geen muziek draaien, radio uit, mp3 speler opbergenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sow weer een flinke inzinker op dit moment, je denkt dat je sterk bent, maar één nummer of foto zien en het gaat weer helemaal fout.
heb ik met elke scooter die langs rijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
geen muziek draaien, radio uit, mp3 speler opbergen
alles is van toepassing ineens.
ik zie ook altijd dan ineens iedereen in 'zijn ' auto rijden, of ineens draagt half Nederland zijn naam, ik zet de tv aan en net wordt door de presentator zijn naam genoemd, is er een reclame over zijn auto, of het luchtje dat hij draagt , heeft de hele wereld ineens exact zijn kleur ogen, zijn mond, zijn haar., om gek van te worden, hè, zo in het begin van je verdriet.
true truequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:30 schreef milagro het volgende:
als je dat echt wil moet je niet op haar site loeren, en moet je haar uit je lijst halen.
omdat ze messed met je gevoelens?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef dek23 het volgende:
waarom doet het zo onzinnig veel pijn en verdriet? als zij je 2 dagen geleden verteld heeft dat zij toch niet verliefd op je is....
nee, omdat hij wél verliefd op haar isquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:33 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
omdat ze messed met je gevoelens?
Vertel, jij bent vreemdgegaan?quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef Concordsky het volgende:
nooit gedacht dat ik in een topic als deze zou kijken maar damn wat heb ik een moeite om haar te vergeten... en het stomme er van is dat ik haar nooit echt duidelijk heb verteld hoe fucking veel ze voor me betekend.ik kan me zo voor mun kop slaan dat ik haar heb laten gaan... en voor wat? voor een meisje waar ik niet eens verliefd op ben en nu is zij verliefd op iemand anders
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker cynisch in zo'n topic als ditquote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben d'r overheen
Cynisch?quote:Op zondag 5 november 2006 02:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Lekker cynisch in zo'n topic als dit![]()
neequote:Op zondag 5 november 2006 02:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Vertel, jij bent vreemdgegaan?
Hell yes! Meer bier!quote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben d'r overheen, biertje iemand?
En frituur!quote:
En dat, 3 maal daags.quote:
3 x is wel errug minimaalquote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat, 3 maal daags.
Lees bijsluiter voor proper gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |