg zijn. En ik heb een stoel van ikea, maar ik snap niks van de uitleg. Ik heb hem al drie keer verkeerd in elkaar gezet
![]()
![]()
Ja, met die stoel kun je gewoon alle kanten opquote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef BrandX het volgende:
Dat van die stoel vind ik best wel knap zeg maar![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef BrandX het volgende:
En op het moment dat ik het verspreid is de situatie toch al weer anders, kaneigenlijk wel aan de gang blijven![]()
In het kader van: morgen meer gelukquote:Op zondag 5 november 2006 20:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, met die stoel kun je gewoon alle kanten opIk heb hem nu maar aan de kant gezet, dat wil zeggen de verschillende onderdelen.
![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef Supersheep het volgende:
Ik ontdek momenteel dat ik niet echt een natuurtalent heb in het bakken van pannenkoeken.
Volgende keer maar weer gewoon koken![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Homdeck het volgende:
en nu nou is mn pannenkoek ook nog es mislukt![]()
het is een pelo of pedroquote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel erg goed in het in elkaar zetten van stoelen, Soempie. En tegenwoordig kan ik zelfs pannenkoeken bakken!
Ik gele M&M's!quote:Op zondag 5 november 2006 21:10 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik haribo kikkers aan het eten ben
ik heb niks in huisquote:Op zondag 5 november 2006 21:10 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik haribo kikkers aan het eten ben
welquote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef BrandX het volgende:
die heb ik ook!
Die's toch niet zo moeilijk?
Hey..die hebben wij ook al jaren. Fijne stoelenquote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een Pello?
[afbeelding]
Daar kan toch weinig aan fout gaan? Je moet wel even kijken wat de linker en wat de rechter poot is.
Yo! zit je nu achter de computer bij Iamthe..huppeldepup ??quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef BrandX het volgende:
mijn implementatieplan is af!
![]()
nog even tijd om te AKQ-en en dan slapies doen![]()
als het me de 29e nog niet gelukt is..heb je wat te doenquote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey..die hebben wij ook al jaren. Fijne stoelen
quote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
super. En morgen gewoon weer opnieuw beginnen
![]()
![]()
Fijn werk doe je![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
als het me de 29e nog niet gelukt is..heb je wat te doen![]()
Nee ik ben bevriend met hem en zijn vrouwquote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Hee MaJo, ben je familie van Iamredleader (of zo)?
Dat vroeg ik me steeds af. Maar als je daar niks over kwijt wil, is dat prima.
Naar Artis (wat niet echt een museum is maar goedquote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, musea. Die heb ik al lang niet meer bezocht.
Het wordt weer eens tijd om daar wat aan te doen.
Naar welke ben jij geweest?
quote:Op maandag 6 november 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:
Naar Artis (wat niet echt een museum is maar goed) voor een nachtrondleiding en FOAM (Fotomuseum Amsterdam) waar een Kate Moss tentoonstelling was. Bovendien kan ik nog een keer gratis naar een museum dit jaar
![]()
Ik ook. 2 keer zelfsquote:Op maandag 6 november 2006 14:57 schreef Neleos het volgende:
Ik wil dit geniale topic even kicken met de mededeling dat ik wel eens in Urk geweest ben.
stormloop inderdaadquote:
Ik zou nog liever bekennen dat ik op homosexuele transsexuele negers met een bochel en een lui oog val...dan dat ik beken in Urk te zijn geweestquote:Op maandag 6 november 2006 14:57 schreef Neleos het volgende:
Ik wil dit geniale topic even kicken met de mededeling dat ik wel eens in Urk geweest ben.
Ik heb familie in Urkquote:Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou nog liever bekennen dat ik op homosexuele transsexuele negers met een bochel en een lui oog val...dan dat ik beken in Urk te zijn geweest
-knip-quote:Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou nog liever bekennen dat ik op homosexuele transsexuele negers met een bochel en een lui oog val...dan dat ik beken in Urk te zijn geweest
Als ik dit lees realiseer ik me dat ik ontzettend blij ben dat ik niet meer op school zitquote:Op maandag 6 november 2006 16:07 schreef Nesle het volgende:![]()
Mijn eerste tentamens zitten erop
Geschiedenis ging ok, maar wiskunde heb ik echt goed verknalt denk ik zo.
Nu economie leren
Ik moet nog 3 jaarquote:Op maandag 6 november 2006 16:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als ik dit lees realiseer ik me dat ik ontzettend blij ben dat ik niet meer op school zit![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 16:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als ik dit lees realiseer ik me dat ik ontzettend blij ben dat ik niet meer op school zit![]()
Jawel, maar ik denk nu nog even alleen aan mn vwo periodequote:
Hoeveel krijg ik er als ik vandaag m'n stoel in elkaar krijg (op de juiste manier)???quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
We doen hier in dit topic aan stiekeme bonuspunten.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:50 schreef Soempie het volgende:
Dat is trouwens helemaal een hele opgave nu... ik kan de 'gebruiksaanwijzing' nergens meer vinden![]()
hij moet hier ergens toch echt liggen.............
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef Supersheep het volgende:
manual:
If you don't have the instructions to assemble an IKEA product, please contact the store from which you bought the product and they'll be happy to provide new instructions. Very soon you´ll be able to ask me to send you instructions via mail for any of our products!
Anna is een bot:
That's me! How can I help you?
Shut up:
As you wish. What would you like to know about IKEA?
I said shut up:
It's not always possible for me to fully understand what it is you mean. This is one of those times.
ahw, go to hell:
I am not designed to understand or feel insults, although my knowledge will surely improve after this conversation. What would you like to know about IKEA?
I love you:
That's very nice. How about asking me something about IKEA?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:21 schreef Soempie het volgende:
ik weet al waarom het niet lukte: ik was een van de onderdelen kwijt![]()
Als het goed is heb ik over een half uur (beetje postief denken..) een stoel
Sheep
Dat is inderdaad tricky...quote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een Pello?
Je moet wel even kijken wat de linker en wat de rechter poot is.
quote:
Heb je een eigen wastafel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef Soempie het volgende:
Dat is zeker leuk. Vanmiddag ook nog even de stad in voor wat spullen
Enige wat minder leuk is is dat ik m'n spullen blijf verplaatsen. Nu heb ik alles voor m'n deur gezet, zodat ik m'n kasten goed neer kon zetten...en nu moet ik naar het toilet. Kan dus niet....![]()
Nee, wat wilde je voorstellenquote:
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?quote:
aangezien ik naar het toilet moest...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?
Komt omdat je geen wastafel hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef Soempie het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag. Of ligt dat aan mijn internetverbinding?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Komt omdat je geen wastafel hebt.
Dan is dit slowchattopic toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
AKQ-Slowchattopic
En dus ben ik gaan zoeken gisteren
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Ja gut..in het slowchat topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Wisdom teeth are third molars that usually appear between the ages of 17 and 24 (although they may appear when older, younger, or may not appear at all).quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gut..in het slowchat topic
De vraag was dus: is dat laat?
Ik wil nummer 4quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
Er is dus gewoon geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:10 schreef Supersheep het volgende:
Wisdom teeth are third molars that usually appear between the ages of 17 and 24 (although they may appear when older, younger, or may not appear at all).
Dat kan je makkelijk ongedaan maken, moet je ze er gewooon zelf uittrekken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef wyccie het volgende:
Ik kreeg de mijne ook pas heel laat. Maar wel twee tegelijk.
Maar ik heb nou niet het gevoel dat ik slimmer ben geworden, ik vind mezelf juist dommer dan voorheen
Sheep wil die vierde wel hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:19 schreef Homdeck het volgende:
Ik had er 4 en nu nog maar 3, voor de geïnteresseerden
De tandarts vroeg wel of ik hem mee wilde hebben, maar ik heb vriendelijk bedankt. Sorry Sheepquote:
getrokken omdat ie scheef groeidequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Getrokken of weggerot, Hom?
Dan nog had ik vriendelijk bedankt. Moet natuurlijk niet hebben dat ik ineens El Rubio opmerkingen begin te maken hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De tandarts vroeg wel of ik hem mee wilde hebben, maar ik heb vriendelijk bedankt. Sorry Sheep, anders had je hem mogen hebben..
sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Homdeck het volgende:
niet mij pesten
Dat is wel gruwelijk off topic, zeg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
"Scientists at the University of Pennsylvania have announced that they have engineered a strain of the AIDS virus that fights AIDS. This strain of AIDS works like a vaccine and improved the immune system of the test subjects. After three years on this new therapy, no side effects have been observed
http://science.slashdot.org/science/06/11/07/0240258.shtml
Wat zit je nou toch met je off-topic gewauwel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel gruwelijk off topic, zeg.
Ben jij bioloog?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zit je nou toch met je off-topic gewauwel?
Het is een SLOW CHAT topic
Utrecht, omdat dat leuker is dan het dorp waar ik nu woonquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waarheen? Waarvoor?
Ik heb het ooit tegen Lien gezegd in een subtekstje maar wilde het nu even algemeen makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?
Maar gefeli drmee hoor![]()
En ik maar overtuigd zijn dát je al in Utrecht woontquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utrecht, omdat dat leuker is dan het dorp waar ik nu woon
Nee in de buurt van Utrechtquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik maar overtuigd zijn dát je al in Utrecht woont
En waar kun je dat beter doen dat in het ó zo befaamde AKQ-Slowchattopic!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het ooit tegen Lien gezegd in een subtekstje maar wilde het nu even algemeen maken![]()
Ik kan er al inquote:
Wat?quote:
Ja, nee, ik weet het zelf ook pas sinds gisterenquote:
Eh neequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef wyccie het volgende:
Doen jullie ook mee?
Random Acts Of Kindness; aanvraag en verdeeltopic
Die heb ik niet gezien, maar ik ben wel zo iemand die na het zien van zo'n film besluit om de wereld een betere plek te maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heeft die knakker te veel Pay it Forward gekeken (wat overigens ook gejat is).
Ik doe meequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef wyccie het volgende:
Doen jullie ook mee?
Random Acts Of Kindness; aanvraag en verdeeltopic
En dat is ook wel mooi. Maar het punt is dat de gemiddelde ontvangende mens zoiets heeft als "zo, vet! Bedankt" om vervolgens thuis heel stoer op de bank te hangen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar ik ben wel zo iemand die na het zien van zo'n film besluit om de wereld een betere plek te maken.
Oh vet! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nee, ik weet het zelf ook pas sinds gisteren
Kattenburgerstraat, achter het Scheepvaartmuseum. Over een weekje contract tekenen![]()
![]()
net zoiets als ik nu heb, 12m2 oid. Maar nu teminste op een kleine 5 minuten fietsen vanaf centraal stationquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh vet! GefeliciteerdHoe groot is? Ik kom binnenkort wel buurten
lucky bastardquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef Neleos het volgende:
Ik ga vanavond naar het TROS muziekfeest op het plein.![]()
Is er een thema?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef Neleos het volgende:
Ik ga vanavond naar het TROS muziekfeest op het plein.![]()
Pas op je vingers he.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Homdeck het volgende:
ik ga nu aardappels schillen trouwens
Nee, volgens mij niet.quote:
Ik kan opeens begrijpen hoe het komt dat jij het leuk hebt gehad op Urkquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef Neleos het volgende:
Nee, volgens mij niet.
Gewoon het ouderwetse TROS-familie gevoel, met Jan Smit, Jannes, Belle Perez, Lucas en Gea, enzovoorts...
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan opeens begrijpen hoe het komt dat jij het leuk hebt gehad op Urk![]()
geef belle eenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Langzaamaan begin ik mijzelf een beetje te verraden he
![]()
Maar goed, ik loop richting de stad.![]()
Leuk, daar woon ik vlakbij sinds een paar wekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
net zoiets als ik nu heb, 12m2 oid. Maar nu teminste op een kleine 5 minuten fietsen vanaf centraal station
En kleinzoon van Baantjer...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Soempie het volgende:
Afgelopen augustus trouwde Thijs Römer met Katja Schuurman – voor die ene ziel die dat nog niet wist.
ik dus![]()
NUHR met Festen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef Soempie het volgende:
ik ken wel de zoon van Baantjer...die speelt vaak samen met NUHR en dan heten ze weer anders. Briljant waren ze met Festen(vond ik)
Oja, welke straat dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk, daar woon ik vlakbij sinds een paar weken![]()
(de kattenburgerstraat dus)
Heb je een brilletje nodig?quote:
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woontquote:
Whehehequote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woont![]()
En als dat wel zijn bedoeling was om te zeggen dat 'ie in de Kattenburgerstraat woont, heeft 'ie het verkeerd er neer gezet.![]()
Heb je soms een brilletje nodig?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik dacht dat 'ie MaJo gequote had
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb je soms een brilletje nodig?![]()
Hij is best leukquote:Op woensdag 8 november 2006 01:33 schreef lienelien het volgende:
ik wil jullie dit nog even meegeven voordat ik ga slapen, ik moest namelijk erom lachen
De Ploeg dus met Festenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja...en als je niet meer weet hoe hij eruit ziet, open je toch Google
De straat uit, onder het spoor door, kruispunt over, onder het pakhuis door en de brug over en daar woon ikquote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat 'ie vlakbij de kattenburgerstraat woont, niet in welke straat hij zelf woont![]()
En als dat wel zijn bedoeling was om te zeggen dat 'ie in de Kattenburgerstraat woont, heeft 'ie het verkeerd er neer gezet.![]()
ohhh, dat is nog wel een eindjequote:Op woensdag 8 november 2006 11:09 schreef macondo het volgende:
[..]
De straat uit, onder het spoor door, kruispunt over, onder het pakhuis door en de brug over en daar woon ik![]()
Zit je helemaal aan de kant van het scheepvaartmuseum dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohhh, dat is nog wel een eindje
Ja, er recht naastquote:Op woensdag 8 november 2006 12:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Zit je helemaal aan de kant van het scheepvaartmuseum dan?
uhuhquote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh prima! Het mooiste stukje van de straat dus
quote:
Mooi zo! Ik moet nog 2 tentamens doen voordat ik afgestudeerd ben en eentje daarvan heb ik gisteren geniaal verprutstquote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef Nesle het volgende:
[..]Ja sorry, ben hyper
Heb volgens mij vandaag mn 2 tentamens echt supergoedgemaakt
Dat heb ik eigenlijk nooit. Meestal kan ik dat wel redelijk inschatten.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Altijd als ik dacht dat ik iets goed gemaakt had, was het slecht.
En vice versa natuurlijk
Die bands spelen allemaal toevallig deze week. De weken ervoor en erna zijn er geen concerten waar ik heen wil.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er dan ook naar zoveel concert
Ga je puur voor je plezier of moet je ook intervieuwen?
ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die bands spelen allemaal toevallig deze week. De weken ervoor en erna zijn er geen concerten waar ik heen wil.
En ik ga gewoon voor mijn plezier (het is interviewen zonder u he![]()
)
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die bands spelen allemaal toevallig deze week. De weken ervoor en erna zijn er geen concerten waar ik heen wil.
En ik ga gewoon voor mijn plezier (het is interviewen zonder u he![]()
)
Ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net wakker![]()
Concerten was ook al niet goed geschreven![]()
Zeker spelfouten in het engels heb ik een hekel aan![]()
Duwt, trekt, blaat, mekkert, schreeuwtquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Duwt, trekt, blaat, mekkert, schreeuwt
"BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT".![]()
Aafquote:
Wat doe je jezelf toch aan!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Aaf
Nog 10 minuten en ik moet weer studeren![]()
Geen idee, ik neem ook meteen de eerste dag na de tentamenweek vrij.quote:
als in 'ziek zijn'?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem ook meteen de eerste dag na de tentamenweek vrij.![]()
Ik heb maandag nog 3. Biologie, Geschiedenis 1 en Engels.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wanneer ben je klaar? na vrijdag of maandag?
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ben je echt net wakker schaapIk werd om half 3 wakker
Hmmquote:Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb maandag nog 3. Biologie, Geschiedenis 1 en Engels.
Leuk om te vermelden: Vrijdagavond heb ik sportwedstrijd in duitsland ongeveer, zterdag moet ik van 13.00-23.00 werkenen zondags moet ik naar vester (lees schoolvereniging voor gala etc) Dus dat wordt zondagaafs leren, en zaterdags in mijn werkpauzes
Hoi MaJo! Alles goed?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ben je echt net wakker schaapIk werd om half 3 wakker
Gatverdammequote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Slither.
Heb je hem al gezien?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Die ja.
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
KKBB wordt het denk ik. Daarna V en dan D.
En W, S is toch die film met SS?
Ik zat echt zo van:quote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is Sliver. Slither is met NF, EB en GH. Maar die zijn allemaal onbekend.
Nog niet. Ik denk dat ik daar vrijdag tijd voor heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef Nesle het volgende:
Heb je hem al gezien?
Gegoogled?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:21 schreef Nesle het volgende:
Sharon Stone
Nathan Fillion, Elizabeth Banks, Gregg Henry
Slither is toch die badkuipfilm?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niet. Ik denk dat ik daar vrijdag tijd voor heb.
daar was ik ook al achtergekomenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:21 schreef Nesle het volgende:
Sharon Stone
Nathan Fillion, Elizabeth Banks, Gregg Henry
quote:[b]Op woensdag 8 november 2006 19:22 schreef
Slither is toch die badkuipfilm?
ja maak jij er eentje? en natuurlijk een mooie titel. Ik wacht rustig afquote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef wyccie het volgende:
Doen we ook aan mooie OP's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |