Zodra je WPA gaat gebruiken op je netwerk thuis.quote:Op maandag 6 november 2006 16:46 schreef linuxje het volgende:
ik ben er nu dus achter dat de wireless adapter (nog) geen WPA2 ondersteunt...weet iemand wanneer dit wordt opgelost?
leg uit aubquote:Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zodra je WPA gaat gebruiken op je netwerk thuis.
Of we doneren gewoon 5 ipv 10 zodat ie de rest zelf mag bijlappen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Niks 16 rijkste mensen van nederland die een met één druppel een gloeiende kookplaat willen doen afkoelen, maar 40 man die begrijpen dat je niet zonder 360 kan in deze tijd. Als we met zn allen een tientje lappen heeft MMarSu een nieuw Xbox.![]()
Ja dat snap ik, maar hij is natuurlijk wel erg genaaid. Dus ik ben best bereid een tientje te lappen, maar zoiezo tof dat je mee doet.quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Of we doneren gewoon 5 ipv 10 zodat ie de rest zelf mag bijlappen.![]()
WTF is ie uit?quote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef Snackbar het volgende:
en call of duty 3 is er ... zo spelen
Ik vind het bestquote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Niks 16 rijkste mensen van nederland die een met één druppel een gloeiende kookplaat willen doen afkoelen, maar 40 man die begrijpen dat je niet zonder 360 kan in deze tijd. Als we met zn allen een tientje lappen heeft MMarSu een nieuw Xbox.![]()
Nee, maar veel shops krijgen hem nu al binnen.quote:
5 euro doe ik nog wel, meer niet.quote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Arme lul had gewoon een verzekering moeten hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Ga ervan uit dat ik hem morgen kan halen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef Snackbar het volgende:
Maak maar een topicquote:Op maandag 6 november 2006 17:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand die een apart topic aanmaak of gewoon hier even de users bijhoud die willen doneren?
In de oorlog.quote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar speelt COD3 zich dit keer af ?
Heb een modje gemaild of ik een dergelijk topic kan openen. Zou jammer zijn als er meteen een slotje op zou komen. Dus ff afwachten.quote:
Ik vind eigenlijk dat het wel kan.Het is typisch een community ding dat gewoon moet kunnenquote:Op maandag 6 november 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb een modje gemaild of ik een dergelijk topic kan openen. Zou jammer zijn als er meteen een slotje op zou komen. Dus ff afwachten.
Waarom zou ik in godsnaam een wildvreemde geld geven? Als ik m had gekend, ok. Volgens mij valt dit onder de inboedel verzekering. Politie rapport + aankoop bewijs is vaak voldoende.quote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam een wildvreemde geld geven? Als ik m had gekend, ok. Volgens mij valt dit onder de inboedel verzekering. Politie rapport + aankoop bewijs is vaak voldoende.
GoW.quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die screens zien er best tof uit, maar zijn dat niet gewoon van de rendered filmpjes/plaatjes ipv ingame beelden?
-edit-
die GoW plaatjes dus.
Ik kan niet lezenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam een wildvreemde geld geven? Als ik m had gekend, ok. Volgens mij valt dit onder de inboedel verzekering. Politie rapport + aankoop bewijs is vaak voldoende.
Hij was niet verzekerd, en ik help graag een toffe medegamer in nood, vind het een heel leuk idee eigenlijk!quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Genieten!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De spellen had ie nog wel?quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef Wessiej het volgende:
Morgen CoD3 ophalen
MMaRsu heeft vandaag al zijn spellen voor de 360 verkocht, dus dan heeft die een box zonder spellen.
Ja die hadden ze niet gejat. Heb nog 2 games liggen hoor, die had ik geleend van een vriend. Maar als jullie echt een topic voor me zouden maken zou ik dat echt heeeeeeeeeeeel ergquote:
Ja alleen hoefde ik dus bijna niks te betalen na inruil van veel rommel, aantal cube spellen + 3 360 games ofzo..tja ik had niet verwacht dat jullie een inzamel actie gingen plannen, anders had ik daar wel mee gewacht. Ik verwachtte echt niet dat ik voor zomer 2007 weer een 360 ging hebben, maar zoals het er nu naaruit ziet gaat dat misschien anders worden!quote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heeft hij gister geruild voor een ps2
dat klinkt wel goed eigenlijk allemaal, maar waar is dan het "horrorgedeelte" gebleven in de MP, dat snap ik niet helemaal..?quote:
erm dat horrorgedeelte is ook niet over te zetten naar de MP toe..quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef quantas het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed eigenlijk allemaal, maar waar is dan het "horrorgedeelte" gebleven in de MP, dat snap ik niet helemaal..?![]()
dan blijft er toch een "gewone" shooter over?quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm dat horrorgedeelte is ook niet over te zetten naar de MP toe..
quote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef Snackbar het volgende:
ik ga morgen ook op zoek!quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef =HellFire= het volgende:
COD3 mp is vet.
Prachtig...... !quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja precies, en ik wou nog wel R6:Vegas en Tony Hawk kopenquote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef =HellFire= het volgende:
Kzou (bijna) gek worden als m'n 360 deze 2 resterende maanden van 2006 kapot zou gaan/afgepakt/gestolen zou worden.
Daarom heb ik er voor de zekerheid 2... een 2 dec 2005'er en een mei 2006'er... safequote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef =HellFire= het volgende:
Kzou (bijna) gek worden als m'n 360 deze 2 resterende maanden van 2006 kapot zou gaan/afgepakt/gestolen zou worden.
Sommige mensen hebben die luxe nou eenmaal niet...quote:Op maandag 6 november 2006 22:05 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Daarom heb ik er voor de zekerheid 2... een 2 dec 2005'er en een mei 2006'er... safe
Life's a bitch, and I'm fucking herquote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben die luxe nou eenmaal niet...
Het is oneerlijk in de wereld, de één heeft 2 360's de ander maar 1, en die ene heeft er geeneen meer!
Nee geen bullshit.quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Blaetman het volgende:
Hoe zit het met dat gelul over 15% procent korting bij bart smit&e-plaza? Ik vind er alleen topics uit 2005 over enzo.
BS lijkt me dus?
Waar is dat dan terug te vinden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee geen bullshit.
Morgenavond (dinsdag 7 november) bij E-Plaza/Bart Smit koopavond met op alle Xbox 360 games en de Xbox 360 zelf + accessoires 15% korting. Dat lees ik althans op de verschillende fora. Geen uitnodiging nodig, maar op = op.
niet alleen op de 360 maar op alles hoor! ook Ps2,pc ect ect.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee geen bullshit.
Morgenavond (dinsdag 7 november) bij E-Plaza/Bart Smit koopavond met op alle Xbox 360 games en de Xbox 360 zelf + accessoires 15% korting. Dat lees ik althans op de verschillende fora. Geen uitnodiging nodig, maar op = op.
Echte superman fan, die kunnen dat ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:27 schreef Retarded het volgende:
[..]
neu... Normal... vind het wel best. Ga niet nog een keer hetzelfde spel uitspelen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee geen bullshit.
Datum terugzoeken ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:09 schreef jpg97 het volgende:
Wat knap want in 2005 viel 7 november op een maandag
Is toch gewoon altijd 1 dag eerder dan dit jaarquote:
Wanneer was het schrikkeljaar dan ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Is toch gewoon altijd 1 dag eerder dan dit jaar
Weet ik utquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer was het schrikkeljaar dan ?
Echt vet! Vooral Southpark in HDquote:Films en tv-shows komen naar Xbox Live
Dinsdag 07 november 2006 - Wat laatst een groot gerucht was, is nu waarheid geworden. Peter Moore heeft namelijk aangekondigd dat vanaf 22 november films en televisie-series voor de Xbox 360 via Xbox Live Marketplace beschikbaar zullen worden gesteld. Naast deze aankondiging is er ook een video van de functie vrijgegeven.
De video laat je zien wat je allemaal kunt verwachten van deze nieuwe interessante feature. Downloadbare films en tv-shows zullen in overvloed aanwezig zijn op Xbox Live Marketplace, waarbij bepaalde video’s een prijskaartje boven het hoofd hangt. Dit geldt echter niet voor alle films. Door deze aankondiging van Peter Moore lijkt ook een nieuwe Xbox 360 harddisk een feit, want op deze manier zullen veel gamers al snel last krijgen van een te kleine opslagruimte. Prijs en details hierover zijn echter nog niet bekend.
Vanaf 22 november zul je dus kunnen genieten van je favoriete films en tv-shows zoals bijvoorbeeld CSI, Numbers en nog veel meer. TV-series kunnen gewoon op je harddisk blijven staan totdat je deze delete. Voor films geldt een soort huursysteem. Deze zijn twee weken houdbaar en worden 24 uur na het kijken gedelete. Binnen die tijd kun je de film zoveel bekijken als je maar wilt. Tot 2006 zul je de volgende films en tv-series op Marketplace kunnen verwachten:
Adult Swim
Robot Chicken, Aqua Teen Hunger Force
CBS
CSI, Survivor, Jericho, Numb3rs, Star Trek (High Definition remastered)
Comedy Central
South Park, Chappelle's Show
MTV
The Real World, Pimp My Ride
Nickelodeon
Avatar: The Last Airbender, SpongeBob SquarePants
Nicktoons Network
Skyland, The Nicktoons Network Animation Festival
Paramount Pictures
Nacho Libre, Jackass: The Movie, Mission Impossible III
Spike TV
Carpocalypse, Raising the Roofs
Nascar.com
Race Rewind
UFC
The Ultimate Fighter, UFC: All Access
50 van de beste wedstrijden plus een aflevering van 'The Ultimate Fighter'
VH1
Breaking Bonaduce, Hogan Knows Best
Warner Bros. Home Entertainment
The Matrix, Superman Returns (vanaf 28.12.06), Batman Forever, V for Vendetta
De video's zijn tot maximaal 5 gigabyte per stuk groot en een deel ervan is in 720p HD-resolutie. De video's zijn voor zowel gebruikers van Xbox Live Gold als Xbox Live Silver gelijktijdig verkrijgbaar. Hieronder nog een video die de nieuwe feature toont.
bron (met video)
Er zijn ook zekere bewoners van de buurt waarin ik woon waar ik een autoradio kan krijgen voor een habbekrats.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar zijn gratis programma's voor waar je het hier niet over mag hebben.
Ja voor games ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef Erwtensoep het volgende:
ja en in de Albert Heijn hoef je ook niet te betalen voor je etenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef Erwtensoep het volgende:
eigenlijk is het halve Bullshit, m'n zusje werkt bij de bart smit, en het is een familie/vrienden koopavond. 15% op alles... maar eigenlijk op semi-uitnodigingquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee geen bullshit.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
eigenlijk is het halve Bullshit, m'n zusje werkt bij de bart smit, en het is een familie/vrienden koopavond. 15% op alles... maar eigenlijk op semi-uitnodiging
sorry, kan de uitnodiging niet vinden zo... maar het beste wat je dan kan doen is gewoon ff naar de BS in leiden bellen. Succes!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Blaetman het volgende:
Weet je ook of het overal in het land zeg maar is? En over welke tijden praten we?
Anders maar ff een 360 scoren in leiden vanavond.
[..]
Omdat ie de 10e pas uit komtquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom is CoD3 hier nog nergens te koop?
Het scheelt benzine dus komt wel uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef linuxje het volgende:
zijn er ook prijzen beschikbaar voor dat huren? als dat 5 euro kost wordt je alsnog genaaid
En dus vandaag al bij een zooi winkels ligt die hem binnenkrijgen en gelijk in het rek zettenquote:
Joh ik zei het vorige week al..het is echt zo..er lagen zelfs flyers bij eplaza utrecht en bart smit waarop het stond aangekondigt...Geloof een mede user of gebruik een telefoon ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:48 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb ff naar bart smit gemailed ( kan atm niet echt bellen).
Ik blijf echter skeptisch
Zou me wel veel geld schelen though, want ik sta op het punt een 360 aan te schaffen ;x
staat nog onder embargo volgens mij, dit cijfer is dus 'gelekt'. Daarom staat er alleen een cijfer en nog geen review. Misschien had ik dat erbij moeten zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef masterdave het volgende:
Ja handig, alleen een cijfer, geen uitleg, waardeloze site.
Ja ik ga strax maar ff bellen of het in leiden ook zo is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Joh ik zei het vorige week al..het is echt zo..er lagen zelfs flyers bij eplaza utrecht en bart smit waarop het stond aangekondigt...Geloof een mede user of gebruik een telefoon ofzo
Ja, en dus ligt t spel normaliter nu wel ongeveer in de winkels. behalve CoD3 dus. Er is me zelfs 2 keer verteld dat ie pas volgende week komt.quote:
CNET waardeloze site? Rightquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef masterdave het volgende:
Ja handig, alleen een cijfer, geen uitleg, waardeloze site.
Meestal ligt het spel ook nog niet in de rekken voor de release, maar als je het aan de verkoper vraagt hebben ze hem wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Martijn85 het volgende:
Heb nog nooit gehad dat ik een spel voor de release in de winkel zag liggen
Bij de MM in Alphen bijna altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Martijn85 het volgende:
Heb nog nooit gehad dat ik een spel voor de release in de winkel zag liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |