Er zijn ook zekere bewoners van de buurt waarin ik woon waar ik een autoradio kan krijgen voor een habbekrats.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar zijn gratis programma's voor waar je het hier niet over mag hebben.
Ja voor games ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef Erwtensoep het volgende:
ja en in de Albert Heijn hoef je ook niet te betalen voor je etenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef Erwtensoep het volgende:
eigenlijk is het halve Bullshit, m'n zusje werkt bij de bart smit, en het is een familie/vrienden koopavond. 15% op alles... maar eigenlijk op semi-uitnodigingquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee geen bullshit.
Morgenavond (dinsdag 7 november) bij E-Plaza/Bart Smit koopavond met op alle Xbox 360 games en de Xbox 360 zelf + accessoires 15% korting. Dat lees ik althans op de verschillende fora. Geen uitnodiging nodig, maar op = op.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
eigenlijk is het halve Bullshit, m'n zusje werkt bij de bart smit, en het is een familie/vrienden koopavond. 15% op alles... maar eigenlijk op semi-uitnodiging
sorry, kan de uitnodiging niet vinden zo... maar het beste wat je dan kan doen is gewoon ff naar de BS in leiden bellen. Succes!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Blaetman het volgende:
Weet je ook of het overal in het land zeg maar is? En over welke tijden praten we?
Anders maar ff een 360 scoren in leiden vanavond.
[..]
Omdat ie de 10e pas uit komtquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom is CoD3 hier nog nergens te koop?
Het scheelt benzine dus komt wel uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef linuxje het volgende:
zijn er ook prijzen beschikbaar voor dat huren? als dat 5 euro kost wordt je alsnog genaaid
En dus vandaag al bij een zooi winkels ligt die hem binnenkrijgen en gelijk in het rek zettenquote:
Joh ik zei het vorige week al..het is echt zo..er lagen zelfs flyers bij eplaza utrecht en bart smit waarop het stond aangekondigt...Geloof een mede user of gebruik een telefoon ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:48 schreef Blaetman het volgende:
Ik heb ff naar bart smit gemailed ( kan atm niet echt bellen).
Ik blijf echter skeptisch
Zou me wel veel geld schelen though, want ik sta op het punt een 360 aan te schaffen ;x
staat nog onder embargo volgens mij, dit cijfer is dus 'gelekt'. Daarom staat er alleen een cijfer en nog geen review. Misschien had ik dat erbij moeten zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef masterdave het volgende:
Ja handig, alleen een cijfer, geen uitleg, waardeloze site.
Ja ik ga strax maar ff bellen of het in leiden ook zo is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Joh ik zei het vorige week al..het is echt zo..er lagen zelfs flyers bij eplaza utrecht en bart smit waarop het stond aangekondigt...Geloof een mede user of gebruik een telefoon ofzo
Ja, en dus ligt t spel normaliter nu wel ongeveer in de winkels. behalve CoD3 dus. Er is me zelfs 2 keer verteld dat ie pas volgende week komt.quote:
CNET waardeloze site? Rightquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:35 schreef masterdave het volgende:
Ja handig, alleen een cijfer, geen uitleg, waardeloze site.
Meestal ligt het spel ook nog niet in de rekken voor de release, maar als je het aan de verkoper vraagt hebben ze hem wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Martijn85 het volgende:
Heb nog nooit gehad dat ik een spel voor de release in de winkel zag liggen
Bij de MM in Alphen bijna altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:32 schreef Martijn85 het volgende:
Heb nog nooit gehad dat ik een spel voor de release in de winkel zag liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |