Jij hebt mijn ogen weer tevoorschijn gehaald!quote:
Dat klinkt best mooi en lief eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jij hebt mijn ogen weer tevoorschijn gehaald!![]()
vandaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
We hadden toch al 2 ´Slowchattopics´ en Het AKQ zelf is ook slowchat
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:02 schreef Supersheep het volgende:
Ah nee hè!
Je saisquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat klinkt best mooi en lief eigenlijk![]()
Ha, bedankt. Ik zal dat ook even tegen de Movie trivia'ers zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten om Dolle_Hond:
Hij leeft nog, en laten we het erop houden dat hij een Fok!winterslaap o.i.d. houdt.
gras natuurlijk. Krijg er nooit genoeg vanquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je sais
Om toch maar in de slowchatsfeer in het slowchattopic te blijven.
Wat heb je nou gegeten?
Jammie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
gras natuurlijk. Krijg er nooit genoeg van![]()
er kwam ook nog iemand langs die een bord vol gebakken aardappeltjes, slavink en sla in het weiland gooide. Beetje meer groente was blijkbaar teveel moeitequote:
Nee, verdullie! Ik ken al die verrekte nummertjes. Maar die 3 niet, naja om die 3 dingen samenn te vatten danquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:15 schreef Soempie het volgende:
Nes ben je er al uit met die tempel? Anders kijk ik het even na voor je![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, verdullie! Ik ken al die verrekte nummertjes. Maar die 3 niet, naja om die 3 dingen samenn te vatten dan
Ik ben je nu al eeuwig dankbaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]okee, ik zit nu midden in de verhuisdozen en zooi. Denk dat ik het wel weet, maar zal even de doosjes opentrekken met daarin m'n architectuurboeken. Dan weet ik tenminste zeker dat ik je de goede antwoorden geef
![]()
Dus je gaat mijn advies om zoveel mogelijk 'blaat' en 'mekker' op te schrijven ook gebruiken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef Nesle het volgende:
Wie weet krijg ik wel bonuspunten omdat ik van die "moeilijke" woorden gebruik![]()
![]()
Ik kan wel onderaan mijn blad wat woorden zettenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus je gaat mijn advies om zoveel mogelijk 'blaat' en 'mekker' op te schrijven ook gebruiken?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik kan wel onderaan mijn blad wat woorden zettenBlaat en mekker van Natalie
Of ik zet het zo neer:quote:
Denk dat je dan je punt wel kan vergeten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Of ik zet het zo neer:
Naam: Blaat Mekker
Klas: Weiland4AEchte slowchat.
Alles voor eenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Denk dat je dan je punt wel kan vergeten.
Enigste wat je dan krijgt is waarschijnlijk een flinke-blik
Ik slowchat niet, ik chat slow
Daarvoor zijn ook nog wel andere dingen te bedenken die je niet een 0 opleveren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alles voor een-blik bij een leraar
Maar daar ben ik dan weer te schijterig voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ook nog wel andere dingen te bedenken die je niet een 0 opleveren.
En een schorsing is ook wel leuk misschien
goedzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maar daar ben ik dan weer te schijterig voor.
Ik doe wel Blaat en Mekker van Natalie.
quote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Groetjes hier van Tinuviel, MaJo en mezelluf![]()
Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen julliieeeeeeeeequote:Op zondag 5 november 2006 00:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal ze de groetjes terug doen.![]()
Ik zit de hele zondag verslagen te maken, da's ook een beetje werken.quote:Op zondag 5 november 2006 08:31 schreef ChopperMick het volgende:
Volgens mij ben ik alleen op de vroege zondagochtend. Is er dan niemand die ook moet werken? Heb medelijden!![]()
Goeiemorgen!quote:Op zondag 5 november 2006 11:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik zeg goeiemorgen allemaal, ook namens Tinuviel en MaJo, die inmiddels ook wakker zijn.
Die heb ik net op!quote:Op zondag 5 november 2006 15:14 schreef Neleos het volgende:
Ik ga een boterham met kaas maken.
Zullen we dat over een paar topics als vraag in de AKQ gooien?quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt het slechtste slowchattopic ooit
we moeten nog een beetje inkomenquote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt het slechtste slowchattopic ooit
Als ik voordat ik ga slapen nog allemaal zooi in m'n kop ga stampen slaap ik echt niet fijnquote:Op zondag 5 november 2006 20:08 schreef Nesle het volgende:Goedenavond.
Ik ben vandaag zowat de hele dag bezig geweest met leren voor Wiskunde en Geschiedenis2 voor mijn tentamens en het zit er nu zo goed als in![]()
Vanaaf voor het slapen gaan () Kijk ik het nog een keertje over maar nu ga ik AKQ-en.
Echte slowchat
im·ple·men·ta·tie (de ~ (v.), ~s)quote:
Wat Supersheep zegt. voor mij/ons houdt het in dit geval in:quote:
Ik stamp dan ook niet, ik lees het nog even.quote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ik voordat ik ga slapen nog allemaal zooi in m'n kop ga stampen slaap ik echt niet fijn![]()
[..]
Dan zou ik maar goed m'n best doen als ik jou was. Anders maandenlang een puinhoop op kantoorquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat Supersheep zegt. voor mij/ons houdt het in dit geval in:
een plan waarmee wij ons nieuw computersysteem op kantoor gaan introduceren. Het systeem is dusdanig anders dat we organisatorisch een giga omslag gaan maken in de komende paar maanden. De voorwaarden om die omslag goed te laten verlopen ben ik aan het beschrijven enz.
Om héél snel in slaap te vallen zekerquote:Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik stamp dan ook niet, ik lees het nog even.Heeft altijd wel geholpen trouwens
quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zou ik maar goed m'n best doen als ik jou was. Anders maandenlang een puinhoop op kantoor
Ik ben m'n nieuwe boekenkasten aan het volzetten, maar ik vraag me af of 2 billy's (ikea) genoeg zijn. En ik heb een stoel van ikea, maar ik snap niks van de uitleg. Ik heb hem al drie keer verkeerd in elkaar gezet
![]()
![]()
Ach, loopt wel los hoor, verandering zit bij ons in het bloed!quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zou ik maar goed m'n best doen als ik jou was. Anders maandenlang een puinhoop op kantoor
Dat van die stoel vind ik best wel knap zeg maarquote:Ik ben m'n nieuwe boekenkasten aan het volzetten, maar ik vraag me af of 2 billy's (ikea) genoeg zijn. En ik heb een stoel van ikea, maar ik snap niks van de uitleg. Ik heb hem al drie keer verkeerd in elkaar gezet
![]()
![]()
Ja, met die stoel kun je gewoon alle kanten opquote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef BrandX het volgende:
Dat van die stoel vind ik best wel knap zeg maar![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef BrandX het volgende:
En op het moment dat ik het verspreid is de situatie toch al weer anders, kaneigenlijk wel aan de gang blijven![]()
In het kader van: morgen meer gelukquote:Op zondag 5 november 2006 20:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, met die stoel kun je gewoon alle kanten opIk heb hem nu maar aan de kant gezet, dat wil zeggen de verschillende onderdelen.
![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef Supersheep het volgende:
Ik ontdek momenteel dat ik niet echt een natuurtalent heb in het bakken van pannenkoeken.
Volgende keer maar weer gewoon koken![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Homdeck het volgende:
en nu nou is mn pannenkoek ook nog es mislukt![]()
het is een pelo of pedroquote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel erg goed in het in elkaar zetten van stoelen, Soempie. En tegenwoordig kan ik zelfs pannenkoeken bakken!
Ik gele M&M's!quote:Op zondag 5 november 2006 21:10 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik haribo kikkers aan het eten ben
ik heb niks in huisquote:Op zondag 5 november 2006 21:10 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik haribo kikkers aan het eten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |