Zodra je WPA gaat gebruiken op je netwerk thuis.quote:Op maandag 6 november 2006 16:46 schreef linuxje het volgende:
ik ben er nu dus achter dat de wireless adapter (nog) geen WPA2 ondersteunt...weet iemand wanneer dit wordt opgelost?
leg uit aubquote:Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zodra je WPA gaat gebruiken op je netwerk thuis.
Of we doneren gewoon 5 ipv 10 zodat ie de rest zelf mag bijlappen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Niks 16 rijkste mensen van nederland die een met één druppel een gloeiende kookplaat willen doen afkoelen, maar 40 man die begrijpen dat je niet zonder 360 kan in deze tijd. Als we met zn allen een tientje lappen heeft MMarSu een nieuw Xbox.![]()
Ja dat snap ik, maar hij is natuurlijk wel erg genaaid. Dus ik ben best bereid een tientje te lappen, maar zoiezo tof dat je mee doet.quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Of we doneren gewoon 5 ipv 10 zodat ie de rest zelf mag bijlappen.![]()
WTF is ie uit?quote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef Snackbar het volgende:
en call of duty 3 is er ... zo spelen
Ik vind het bestquote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Niks 16 rijkste mensen van nederland die een met één druppel een gloeiende kookplaat willen doen afkoelen, maar 40 man die begrijpen dat je niet zonder 360 kan in deze tijd. Als we met zn allen een tientje lappen heeft MMarSu een nieuw Xbox.![]()
Nee, maar veel shops krijgen hem nu al binnen.quote:
5 euro doe ik nog wel, meer niet.quote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Arme lul had gewoon een verzekering moeten hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
Ga ervan uit dat ik hem morgen kan halen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef Snackbar het volgende:
Maak maar een topicquote:Op maandag 6 november 2006 17:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand die een apart topic aanmaak of gewoon hier even de users bijhoud die willen doneren?
In de oorlog.quote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar speelt COD3 zich dit keer af ?
Heb een modje gemaild of ik een dergelijk topic kan openen. Zou jammer zijn als er meteen een slotje op zou komen. Dus ff afwachten.quote:
Ik vind eigenlijk dat het wel kan.Het is typisch een community ding dat gewoon moet kunnenquote:Op maandag 6 november 2006 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb een modje gemaild of ik een dergelijk topic kan openen. Zou jammer zijn als er meteen een slotje op zou komen. Dus ff afwachten.
Waarom zou ik in godsnaam een wildvreemde geld geven? Als ik m had gekend, ok. Volgens mij valt dit onder de inboedel verzekering. Politie rapport + aankoop bewijs is vaak voldoende.quote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Woutervn het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam een wildvreemde geld geven? Als ik m had gekend, ok. Volgens mij valt dit onder de inboedel verzekering. Politie rapport + aankoop bewijs is vaak voldoende.
GoW.quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die screens zien er best tof uit, maar zijn dat niet gewoon van de rendered filmpjes/plaatjes ipv ingame beelden?
-edit-
die GoW plaatjes dus.
Ik kan niet lezenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam een wildvreemde geld geven? Als ik m had gekend, ok. Volgens mij valt dit onder de inboedel verzekering. Politie rapport + aankoop bewijs is vaak voldoende.
Hij was niet verzekerd, en ik help graag een toffe medegamer in nood, vind het een heel leuk idee eigenlijk!quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Genieten!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De spellen had ie nog wel?quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef Wessiej het volgende:
Morgen CoD3 ophalen
MMaRsu heeft vandaag al zijn spellen voor de 360 verkocht, dus dan heeft die een box zonder spellen.
Ja die hadden ze niet gejat. Heb nog 2 games liggen hoor, die had ik geleend van een vriend. Maar als jullie echt een topic voor me zouden maken zou ik dat echt heeeeeeeeeeeel ergquote:
Ja alleen hoefde ik dus bijna niks te betalen na inruil van veel rommel, aantal cube spellen + 3 360 games ofzo..tja ik had niet verwacht dat jullie een inzamel actie gingen plannen, anders had ik daar wel mee gewacht. Ik verwachtte echt niet dat ik voor zomer 2007 weer een 360 ging hebben, maar zoals het er nu naaruit ziet gaat dat misschien anders worden!quote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heeft hij gister geruild voor een ps2
dat klinkt wel goed eigenlijk allemaal, maar waar is dan het "horrorgedeelte" gebleven in de MP, dat snap ik niet helemaal..?quote:
erm dat horrorgedeelte is ook niet over te zetten naar de MP toe..quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef quantas het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed eigenlijk allemaal, maar waar is dan het "horrorgedeelte" gebleven in de MP, dat snap ik niet helemaal..?![]()
dan blijft er toch een "gewone" shooter over?quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm dat horrorgedeelte is ook niet over te zetten naar de MP toe..
quote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef Snackbar het volgende:
ik ga morgen ook op zoek!quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef =HellFire= het volgende:
COD3 mp is vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |