welquote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef BrandX het volgende:
die heb ik ook!
Die's toch niet zo moeilijk?
Hey..die hebben wij ook al jaren. Fijne stoelenquote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een Pello?
[afbeelding]
Daar kan toch weinig aan fout gaan? Je moet wel even kijken wat de linker en wat de rechter poot is.
Yo! zit je nu achter de computer bij Iamthe..huppeldepup ??quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 00:05 schreef BrandX het volgende:
mijn implementatieplan is af!
![]()
nog even tijd om te AKQ-en en dan slapies doen![]()
als het me de 29e nog niet gelukt is..heb je wat te doenquote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey..die hebben wij ook al jaren. Fijne stoelen
quote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
super. En morgen gewoon weer opnieuw beginnen
![]()
![]()
Fijn werk doe je![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
als het me de 29e nog niet gelukt is..heb je wat te doen![]()
Nee ik ben bevriend met hem en zijn vrouwquote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Hee MaJo, ben je familie van Iamredleader (of zo)?
Dat vroeg ik me steeds af. Maar als je daar niks over kwijt wil, is dat prima.
Naar Artis (wat niet echt een museum is maar goedquote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, musea. Die heb ik al lang niet meer bezocht.
Het wordt weer eens tijd om daar wat aan te doen.
Naar welke ben jij geweest?
quote:Op maandag 6 november 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:
Naar Artis (wat niet echt een museum is maar goed) voor een nachtrondleiding en FOAM (Fotomuseum Amsterdam) waar een Kate Moss tentoonstelling was. Bovendien kan ik nog een keer gratis naar een museum dit jaar
![]()
Ik ook. 2 keer zelfsquote:Op maandag 6 november 2006 14:57 schreef Neleos het volgende:
Ik wil dit geniale topic even kicken met de mededeling dat ik wel eens in Urk geweest ben.
stormloop inderdaadquote:
Ik zou nog liever bekennen dat ik op homosexuele transsexuele negers met een bochel en een lui oog val...dan dat ik beken in Urk te zijn geweestquote:Op maandag 6 november 2006 14:57 schreef Neleos het volgende:
Ik wil dit geniale topic even kicken met de mededeling dat ik wel eens in Urk geweest ben.
Ik heb familie in Urkquote:Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou nog liever bekennen dat ik op homosexuele transsexuele negers met een bochel en een lui oog val...dan dat ik beken in Urk te zijn geweest
-knip-quote:Op maandag 6 november 2006 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou nog liever bekennen dat ik op homosexuele transsexuele negers met een bochel en een lui oog val...dan dat ik beken in Urk te zijn geweest
Als ik dit lees realiseer ik me dat ik ontzettend blij ben dat ik niet meer op school zitquote:Op maandag 6 november 2006 16:07 schreef Nesle het volgende:![]()
Mijn eerste tentamens zitten erop
Geschiedenis ging ok, maar wiskunde heb ik echt goed verknalt denk ik zo.
Nu economie leren
Ik moet nog 3 jaarquote:Op maandag 6 november 2006 16:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als ik dit lees realiseer ik me dat ik ontzettend blij ben dat ik niet meer op school zit![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 16:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als ik dit lees realiseer ik me dat ik ontzettend blij ben dat ik niet meer op school zit![]()
Jawel, maar ik denk nu nog even alleen aan mn vwo periodequote:
Hoeveel krijg ik er als ik vandaag m'n stoel in elkaar krijg (op de juiste manier)???quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
We doen hier in dit topic aan stiekeme bonuspunten.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:50 schreef Soempie het volgende:
Dat is trouwens helemaal een hele opgave nu... ik kan de 'gebruiksaanwijzing' nergens meer vinden![]()
hij moet hier ergens toch echt liggen.............
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef Supersheep het volgende:
manual:
If you don't have the instructions to assemble an IKEA product, please contact the store from which you bought the product and they'll be happy to provide new instructions. Very soon you´ll be able to ask me to send you instructions via mail for any of our products!
Anna is een bot:
That's me! How can I help you?
Shut up:
As you wish. What would you like to know about IKEA?
I said shut up:
It's not always possible for me to fully understand what it is you mean. This is one of those times.
ahw, go to hell:
I am not designed to understand or feel insults, although my knowledge will surely improve after this conversation. What would you like to know about IKEA?
I love you:
That's very nice. How about asking me something about IKEA?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:21 schreef Soempie het volgende:
ik weet al waarom het niet lukte: ik was een van de onderdelen kwijt![]()
Als het goed is heb ik over een half uur (beetje postief denken..) een stoel
Sheep
Dat is inderdaad tricky...quote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Een Pello?
Je moet wel even kijken wat de linker en wat de rechter poot is.
quote:
Heb je een eigen wastafel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef Soempie het volgende:
Dat is zeker leuk. Vanmiddag ook nog even de stad in voor wat spullen
Enige wat minder leuk is is dat ik m'n spullen blijf verplaatsen. Nu heb ik alles voor m'n deur gezet, zodat ik m'n kasten goed neer kon zetten...en nu moet ik naar het toilet. Kan dus niet....![]()
Nee, wat wilde je voorstellenquote:
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?quote:
aangezien ik naar het toilet moest...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets, vroeg alleen maar of je een eigen wastafel hebt. Gewoon interesse. Waar dacht jij aan dan?
Komt omdat je geen wastafel hebt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef Soempie het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag. Of ligt dat aan mijn internetverbinding?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Komt omdat je geen wastafel hebt.
Dan is dit slowchattopic toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
AKQ-Slowchattopic
En dus ben ik gaan zoeken gisteren
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Ja gut..in het slowchat topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef wyccie het volgende:
Gaan we nou persoonlijke mededelingen doen in dit topic?
Wisdom teeth are third molars that usually appear between the ages of 17 and 24 (although they may appear when older, younger, or may not appear at all).quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gut..in het slowchat topic
De vraag was dus: is dat laat?
Ik wil nummer 4quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, sommige mensen krijgen geen verstandskiezen.
En ik geloof ook niet dat je er per se 4 moet krijgen.
Maar met maar 3 kiezen ben je natuurlijk lang niet zo slim als met 4 kiezen.
Er is dus gewoon geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:10 schreef Supersheep het volgende:
Wisdom teeth are third molars that usually appear between the ages of 17 and 24 (although they may appear when older, younger, or may not appear at all).
Dat kan je makkelijk ongedaan maken, moet je ze er gewooon zelf uittrekken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:13 schreef wyccie het volgende:
Ik kreeg de mijne ook pas heel laat. Maar wel twee tegelijk.
Maar ik heb nou niet het gevoel dat ik slimmer ben geworden, ik vind mezelf juist dommer dan voorheen
Sheep wil die vierde wel hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:19 schreef Homdeck het volgende:
Ik had er 4 en nu nog maar 3, voor de geďnteresseerden
De tandarts vroeg wel of ik hem mee wilde hebben, maar ik heb vriendelijk bedankt. Sorry Sheepquote:
getrokken omdat ie scheef groeidequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Getrokken of weggerot, Hom?
Dan nog had ik vriendelijk bedankt. Moet natuurlijk niet hebben dat ik ineens El Rubio opmerkingen begin te maken hčquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De tandarts vroeg wel of ik hem mee wilde hebben, maar ik heb vriendelijk bedankt. Sorry Sheep, anders had je hem mogen hebben..
sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Homdeck het volgende:
niet mij pesten
Dat is wel gruwelijk off topic, zeg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
"Scientists at the University of Pennsylvania have announced that they have engineered a strain of the AIDS virus that fights AIDS. This strain of AIDS works like a vaccine and improved the immune system of the test subjects. After three years on this new therapy, no side effects have been observed
http://science.slashdot.org/science/06/11/07/0240258.shtml
Wat zit je nou toch met je off-topic gewauwel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel gruwelijk off topic, zeg.
Ben jij bioloog?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zit je nou toch met je off-topic gewauwel?
Het is een SLOW CHAT topic
Utrecht, omdat dat leuker is dan het dorp waar ik nu woonquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waarheen? Waarvoor?
Ik heb het ooit tegen Lien gezegd in een subtekstje maar wilde het nu even algemeen makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?
Maar gefeli drmee hoor![]()
En ik maar overtuigd zijn dát je al in Utrecht woontquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utrecht, omdat dat leuker is dan het dorp waar ik nu woon
Nee in de buurt van Utrechtquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik maar overtuigd zijn dát je al in Utrecht woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |